Tuesday 24 November 2015

زاکانی سخنگوی اطلاعات سپاه ووکیل مدافع قوه فاسد قضاییه در دانشگاه علم و صنعت:

زاکانی  سخنگوی اطلاعات سپاه ووکیل مدافع قوه فاسد قضاییه در دانشگاه علم و صنعت: 4 آذر -94
 
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: وخیم‌ترین بخش نفوذ سیاسی روی کارآمدن مسوولانی است که دشمن می‌خواهد و نمونه بارز آن بنی صدر بود. تهدیدی که  پاسدار  سلیمانی به پوتین یادآور شد
فرارسیدن  سالگرد 16 آذر روز دانشجو زمان زیادی باقی نمانده است . آنهم  دانشجویان و دانشگاهی که بیش از نیم قرن پیشینه ی مبارزه آزادیخواهی دارند. چون دانشگاه سنگر مدافعان مبارزه باارتجاع واستعماربوده است . برای همین خمینی چون شناخت کامل ازنقش دانشگاه ها ودانشجویان آزادیخواه داشت . هنگام ورود بی احساسش به تهران نه به دانشگاه تهران نرفت که  ترجیح داد به بهشت زهرا برود تا سپس بتواند به آسانی  در اردیبهشت 59 طرح خائنانه ی یورش سراسری  به دانشگاه های کشوررا اجرا کند و دانشگاه ها رابه خاک وخون بکشاند و بیشمار دانشجویان را بازداشت کند که پس از 30 خرداد 60 وتابستان 67 اعدام شان کرد .
بدتراینکه  زیر چتر انقلاب ضد فرهنگی دانشگاه هارا برای 3 سال تعطیل نمود تا کانال ایجاد رابطه وفعالیت سیاسی سازمان های سیاسی و انقلابی با دانشجویان را قطع کند و مانع از حضور فعال دانشجویان آگاه درصحنه پس ازانقلاب شود. در مقابل شرایط برای رشد جریانات ارتجاعی وسرکوبگر را هموار نمود.
بنابراین چون خمینی مرتجع نمی توانست رابطه ای بین نیروهای آگاه وترقیخواه دانشجویی با ارتجاع حوزوی بقدرت خزیده را بربتابد .زیراکه جز افکار پوسیده وارتجاعی خود هیچ دگراندیشی را تحمل نمی کرد. لذا موجب شد تا حساسیت زیادی درمورددانشگاه ها وفعالیت  های سیاسی و آزادیخواهانه دانشجویان وجودداشته باشد.  برای همین  قیام 6 روزه ی دانشجویی تیر 78 به طور وحشیانه و با شدت سرکوب شد . همانگونه که در 25 خرداد 88 به خوابگاه  دانشجویی دانشگاه تهران شبیخون  مرگبارشبانه زده شد.
  بنابراین اکنون برای پیشگیری هرگونه تجمع ومراسم دانشجویان در 16 آذر  سیاست و اقدامات سرکوبگرانه وتهدید آمیز درپیش گرفته شده است .طراح سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران است . چون ربط به مخالفت با برجام وفشار روی دولت روحانی و به انفعال کشانیدن جنبش مبارزاتی  وآزادیخواهانه دانشجویی درانتخابات اسفند است  پس نه اینکه نباید مجوز برپایی مراسم سالگرد 16 آذر روزدانشجویی داده  شود که از هم کنون بایدسیاست مهارو کنترلی اعمال شود تاجنبش دانشجویی در فضایی که ممکن است در زمان برگزاری انتخابات اسفند به وجود آید تحرک اعتراضی نداشته باشد .
لذابه عنوان پیش درآمد ابتدا با بهانه ی مختلط بودن اردوی دانشجویی هشدار داده شد که نباید این اردوی مختلط دانشجویی برپاشود . طوریکه  وزیر علوم و سپس روحانی  وادار شدند تا بگویند  اجازه برگزاری اردوی مختلط دانشجویان داده نمی شود.
اکنون هم در ادامه  ی حضورپاسدار محمدعلی جعفری رئیس گزمکان پاسداران که یک روز قبل از سالگردد 22 بهمن دردانشگاه تهران حضوریافت و به موضوع دشمنی ونفوذ پرداخت که خامنه ای مطرح کرده بود. پس ازآن حاج حسین بازجو شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر حضور یافت تا سیاست بازجویی و پرونده سازی کیهانش  محور دشمنی ونفوذ را دنبال کند.
حال  نوبت علیرضا زاکانی  نماینده مجلس ارتجاع وعضو جبهه متحد مصباح یزدی شده است تادردانشگاه علم وصنعت حضور یابد تا خط وخطوط دیکته شده دلواپسان نگران هسته ای یا  سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران را به پیش ببرد.  چون وی که  پیشینه ی بسیجی دارد دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی را هم یدک می کشد .
بهرصورت وی مدعی شده است وخیم‌ترین بخش نفوذ سیاسی روی کارآمدن مسئولان دلخواه دشمن است که  نمونه بارز آن بنی صدر بود. همچنین ازدیدار پوتین با پاسدار سلیمانی یاد کرده است که وی به پوتین تهدید حضور 16 هزارداعشی در عراق و سوریه و برگشت شان به چچن و آسیای میانه را گوشزد کرده بود .
یعنی لوداده است که این پاسدار قاسم سلیمانی بود که موجب شد پوتین را قانع یا منحرف کند تاحضور نظامی درسوریه داشته باشد .چون  پاسدار سلیمانی می دانست بعد از پس زدن نوری مالکی مزدور ودست نشانده ازپستن خست وزیری عراق و شکست کودتای حوثی های یمنی دریمن  اوضاع و  شرایط سوریه به نفع بشار اسد جنایتکار و پاسداران وحزب الشیطان نمی باشد . به ویژه پس از تصویب برجام درمجلس ارتجاع ضربه ی کاری کشته  شدن پاسدارحسین همدانی در سوریه اوضاع را بیشترپیچیده وخطری کرد . پس نقل کرده :
بهرحال سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران که برنامه ریز حضور علیرضا زاکانی در دانشگاه علم و صنعت بوده است.پس مجموعه ای از اطلاعات  دست چین شده رادراختیار وی گذاشته است که شامل  گزینه هایی از دادگاه ها و  زندانیان سابق رقیب مدعی اصلاح طلب و اعترافات شان می شودتا ازموضع ضد آمریکایی چاشنی دشمنی ونفوذ کند وعلیه ی  روحانی ورفسنجانی  و دولت ائتلافی یازدهم  و حامیان مدعی اصلاح طلب  بکار گیرد. برای همین گفته برای نفوذ دو طرف ماجرا باید وجود داشته باشند و به تعبیر کسینجر جهان به سمت تقابل دو قطب آمریکا و اسلام از ایران پیش می‌رود.
در ادامه افزوده 37 سال است امر نفوذ به عنوان دستورالعمل قطعی روی میز آمریکا بوده، هست و خواهد بود گفت: سه حوزه وجود دارد که در هر حوزه آمریکا دستورالعمل نفوذ مجزایی دارد.
البته بدون آنکه بگوید مگر بنی صدر نماینده خمینی نبود؟ مگر خمینی درمورد بنی صدر وقطب زاده و ابراهیم یزدی نگفته بود که من بیش از 20 سال است که اینان را از نزدیک می شناسم ؟ حال بماند که قطب زاده به خاطر اعتراض به عدم  اجرای  قانون اساسی دستگیر واعدام شد . ولی اکنون  علیرضا  زاکانی  درمورد روی کارآمدن  مسئولان نفوذی مورد قبول آمریکا  به نمونه بارز  بنی صدر اشاره کرده است.
مسخره تراینکه  زاکانی که بلندگوی اطلاعات  پاسداران  شده است درمورد  خبرنگاران بازداشتی در هفته های اخیر توسط  سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران که به حساب  وزارت اطلاعات روحانی گذاشته است . به دون آنکه بگوید مگر وی کیست که اذعان کرده است  اطلاعاتی که به ما در مورد بازداشت خبرنگاران داده شد حاکی از وضعیت بد این پرونده بود. 
زاکانی این طوطی خنگ بافراموش کرده که مدعی شد خبرنگاران از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شدند .درحالیکه در ادامه محوررابطه اش بااطلاعات سپات اعتراف کرده است  هفته پیش برادران اطلاعات سپاه آمدند و شبکه‌ها و اسناد را نشان دادند، برادران اطلاعات سپاه سه سال بر روی این موضوع کار کردند و جلوی بسیاری را گرفتند و این افرادی که جدیداً دستگیر شدند سرشاخه‌هایی بودند که به حساب شان پول واریز می‌شد.
اما زاکانی  برای اینکه بطور غیر مستقیم روحانی و رفسنجانی را متهم به نفوذی آمریکا کرده باشد گفت در سال 83 یعنی دوران خاتمی سازمان مدیریت وقت کتابی چاپ کرد که مبانی نظری برنامه چهارم در آن تنظیم شده بود و از تمام باورهای اعتقادی و اسلامی و انقلابی عبور کرده و خیلی صریح اعلام کرده بود که باید با آمریکا رابطه برقرار شود  و در حالت تخاصم با آمریکا و اسراییل مشکلات کشور حل نمی شود.
از طرف دیگر در مورد پیام اصلی پاسداران یعنی مخالفت با برجام  این رئیس کمیسیون برجام مجلس ارتجاع گفت: ما این موضوع را در مجلس ارتجاع بررسی و تعجب کردیم، امروز هم باید هوشیار باشیم تا برجام خودش دروازه‌ای برای سرعت نفوذ بیشتر نشود.
در دنباله زاکانی می افزاید در داخل کشور عناصری نگران و دلواپس نام گرفتند که می‌گویند از پس برجام ممکن است خطراتی برای ایران حاصل شود لذا دقت شود با کسی مذاکره می‌کنیم که دشمن است و باید حواس مان را جمع کنیم؛ آمریکا و طرف‌های مقابل نیز تاکید کردند که ما با ایران به عنوان دشمن مذاکره می‌کنیم.چون مجلس ارتجاع  اقدامات انجام شده برجام  را اقداماتی روشن و قابل لمس عنوان کرد و تاکید کرد: برخلاف ما اقدامات دشمن  اصلا محسوس و روشن نیست و این نگران کننده است، نگرانی امری عاقلانه است و اگر کسی نگران نبود و بیدار نشد باید به او سوءظن داشت.
همانگونه که اشاره شد زاکانی در مورد سفر پاسدار قاسم سلیمان به مسکو گفت.حاج قاسم به پوتین گفته بود تهدیدات جهانی و منطقه‌ای‌ ات را بگو که پوتین مسایلی را برشمرد ولی حاج قاسم به رئیس‌جمهور روسیه گفت: تهدید اصلی شما 16 هزار چچنی است که در سوریه و عراق هستند و می‌توانند با سی میلیون مسلمان برای تان مشکل ایجاد کنند، به کشور شما بر می‌گردند و تهدید جدی برای قفقاز خواهند بود که پوتین هم قبول کرد و روسیه در طرح  یادام گسترده شده ی رژیم وارونه ی ولایت  فقیه افتاد و  برای جلوگیری از برگشت این جنایتکاران وارد شد».
بعلاوه  زاکانی بسیجی سابق نماینده ووکیل مدافع دستگاه فاسدقضاییه شده وازموضع بازجویی  به سئوالی جواب داده که چراموسوی وکروبی  در حصر خانگی  اند، چون حاضر نشدند تا اعتراف کنند درموردتقلبات سپاه وبسیج در22 خرداد 88 دروغ گفته اند.
بنابراین زاکانی نتیجه گرفته حصر صورتی از مقابله با تخلف است و مراجع آن کاملا معلوم است و افزوده  با توجه با شرایطی که این افراد در سال 88 رقم زدند و هنوز حاضر نیستند بگویند دروغ گفتیم و عناصرشان که به مجلس می آیند نیز آن را قبول ندارند و تا امروز بر خطای خود ایستاده‌اند.
درحالیکه  دستگاه فاسد قضاییه بابت خدمات قدیم و جلوگیری از بروز فتنه جدید را دو عاملی دانست که سران فتنه را در حصر نگه داشته و گفت: این افراد اگر به دادگاه بروند احکام سنگینی خواهند داشت، عده‌ای که به دنبال رفع حصر هستند و می‌گویند دادگاه برگزار شود یا ساده هستند یا به دنبال ایجاد فتنه جدید یعد از دادگاه هستند.
زاکانی برای اینکه موازی حصرخانگی موسوی وکروبی پرونده ی شریک جرم برای خاتمی ورفسنجانی و حتی حسن خمینی گشوده یا تشکیل داده باشد نقل کرده است :
 صبح بیست و سوم خرداد سیدمحمدخاتمی به من زنگ زد و گفت می‌خواهیم با سید حسن و میرحسین موسوی بیاییم و ما سه نفر معتقدیم تقلب شده و هاشمی گفت موسوی صراحتا اعلام کرده که قانون را قبول نداریم؛ هاشمی چیزی گفت که ما متحیر شدیم.امامسئول ستاد موسوی به آقا گفت در انتخابات تقلب نشده و از صندوق‌ها چیزی در نمی‌‌آید و معتقدیم از قبل انتخابات تقلب شده و پول های غیرقانونی خرج کردند؛ اگر اینطور باشد این وام هایی که الان هم برای انتخابات آتی می‌دهند محل اشکال است.
درنهایت  سخنگوی  سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران برای اینکه پیام نهایی پیرامون نمایش انتخابات اسفند ماه را داده باشد  . گفته است انتخابات آینده را انتخاباتی حساس است و هشدار داده است افرادی دارند تخم و نطفه آشوب را می‌پرورانند.
بیش از حد مسخره اینکه  زاکانی بسیجی برای توجیه غارتگری های نجومی که پاسداران ازطریق پیمانکاران سپاه و زائده اش و به ویژه قرارگاه خاتم پاسداران ازدوران  سازندگی رفسنجانی تا حال مرتکب شده اند در پاسخ به سوالی در خصوص حضور سپاه در اقتصاد خاطرنشان کرد: سپاه بعد از جنگ از امکانات خود در جهت کمک به دولت و سازندگی توسط قرارگاه سازندگی استفاده کرد،به گونه‌ای که پروژه های ملی را برای دولت انجام می‌دادند و بعد پولش را می‌گرفتند و این بهترین حالت برای دولت‌ها بود.
این علامه دهر وکارشناس پروژه های اقتصادی با چاشنی هدف خدماتی در دفاع از قرارگاه خاتم پاسداران افزود: وقتی کسی نیست پروژه ای را انجام دهد و دولت هم پول ندارد و پروژه ملی است قرارگاه وارد می شود و گره ها را باز می‌کند.
البته این سوپر باهوش بسیجی نگفته است مگر شرایط جنگ و ایستگاه های صلواتی پشت خاک ریز است که شربت شهادت یامرگ مجانی توزیع می شود؟ چون اعتراف کرده وقتی دولت برای پروژه ها پول ندارد قرارگاه خاتم پاسداران  وارد می شود و گره ها را باز می‌کند. خوب این قرارگاه پول پروژه راازکجا می آورد ومگر مجانی پروژه اجرا می کند؟
ناگفته نمانده اکنون فاش شده است که یک نمونه پروژه ی ملی قرارگاه خاتم همکاری بابابک زنجانی برای دلالی فروش نفت وپول شویی برای سپاه پاسداران بوده است که بدجوری گندش درآمده است چون بادریایی از گلاب نمی شود گندزدایی کرد.

خبرگزاری فارس: وخیم‌ترین بخش نفوذ سیاسی روی کارآمدن مسئولان دلخواه دشمن است/ تهدیدی که سردار سلیمانی به پوتین یادآور شد
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: برای نفوذ دو طرف ماجرا باید وجود داشته باشند و به تعبیر کسینجر جهان به سمت تقابل دو قطب آمریکا و اسلام از ایران پیش می‌رود.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه 37 سال است امر نفوذ به عنوان دستورالعمل قطعی روی میز آمریکا بوده، هست و خواهد بود گفت: سه حوزه وجود دارد که در هر حوزه آمریکا دستورالعمل نفوذ مجزایی دارد.
زاکانی بدترین حوزه نفوذ را حوزه تغیر ایمان و اعتقاد مردم دانست و اظهار داشت: اگر این اتفاق بیافتد مسیر غیرقابل بازگشت است.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی حوزه بعدی را نفوذ در حوزه سیاسی است عنوان کرد و گفت: بارزترین آن معطوف به مسولان کشور است و وخیم ترین بخش نفوذ سیاسی روی کارآمدن مسئولانی است که دشمن می‌خواهد و نمونه بارز آن بنی صدر بود.
وی با بیان اینکه حوزه بعدی نفوذ، ایجاد پتانسیل برای فعالیت عامل نفوذ در کشور است اظهار داشت: سال 79 تاجبخش گفت که از طرف بنیاد سوروس مامور شده تا با ایجاد NGO هایی مردم را از نظام دور کند.
زاکانی ادامه داد: بدترین راه نفوذ مسئولانی هستند که دلداده بیگانگان باشند ولی بگویند به دنبال حق مردمند.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گروهای تکفیری در منطقه را  نماد اسلام آمریکایی خواند و ادامه داد: در سال 83 سازمان مدیریت وقت کتابی چاپ کرد که مبانی نظری برنامه چهارم در آن تنظیم شده بود و از تمام باورهای اعتقادی و اسلامی و انقلابی عبور کرده و خیلی صریح اعلام کرده بود که باید با آمریکا رابطه برقرار شود  و در حالت تخاصم با آمریکا و اسراییل مشکلات کشور حل نمی شود.
رئیس کمیسیون برجام مجلس ادامه داد: ما این موضوع را در مجلس بررسی و تعجب کردیم، امروز هم باید هوشیار باشیم تا برجام خودش دروازه‌ای برای سرعت نفوذ بیشتر نشود.
زاکانی با اشاره به موضوع خبرنگاران بازداشتی در هفته های اخیر توسط  وزارت اطلاعات گفت: اطلاعاتی که به ما در مورد بازداشت خبرنگاران داده شد حاکی از وضعیت بد این پرونده بود، هفته پیش برادران اطلاعات سپاه آمدند و شبکه‌ها و اسناد را نشان دادند، برادران اطلاعات سپاه سه سال بر روی این موضوع کار کردند و جلوی بسیاری را گرفتند و این افرادی که جدیداً دستگیر شدند سرشاخه‌هایی بودند که به حسابشان پول واریز می‌شد.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه بازداشت شدگان با حکم دستگاه قضایی و با دستور قاضی دستگیر شدند تاکید کرد: یکی از ابعاد ثبات امنیت به دلیل وجود دشمنان زیاد پوشش دوگانه اطلاعاتی در کشور است، اطلاعات سپاه هم چارچوب قانونی مصوبی دارد که به عنوان ضابط دستگاه قضایی و سیستم موازی اطلاعاتی کشور فعالیت می‌کند و به هم کمک می‌کنند و اقدامی که سپاه انجام داد شفاف و قانونی است.
وی در ادامه اظهار داشت: در داخل کشور عناصری نگران و دلواپس نام گرفتند که می‌گویند از پس برجام ممکن است خطراتی برای ایران حاصل شود لذا دقت شود با کسی مذاکره می‌کنیم که دشمن است و باید حواسمان را جمع کنیم؛ آمریکا و طرف‌های مقابل نیز تاکید کردند که ما با ایران به عنوان دشمن مذاکره می‌کنیم.
رئیس کمیسیون برجام مجلس اقدامات انجام شده ایران در برجام را اقداماتی روشن و قابل لمس عنوان کرد و تاکید کرد: برخلاف ما اقدامات دشمن  اصلا محسوس و روشن نیست و این نگران کننده است، نگرانی امری عاقلانه است و اگر کسی نگران نبود و بیدار نشد باید به او سوءظن داشت.
زاکانی تصریح کرد: برجام اشکالات متعددی دارد و اگر دقت‌های رهبری در آن لحاظ نشود منشا آسیب جدی به کشور خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دوم اذر سال67 امام فرمود اگر از مسئولان کسی باشد که فکر کند آمریکا و شوروی ما را آرام خواهند گذاشت اوج ساده اندیشی است، ما در میدانی وارد شدیم که آمریکا و شوروی جهان را برای خود تقسیم کرده بودند
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از سال 70 و پس از فروپاشی شوروی تا 88 اسلام را به عنوان دشمن در مقابل خود قرار داده بودند گفت: آنها در سال 88 دیدند منفورترین کشور نزد اذهان مردم دنیا آمریکاست،بعد در سوریه مسلمانان را به جان هم انداختند و برنامه داشتند تا این آدمخوارها به ایران هم بیایند
زاکانی افزود: با این شرایط روسیه و چین هم‌پیمان شدند و به ما پیغام دادند که یا با ما هستید یا با آمریکایی‌ها اما تدبیر انقلاب به گونه‌ای شد که آنها وارد تدابیر ایران شدند.
« نماینده ای از ایران رفت، حاج قاسم به پوتین گفته بود تهدیدات جهانی و منطقه‌ای‌ ات را بگو که پوتین مسایلی را برشمرد ولی حاج قاسم به رئیس‌جمهور روسیه گفت: تهدید اصلی شما 16 هزار چچنی است که در سوریه و عراق هستند و می‌توانند با سی میلیون مسلمان برایتان مشکل ایجاد کنند، به کشور شما بر می‌گردند و تهدید جدی برای قفقاز خواهند بود که پوتین هم قبول کرد و روسیه در طرح جمهوری اسلامی برای جلوگیری از برگشت این جنایتکاران وارد شد».
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدام خلاف و بد در هر جناحی بد است و اگر اصولگرایی خلافی انجام داد باید دو برابر با او برخورد کرد به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: مجلس برجام را تایید نکرد، اگر بنا بود تایید کند باید طرحی می‌آمد و برجام را در زمینه آن تصویب می‌کرد، ما قوانینی را تایید کردیم که اجرای برجام در مسیر درست حرکت کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که ما یاد نگرفتیم در کشور با هم درست کار کنیم تصریح کرد: دولت و مجلس یاد نگرفته‌اند سر مصالح کشور و مردم باهم رقابت نکنند، ما در برجام به دنبال این بودیم به دولت کمک کنیم اما در دولت می‌گفتند شما با مخالفید، می‌گفتیم شما دارید تعهدات بلند مدت را قبول می‌کنید؛ نهایتاً این دولت 6 سال می‌ماند.
زاکانی با ابراز تاسف نسبت به اینکه در داخل مجلس برخی با دولت همراهی کردند و اگر اینگونه نبود می‌شد شروط سخت تری گذاشت تا آمریکا دنبال ما بدود نه ما دنبال آمریکا بیان داشت: چیزی که خیلی می‌تواند به جامعه ما کمک کند صداقت است و همه باید آن را رعایت کنند.
رئیس کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روزی که برجام دست ما رسید واکاوی اساسی را نکرده بودیم و دیدیم که اشکالاتی دارد و در کمیسیون تخصصی بررسی کردیم و گفتیم این اشکالات وجود دارد که پاسخی برای آن نداشتند. به ما می‌گفتند خیلی در برجام دقیق نشوید چون اشکالاتش در می‌آید و آمریکایی‌ها می‌فهمند و به ما ضربه می‌زنند که من متحیر ماندم.
زاکانی یکی از اشتباهات گذشته مسئولان را کتمان کاری عنوان کرد و گفت: مسئولان شورای امنیت آمدند و گفتند ما در جریان برجام نبودیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص خبرهای جمع کردن سانتریفیوژها و تکذیبش توسط تیم هسته‌ای گفت: آن‌روز هم عده‌ای می‌خواهند حرف درست را به مردم نزنند و اگر دارید این را انجام می‌دهید خب به مردم بگویید.
زاکانی در پاسخ به سوالی در مورد حصر نیز بیان کرد: حصر صورتی از مقابله با تخلف است و مراجع آن کاملا معلوم است. با توجه با شرایطی که این افراد در سال 88 رقم زدند و هنوز حاضر نیستند بگویند دروغ گفتیم و عناصرشان که به مجلس می آیند نیز آن را قبول ندارند و تا امروز بر خطای خود ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: اشکال دوم افرادی بودند که مابه ازای قانون شکنی و فراخوان هایشان خونهایی ریخته شد و به نظام ضربه زدند، لذا این افراد مسئول این خون‌ها و ضربه به انقلاب و ایجاد امید در دشمن هستند. اینها در زمینه تحریم اقتصادی مسئولند.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی رافت اسلامی بابت خدمات قدیم و جلوگیری از بروز فتنه جدید را دو عاملی دانست که سران فتنه را در حصر نگه داشته و گفت: این افراد اگر به دادگاه بروند احکام سنگینی خواهند داشت، عده‌ای که به دنبال رفع حصر هستند و می‌گویند دادگاه برگزار شود یا ساده هستند یا به دنبال ایجاد فتنه جدید یعد از دادگاه هستند.
زاکانی ادامه داد: تنها دلیل کروبی برای بروز تقلب این بود که می‌گفت قبلا چهار میلیون رای آوردم و الان سیصدهزارتا، موسوی هم می‌گفت من این موضع را می‌گیرم تا این سیزده میلیون نفر از من عبور نکنند.
نماینده مردم تهران گفت: صبح بیست و سوم خرداد سیدمحمدخاتمی به من زنگ زد و گفت می‌خواهیم با سید حسن و میرحسین موسوی بیاییم و ما سه نفر معتقدیم تقلب شده و هاشمی گفت موسوی صراحتا اعلام کرده که قانون را قبول نداریم؛ هاشمی چیزی گفت که ما متحیر شدیم.
زاکانی ادامه داد: مسئول ستاد موسوی به آقا گفت در انتخابات تقلب نشده و از صندوق‌ها چیزی در نمی‌‌آید و معتقدیم از قبل انتخابات تقلب شده و پول های غیرقانونی خرج کردند؛ اگر اینطور باشد این وام هایی که الان هم برای انتخابات آتی می‌دهند محل اشکال است.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی انتخابات آینده را انتخاباتی حساس دانست و هشدار داد: افرادی دارند تخم و نطفه آشوب را می‌پرورانند.
زاکانی در پاسخ به سوالی در خصوص حضور سپاه در اقتصاد خاطرنشان کرد: سپاه بعد از جنگ از امکانات خود در جهت کمک به دولت و سازندگی توسط قرارگاه سازندگی استفاده کرد،به گونه‌ای که پروژه های ملی را برای دولت انجام می‌دادند و بعد پولش را می‌گرفتند و این بهترین حالت برای دولت‌ها بود.
وی افزود: اگر پروژه‌ای باشد که متن جامعه و قرارگاه خاتم بتوانند آن را انجام دهند اولویت با متن جامعه است ولی وقتی کسی نیست پروژه ای را انجام دهد و دولت هم پول ندارد و پروژه ملی است قرارگاه وارد میشود و گره ها را باز می‌کند.

No comments:

Post a Comment