Thursday 19 November 2015

تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است

تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است
بدون شک  تشنج و درگیری  گزارش شده نه اولین ونه آخرین است . زیرا که رقابت و اختلافات  بین باندهای در گیر جنگ قدرت و ثروت رو به گسترش است. برای اینکه حاشیه های برجام نه تمام نشده که تازه شروع شده است . برای همین ترکش آن بهمه موضوعات روز اصابت می کند . به ویژه اینکه  تااسقندماه که زمان برگزاری نمایش  انتخابات مجلس دهم ارتجاع وخبرگان است .باید شاهد روزا فزون  بازتاب چنین گزارشات تهاجم ساندیس خوران بی ترمز ودنده عقب کنده  باشیم .
برای همین موسوی لاری  وزیر کشور دولت اصلاحات طی سخنانی در همایش اصلاح طلبان در ورامین گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است و افزود  راهی را نرویم که چهره  رژیم وارونه ی ولایت فقیه را همچون داعش جلوه دهیم.،بلکه ما وظیفه داریم از  رژیم وارونه ی ولایت فقیه  به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم  رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ولایت فقیه مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.
فراموش نشود که ورامین زادگاه  حاج حسین  شریعتمداری است که در دوران خاتمی مطبوعات خبر از مصادره  200 هکتار اززمین های مرغوب این شهرستان به نام مؤسسه کیهان ازسوی حاج حسین شریعتمداری داده شد .
از سوی دیگر سیدحسین نقوی حسینی که  نماینده مردم ورامین در مجلس ارتجاع می باشد و جزو اصول گرایان تندرو است که مخالفت شدید با برجام دارد . همچنین  رابطه  خیلی نزدیک  با  همسویی تمام عیار با مواضع  حاج حسین شریعتمداری دارد. 
وی درگفتگو با خبرگزاری پاسداران فارس  پیرامون اخبار منتشر شده درباره نا آرامی در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک مدعی شده است  تجمع اعتراضی صورت گرفته از سوی مردم و خانواده‌های کشته شدگان جنگ خانمانسوز ارتباطی با سخنرانی موسوی لاری نداشت بلکه مردم نسبت به حضور دو نفر از عناصر فتنه در آن نشست اعتراض داشتند که من هم در میان معترضین بودم.
 همینطور  وی تجمع ساندیس خوران بسیج شده از سوی پاسداران  ادعا کرده است امام حسین  پرچم‌دار مبارزه با فتنه بود و  در اعتراض به حضور فتنه‌گران در شهرستان قرچک  افزوذ همان‌گونه که خامنه ای فتنه را خط قرمز دانستند ما نیز به تبع معظم‌له فتنه را خط قرمز می‌دانیم.
مسخره تر برای اینکه وی ماهیت ارتجاعی و دینفروشی وعوامفریبی اش رانمایش دهد ادعا کرده  ای کاش این نشست‌ها در مساجد و حسینه‌ها برگزار می‌شد و برگزاری آن‌ها در چلوکبابی‌ها زیبنده نیست.
همچون خمینی که مخالف برگزاری مراسم جشن نوروز بود. چون خواهان حضور مردم درگورستان ها به جایب رگزاری مراسم جشن نوروزبود  وی با نماینده وسخنگوی مردم ایران شدن نیز گفته است نتیجه گرفتن به واسطه شیرین کردن دهان‌ها خلاف عقاید مردم ایران است.چون  مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگ‌سراها محل‌های شایسته‌ای برای برگزاری این نشست‌ها است ولی سلیقه این جریان‌های سیاسی این است که نشست‌های خود را در چلوکبابی‌ها برگزار کنند.

وی در معرفی فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران همان افرادی هستند که در فتنه 88 سبب رنجش ملت غیور ایران اسلامی شدند، همان‌ افرادی که رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که بنا به اشاره ما در ایران حرکت می‌کنند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع که برخوردار ازحاشیه امنیتی است . با  تعیین تکلیف کردن برای وزیر کشورروحانی  تهدید کرد ‌که وزیر کشور باید نسبت به صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود پاسخگو باشد و افزود  قطعاً بنده از وزیر کشور در این ارتباط سئوال خواهم کرد.
همچنین  ولی فقیه گونه در پایان تصریح کرد: به مسئولان شهرستان قرچک هم  اخطار می‌دهم در صورت تکرار دعوت از فتنه گران برای حضور در شهرستان و صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود، مردم پاسخ شما را می‌دهند. یعنی مواجه باتهاجم ساندیس خوران بی ترمزو دنده عقب کنده شدگان وابسته با پاسداران خواهید شد.
 در صورتیکه  خبرگزاری ایلنا  گزارش  داده است  موسوی لاری  که  وزیر کشور دولت اصلاحات روحانی بود حضورش در ورامین با حاشیه ‌هایی همراه بود . زیرا موسوی لاری که عصر امروز برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.
هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.
بهرصورت باتجربه 37 ساله که دردسترس است، دیگر جای ابهام نیست که رژیم وارونه ی ولایت فقیه نه ا صلاح پذیرنیست که هرروز سپری شده است  انقباظی تر شده وبرشدت سرکوب و سانسور افزوده است . برای همین به همایش ها  حمله ور می شود که چرا درمساجد و حسینیه ها برگزارنمی شود ؟

بنابراین عنوان " انتخابات" برای رقابت جناح وباند ها بیش از حدمضحک است. چون آشکارا انتصابات همراه با تقلبات بوده است که با تأیید خامنه ای وحمایت پاسداران و بسیج و  نیروی انتظامی وشورای نگهبان دست نشانده و دستگاه فاسد قضاییه انجام می گیرد.  
تشنج در سخنرانی موسوی لاری در ورامین
داشته باشید تازه آغاز تشبنج و درگیری بین باندهای در گیر جنگ قدرت و ثروت است .زیرا تااسقندماه که زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس دهم ارتجاع وخبرگان است .باید شاهدافزایش بازتاب چنین گزارشاتی باشیم .
فراموش نشود کهو رامین زادگاه سربازجو شریعت نداری است که در دوران خاتمی  200 هکتار زمین مرغوب این شهرستان را سربازجو شریعت نداری به نام مؤسسه کیهان مصادره نمود .از سوی دیگر سیدحسین نقوی حسینی که  نماینده مردم ورامین در مجلس ارتجاع می باشد و جزو اصول گرایان تندرو است که مخالفت شدید با برجام می کند و رابطه نزدیکو همسویی تمام عیار با مواضع سربازجوشریعت نداری دارد  وی درگفتگو با خبرگزاری پاسداران فارس  با اشاره به اخبار منتشر شده درباره نا آرامی در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک گفت: تجمع اعتراضی صورت گرفته از سوی مردم و خانواده‌های شهدا ارتباطی با سخنرانی آقای موسوی لاری نداشت بلکه مردم نسبت به حضور دو نفر از عناصر فتنه در آن نشست اعتراض داشتند که من هم در میان معترضین بودم.
در صورتیکه  خبرگزاری ایلنا  گزارش  داده است  موسوی لاری  که  وزیر کشور دولت اصلاحات روحانی بود حضورش در  در ورامین با حاشیه ‌هایی همراه بود . زیرا موسوی لاری که عصر امروز برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.
حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه ‌هایی مواجه شد.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر امروز برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.
تشنج در سخنرانی موسوی لاری در ورامین 
موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.
مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.
تشنج در سخنرانی موسوی لاری در ورامین

روایت نماینده ورامین
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره نا آرامی در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک گفت: تجمع اعتراضی صورت گرفته از سوی مردم و خانواده‌های شهدا ارتباطی با سخنرانی آقای موسوی لاری نداشت بلکه مردم نسبت به حضور دو نفر از عناصر فتنه در آن نشست اعتراض داشتند که من هم در میان معترضین بودم.وی افزود: مردم تنها با تجمع خود در آنجا و بدون هیچگونه درگیری اعتراض خود را به حضور این فتنه‌گران در نشست اعلام داشتند و اطرافیان آقای موسوی لاری سعی داشتند تا این اعتراض آرام را با گاز اشک‌آور و ... به یک درگیری تبدیل کنند.نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قبیل افراد به دنبال این هستند تا با ایجاد اینگونه نا آرامی‌ها زمینه فتنه دیگری را در کشور فراهم کنند و به ندا آقا سلطان دیگری نیازمند هستند والا مردم حزب‌اللهی منطقه با حفظ شئونات و به صورت آرام تنها اعتراضشان را نسبت به حضور فتنه‌گران اعلام داشتند و این اصلاح‌طلبان بودند که سعی داشتند تا این اعتراض آرام را به درگیری تبدیل کنند.نقوی خاطرنشان کرد: این همایش که قرار بود با حضور اصلاح‌طلبان ورامین، قرچک و پیشوا برگزار شود تعداد حاضران آن به 50 نفر هم نمی‌رسید و از سوی دیگر من نمی‌دانم با وجود این همه مسجد و حسینیه چرا باید اینگونه نشست‌ها در هر محلی مثل چلوکبابی برگزار شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: 29 آبان – 94
وزیر کشور پاسخگوی مجوز نشست‌های سیاسی با حضور فتنه‌گران باشد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این‌که وزیر کشور باید درباره صدور مجوز برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور فتنه‌گران پاسخگو باشد، گفت: مسئولان خاطی بدانند در صورت تکرار دعوت از فتنه‌گران به قرچک مردم پاسخ شما را خواهند داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی در حاشیه تجمع مردمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» که در اعتراض به حضور فتنه‌گران در شهرستان قرچک صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فتنه را خط قرمز دانستند ما نیز به تبع معظم‌له فتنه را خط قرمز می‌دانیم.
وی برگزاری نشست‌های سیاسی را نشانه رشد انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه احزاب قانونی می‌توانند نشست برگزار کنند اما اجازه ندارند در این نشست‌ها از خطوط قرمز عدول کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به محل برگزاری نشست‌های جریان‌های اصلاح‌طلب افزود: ای کاش این نشست‌ها در مساجد و حسینه‌ها برگزار می‌شد و برگزاری آن‌ها در چلوکبابی‌ها زیبنده نیست.
وی نتیجه گرفتن به واسطه شیرین کردن دهان‌ها را خلاف عقاید مردم ایران دانست و عنوان کرد: مساجد، حسینیه‌ها، فرهنگ‌سراها محل‌های شایسته‌ای برای برگزاری این نشست‌ها است ولی سلیقه این جریان‌های سیاسی این است که نشست‌های خود را در چلوکبابی‌ها برگزار کنند.
نقوی حسینی با اشاره به تجمع مرمی «امام حسن (ع) پرچم‌دار مبارزه با فتنه» عنوان کرد: آنچه مردم شهید پرور شهرستان قرچک را در این تجمع جمع کرده است «مرگ بر فتنه‌گر» است.
وی در معرفی فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران همان افرادی هستند که در فتنه 88 سبب رنجش ملت غیور ایران اسلامی شدند، همان‌ افرادی که رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت که بنا به اشاره ما در ایران حرکت می‌کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این‌که وزیر کشور باید نسبت به صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود پاسخگو باشد، خاطر نشان کرد: قطعاً بنده از وزیر کشور در این ارتباط سئوال خواهم کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پایان تصریح کرد: به مسئولان شهرستان قرچک اخطار می‌دهم در صورت تکرار دعوت از فتنه گران برای حضور در شهرستان و صدور مجوز برای نشست‌هایی که با حضور فتنه‌گران برگزار می‌شود، مردم پاسخ شما را می‌دهند

No comments:

Post a Comment