Sunday 6 September 2015

عدم تمرکز دوربین ها محورزندگی یامرگ خاموش کودکان کار خیابانی و کارتون خوابان فراموش شده

عدم تمرکز دوربین ها محورزندگی یامرگ  خاموش کودکان کار خیابانی و کارتون خوابان فراموش شده    17 شهریور -94
 
 
بازتاب تصویر غرق شدن آلان کودک 3 ساله کرد کوبانی  سوری  موجب شد تا دنیا تکان سختی  به خورد و متوجه شود که در سوریه چه خبر است و جنگ چه برسر مردم سوریه آورده است که شامل زن و مرد وپیر وجوان وکودک می شود؟ درحالیکه رسانه های خبری ماهواره ای  جهانی چون از سوی قدرت های بزرگ کنترل می شوند  حاضر نیستند تا بگویند دلیل چند سال جنگ داخلی در سوریه  ناشی از  چیست و کشور های مداخله گر بشار اسد جنایتکار کدام اند ؟  برای اینکه  نمی خواهند به گویند که  رژیم بانکدار تروریست جهانی آخوندی وحزب الشیطان لبنان و روسیه  سوریه چه می کنند؟
همانگونه  که رسانه های خبری ماهواره ای به دلیل حمایت از سیاست مماشات غرب با حاکمان ایران  هیچ  علاقه ای ندارند تاکلامی و خبری  ازکودکان ایرانی بازتاب دهند که چگونه در کشور ثروتمند ایران دارای منابع نفت وذخایر گاز کودکان متعلق  به خانواده های محروم  چه سرنوشت شوم واسفناکی دارند؟ زیرا که به دلیل فقر می بایست ترک تحصیل کنند و راهی خیابان ها شوند که معروف به کودکان کار خیابانی شده اند .
فراموش نشده که محمود فرشید  که وزیر آموزش وپرورش  دولت  نهم احمدی نژاد بود اعتراف کرذ که 3میلیون 170 هزار کودکان ترک تحصیل کرده در کشوز وجوددارذ که به دلیل فقر خانوادگی  والدین شان قادر به تأمین هزینه ی تحصیلی فرزندان دانش آموز خودنیستند . بنابراین  کودکائ مجبورند تاازپشت میز مدارس کلاس راهی خیابان هاشوند وتبدیل به کودکان کارخیابانی شوند . حال داشته باشید که پس از 10 سال این رقم چه میزان شده است؟
بنابراین اگر چنانچه  دو کودک براذر 3و5 ساله کرد کوبانی سوری با مادرشان درد ریا غرق شدند وخبر این فاجعه اندوهناک جهانگیر شد وهمگان را مبهوت وشوکه نمود .ولی مرگ خاموش کودکان محروم   وطن من  که در دریایی از ستم  و تبعیض و بی عدالتی ونابرابری به سر می برند غرق در محنت ومحرومیت و فقر شده اند . آنگونه که متاسفانه نه خبرنگار ورهگذر ی  جنازه آنهارا نمی بیند تا بازتاب دهد وآنتنی کند. کما اینکه مدتی پیش در مشهد دو  کودک کارتن خوب زیرا چرخ های وانت بار له شدند که یکی شان جان باخت

No comments:

Post a Comment