Friday 20 November 2015

نوزاد سه روزه کنار جاده رها شد

هردم از این باغ بری می رسد، تازه تر ازتازه تری می رسد.
ضرب المثلی است که گفته می شود دعوای خر و اسب پایمال شدن حق یابو است . اکنون نزاع دربالای نظام  که هرروز حادتر وآشتی ناپذیرتر می شود .موجب شده است تا پایینی ها به ویژه اقشار محروم جامعه  فراموش شوند.
چون در کشوری که دارای منابع سرشار گاز ونفت فراوان است. از سوی دیگر  تازگی آخوند سعیدی نماینده ی رهبر ولی فقیه در سپاه پاسداران   اعتراف کرد اگر چنانچه رژیم وارونه ی ولایت فقیه نبود، عراق وسوریه و لبنان از دست می رفت . یعنی اینکه آنقدر کمک های مالی ونیرویی و تسلیحاتی به این 3 کشور شد تادر زمره ی  هم پیمانان رژیم وارونه ی ولایت فقیه باقی بمانند وبرایش دیوارحاشیه ی امنیتی باشد .چون اعتراف شده امنیت سوریه، امنیت رژیم است .
درصورتیکه شرایط بحران و رکود اقتصادی همراه با رشد تورم وگرانی و فقرو بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی طوریست که  همزمان بارشد کارتون خوابان وکودکان کارخیابانی وکاهش سن اعتیاد که ادامه دارد  به خصوص  سن اعتیاد نوجوان دختر به 13سال کاهش داده شده است .
اکنون گزارش شده است : علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفته  درمورد نوزادی که در کنار جاده پیدا شده فیلمی که از این ماجرای تلخ به دست ما رسیده است و تا کنون در بسیاری از شبکه های مجازی دست به دست می شود ، نشان می دهد که نوزاد بدون هیچ گونه پوششی و در حالی که روی تن او پوششی از پلاستیک قرار داده شده، در کنار جاده انداخته شده است!
این نوزاد که توسط یکی از مسافرانی که از کنار این جاده عبور می کرده پیدا شده است، بعد از تماس با پلیس 110 و اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شد و از مرگ نجات یافت.
درادامه گزارش افزوده شده :فیلم این واقعه تلخ نشان می دهد که نوزاد در لابه لای انبوهی از زباله ها انداخته شده و پیکر بی جان او که در اثر سرما نیز به کبودی رفته است، احتمال مرگ او را نشان می دهد اما با تلاش پرسنل بیمارستان نوزاد از مرگ حتمی نجات یافت اما هنوز علت این ماجرای دردناک و هویت نوزاد مشخص نشده است.
 حال سئوال است  دلیل رها کردن نوازد 3 روزه کنار جاده داخل زباله ها چیست؟ آیا نوازاد ناشی ازرابطه ی نامشروع بوده است که تصمیم گرفته شد تانوزاد ناخواسته کنار جاده رها شود؟
یانه اینکه به دلیل اعتیاد یا فقرا قتصادی و بیکاری ومحرومیت والدین بوده است که  نوزاد3 روزه رها شده است؟
از طرف دیگرمگرعلی خامنه ای  رهبر ولی فقیه ادعای رهبریت  مستضعفان جهان را ندارد؟  چرا وقتی تضمین امنیت برای نوزاد 3 روزه درکشوروجودندارد،ولی وی پیشنهاد افزایش جمعیت می دهد؟  اکنون خامنه ای مدعی رهبر مستضعفان جهان در پاسخ به این خبر چه جوابی دارد؟

از طرف دیگر اگر حکومت دینی نبود ورهبرش داعیه ی رهبریت ام القرای جهان اسلام نداشت. یک جورایی می شد پذیرفت  که امریست که  بنابردلایلی در جامعه  اتفاق می افتد .ولی این فاجعه به آسانی  در کشوری اتفاق افتاده که مدعی امن ترین کشور جهان است و رهبرش رهبر جهان اسلام است  و بقول خودش مدعی رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه هم هست . بنابراین نمی شود پذیرفت که برخلاف شعارها وادعاهای گوش فلک کَرکن  در جامعه ای که رهبرش خمینی و وی بنا گذاشته اند جان انسان ها آنقدر بی ارزش شده است که با وجود فرارسیدن  فصل زمستان که وهوا روبه سردی می رود. آنگاه شاهدباشیم  که نوزاد 3 روزه کنار جاده رها می شود؟

بهرحال گرچه مسئول پاسخگویی در این مورد وجود ندارد. ولی توجیه این عمل ضد بشری چه می تواند باشد؟ مشروط براینکه چرا خامنه ای از موضع دایه نزدیک تر از مادر،  بطور دایم اشک تمساح  برای ملت های مسلمان منطقه می ریزد وبا پاسداران حق مداخله گری در امور داخلی کشورهای منطقه و همسایه ها را حق شرعی وعرفی را برای خود محفوظ می دارد؟
 به گفته علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود این نوزاد در کنار جاده پیدا شده است و فیلمی که از این ماجرای تلخ به دست ما رسیده است، نشان می دهد که نوزاد بدون هیچ گونه پوششی و در حالی که روی تن او پوششی از پلاستیک قرار داده شده، در کنار جاده انداخته شده است!
به گزارش تابناک، ماجرای پیدا شدن نوزادی که به گفته رئیس جمعیت هلال احمر بادرود در کنار جاده بادرود به اریسمان دیده شده و بعد از آن از سوی ماموران هلال احمر نجات یافته است، از شب گذشته تا کنون در بسیاری از شبکه های مجازی دست به دست می شود.
به گفته علی کفاشی رئیس جمعیت هلال احمر بادرود این نوزاد در کنار جاده پیدا شده است و فیلمی که از این ماجرای تلخ به دست ما رسیده است، نشان می دهد که نوزاد بدون هیچ گونه پوششی و در حالی که روی تن او پوششی از پلاستیک قرار داده شده، در کنار جاده انداخته شده است!. 
این نوزاد که توسط یکی از مسافرانی که از کنار این جاده عبور می کرده پیدا شده است، بعد از تماس با پلیس 110 و اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شد و از مرگ نجات یافت.
فیلم این واقعه تلخ نشان می دهد که نوزاد در لابه لای انبوهی از زباله ها انداخته شده و پیکر بی جان او که در اثر سرما نیز به کبودی رفته است، احتمال مرگ او را نشان می دهد اما با تلاش پرسنل بیمارستان نوزاد از مرگ حتمی نجات یافت اما هنوز علت این ماجرای دردناک و هویت نوزاد مشخص نشده است.
نوزاد سه روزه کنار جاده رها شد
نوزاد سه روزه کنار جاده رها شد

No comments:

Post a Comment