Wednesday 11 November 2015

ايش موفقيت آميز موشك عماد موازنه ها را بر هم زد

سردار سلامي: آزمايش موفقيت آميز موشك عماد موازنه ها را بر هم زد
نخستين همايش كيفيت دفاعي برگزار شد 20 آبان – 94
این سردار پاسدار حسین سلامی که جانشین رئیس گزمکان پاسداران  محمدعلی جعفری است  مدتی است به دلیل هذیان گویی جای پاسدار بسیجی مشنگ محمدرضا نقدی را گرفته است. برای همین  اکنون از موضع هذیان گویی دست به مشنگ بازی زده است. چون مدعی شده آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد پاسدارات موازنه ها را برهم زد .منظورش اشکال تراشی درروند اجرایی کردن برجام  دولت روحانی است .

جانشين فرمانده کل سپاه گفت: آزمايش موفقيت آميز موشک عماد به عنوان يک اقدام بزرگ در عرصه دفاعي، تغيير تفکر راهبردي جهان نسبت به جمهوري اسلامي ايران را به دنبال داشت و موازنه ها را بر هم زد.
    به گزارش اداره کل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، به مناسبت 18 آبان روز کيفيت دفاعي، نخستين همايش کيفيت دفاعي صبح ديروز با حضور برخي فرماندهان عاليرتبه نظامي در سالن شهداي ساصد وزارت دفاع برگزار شد.

    در اين همايش که توسط وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با مشارکت ستاد کل نيروهاي مسلح، ارتش جمهوري اسلامي ايران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي انتظامي برگزار شد، سردار سلامي جانشين فرمانده کل سپاه با قدرداني از وزارت دفاع و مجاهدان عرصه توليد قدرت دفاعي در اين وزارتخانه، گفت: امروز دشمنان به ويژه قدرت هاي استکباري با يک تلاش فشرده و برنامه ريزي شده، درصدد شکستن شکوه، منزلت، اقتدار، هويت و حيات عزتمندانه ملت شريف ايران هستند و در اين مسير از هيچ روشي نظير اعمال تحريم ها براي سوق دادن ملت ما به سوي انزواي سياسي فروگذار نکرده اند.

    جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه دشمنان با اعمال فشارهاي ظالمانه در پي سلب قدرت سازي از کشورمان و تغيير مسير قدرت به سوي خودشان هستند، افزود: ملت ما در اين در اين فضاي سخت، بخش مهمي از يک جنگ حقيقي را اداره کرد و با توکل به خداو پشت سرگذاشتن تحريم ها نشان داد که با بهره گيري از ظرفيت هاي دروني و شکوفايي استعدادها مي توان نوآوري هاي جديدي را به ارمغان آورد.

    وي تصريح کرد: اما امروز شما علي رغم اين فشارها، با ايمان و نوآوري پديده هاي جديدي را وارد عرصه دفاعي مي کنيد که نمونه آن آزمايش موفقيت آميز موشک عماد بود که به عنوان يک اقدام بزرگ در اين عرصه، تغيير تفکر راهبردي جهان نسبت به جمهوري اسلامي ايران را به دنبال داشت و موازنه ها را بر هم زد.

    سلامي گفت: جنگ جديد لزوما، ميدان مبادله آتش نيست بلکه مديريت نگاه،انديشه و تفکر نيروي مقابل است و امروزه بازدارندگي از جنگ موثرتر است زيرا اگر در ميدان تاکتيک قوي باشيم در ميدان جنگ نيز قوي خواهيم بود.

    سردار دهقان وزير دفاع نيز در اين همايش طي سخناني با تاکيد بر نوآوري، خلاقيت، تجهيز منابع، استفاده از ظرفيت هاي مختلف ملي و بهره گيري از نيروهاي انساني باانگيزه و متخصص در فرايند توليد محصولات با کيفيت افزود: صنايع دفاعي از مراحل مقدماتي تامين تجهيزات دفاعي عبور کرده و به موضوعات پيشرفته کيفيت مي پردازند. بحث کيفيت در تمامي سطوح و زمينه ها مورد اهتمام قرار دارد و بايستي اين مهم را در سطح ملي بسط و توسعه دهيم. اميدواريم با اجراي اين فرايند بتوانيم راهبرد وزارت دفاع که همانا دست يابي به بالاترين سطوح کيفيت و رقابت پذيري در عرصه جهاني است را تحقق بخشيم.

    همچنين امير حبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي در سخناني گفت: که موقعيت ممتاز ژئوپليتيک، منابع سرشار انرژي و جهان بيني ايران اسلامي که مبتني بر شعار استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي است، دليل اصلي تهديدات دشمنان است.

No comments:

Post a Comment