Monday 21 September 2015

تصاویر شوی بازسازی شده صحنه قتل در سازفروشی از سوی پلیس


چون رژیم ولایت فقیه  متعلق به این دوران نیست. زیرا که نامتعارف وغیر دمکراتیک است. بنابراین عملکرد سیاسی و رقابت رقبا با هم دیگر و رفتار باشهروندان غیر رسم معمول وشناخته شده عرفی در سایر کشورهای دمکراتیک است . زیرادررژیم ولایت فقیه دین ابزار قدرت وثروت و سرکوب و سانسور هم مکملش شده است .  مهمتراینکه یک رهبر ولی فقیه دارد  که گفتارفراترازقانونی اش فصل الخطاب برای همگان است .
بهمین دلیل  برای  توجیه عدم پاسخگویی ومسئولیت پذیری  مقابل وقوع پدیده های اجتماعی، بررسی و ریشه وعلت یابی پدیده های  اجتماعی دربست تعطیل شده است. در عوض معلول گرایی  رایج شده و با شیوه وترفتدهای گوناگون پیرامونش مانور تبلیغاتی  داده می  شود.
بطور نمونه صحنه های باز سازی شده سرقت های مسلحانه است که  به سبک فیلم های هالیوودی اجرا می شود .  زیرا یکی از اهدافش زهرچشم گرفتن از اقشار ناراضی  جامعه و کنترل فضای انفجاری جامعه می باشد . بهمین دلیل شاهد بودیم که قبلاً  چنین صحنه هایی در اصفهان و تهران و مشهد ازسوی نیروی انتظامی اجرا شده بود .
بدون شک اجرای این صحنه های نمایشی همراه  بااهداف خاص پشت پرده است که از سوی نیروی انتظامی و همآهنگی وهمکاری دستگاه فاسد قضاییه  وچراغ سبزبیت خامنه ای طراحی و اجرا می شود .
برای همین اجرای این صحنه های بازسازی شده  درملأ عام درست هم زمانی به واکنش رقبا مقابل  همدیگر دارد. بطور مثال هر زمان روحانی  دیدار یا سفرهای استانی دارد یا در شبکه تلویزیونی حضور می یابد  وسخنرانی وموضع گیری های انتقادی دارد  که  شامل  منتقدان دولت ومخالفان توافق هسته ای یا درمورد پاسداران  و حجاب و عملکرد نیروی انتظامی و برگزاری نمایش انتخابات در اسفندماه می شود. ناگهان موج واکنش های انتقادی-تخریبی که گاهی همراه با تهدیدو اتهام است ازسوی باندهای رقیب هم شروع می شود.
البته چون رفسنجانی از روحانی و دولت وی وتوافق هسته ای حمایت می کند . همینطور اعلام آمادگی حضور درانتخابات خبرگان کرده است. بنابراین هم خودش وهم اعضای خانواده اش درتیررس انتقاد و اتهام  وتهدید ازسوی خامنه ای و باندهای حامی اش قراردارد.
لذاپس ازاینکه فرزندش مهدی زندانی شده است . فعالیت وتحرکات رفسنجانی بیشتر شده است .تاجاییکه به مشهد سفرکردو دیدار باچهره های مخالف خامنه ای داشت . پس ازآن صحنه های دارزدن درملأعام درمشهد اجراگردید . همچنین  مدتی پیش رفسنجانی سفری به کرمان داشت ودر همایش تولیدات غذایی  حضور داشت و مثل همیشه در سخنرانی خودنیش و کنایه ای هم به منتقدانش زد.
اکنون که آمانو وارد تهران شد و در کمیسیون  برجام مجلس ارتجاع حضور یافت تا به سئوالات محور توافق هسته ای پاسخگوی باشد . همچنین از سایت پارچین هم بازدید نمود . ازسوی دیگر کیهان حاج حسین شریعتمداری گزارش خبری کوتاه درمورد فائزه رفسنجانی داد که گویا بستر سازی سناریوی جدید برای وی  تدارک دیده شده است.
 اما بدون آنکه در مدت 37سال  هرگز سخنی گفته شود که عامل سرقت مسلحانه  چیست که منجر به قتل می شود؟ یا چندبار تاحال از سوی نیروی انتظامی  صحنه باز سازی شده با حضور متهمان درصحنه اجرا شده است ؟
یااینکه به جز فیلم های سینمایی درکدامین کشور جهان چنین صحنه هایی ازسوی پلیس در ملأ عام اجرا می شود؟
یا بطور دقیق  گفته شود هدف نیروی انتظامی از تهیه و نمایش اینگونه صحنه ها چیست ؟ یا نتیجه چه بوده است؟ یااینکه گزارش داده شود اگرچنانچه هدف اینگونه صحنه سازی ها، بازدارندگی بوده است. پس چرا تا کنون که چندین مورد باز سازی صحنه هادر اصفهان و تهران و مشهد در ملأعام اجراشده است نه بازدارندگی عملی نشده که نتیجه ی وارونه داشته است چون  دزدی ها وسرقت های مسلحانه مدام تکرار می شود و گزارش خبری اش بازتاب داده می شود؟
بهرحال  سئوال است چرازمان نمایش صحنه سازی سرقت مسلحانه باچاقو که  در پاساژ کرمان اتفاق افتاد،  کمتر از یک هفته اجرا شده است.  چون  خبر مربوط به  23 شهریور است که   پسر جوانی با دو  همکارش در پاساژ ولیعصر کرمان با ضربات چاقو مرتکب قتل شدند .چون  فروشنده لوازم موسیقی را به قتل رساندند، حال بماند که بامتهمان چگونه رفتارشده که ناچارشدند تن به شرکت درنمایش صحنه باز سازی شده به دهند.
داشته باشید که کرمان مرکز استان کرمان است که  شهرستان  رفسنجان  زادگاه علی اکبررفسنجانی جزو یکی از شهرهای این استان است .
فراموش نشده زمان تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی نهم که رفسنجانی هم نامزد ریاست جمهوری شد و رقابت فشرده ای بین وی و احمدی نژاد بود . طوریکه برای اولین بار انتخابات ریاست جمهوری به دوردوم کشیده شد.
موقع تبلیغات نامزدان ریاست جمهوری خامنه ای به استان کرمان سفر کرد. برای اینکه  علیه ی رفسنجانی موضع گیری تبلیغاتی کند.زیرا مخالف نامزد شدن وی بود . بنابراین طوری سخنرانی چندپهلوی جانبدارانه کرد که آشکارا علیه ی رفسنجانی و به نفع نامزد مورد نظرش بود.
لذا در روند جنگ قدرت وثروت  باندها که به شدت وچوددارد .چون شیوه ی رایج موضع گیری انتقادی رقبا مقابل هم  با حضور همایش ودیدار وسفرها وسخنرانی ها وحواشی آن نمایان می شود . مثل لشکرکشی های تهاجمی حامیان خامنه ای علیه ی روحانی و رفسنجانی که پس ازسخنرانی  خامنه ای شروع می شود.
پس این صحنه سازی سرقت درکرمان هم بی ارتباط  به اختلاف وتضاد باندها وکنترل فضای انفجاری جامعه نیست . 

 (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی
(تصاویر) بازسازی صحنه قتل در سازفروشی 
فرارو- 5 پسر جوان که در پاساژ ولیعصر کرمان فروشنده لوازم موسیقی را به قتل رسانده بودند، صبح دیروز در برابر تیم تحقیق، صحنه‌های جنایت خود را به تصویر کشیدند.  23 شهریورماه ‌سال جاری، وقوع یک جنایت در یکی از پاساژهای شهر کرمان به پلیس آگاهی اعلام شد که ماموران این پلیس تخصصی بلافاصله در محل حاضر شده و بررسی‌های لازم را آغاز کردند.در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که در ساعت 14:18 دقیقه 23 شهریور، 3 مهاجم وارد یک فروشگاه آلات موسیقی شده‌اند و 2 نفر از آنها فروشنده را با ضربات چاقو مضروب کرده و 2 نفر نیز اقدام به سرقت یک دستگاه ارگ کرده است.  در ادامه بررسی‌ها مشخص شده یک نفر نیز در بیرون از پاساژ کار مراقبت و رانندگی را بر عهده داشته‌ است و در مجموع در این حادثه 5 نفر دخیل بوده‌اند.  ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی خود توانستند در کمتر از 24 ساعت، هویت تمامی این مهاجمان را شناسایی کنند که در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این افراد ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان هستندتیم تخصصی از ماموران آگاهی کرمان در روستاهای جنوبی استان که محل اختفای این مهاجمان بود، حضور یافتند و در 4 عملیات ضربتی این متهمان را دستگیر کردند.  2 نفر از متهمان به ایراد ضربه چاقو به بدن مقتول اعتراف کرده‌اند، یک نفر نیز به سرقت ارگ و 2 نفر دیگر نیز به معاونت و تسهیل در جرم اعتراف کرده‌اند.  این افراد در بازه سنی 20 تا 25‌سال هستند و نکته قابل توجه در این قتل این است که این افراد اختلافاتی را با مقتول بر سر خرید یک دستگاه ارگ داشته‌اند و به جای طی روال قانونی با ایجاد اخلال در نظم عمومی و در برابر انظار مردم اقدام به این کار کرده‌اند.  در همین حال صبح دیروز متهمان در پاساژ ولیعصر کرمان صحنه‌های این جنایت هولناک را پیش روی تیم تحقیق، بازسازی کردند. عکس های مژده موذن عکاس ایسنا از بازسازی صحنه قتل را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment