Saturday 5 September 2015

عبور مرگبار کامیون از روی پراید+(تصویر)

مکمل  خبر تصویری  عبور کامیون از روی خودروی پراید، فرمانده پلیس راه کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و مرگ دلخراش  دست‌کم 10 تن  و مجروح شدن  20 نفر دیگر در یک حادثه خبر داد که مربوط به  دستگاه اتوبوس اسکانیا مدل 1390  بود که یکشنبه  از قم به مقصد مهران در حال تردد بود  ودر محور ملایر - بروجرد به دلیل تخطی از سرعت در جاده لغزنده به روی سقف واژگون  می شود . 
اما خیلی لاف تبلیغاتی از امنیت اجتماعی در ایران زده می شود .تا جاییکه فراموش نشده چگونه احمدی نژاد در کنفرانس های مطبوعاتی که در حاشیه ی سازمان ملل داشت باوقاحت و خوشمزگی خاص خودش مدعی می شد که ایران امن و آزادترین کشور جهان است . درحالیکه  گذشته از  آمار بازداشت ها و اعدام ها مدام که در حال افزایش بوده و همچنان ادامه دارد و سیاست سرکوب و سانسور با شدت تمام اعمال می شود. طوریکه معاونان و مشاوران و یاران نزدیک همچون محمدرضا رضا رحیمی و حمید بقایی و بابک زنجانی در زندان وبازداشت به سر می برند . البته مهدی رفسنجانی هم در زندان اوین است  . ازسوی دیگر امنیت حتی برای رهبران  رقیب همچون موسوی وکروبی هم  وجود ندارد واز منظر اجتماعی  ایران رکوردار جهانی آمار تصادفات ومرگ و میر است .  

حال باید گفت که عجب امنیتی در رژیم وارونه ی ولایت فقیه وجوددارد! چون دامنه ی ناامنی جاده های مرگ آفرین برون شهری  به خیابان های شهرها  حتی کوچک کشیده شده و مدام مرگ تولید می کند .
آنهم تصادف عجیبی  که نه در کلانشهر تهران بزرگ ومشهد وتبریز واصفهان ..... که در ایلام  اتفاق افتاد که میت وان گفت وخودروخواری شده است. زیرا که کامیونی در  یک خیابان درایلام  کامیونی  از روی  یک خودروی پراید عبور کرد  و راننده ی جوان 35 ساله ی خودروی پراید را به کام مرگ  کشاند . 
کامیون بنز در حدفاصل خیابان شهدا تا خیام از روی پراید رد شد و موجب مرگ راننده‌ی 35 آن ساله شد.به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، در حوالی میدان شهدای شهر ایلام کامیون بنز با زیرگرفتن پراید مرگ راننده‌ی 35 ساله‌ی آن را رقم زد.سرهنگ نورالله خادم -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان- در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا علت اصلی بروز این حادثه را خستگی و خواب‌آلودگی راننده کامیون حامل میلگرد عنوان و تصریح کرد: در این حادثه کامیون بنز پس از انحراف به سمت مقابل از روی خودروی سواری پراید عبور کرد و موجب مرگ راننده این خودرو شد. 
عبور مرگبار کامیون از روی پراید+(تصویر)
عبور مرگبار کامیون از روی پراید+(تصویر)
عبور مرگبار کامیون از روی پراید+(تصویر)

فرمانده پلیس راه کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا و مرگ دست‌کم 10 تن در این حادثه خبر داد.سرهنگ محمدحسین حمیدی درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت 19 یکشنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مدل 1390 که از قم به مقصد مهران در حال تردد بود در محور ملایر - بروجرد به دلیل تخطی از سرعت در جاده لغزنده به روی سقف واژگون شد.بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور، حمیدی تصریح کرد: در پی این حادثه دست‌کم 10 تن کشته و 20 تن مجروح شدند که مجروحان توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.حمیدی با اشاره به اینکه صورت وضعیت این اتوبوس توسط شرکت 14 پارسیان قم صادر شده است، افزود: اطلاعات اولیه نشان می‌دهد اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی سیر و سفر است

No comments:

Post a Comment