Friday 25 September 2015

راهپیمایی نمازگزاران جمعه علیه ی عربستان

گزارش خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران  فارس از راهپیمایی نمازگزاران جمعه علیه ی عربستان 4 مهر-94
رژیم فاشیستی مذهبی ولایت فقیه که بابحران روی کارآمد وبا بحران آفرینی به بقای ننگین خود تاکنون ادامه داده است .تلاش مذبوحانه کرده است تا برای ا نحراف اذهان عمومی هرروز با خلق بحرانی جدید مردم ایران را سرکار بگذارد .  چون یک روز بااشغال سفارت آمریکا بحرانی جنجالی شد. یک روز بامبارزه با بی حجابی سیاست سرکوب زنان شروع شد. یک روزباجنگ افروزی موهبت الهی 8 سال مردم ایران خون وجان کشته دادند وکشور ویران شد. یک روز بابرکناری منتظری نفس آخوندهای حامی وی گرفته شد.یک روز با پذیرش آتش بس و فتوای قتل سلمان رشدی تروریست به برون مرز صادرشد. یک روز بافرمان قتل عام زندانیان سیاسی مرتکب جنایت علیه ی بشریت شد.یک روز با انرژی هسته ای حق مسلم ماست اهداف نظامی هسته ای دنبال شد.ولی به دلیل افشاگری های مجاهدین منجر به زهر توافق هسته ای شد و .....  اما اکنون بامعرکه گیری هایی که پیرامون تراژدی منا می شود درحاشیه نمازجمعه هاازطریق ساندیس خوران شوی کمدی فرمایشی ضد عربستانی برپا شد.
گزارش فارس از راهپیمایی نمازگزاران جمعه علیه جنایات ددمنشانه آل سعود
خروش یکپارچه ملت ایران ضد جنایت‌های آل سعود / فریاد «مرگ بر آل سعود» در کشور طنین‌‌انداز شد
نمازگزاران در سراسر کشور بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را از رژیم مسلمان‌کش آل سعود ابراز کردند.
خبرگزاری فارس: خروش یکپارچه ملت ایران ضد جنایت‌های آل سعود / فریاد «مرگ بر آل سعود» در کشور طنین‌‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نمازگزاران در سراسر کشور بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را از رژیم مسلمان‌کش آل سعود ابراز کردند.
*ناامنی حرم از حیله دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در تجمع اعتراض‌آمیزی که نمازگزاران اردبیلی بعد از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه این هفته در میدان مصلای شهر اردبیل برگزار کردند، با ندای «الله اکبر، عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر آل‌سعود خائن» حادثه اخیر منا را به دنبال بی‌تدبیری مسئولان رژیم عربستان محکوم کردند.
نمازگزاران اردبیلی در حالی فریاد می‌زدند «ناامنی حرم از حیله دشمنان است، آل‌سعود ملعون خدمتگزار صهیون، آل‌سعود بدنام مایه ننگ اسلام» خواستار محکومیت بی‌تدبیری دولت آل‌سعود در حوادث اخیر موسم حج امسال شدند.
*آل‌سعود کفایت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از استان تهران، نمازگزاران شهرستان‌های استان تهران پس از اقامه نماز جمعه ظهر امروز به پیام رهبر مسلمین جهان به‌مناسبت جان باختن جمع کثیری از مسلمین جهان در واکنش به فاجعه روز گذشته منا تظاهرات کردند و بی‌کفایتی‌های رژیم آل‌سعود در مدیریت مناسک حج را محکوم کردند.
تظاهر‌کنندگان شهرستان‌های استان تهران در راهپیمایی خود بر بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج تاکید داشتند.
*برگزاری راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در اعتراض به فاجعه منا
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ مردم و نمازگزاران مومن و انقلابی مشهد ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر رضوی در اعتراض به بی‌کفایتی دولت عربستان در عدم تامین امنیت حجاج و کشته‌شدن تعداد بی‌شماری از حاجیان کشورهای مختلف و همچنین زائران ایران اسلامی راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی آغاز شد، مردم مشهد با در دست‌‌ داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر وهابی»، «سفارت سعودی تعطیل باید گردد»، «رژیم آل سعود، ننگت باد، ننگت باد»،‌ «یا حجت‌بن‌الحسن عجل الی ظهورک» خشم و انزجار خود را از بی‌کفایتی عربستان در تامین‌نکردن امنیت زائران اعلام کردند.
*بی‌کفایتی سعودی‌ها؛ عامل فاجعه مصیبت‌بار منا و مسجدالحرام
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مردم مؤمن و خداجوی سمنان و نمازگزاران جمعه در جای‌جای استان سمنان ظهر امروز در پی فاجعه مصیبت‌بار منا راهپیمایی و مراتب اعتراض خود را به سازمان‌های بین‌المللی اعلام کردند.
*طنین شعار «مرگ بر آل‌ یهود» و« یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو» در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز نمازگزاران خوزستانی در سراسر استان خوزستان پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی کرده و در محکومیت آل‌سعود و سران وهابی آن شعار سر دادند.
براساس این گزارش، مردم شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک، شوشتر، شوش، بندر ماهشهر، شادگان، هندیجان، رامهرمز، رامشیر، گتوند، باغملک، امیدیه، آغاجاری، سوسنگرد، حمیدیه، لالی و ... با راهپیمایی خود حادثه تأسف‌بار منا و جنایت‌های آل‌سعود را محکوم کردند.
در این راهپیمایی، مردم همیشه در صحنه استان خوزستان شعارهایی همچون «مرگ بر آل‌سعود»، «یا حجت‌ بن‌ الحسن(عج) تسلیت تسلیت»، «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، حضرت صاحب‌الزمان(عج) صاحب عزاست امروز» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
*نمازگزاران بیرجندی اعتراض خود را به بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود نشان دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ظهر امروز بعد از نماز جمعه در بیرجند نمازگزاران برای نشان دادن انزجار خود از مسئولان آل‌سعود به سبب حادثه صحرای منا و کشته شدن حجاج راهپیمایی و تظاهرات کردند.
نمازگزاران در این راهپیمایی شعارهای شامل یابنالحسن عزا به پا شد بیا، عید مسلمانان عزا شد بیا، یابن‌الحسن ای یادگار زهرا، گردیده صحرای منا کربلا، آل سعود آل ابوسفیان است، فاجعه منا دلیل آن است، امنیت حجاج بیت خدا، در خطر افتاده چرا در منا، آل سعود پست بی‌کفایت، بی‌شک بود مسئول این جنایت، سوء مدیریت آل سعود، گردیده بر تمام عالم مشهود، حجاج بی‌پناه بیت خدا، احرامشان کفن شده در منا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن را سر دادند.
*خروش هموطنان آذربایجانی علیه رژیم آل‌سعود/ از جنایات آل‌سعود نمی‌گذریم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مردم همیشه در صحنه و متدین آذربایجان به ویژه تبریز، امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به حادثه روز گذشته منا در عربستان و کشته شدن تعداد زیادی از حجاج و حمایت از مظلومیت مردم یمن و محکومیت کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان یمن توسط رژیم اسرائیلی ـ سعودی از مصلای حضرت امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تظاهرات کردند.
در این راهپیمایی هزاران نفری شعارهایی از جمله الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود خائن، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تکفیری و ... از سوی راهپیمایان فریاد زده شد.
نمازگزاران جمعه تبریزی با در دست داشتن نوشته‌های علیه رژیم آل‌سعود و پوسترهایی در حمایت از مردم مظلوم یمن از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت تبریز را راهپیمایی کرده و در پایان تظاهرات جنایات رژیم سعودی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم کردند.
*راهپیمائی نمازگزاران ایلامی در محکومیت جنایات آل‌سعود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نمازگزاران ایلامی پس از اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله لطفی از مسیر مسجد جامع تا خیابان فردوسی علیه جنایات رژیم آل‌سعود تظاهرات کردند.
راهپیمایان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی جنایات اخیر رژیم آل‌سعود را محکوم کردند. همچنین راهپیمایان با حمل دست‌نوشته‌هایی مبنی بر محکومیت جنایات آل‌سعود انزجار خود را از حادثه اخیر در منا و کشته و زخمی شدن شماری از مسلمانان اعلام کردند.
*مردم زنجان از بی‌کفایتی آل‌سعود اعلام انزجار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی فاجعه مصیبت‌بار منا و کشته شدن جمعی از حجاج بیت‌الله‌الحرام راهپیمایی اعتراض‌آمیز پس از اقامه نماز جمعه امروز در زنجان با حضور نمازگزاران برگزار شد.
شهروندان زنجانی در راهپیمایی اعتراض‌آمیز بعد از نماز جمعه انزجار و نفرت خود را از بی‌کفایتی آل سعود که منجر به کشته شدن بیش از 133 نفر از حجاج ایرانی شد، اعلام کردند.
مردم دین‌دار استان زنجان پس از اقامه نماز باشکوه جمعه در تمامی مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان و در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی کرده و مردم زنجان نیز از مصلی خاتمالانبیاء تا میدان رسل این راهپیمایی را برگزار کردند.
*محکومیت بی‌‌کفایتی آل‌سعود توسط نمازگزاران کرمانشاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مردم کرمانشاه به‌دنبال کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از حجاج مسلمان در منا و اعلام سه روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب، پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته همگام با سایر هموطنانمان به سوگواری پرداختند.
این مراسم با حضور گسترده نمازگزاران آدینه کرمانشاه انجام گرفت و شرکت‌کنندگان شعارهایی مبنی بر بی‌کفایتی آل‌سعود در مدیریت حرمین‌شریفین سر دادند.
کرمانشاهی‌های مؤمن و متدین با سر دادن شعارهایی آمریکا و صهیونیست‌ها را عوامل پشت پرده این حوادث دانسته و کشتار حجاج را در هنگام به جا آوردن مناسک حج محکوم کردند.
*فریاد «مرگ بر آل‌سعود» و «مرگ بر اسرائیل» در یاسوج طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعدازظهر امروز و پس از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج، نمازگزاران یاسوجی همزمان با حادثه منا در عربستان و همچنین اقدامات ضد انسانی صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی راهپیمایی کردند.
نمازگزاران یاسوجی در این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شده بود شعارهایی در محکومیت آل‌سعود و همچنین صهیونیست‌ها سر دادند.
نمازگزاران یاسوجی در شعارهای خود بیش از هر چیز بی‌تدبیری سران آل‌سعود را فریاد زدند.
نمازگزاران یاسوجی از کشورهای مسلمان خواستند تا برای موسم حج تدبیری نو اندیشیده شود زیرا سران آل‌سعود توانایی برگزاری چنین مراسم عظیمی را ندارند.
*نمازگزاران خرم‌آبادی جنایات آل‌سعود را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز بعد از برگزاری نماز جمعه در خرم‌آباد نمازگزاران این شهر به دلیل بی‌تدبیری و سوءمدیریت رژیم آل‌سعود نسبت به حجاج اقدام به راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی به منظور اعتراض به حادثه و فاجعه منا در روز عید قربان که منجر به کشته شدن هزار مسلمان ایرانی و سایر کشورهای جهان اسلام شد، صورت گرفت.
لازم به ذکر است، نمازگزاران شهر خرم‌آباد در این راهپیمایی حمله‌های وحشیانه آل‌سعود به کشور مسلمان یمن را نیز محکوم کردند.
این راهپیمایی از درب مصلای الغدیر خرم‌آباد شروع و تا بیمارستان شهدای عشایر این شهر ادامه داشت.
نمازگزاران خرم‌آبادی در این راهپیمایی شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود»، سر دادند.
*محکومیت بی‌‌کفایتی آل‌سعود از سوی نمازگزاران جمعه قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مسلمانان در منا و اعلام سه روز عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری، مردم قم پس از اقامه نماز جمعه، در اقدامی هماهنگ به سمت چهارراه شهدا حرکت کرده و به سوگواری پرداختند.
همچنین در این مراسم که با حضور خیل گسترده نمازگزاران جمعه قم برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بی‌کفایتی سران سعودی در مدیریت حرمین شریفین را محکوم کردند.
همچنین شرکت کنندگان در این مراسم ضمن سر دادن شعارهایی آمریکا و صهیونیست‌ها را بازیگردانان چنین حوادثی دانسته و کشتار حجاج بی‌گناه را در هنگام مناسک حج محکوم کردند.
در پایان این مراسم پس از تجمع نمازگزاران جمعه قم در میدان شهدا، ضمن قرائت بیانیه‌ای، بر پاسخگویی سران سعودی نسبت به وقایع اخیر این کشور تاکید شد.
مراجع عظام تقلید نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ضمن اعلام تاسف و تاثر از کشته شدن حجاج، بر چاره‌اندیشی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تاکید کردند.

همچنین مراجع تقلید در پیام‌های خود بر حفظ وحدت امت اسلام در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها که صحنه‌گردانان جنایت علیه مسلمانان هستند، تاکید کردند.

No comments:

Post a Comment