Thursday 19 November 2015

ایران تنها به سیاست‌های شیطانی آمریکا اعتراض دارد

صادق کوشکی:
ایران تنها به سیاست‌های شیطانی آمریکا اعتراض دارد/شعار مرگ بر آمریکا قبل از ایران در ژاپن سر داده شد 29 آبان -94
خبرگزاری فارس: ایران تنها به سیاست‌های شیطانی آمریکا اعتراض دارد/شعار مرگ بر آمریکا قبل از ایران در ژاپن سر داده شد
معلوم نیست اینگونه  خود به خواب زدگان  که عضو هیأت علمی دانشگاه هم یدک می کشند مخاطبان شان را همچون خود نادان فرض کرده اند که باوجود نخ نما شدن زد وبندهای پشت پرده با شیطان بزرگ آمریکا ، ولی  همچنان  برشعارآمریکا ستیزی تأکید و ادعا می شود "شعار مرگ بر آمریکا" متعلق به همه جهانیان است؟ در صورتیکه  از این شفاف تر که  اشغال نظامی افغانستان وعراق از سوی آمریکا  فقط به نفع رژیم وارونه ی ولایت فقیه خیلی شعاری –تبلیغاتی ضد آمریکایی  تمام شد. همانگونه که سیاست  مماشات اوباما درسوریه به نفع رژیم وارونه ی ولایت فقیه تمام شده است .
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: ایران تنها به سیاست‌های شیطانی آمریکا اعتراض دارد،زیرا دولتمردان این کشور در هیچ جای تاریخ به تعهدات خود عمل نکرده اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدصادق کوشکی ساعتی پیش در همایش "چرا مرگ بر آمریکا" که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های فردوس در محل دانشگاه پیام‌نور فردوس برگزار شد، اظهار کرد: کشور آمریکا دارای سوء سابقه عمل به تعهدات است و در هیچ جای تاریخ به تعهدات خود عمل نکرده است.
وی افزود: آمریکا در جنگ تحمیلی علاوه بر اینکه به عراق کمک می‌کرد قسم خورده بود  نگذارد ایران پیروز شود و در این جنگ برای شکست ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار بست.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: پس از انفجار هواپیمای مسافربری ایرباس که به قول خودشان اشتباه شده بود، به تک تک اعضای ناو جنگی آمریکا ، مدال شجاعت داده شد و در نهایت نیز اعلام کردند که شلیک عمدی بوده و اینها همه اسناد دشمنی آمریکا با ایران است.
کوشکی یادآور شد: در دولت اصلاحات سعی بر این بود که فضای تنش‌زدایی بین ایران و آمریکا حاصل شود اما با تمام تلاش‌های صورت گرفته، فضای تحریم دوره به دوره افزایش پیدا کرد.
وی گفت: رفتار آمریکا خصمانه است و در هر دوره ریاست جمهوری نیز تحریم‌ها علیه ایران بیشتر و بیشتر می‌شود و آمریکا حتی به کشور فرانسه اجازه نداد که 12 هواپیمای مسافربری به ایران بدهد با وجود اینکه قرارداد بین آنها نیز امضا شده بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران افزود: آمریکا اعتقاد دارد که در DNA ایرانی‌ها دروغ و فریب‌کاری وجود دارد آنها با این اعتقادات حتی به اجداد ایرانی نیز توهین می‌کنند در حالی که ایران تنها به سیاست شیطانی آمریکا اعتراض دارد.
کوشکی تصریح کرد: ایران در جریان توافقات هسته‌ای به تمامی تعهدات خود عمل کرده اما آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود مبنی بر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران و تعهدات نفتی عمل نکرده است و همه این جنایات و دشمنی‌های آمریکا با ایران و حتی کشورهای اسلامی، ما را بر آن می‌دارد که همواره شعار"مرگ بر آمریکا" را کوبنده‌تر سر دهیم.
"شعار مرگ بر آمریکا" متعلق به همه جهانیان است
وی به اندیشه‌های امام(ره) در ارتباط با آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی(ره) از آمریکا تنها احترام متقابل، رعایت حقوق و منافع متقابل را می‌خواست اما آمریکا با توجه به اعتقاد برتر بودنش در جهان به این خواسته تن نمی‌دهد و انتظارش از ایران این است که مانند همه کشورهای دیگر در برابرش کوتاه بیاید.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: "شعار مرگ بر آمریکا" یعنی اینکه یادمان باشد آمریکا برای بسیاری از انسان‌ها مرگ را به ارمغان آورده است و اینکه آمریکا نمی‌خواهد استقلال ایران را به رسمیت بشناسد.
کوشکی افزود: با شعار مرگ بر آمریکا، آمریکا نابود نمی‌شود و این شعار تنها یادآور این است که آنچه آمریکا را به نابودی می‌کشاند افزایش توان‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی است و اکنون این شعار تنها متعلق به کشور ایران نیست بلکه زودتر از ما جوانان ژاپنی این شعار را سرداده‌اند.
وی تصریح کرد: ذات آمریکا مشکل دارد چراکه از سال 1990 که وارد عرصه بین‌الملل شد تا سال 2014، بیش از 150 مورد جنگ را در نقاط مختلف جهان آغاز کرده است و این یعنی 114 سال است که این کشور به انسان‌ها ظلم می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران یادآور شد: اگر مردم ایران تنها پرچم آمریکا را به آتش کشیدند آمریکا 290 مسافر بی گناه ایرباس را به قتل رساند.

No comments:

Post a Comment