Monday 23 November 2015

تصاویرناتمام دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران و اهداف آن

مگر نشست کشورهای تولید کننده ی گاز درتهران برپا نشده است؟ مگر قرارنیست رؤسای جمهور شرکت کننده با خامنه ای دیدار داشته باشند تا برای شان روضه ی ضدآمریکایی وداعشی به خواند تا نه نتیجه ی این نشست نه به نفع دولت روحانی تمام نشود که توی کیسه ی خامنه ای ریخته شود و پوتین  فرصت طلب هم ازحضورش دراین نشست ودیدارش با خامنه ای استفاده کند.چون باحمایت خامنه ای وپاسداران حضور نظامی اش درسوریه را تقویت می کند.
ازسوی دیگر مگردادگاه سریالی بابک زنجانی ادامه ندارد. درصورتیکه درهرجلسه دادگاه ابعاد غارتگری های بیشتری رو می شود؟ مگر بابک زنجانی همکاری نزدیک با پاسداران نداشت وبرای دور زدن تحریم هانفت فروشی و پولشویی نمی کرد؟
ولی برای انحراف اذهان عمومی طرح های حاشیه ای اجرا می شود .مثل حمله ورشدن ساندیس خوران سازماندهی شده به موسوی لاری وزیرکشور خاتمی درهمایش مدعیان اصلاح طلب درورامین، یا گرد وخاک برپاکردن اخیر مهدی کوچک زاده درمجلس ارتجاع و درگیری اش با علی لاری جانی و تهدید به استعفا کردن.
همچنین  از طرف دیگر مگر  موازی  رزمایش ها وهمایش ها ومانورهای نظامی- بسیج وپاسداران که اجرا می شود نیروی انتظامی درراستایا هداف سیاسی پشت پرده به طریق دیگر طرح اجرا نمی کندتافضای خفقان شکسته نشود. چون ضمن بازداشت روزنامه نگاران وفعالان سیاسی وحقوق بشر، خانواده های معترض جلوی زندان اوین هم دستگیر شدند .اکنون هم  قاچاقچیان موادمخدر درتهران هم دستگیرشدند.
فراموش نشده است که دردوران خاتمی 2 هزارنیروی ویژه ی انتظامی شبانه به خاک سفیددرتهران شبیخون زدند و بابولدوزر آلونک نشینان  خاک سفید را با خاک یکسان کردند و تعداد 2 هزار زن و مرد وکودک را دستگیر کردند. سپس ادعا شد که مرکز توزیع موادمخدر درتهران و4 استان مجاور تهران  منهدم شد .
آنگاه بلافاصله 6 تن ازمتهمان دستگیر شده  که در بین شان یک زن نگون بخت بود .درهمان منطقه خاک سفید بردارکشیده شدند و برای عبرت دیگران برای چندروز اجسادشان در هوا معلق ماند. درصورتیکه پس ازآن عملیات  قیمت تریاک گران وقیمت هروئین ارزان گردید . درنهایت هم آمار معتادان وهم قاچاقچیان افزایش یافته است .هم اینکه طرح های سریالی ادامه دار مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر ومعتادین نیروی انتظامی در تهران  تا کنون اجرا شده است .
حال سئوال است  این چه رمز ناگشودنی ومعمای چندمجهول حل ناشدنیست که پس از سپری شدن 36 سال مبارزه ی بی امان که با قاچاقچیان موادمخدر ومعتادین شده است  نه اینکه آمار معتادان و قاچاقچیان کاهش نیافته که روز به روز افزایش یافته است . به خصوص  آمار معتادان هم آنچنان شتاب گرفته است که رشدتصاعدی داشته است. بدتر اینکه ترکش آن به دختران دانش آموز هم اصابت کرده است .طوریکه سن دختران معتاد به 13 سال کاهش یافته  است ؟

 البته آنسوی معادله ی لاینحل چندمجهولی این است که هرگز گفته نمی شود علت اعتیاد و رشد روز افزون این پدیده ی شوم با تنوع انواع موادمخدر صنعتی درجامعه چیست؟
همانگونه که هرگز اشاره نمی شود چرا موادمخدر وارد زندان ها می شود ونقش مافیای مواد مخدر سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در این مورد چیست؟ مهمتراینکه درآمد فروش 3 میلیارددلار سالانه مواد مخدر کجا می رود؟
 بالاخره نقش پول های کثیف فروش موادمخدر در سیاست وانتخابات چیست؟
شایان یادآوریست که چرا هرگاه دامنه ی ا ختلاف وجنگ قدرت وثروت باندها وجناح ها بالا می گیرد .ناگهان نیروی انتظامی که همسو با پاسداران  است و در خدمت خامنه ای می باشد . وارد صحنه می شود و دست به اینگونه عملیات می زند که تصاویرش ضمیمه شده است؟
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران
(تصاویر) دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تهران 
فراروفرمانده انتظامی تهران بزرگ از عملیات روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اعلام کرد باند ۱۱ نفره مواد مخدر طی عملیات پلیسی روز گذشته متلاشی و یک تن مواد مخدر از آنها کشف شد.به گزارش فرارو، سردار سرتیپ حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که شب گذشته با اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یک باند 11 نفره قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک تن مواد مخدر نیز از این باند کشف شد. این افراد از شرق کشور مواد مخدر را وارد تهران کرده بودند که در سطح شهر تهران دستگیر شدند.
به گفته رئیس پلیس تهران این باند از 6 ماه قبل مورد رصد قرار گرفته و به استثنای رئیس این باند که در پاکستان است همه افراد آن شناسایی و دستگیر شده‌اند. اکثر قریب به اتفاق قاچاقچیان دستگیر شده سابقه‌دار هستند. عکس های مرضیه موسوی عکاس ایرنا در این رابطه را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment