Sunday 15 November 2015

تصویر شادی و کف زدن کردن معلمان در صحن علنی مجلس ارتجاع توسط میهمانان معلم، کف زدن تخلف است

تصویر شادی و کف زدن کردن معلمان در صحن علنی مجلس ارتجاع توسط میهمانان معلم، کف زدن تخلف است25 آبان -94
گزارش شده است شادمانی معلمان حاضر در نشست علنی  مجلس ارتجاع  با واکنش و تذکر  نایب رئیس دوم مجلس ارتجاع  محمد رضا باهنر روبرو شد. که عضو باند غارتگر مؤتلفه و یک کارچاق کن حرفه ای پشت پرده است. زیرا ر این جلسه علنی  مجلس ارتجاع یک فوریت طرح استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استحدام معلمین به تصویب نمایندگان رسید.
پس از اعلام تصویب این فوریت تعدادی از معلمان که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشتند با کف زدن در پارلمان، از این مصوبه مجلسی‌ها ابراز خوشحالی کردند. درحالیکه  همین موضوع موجب تذکر محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس ارتجاع شد که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت،برای اینکه  محمد رضاباهنر پس ازتذکر به میهمانان گفت:
کف زدن در صحن علنی توسط میهمانان جلسه علنی، تخلف است و  هر نوع اظهارنظر میهمانان پارلمان در جلسه علنی ممنوع است.برای اینکه خمینی گفته بود مجلس ارتجاع در شعار در رأس همه امور وعصاره ی ملت است .
از سوی دیگر نه د انستن  و نه اظهار نظر کردن حق ملت نیست .چون  نظام فاشیست مذهبی  ولایت فقیه یک رهبر انتصابی به نام ولی فقیه همه کاره غیر پاسخگوی دارد که به جای همگان تصمیم گیری می کند وگفته ها ونامه های حکومتی ماورای قانونی اش فصل الخطاب برای همگان است .
البته اکثریت کارکنان دولت رامعلمان تشکیل می دهند که جزو اقشار زحمتکش ومحروم جامعه اند . درصورتیکه این شغل  آموزش وتربیت  کننده و پرورش دهنده ی نیروی انسانی در همه سطوح کشور است . ولی نه اینکه معلمان دررفاه نیستند و حقوق شان جوابگوی هزینه های شان نیست بلکه  به دلیل شرایط طاقت فرسای تحمیلی که معلمان دارند. پس برای اینکه بتوانند هزینه های زندگی شان را تأمین کنند .مجبورند که چند شغل داشته باشند.
بهمین دلیل این قشر ناراضی که در حق شان ظلم و  اجحاف و تبعیض زیادی شده است که همراه با فشارهای روحی و روانی در محیط کار می باشد. لذا مدام دست به تجمعات اعتراضی می زنند که حتی جلوی درب مجلس ارتجاع هم تجمعات اعتراضی بر پا می دارند تا شاید به خواست های شان رسیدگی شود .ولی نه گوش شنوایی وجود ندارد و رسیدگی در کار نیست که مواجه با تهدید و یورش ارگان های سرکوبگر می شوند ونمایندگان شان بازداشت می شوند . سپس با پرونده سازی به محکومیت های سنگین محکوم می شوند . آنگونه که محمدعلی طاهری معلم دگراندیش با پرونده سازی زیر حکم اعدام قرار دارد.
اما مسخره وتوهین آمیز اینکه پیروان خمینی جنگ افروز و مرتجع ادامه دهنده ی نظرات قرون وسطایی  وی می باشند . چون خمینی دردفاع از جنگ خانمانسوز فتوا داد لاکن گریه کنید چون گریه کردن ثواب دارد . همچنین در مخالفت با برگزاری مراسم جشن نوروز بازهم دردفاع از جنگ خانمانسوز فتواداد به جای برگزاری مراسم جشن نوروز باستان باید همه درگورستان ها حضور یابند و برای کشته شدگان جنگ خانمانسوز موهبت الهی فاتحه به خوانند وبه بیمارستان ها به عیادت مجروحان جنگی بروند.
ناگفته نماند که اوایل انقلاب  بهدستور خمینی زیرچتر پاکسازی آموزش و پرورش از ایادی و حامیان شاه موج اخراج های معلمین در دستور قرار گرفت که اخراج ها شامل خیلی از مخالفین هم می شد.
بدتر اینکه بیشمار معلمان همراه نوجوانان دانش آموز در جبهه های جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایران و عراق کشته و مجروح شدند . یااینکه به دلیل وابستگی به سازمان های سیاسی دستگیر و شکنجه و محکوم به زندان واعدام شدند.  یا اخراج شدند.
بهرحال اکنون  که بهانه ی اتهامی دشمنی ونفوذ همزاد فتنه ی آمریکایی 88 وبی بصیرت از سوی خامنه ای مطرح شده است. از سوی دیگر سیاست زن ستیزانه از طریق مبارزه با بی حجابی  همچنان اجرا می شود . همانگونه  که زیر چتر مبارزه با شبیخون فرهنگی ماهواره ای وفضای مجازی تفتیش عقیده هم با شدت اعمال می گردد و بابرگزاری کنسرت های هنری مخالفت می شود . مشخص است که شادی وکف زدن  نه تخلف که جرم باشد.
برای همین رژیم خرافاتی مرده پرست وگورستان آباد کن ومنادی مرگ می بایست دست زدن هم بطور قانونی در زمره ی تخلف  قلمداد کند .به خصوص اگر در مجلس ارتجاع از سوی مهمانان  زن معلم باشد که شادی کنان کف زدند، دیگر قوزبالا قوز است . زیرا  مجلس ارتجاع مدعی در رأس همه امور مکان شعبده بازی و سیاهنمایی و تصیفه ی حساب و جنگ باندی و جناحی با چاشنی شعار وفریاد مرگ برآمریکا ومخالفت شدید بابرجام و مطبوعات و آزادی قلم و بیان است .
(تصاویر) شادمانی معلمان در صحن علنی
(تصاویر) شادمانی معلمان در صحن علنی

(تصاویر) شادمانی معلمان در صحن علنی

فراروشادمانی معلمان حاضر در نشست علنی امروز مجلس با واکنش و تذکر نایب رئیس دوم مجلس روبرو شد.به گزارش فرارو، در جلسه علنی امروز مجلس یک فوریت طرح استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استحدام معلمین به تصویب نمایندگان رسید. پس از اعلام تصویب این فوریت تعدادی از معلمان که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشتند با کف زدن در پارلمان، از این مصوبه مجلسی‌ها ابراز خوشحالی کردند. همین موضوع موجب تذکر محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، شد.باهنر پس ازتذکر به میهمانان گفت: کف زدن در صحن علنی توسط میهمانان جلسه علنی، تخلف است؛ هر نوع اظهارنظر میهمانان پارلمان در جلسه علنی ممنوع است. عکس های احسان نادری پور عکاس ایرنا شادمانی معلمان در صحن علنی را نشان می دهد.

یک معلم بازنشسته شیروانی که بر اثر نیش زنبور از سه سال پیش به حالت کما رفته بود، درگذشت و روز گذشته به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا شیما اسماعیل‌پناه فرزند مرحوم محمد اسماعیل‌پناه با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه سال 1391 پدرم در منزل دچار گزیدگی نیش زنبور در پشت بدنش شد، اظهار کرد: بر اثر این گزیدگی، مرحوم دچار شوک آنافیلاکسی و در اثر آن دچار هایپوکسیک مغزی شد.

وی که دانشجوی رشته پزشکی است، افزود: بعد از این اتفاق با اساتید و متخصصان زیادی از جمله پروفسور سمیعی جراح و متخصص مغز مشورت کردیم که توصیه آنها فیزیوتراپی و تغذیه در مدت کما بود و امید داشتیم وی به زندگی برگردد. به همین دلیل او را به منزل منتقل کردیم و در طول این 3 سال تلاش کردیم او را از زندگی نباتی خارج کنیم.

وی با بیان اینکه احتمال برگشت به زندگی بین 6 ماه تا یک سال اول کما بیشتر است، گفت: متاسفانه تلاش‌های ما جواب نداد و از آنجا که مرحوم بر اثر شوک آنافیلاکسی و در نتیجه نرسیدن اکسیژن به مغز، زندگی نباتی داشت، بعد از بیش از 3 سال در کما بودن، فوت کرد.

یک پزشک در این رابطه با بیان اینکه به هیچ‌وجه نباید زنبورگزیدگی را ساده و بی‌خطر پنداشت، گفت: یک گزش ساده زنبور هم می‌تواند به مرگ منجر شود.

دکتر رحمانی با بیان اینکه گزش زنبور هر چه به سر و صورت نزدیک‌تر باشد، خطرناک‌تر است، افزود: هر علامتی که پس از نیش زنبور به وجود آمد مثل تنگی نفس، خس‌خس سینه، کهیر و قرمزی بدن و التهاب عمومی را باید جدی بگیریم.

وی شدت علایم زنبورگزیدگی را بسته به نوع زنبور و میزان حساسیت فرد به نیش زنبور دانست و خاطرنشان کرد: حساسیت شدید به نیش زنبور می‌تواند علایمی مانند نبض آهسته یا تند، ورم شدید و خارش پوست، بروز مشکلات تنفسی، ورم زبان یا گلو، ناراحتی معده، سرگیجه، غش‌کردن و از دست دادن هوشیاری داشته باشد.

این پزشک تصریح کرد: باید بلافاصله پس از گزش زنبور، با ناخن یا موچین، نیش آن را از پوست فرد بیرون بکشید و قبل از اینکه علایم شدیدتری در فرد به وجود آید باید سریعا به پزشک مراجعه کرد.

به گفته وی، ممکن است در اثر زنبورگزیدگی علایمی از جمله مشکل در بلع غذا، ورم دهان و گلو، غش‌کردن و بیش از حد متورم‌شدن کل بدن، احساس ضعف شدید بیمار، درد شکم، سوزش دهان و بینی یا چشم‌ها و علاوه بر محل گزش زنبور، در سایر نقاط بدن هم کهیر یا ورم دیده شود که در صورت مشاهده این علایم باید فورا به پزشک مراجعه کرد.

بر اساس این گزارش، محمد اسماعیل‌پناه معلم دلسوز مقطع ابتدایی و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان شیروان در دوران خدمتش خدمات آموزشی بسیاری را در آموزش و پرورش این شهرستان ارائه کرد و در بین همشهریان خود از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود

No comments:

Post a Comment