Wednesday 11 November 2015

اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزان در شیراز واژگون شد

اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزان در شیراز واژگون شد   20 آبان – 94
مسئول پاسداران جنگ افروز  و زائده اش بسیج هستند . برای اینکه مگر اکنون دوران جنگ است که باید نوجوانان دانش آموز راازپشت میزهای کلاس درس مدارس راهی  و اعزام به  مناطق جنگ نمود تابا برروی میادین جنگ فرستان شان به عنوان یکبار مصرف مورد استفاده  واقع شوند؟ برای چه در این موقع  سال دانش آموزان از سوی ر اهیان گور بسیج راهی مناطق عملیات جنگی می شوند تا مثل گذشته دچار سانجه تصادف شوند؟ نکند هدف طرح بازسازی و آمادگی و اعزام شان به سوریه است تا کنار پاسداران کشته شوند؟
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: اتوبوسی که از کرمان عازم خوزستان بود، در کمربندی شیراز واژگون شد.
«
حسن ایزدی» در گفت وگو با ایرنا، بیان کرد:این اتوبوس حامل 44 نفر بود که ساعت یک و 27 دقیقه بامداد سه شنبه بر اثر برخورد با گاردریل کنار جاده در کمربندی احمدآباد شیراز واژگون شد.وی ادامه داد: بر اثر این برخورد، هشت نفر دچار جراحت سطحی شدند که به اورژانس و بیمارستان منتقل و مداوا شدند.ایزدی گفت: نیروهای آتش نشانی عملیات انتقال اتوبوس به کنار جاده و خروج مجروحان از اتوبوس و اسکان این افراد را انجام دادند.تیم‌های تخصصی از هلال احمر نیز در زمینه امداد و کمک به حادثه دیدگان اقدام کردند.همچنین نیروی انتظامی فارس در مطلب ارسالی خود اعلام کرد: این اتوبوس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد.آخرین پیگیری‌ها حاکی است وضعیت عمومی این حادثه دیدگان مساعد است و در محل شبکه بهداشت انقلاب شیراز اسکان داده شدند.

No comments:

Post a Comment