Tuesday 17 November 2015

تصاویر دستگیری 143 نفر درتهران باا تهام خلافکار

ماهی از سر گًنده گردد ، نی ز دُم
پس از کشف  دشمنی ونفوذ خامنه ای  که همزاد فتنه ی 88آمریکایی است  . اکنون گزارش شده است  در ادامه اجرای طرح های امنیت محور پلیس در پایتخت اعضای 26 باند خلافکار شامل 143 سارق و زورگیر طی 24 ساعت گذشته در تهران دستگیر شدند که همگی جوان اند و محصول رژیم کنونی اند.
دراین رابطه سردار حسین ساجدی نیا اعلام کرد اعضای این باندهای سرقت و زورگیری در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند. به گفته وی 90 نفر از افراد دستگیر شده، سابقه دار هستندبر این اساس 78 نفر از دستگیرشدگان کیف قاپ و زورگیر، 40 نفر سارق حرفه ای منازل و یک نفر نیز پیش از این مرتکب قتل شده است. همچنین 24 نفر از افراد دستگیر شده تحت عنوان مأمور انتظامی اقدام به سرقت از داخل خودروی شهروندان در سطح پایتخت می کردند
همچنین در میان افراد دستگیر شده یک نوجوان 15 ساله وجوددارد که کوچکترین خلافکار است و نیز یکی از این افراد، سابقه ی 24 بار دستگیری و زندانی شدن را دارد و هر بار پس از آزادی دوباره مرتکب سرقت شده است.
گذشته از اینکه اسامی خلافکاران اعلام نشده است از طرف دیگر  متهمان  مقابل اتهامات وارده هیچگونه حق دفاع و یاا ظهار نظری ندارند . بنابراین صحت و سقم اتهامات وارده سندیت ندارد . مشروط براینکه گیتار هم جزو اتهامات خلافکاران است که نیاز به توضیح نیست تا گفته شود جایگاه هنر در رژیم و ارونه ی ولایت فقیه چگونه است و  چه نگاه یا نظری محور هنرمندان است  و سارق  حرفه ای یعنی چه وچه فرقی با آنانی دارد که 37 سال است که غارتگری نجومی می کنند وچون حراج برمنابع و ذخایر کشورزده اند؟
مهمتر اینکه اجرای اینگونه شوهای سرکوبگرانه نیروی انتظامی همراه با اتهامات  وارده به متهمان موضوع جدیدی نیست .
ناگفته نماندپایه واساس حکومت های استبدادی  ارگان های سرکوبگر است. چون این ارگان ها به جای اینکه درخدمت مردم  باشند، در خدمت مستبد حاکم وعلیه ی مردم اند . حال اگر چنانچه حکومت استبدادی دینی باشد و دین هم مکمل ابزار قدرت و توجیه کننده ی ارگان های سرکوب گر و قویت کننده سرکوب باشد آن موقع رژیم وارونه ی ولایت فقیه می شود که نه یک ارگان که چندین نهادهای سرکوبگر دارد که بطور موازی هم فعال هستند.
اما در این گزارش  اشاره شده  ر میان افراد دستگیر شده نوجوانی 15 ساله کوچکترین خلافکار است . سئوال است  . مگر نوجوان 15 ساله سن دانش آموزی نیست؟
مگر این نوجوان در چنین سنی نباید پشت میز مدرسه باشد؟ برای چه خلافکار شده است؟
البته در شرایطی که به دلیل فقر خانوادگی میلیون ها دانش اموزان  ترک تحصیل کرده در کشور وجوددارد که تبدیل به کودکان کار خیابانی شده اند . طوریکه برخی شان از سوی باندهای قاچاقچی مورد سو استفادهو اقع می شوند. یا  اینکه معتاد شده اند . لذا نیاز آنچنانی برای پاسخ چون وچرایی سئوال باقی نمی ماند . زیرا که حکومت آنگونه فاسد و آلوده است که نهادی سالم وغیر آلوده  در این رژیم وجود ندارد . برای همین اذعان شده است که   24 نفر از افراد دستگیر شده تحت عنوان مأمور انتظامی اقدام به سرقت از داخل خودروی شهروندان در سطح پایتخت می کردند . یعنی اینکه  مأموران انتظامی  خود خلاف می کنندو الگو برای خلافکاران شده اند.
عجیب اینکه ضریب آلودگی دستگاه  و جامعه به حدی رسیده  است که  گفته شده  یکی از این افراد، سابقه 24 بار دستگیری و زندانی شدن  دارد و هر بار پس از آزادی دوباره مرتکب سرقت شده است. در این مورد هم سئوال است. دلیل اینکه این متهم مرتکب 24 بار خلاف کرده و سابقه ی دستگیری دارد چیست؟ برای چه دستگیر و زندانی شد؟ چرا پس از آزادی از زندان دوباره مرتکب خلاف شد؟
مگر وی چندساله است که اینقدر سابقه خلاف و دستگیری دارد؟ این چگونه نظامی است که چنین خلافکارانی تربیت کرده است؟
مگر خامنه ای خودش را رهبر ام القرای جهان اسلام نمی داند؟ مگر کمک کردن مالی وتسلیحاتی به هم پیمانانش  مثل بشار اسد جنایتکار وحزب الشیطان لبنان و حوثی های یمنی را جزو وظایف شرعی خود نمی داند؟ چگونه است که رسیدگی و اصلاح  شهروندان ایرانی که مجبور به خلافکار شده،  فراموش شده اند؟
عجیب وبیش از حد مضحک و سؤال برانگیز اینکه در این گزارش گفته شده  است که یک نفر از دستگیر شدگان پیش از این مرتکب قتل شده است. چگونه وقتی پس رخداد جنایت علیه ی بشریت پاریس، پاسدار اسماعیل کوثری  عضوکمیسیون امنیت مجلس ارتجاع خطاب به مقامات فرانسوی گفته است اگر چنانچه فرانسه توانایی  تأمین امنیت درفرانسه را ندارد،  مسئولیت  تأمین امنیت فرانسه را به مستشاران نظامی رژیم وارونه ی ولایت فقیه واگذار کند تا امنیت را تأمین کند .در صورتیکه سردارساجدی نیا اعلام کرده است در میان  143 متهمان دستگیر شده  یک قاتل وجود دارد که قبل از دستگیری آزاد بوده است؟!
بهرحال  سئوال است  که چندسال است این شوی نخ نما شده تکراری از سوی نیروی انتظامی اجرا و بطور مداوم هم  بازسازی شده است؟
چراهرگز از سوی  کارشناسان جرم شناس و جامعه شناس  گفته نمی شود دلیل بزهکاری در جامعه چیست؟ چرا نوجوان 15 ساله خلافکار می شود؟  
زندان و تنبیه و مجازات برای چیست؟ چرا خلافکاران به جای  ترک خلافکاری پس ازآزادی اززندان  بطور حرفه ای تر خلاف می کنند؟ نتیجه ی اجرای طرح ها سریالی سرکوبگرانه نیروی انتظامی تا حال چه بوده است؟
این چگونه رژیم فاشیستی مذهبی و قرون وسطایی می باشد که 37 سال است یا خلافکار و سارق مسلح و دزد وکیف قاپ و زور بگیر و قاچاقچی و معتاد و تن فروش وکلیه فروش و کارتون خواب وکودکان کار خیابانی ، فرار مغزها و خلاصه  خرابکار وجاسوس بیگانه.... تولید کرده است؟

خلاصه اگر سیستم رژیم وارونه ی ولایت فقیه از صدرتاذیل آلوده به فساد نیست چه دلیل دارد تولیدی این چنینی داشته باشد؟ چون گفته می شود ماهی از سر گًنده گردد ، نی ز دُم
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار
(تصاویر) دستگیری اعضای 26 باند خلافکار 
فرارودر ادامه اجرای طرح های امنیت محور پلیس در پایتخت اعضای 26 باند خلافکار شامل 143 سارق و زورگیر طی 24 ساعت گذشته در تهران دستگیر شدند.به گزارش فرارو، سردار حسین ساجدی نیا امروز العام کرد اعضای این باندهای سرقت و زورگیری در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند. به گفته وی 90 نفر از افراد دستگیر شده، سابقه دار هستندبر این اساس 78 نفر از دستگیرشدگان کیف قاپ و زورگیر، 40 نفر سارق حرفه ای منازل و یک نفر نیز پیش از این مرتکب قتل شده است. همچنین 24 نفر از افراد دستگیر شده تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به سرقت از داخل خودروی شهروندان در سطح پایتخت می کردند.در میان افراد دستگیر شده نوجوانی 15 ساله کوچکترین خلافکار است و نیز یکی از این افراد، سابقه 24 بار دستگیری و زندانی شدن را دارد و هر بار پس از آزادی دوباره مرتکب سرقت شده است. عکس های حامد عطایی عکاس میزان از دستگیری این خلافگاران را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment