Monday 7 September 2015

تصاویر کپسول‌های هیجان در دره «کوزکو»

ابتکار خیلی جالبی است . ایکاش چنین امکانی که در پرو وجوددارد. همه جا وجود می داشت و همه افراد علاقمند می توانستند ازآن استفاده کنند که مشتاق زمان کوتاه درهتل کوهستانی باشند . به خصوص آنانی که تلاش می کنند با مصرف مواد مخدر توی فضا بروند .در حالیکه توی عالم هپروت  می روند و مات ومبهوت می شوند . زیرا که سپس به سرنوشت شومی گرفتار می شوند. چون در نهایت تبدیل به کارتون خوابان  خیابانی می گردنند . ایکاش کارتون خوابان هم علاقمند به کوهنوردی و استفاده از استشمام هوای سالم و مطبوع کوهستان بودند. یااقل  می دانستند که مزایای  کوهنوردی چیست؟
بهرحال چقدر خوب وجالب بود  که چنین هتل کوهستانی  وامکاناتش همه جا فراهم بود . چون   مکان هتل کوهستانی در پرو  با سایر هتل های رایج فرق دارد. بلی چقدر عالی بود که چنین هتلی  حایگزین کارتون خوابی و کوخ نشینی  و.... می شد . چون  چند شب در هتل دامنه ی کوهستان  لنگر انداختن و خوابیدن  واستراحت نمودن جذاب ترو دلنشین تر ازهر نشئگی زود گذر موقتی از طریق مصرف موادمخدر است.
یک شرکت گردشگری هتلی متفاوت و هیجان انگیز طراحی کرده است که برای افراد مبتدی در کوهنوردی و دوست‌داران هیجان و ارتفاع که مایلند شبی را در کوه اقامت کنند گزینه جذابی است.به گزارش فرادید، سه عدد کپسول 8 در 24 متری ساخته شده از پلی کربنات و آلومینیوم در نزدیکی شهر "کوزکو" در پرو با چشم اندازی زیبا از دره مقدس "کوزکو" که معروف به داشتن مناظر زیبا و دهکده ای کوچک است توسط شرکت جهانگردی "نیچر ویو" ساخته شده‌اند. این شرکت گفته، سوئیت‌ها را مخصوص افرادی طراحی کرده است که تجربه‌ی چندانی در کوهنوردی ندارند.این کپسول‌های شیشه‌ای سه نفره واقع در 122 متری بالای زمین، آویزان از صخره ای در کوه‌های آند در پرو قرار گرفته است و کوهنوردان برای ورود به این کپسولها باید 400 فوت توسط پلکان فلزی که درون سنگهای صخره جاسازی شده بالا بروند. عکس های رویترز از این اقامتگاه هیجان انگیز را در زیر می‌بینید.
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر) 

No comments:

Post a Comment