Tuesday 22 September 2015

تذکر 12 نماینده به وزیر اطلاعات و ارشاد برای برخورد با برخی رسانه‌های در ارتباط بابرون مرز

 

به نظر می رسد که قرار است دامنه ی سیاست سرکوب اجتماعی  وسانسور مطبوعات و خبررسانی  از داخل کشور به برون مرز هم سرایت کند و همانگونه که اشاره شده کنترل حامیان دولت روحانی در کشورهای نروژ و هلند وانگلیس رادربرمی گیرد .
زیرا مدافعان استبدادو سانسور و خفقان در همه فضای حقیقی ومجازی به شدت وحشت از آگاهی مردم و اطلاع رسانی دارند. چون بقای حکومت استبدادی و میدان مانور مدافعان سانسور و سرکوب در فضای خفقانی وانقباضی امکان پذیر است.
بنابراین ازاین شفاف تر نمی توان زیرآب ادعای مضحک و وارونه خمینی زده شود که مدعی  بود مجلس ارتجاع دررأس همه امور وعصاره ی ملت است .
در صورتیکه  این یک شوخی بی مزه است  که مجلس ارتجاع بتواند در رأس همه امور باشد .چون اعضایش حتی پاسخگوی مطالبات موکلان خودنیستند تاچه رسد به اینکه به خواهند از منافع ملی کشور دفاع کنند ودر رأس همه امور باشند .زیرا مجلس ارتجاع تبدیل به کانون رقابت فشرده ی باندهای درگیر جنگ قدرت وثروت شده است.
برای همین در ادامه ی باندبازی  ومخالفت های پیگیری که باتوافق هسته ای می شود. همچنین به دلیل اینکه در اسفندماه انتخابات مجلس ارتجاع دهم وخبرگان رهبری برگزار می شود . پس موجب  حادشدن رقابت وتبلیغات زودرس باندی شده است .
در این رابطه مجلس ارتجاع  که  جولانگاه یک دوجین نوچه های مصباح یزدی و همسو شده است .  به اتکای حمایت و پشتیبانی  که از سوی پاسداران و خامنه ای ومصباح می شوند تذکر به  وزرای اطلاعات وارشاد دولت روحانی داده اند که چرا رسانه ها را بیش از این سانسور نمی کنید؟
چرا کانال ارتباطی رسانه های حامی دولت متهم به فتنه 88 را با برون مرزچک وسانسور نمی کنید؟ چون اینان یک باند و جریان مخرب صدها نفری رسانه‌ای در داخله وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی می‌باشند که  با کشورهایی از جمله نروژ ـ هنلد و انگلیس مرتبط هستند، سرپل ارتباطات آنها در خارج از کشور افرادی از سران فتنه 88 و فراریان و پناهنده شدگان به کشورهای غربی می‌باشند.
در ادامه تذکر 12 نفره که اسامی شان ضمیمه شده افزوده شده این جریانات در روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های فضای مجازی با هدایت سرویس‌های انگلیسی و غربی و با دادن عنوان به این نفوذی‌ها و القاء مواضع خواسته شده از طرف بیگانگان را عملیاتی می‌کردند، لذا نمایندگان ملت یا مجلس ارتجاع  از وزارت مقتدر اطلاعات  رژیم وارونه ی ولایت فقیه می‌خواهند که سریعاً به این جریان وابسته به دشمنان انقلاب، برخورد و پرونده آنها را تسلیم قوه قضائیه بمایند.
داشته باشید هدف این به اصطلاح نمایندگان ملت در مجلس ارتجاع مدعی در رأس همه امور خفه و خاموش کردن صدا و شکستن قلم خبرنگاران و بستن تریبون خبررسانی حامیان دولت روحانی است . البته این درخواست تکرار آنسوی سناریوی تعطیل وتوقیف  شدن  یکشبه بیش از 80 مطبوعات ونشریات از سوی سعید مرتضوی در دوران خاتمی است .

۱۲ نماینده مجلس در تذکری ضمن اعلام نفوذ صدها نفری سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی، مقابله جدی وزیران اطلاعات و ارشاد را با این توطئه خواستار شدند.
به گزارش فارس، 12 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید کردند.
در شرح تذکر نمایندگان آمده است: یک باند و جریان مخرب صدها نفری رسانه‌ای در داخله وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی می‌باشند و با کشورهایی از جمله نروژ ـ هنلد و انگلیس مرتبط هستند، سرپل ارتباطات آنها در خارج از کشور افرادی از سران فتنه 88 و فراریان و پناهنده شدگان به کشورهای غربی می‌باشند.
این جریانات در روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های فضای مجازی با هدایت سرویس‌های انگلیسی و غربی و با دادن عنوان به این نفوذی‌ها و القاء مواضع خواسته شده از طرف بیگانگان را عملیاتی می‌کردند، لذا نمایندگان ملت از وزارت مقتدر اطلاعات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند که سریعاً به این جریان وابسته به دشمنان انقلاب، برخورد و پرونده آنها را تسلیم قوه قضائیه بمایند.
احمد سالک
مرتضی آقاتهرانی
سیدمرتضی حسینی
مهدی کوچک‌زاده
سیدمحمود نبویان
محمدرضا آشتیانی
جواد کریمی قدوسی
نصرالله پژمان‌فر
حسینعلی حاجی‌دلیگانی
بهرام بیرانوند
حسین ذوالانوار
بیژن نوباوه وطن



No comments:

Post a Comment