Monday 9 November 2015

تصاویر دادگاه ششم بابک زنجانی ونقش دستگاه فاسد قضایی

فراموش نشده است وقتی آخوند محمود شاهرودی عراقی  از سوی خامنه ای به جای شیخ محمد یزدی رئیس انتصابی قوه قضاییه شد اعتراف نمود که کاخ ویرانه ای را تحویل گرفته است . پس از 10 سال وی این کاخ ظلم وستم وتبعیض فاسد قضاییه رامخروبه ترش کرد وتحویل شیخ محمدصادق لاری جانی داد که از طرف خامنه ای به این پست انتصاب شد .
ازسوی دیگر ازیادنرفته است چگونه عباس پالیزدار که به احمدی نژاد نزدیک بود پس ازاینکه  دسترسی به پرونده های فساد بایگانی شده دردستگاه فاسد قضاییه  یافت . سپس درجمع دانشجویان شیراز محور پرونده های مفسدان اقتصادی افشاگری کرد.
درادامه درجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه همدان اسامی 44 مفسدان اقتصادی  دانه درشت رااعلام نمود که دربست وابسته به خامنه ای بودند .ازجمله شامل آقازاده شیخ محمدیزدی رئیس کنونی خبرگان می شد. ولی دستگاه فاسد قضاییه به جای  اینکه پرونده ی این مفسدان اقتصادی راپیگیری و بررسی کند .اما عباس پالیزدار به دستور سعید مرتضوی به اتهام تشویش اذهان عمومی و  فعالیت علیه امنیت ملی ووابسته به بیگانه بازداشت ومحاکمه و زندانی شد.
بنابراین در رژیم وارونه ی ولایت فقیه قانون یعنی زور و قدرت ووابسته به مراکز قدرت که دررأس شان خامنه ای رهبرولی فقیه قرار دارد که یک رهبر انتصابی است . جالب اینکه رئیس دستگاه فاسد قضاییه هم از سوی وی انتصاب می شود .
بنابراین چون گفته می شود چاقو دسته خودش رانمی برد .لذا دراین رژیم قرون وسطایی ملوک الطوایفی که از صدرتا ذیل آلوده به فساد است ودرهمه نهادها به ویژه زیرمجموعه های وابسته به خامنه ای رانت خواری ودزدی ورشوه وغارتگری و اختلاس نهادینه شده است ولی چون ازمصونیت برخوردارند هرگز پرونده مفسدان نه پیگیری ونه گشوده ونه بررسی می شود.
درصورتیکه سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران که موازی وزارت اطلاعات است دست به بازداشت 5 روزنامه نگار و فعال سیاسی حامی رفسنجانی و روحانی زد . سپس روحانی  در مورداین بازداشت مجبور شد تا واکنش اعتراضی نشان دهد و اعتراض کند و بگوید مگر قابل قبول است که  برخی مهره های امنیتی که دارای رسانه هستند برای همیشه ازمصونیت و حاشیه امن امنیتی برخوردارباشند   و برای دیگران پرونده سازی کنند و....؟ البته همانگونه که  کیهان حاج حسین شریعتمداری گزارش داده منظور روحانی وی  و همقطارانش بوده است . چون همیشه مصونیت کامل داشته است تاهراتهامی می خواهد بهرکه بزند ومواجه با پیگرد نشود  .چون نماینده ویژه ولی فقیه در کیهان است.
برای همین  درجا شیخ محمدلاری جانی  که مترسک یک خال به فرمان خامنه ای وپاسداران است وارد صحنه شد و واکنش تند نشان داد وخطاب به روحانی گفت که منظورت از این گفته ها چیست چون گفته تویا افترا و یا اتهام است.
جالب تر اینکه درادامه آخوند دژخیم محسنی اژه ای که  معاون اول شیخ محمد لاری جانی و سخنگوی دستگاه فاسد قضاییه  می باشد وارد گود شد تا وی نیز روحانی را مورد خطاب قراردهد و باوقاحت تمام ووارونه گویی بگوید در دستگاه فاسد قضاییه جایی برای مصونیت وجود ندارد.
اکنون سئوال است .مگر می شود توی آب دریا رفت ولی خیس نشد؟ مگر امکان دارد دراین رژیم سراسر آلوده به فساد رهبر همه کاره وحامیانش پاک باشند ومصون ارفساد اقتصادی باشند؟ درحالیکه هم اکنون تعداد 14 اعضای کابینه ی پاک ترین درتاریخ وعدالت محور اصولگرای احمدی نژاد به اتهام اختلاس های کلان در زندان هستند .مهمتراینکه احمدی نژاد نه از طریق کودتای تقلباتی سپاه وبسیج رئیس جمهور شد و از سوی خامنه ای با شدت حمایت شد که خامنه ای اعتراف نمود که احمدی نژاد ازمنظر عقیده ای از رؤسای جمهور دیگر به وی نزدیک تراست .
بلی سئوال است چگونه می توان باورداشت که اعضای خانواده ی خامنه ای و بیت وی واطرافیانش پاک ومنزه هستند و آلوده به فساد اقتصادی نیستند. همچنین هیچیک ازفرمانده های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و شهیدو امام وحتی اعضای باندمافیایی غارتگر مؤتلفه آلوده به فساد ورانت خواری ورشوه واختلاس نیستند؟
درعوض   مفسدان اقتصادی و رشوه بگیران و غارتگران و  اختلاس گر و حتی فتنه گر و نفوذی دشمن همگی  تعلق به جناح و باندهای رقیب دارند که شامل رفسنجانی وخاتمی وکروبی وموسوی وروحانی می شود  و
بهرصورت ششمین شوی  محاکمه ی بابک زنجانی برگزار شد . در این رابطه سئوال است. اگر چنانچه آنگونه که ادعا می شود دستگاه فاسد قضاییه دارای استقلال است و  تبعیضی در کارنیست و مصونیتی برای هیچ متهمی وجود ندارد . همچنین قوه ی فاسد قضاییه به عنوان ابزار فشار علیه ی مخالفان و منتقدان و رقبا نمی باشد  وبه دستور آمران پشت پرده  اهداف سیاسی را دنبال نمی کند. چرا پس از سپری شدن 2 سال که از بازداشت بابک زنجانی گذشت  برای وی  دادگاه تشکیل  و  محاکمه ی وی شروع شد  ؟
همینطور سئوال است چرا  پس از محاکمه آقازاده مهدی رفسنجانی و زندانی شدن وی در اوین ، این دادگاه  بابک زنجانی در دستور کاردستگاه فاسد قضاییه قرار گرفت ؟ به خصوص اینکه  دلیل همزمانی این دادگاه  با تصویب برجام در مجلس ارتجاع چیست ؟
همانگونه که سئوال است چرا هم دفاعیات بابک زنجانی  تناقض آمیز است  . هم اینکه این دادگاه برای چه کشدار وسریالی شده است تا آخرش بر سر جناح وباندهای ر قیب آوار شود؟
 چرااز ابتدا گفته نشده است که چگونه  شد که بابک زنجانی صاحب میلیاردهادلار سرمایه وثروت شد وعاقبت کارش به اینجاکشیده شد؟ چرا ارگان های اطلاعاتی- امنیتی- قضایی در سال های گذشته به خصوص در مدت 8 سال دوران احمدی نژاد که بابک زنجانی به شدت فعال بود و برای دور زدن تحریم ها نفت می فروخت وپولشویی می کرد.  عملکرد وی پیگیری نشد وبرایش پرونده گشوده نگردید ؟  
هدف از محاکمه  بابک زنجانی در این مقطع چیست؟ چرا باید  بابک زنجانی  پیشمرگه پاسداران شود . چون وی با حمایت پاسداران وبرای پاسداران   بطور قاچاقی نفت می فروخت و برای دور زدن تحریم  ها ایفای نقش پولشویی داشت؟
در حالیکه باتوجه به عملکرد و تجربه  وسوابق  صدور احکام دستگاه فاسد قضاییه که در دسترس است . به وضوح  قابل پیش بینی است محاکمه و صدور حکم محکومیت وی طوری خواهد بود که نامی از پاسداران ونقش آن برده نخواهدشد. درعوض تلاش می شود تاوابستگی وی به رفسنجانی و روحانی و حامیانش ربط داده شود تا ازاین پرونده  بهره برداری تبلیغاتی موقع  انتخابات مجلس دهم ارتجاع و خبرگان که در اسفند برگزارمی شود استفاده علیه ی نامزدان حامی رفسنجانی ودولت ائتلافی روحانی  شود.


 (تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی
(تصاویر) دادگاه ششم بابک زنجانی 
فراروششمین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد نفتی صبح امروز در دادگاه انقلاب به‌صورت علنی آغاز شد.به گزارش فرارو، جلسه رسیدگی به این پرونده حدود ساعت 9 صبح آغاز شد و بابک زنجانی در این جلسه دبه بیان ادامه دفاعیاتش پرداخت. وی قبل از شروع جلسه دادگاه دقایقی با وکیل مدافع‌اش صحبت کرد.در این جلسه ساعت 10:15 قاضی صلواتی به دلیل افت فشار متهم ردیف اول پرونده، اعلام تنفس 15 دقیقه‌ای کرد. تا اکنون 5 جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده که در سه جلسه اول کیفرخواست متهمان این پرونده قرائت و در جلسه چهارم و پنجم متهم اصلی پرونده به ارائه دفاعیات خود پرداخت.در جلسه چهارم و پنجم دادگاه، بابک زنجانی 52 صفحه از دفاعیات 200 صفحه‌ای خود را مطرح کرد. جلسات بعدی دادگاه به ترتیب در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. عکس‌های حامد عطایی عکاس میزان از این جلسه را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment