Friday 6 November 2015

رحیم‌پور ازغدی در اصفهان: مسئله برجام دو بعدی است/ آمریکا عوضی‌تر شده است.

رحیم‌پور ازغدی در اصفهان:
مسئله برجام دو بعدی است/ آمریکا عوضی‌تر شده است/بنای کاخ‌سفید کلاهبرداری است 15 آبان – 94
 این پاسدار سابق  وهمشهری خامنه ای بزبزقندی که همچون رهبرش ازهمه عوضی و خالی بند تراست . آنگونه با پاک کردن صورت مسأله  علیه ی آمریکا گرده برز مین ساییده و  گرد و خاک برپا کرده که مانع ازدیدش شده است . طوریکه گویا نتوانسته به بیند که خامنه ای رهبر ولی فقیه وام القرای جهان اسلام  چکاره است  و مرتکب چه جنایاتی شده است وچگونه با سخنرانی های دوپهلو توجیه گر جنایات  خودو اطرافیان و حامیانش شده است؟  جون  از یک طرف  همچون مترسک بزبز قندی شعار ضد آمریکایی سر می دهد و اخطار نفوذ آمریکای دشمن می دهد  .ولی از طرف دیگر تعریف وتمجید از تیم مذاکره کننده ی هسته ای و مذاکره با آمریکا می کند .درنهایت چراغ سبز تصویب برجام در مجلس ارتجاع را داد وخودش هم مهر تأیید براین تصویب زد. اما بزبز قندی لغز خوانی ضدآمریکایی کرده که آمریکا عوضی ترشده است چون بنای کاخ سفید کلاهبرداری ایست .  آیا خامنه ای و پیروان حوزوی اش وشرکایش کلاهبردار وعوامفریب و بدتراز آمریکا غارتگر و جنایتکار تر نیستند؟!!
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسئله برجام دوبُعدی است، من شخصاً پیش‌بینی می‌کنم که آمریکا و غرب به تعهدات خود با این شروط عمل نخواهند کرد و تجربه به ما ثابت کرده که هرگاه به آنها اعتماد کرده‌ایم خیانت کرده‌اند.
خبرگزاری فارس: مسئله برجام دو بعدی است/ آمریکا عوضی‌تر شده است/بنای کاخ‌سفید کلاهبرداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن رحیم‌پور ازغدی پنج‌شنبه‌شب در مراسم «مرگ بر آمریکا برائت از شیطان بزرگ» که در مسجد سید اصفهان برگزار شده بود، اظهار داشت: تکلیف برجام از نظر ما روشن شده و با رعایت شروطی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، امیدواریم دولتمردان در چارچوب قانون اساسی و رعایت حقوق ملت و عزت نظام پیش بروند و تحت نظر رهبری این مسیر را طی کنند.
وی ادامه داد: مسئله برجام دوبُعدی است، من شخصاً پیش‌بینی می‌کنم که آمریکا و غرب به تعهدات خود با این شروط عمل نخواهند کرد؛ البته امیدواریم که حقوق ملت ایران را رعایت کنند، اما تجربه به ما ثابت کرده که هرگاه به آنها اعتماد کرده‌ایم آنها خیانت کرده‌اند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: بنای آمریکا از ارتباط گرفتن با دیگران کلاهبرداری است، نفاق، دروغگویی و توطئه علیه ملت‌ها و دولت‌ها جزو خصایص شیطان بزرگ بوده؛ به طوری که با دست جنایت کردن و با صورت لبخند زدن شیوه استکبار و آمریکا است.
رحیم‌پور ازغدی تصریح کرد: براساس اسناد لانه جاسوسی آمریکا مشخص می‌شود که خط، مسیر، گفتمان، اهداف و شیوه‌های استکبار و آمریکا علیه ملت و نظام ایران همواره یکسان است، نفوذ کردن در بدنه و لایه‌های مختلف، عضوگیری افراد مختلف در گروه‌های متعدد چون لیبرال‌ها، کمونیست‌ها، روشنفکران، ملی‌مذهبی‌ها و حتی روحانیت جزو شیوه آمریکایی‌ها است.
وی تبیین کرد: آمریکا از پیش از انقلاب تاکنون درصدد بوده تا افراد مختلف خود را تحت لوای میانه‌رو و اعتدال مشخص کند و آنها را قوی سازد تا افرادی که شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر شاه» را داده‌اند را افراطی جلوه دهند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه براساس اسناد متعدد، لانه جاسوسی سازمان سیا توانسته دولتمردان مختلفی را را جذب خود کرده و در لایه‌های جامعه نفوذ کند، اضافه کرد: عمق نفوذ آمریکا به حدی بود که حتی در بیت مرجعیت در قم هم نفوذ کرد و قطعاً قدرت نفوذ پس از گذشت 36 سال صد برابر شده است.
رحیم‌پور ازغدی عنوان کرد: پاسخ ما به کسانی که می‌گویند گذشته‌ها گذشته، این است که آمریکا باید جبران مافات کند و هرگز گذشته‌ها نگذشته است، جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکا فراموش‌شدنی نیست.
وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از گذشت 3 دهه عوض نشده، بلکه عوضی‌تر هم شده است، توضیح داد: متأسفانه برخی از دولتمردان ما عوض شده‌اند و سخن از ارتباط آمریکا و دوست شدن با آمریکا می‌زنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: دادن شعارهایی چون «اسرائیل باید از بین برود»، «آمریکا شیطان بزرگ است» و «شاه باید برود» از منظر استکبار و غرب‌گراها شعارهای افراطی است؛ پس از گذشت سه دهه با آنکه آدم‌ها عوض شده‌اند، اما حرف‌ها، افکار و سخنان همچنان همان بوده که هست.
این مسئول یادآور شد: حرف‌هایی چون «آمریکا حذف‌شدنی نیست»، «مرگ بر آمریکا معنا ندارد»، «نابودی رژیم صهیونیستی غیرممکن است» و اینکه «بدون آمریکا نمی‌توانیم ادامه بدهیم» از گلوی افراد حال حاضر دقیقاً مطابق با سخنان آمریکا و دوستان پیش از انقلاب اسلامی است.
رحیم‌پور ازغدی متذکر شد: توطئه‌ها، فتنه‌ها، به راه‌ انداختن جنگ، ترور، تشکیل روزنامه‌های زنجیره‌ای از جمله شیوه‌های آمریکا بوده و هست و گواه این اسناد، لانه جاسوسی است و ما این شیوه‌ها را اکنون نیز می‌بینیم، انقلاب اسلامی انقلاب امام با مردم بود و انقلاب کمونیست‌ها، لیبرال‌ها و حتی انقلاب همه روحانیون نبود.
وی با بیان اینکه براساس منطق به اصطلاح معتدلیون امروز بسیاری از شعارها و حرف‌های امام راحل، افراطی است، ادامه داد: هنوز هم افرادی که آمریکا را قبله خود می‌دانند و در ظاهر خود را موجه جلوه می‌دهند، وجود دارند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: سازمان سیا از ابتدای انقلاب تاکنون عملیات شکار افراد مختلف را برای نفوذ به لایه‌های مختلف در اولویت خود قرار داده است؛ تعریف غرب از حقوق بشر و دموکراسی، همان راهکار آمریکا براساس اسناد لانه جاسوسی بوده و هست.
رحیم‌پور ازغدی در پایان توضیح داد: آمریکا براساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی در پی آن بود یک ائتلاف قوی مشتمل از همه افراد و گروه‌ها که تمایل به برقراری ارتباط با آمریکا دارند تشکیل دهد و هر جبهه‌ای را مخالف این جریان افراطی بنماید.

No comments:

Post a Comment