Friday 11 September 2015

عکسی متفاوت از جوانی مهدی رفسنجانی

عکس زیر، مهدی هاشمی را در کنار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، علی شمخانی و محسن رفیق‌دوست در دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد. این عکس را پارسینه منتشر کرده است.
در شرایطی که مهدی رفسنجانی در اوین به سر می برد و فشار هرروز برروی رفسنجانی و اعضای خانواده اش بیشتر می شود . بنابراین تصویر جوانی مهدی رفسنجانی  از سوی سایت پارسینه بازتاب داده شده دارای پیام خاص برای مخاطبان می باشد .
برای اینکه دو موضوع  خیلی مهم روز وجود دارد  که آنتنی شده است . طوریکه این دو موضوع هرروز بیش از روز قبل مطرح می شوند . آنگونه که دارای حواشی هستند که مدام دامنه اش گسترش می یابند .
یکی موضوع توافق هسته ای است که هنوز بطور کامل نه حل نشده تبدیل  به بحران ادامه دارشده است . چون دوسوی مدعیان موافق ومخالف دارد که طرفین دعوا باشدت تمام  وارد صحنه ی رقابت شده و بسیج نیرو و امکانات تبلیغاتی وحتی تهدیدآمیز   داده اند  تا مقابل هم صف آرایی کنند .  این صف آرایی آنچنان است که ترکش آن به خانواده ی رفسنجانی  اصابت کرده است . برای اینکه مهدی رفسنجانی راروانه ی زندان اوین کرده است .
امامورد دوم شورای نگهبان آلت دست خامنه ای است .چون  نقش این نهاد در برگزاری انتخابات و تأیید یا رد صلاحیت نامزدان خیلی مهم می باشد . به خصوص اینکه  انتخابات   مجلس ارتجاع دوره ی دهم و خبرگان رهبری در پیش است .چون قراراست در اسفندماه برگزار شود.
بنابراین این مورد موجب تشدید شدن تضاد واختلاف ورقابت جنگ قدرت و ثروت باندها شده است که در رأس دو جناح یا باندهای درگیر رفسنجانی وخامنه ای قرار دارند. چون رقبا تلاش می کنند تا جایگاه قدرت خودرا از طریق برگزاری انتخابات مجلس ارتجاع دوره ی دهم وخبرگان تثبیت می کنند . مکمل آن توافق هسته ای است   که حامیان روحانی و رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب کوشش می کنند تا از طریق تریبون و رسانه های محدودداخلی که در اختیار خوددارند و دستگاه  و شبکه های خبری- تبلیغاتی باحامیان برون مرزی شان هدف دفاع از توافق هسته ای را به پیش ببرند.
متقابلاً باندهای حامی خامنه ای و پاسداران که مخالف توافق هسته ای اند. اینان هم تلاش مستمر پیگیرانه می کنند تا ازهمه ابزارهای سرکوبگر  نظامی و انتظامی و امنیتی واطلاعاتی و رسانه ای و دستگاه  فاسد قضاییه و مجلس ارتجاع  که درا ختیار خوددارند استفاده کنند .
همینطور مجمع خبرگان و شورای نگهبان آلت دست و بلندگوهای نمازجمعه ها ومساجد را هم در اختیار دارند که بطور برنامه ریزی شده وهمآهنگ سیاست مخالفت باتوافق هسته ای را به پیش می برند.
از طرف دیگر برای اینکه حامیان خامنه ای وپاسداران بتوانند تلاش های حامیان  رفسنجانی و روحانی پیرامون برگزاری انتخابات مجلس ارتجاع دهم وخبرگان را خنثی یا بی ثمر کنند.لذا  درد فاع از شورای نگهبان که آلت دست خامنه ای است .بطور جمعی آویزان به  دفاع اخیر خامنه ای از شورای نگهبان  می شوند که گفته دفاع از شورای نگهبان حق الناس وفصل الخطاب است تا پاسخ دندان شکن به روحانی داده شود که اذعان کرده است نقش شورای نگهبان اجرایی نیست چون دولت مجری برگزاری انتخابات است .
البته خامنه ای رمال نمی گوید حق الناس چیست؟چگونه است که حق الناس فقط شامل حال شورای نگهبان می شود؟ مگر یک بام ودو هوا می شود؟ برای چه  در مورد مردم ایران وی هرگز نه دفاع می کند و نه سخنی می گوید که چرا 37 سال است بطور سیستماتیک نادیده گرفته و پایمال شده است؟
بهرحال رفسنجانی می داند که عملکرد قبل از انقلاب خامنه ای چیست؟ همانگونه که می داند تازنده بودن خمینی جایگاه خامنه ای چه بود؟ مهمتراینکه پس از مرگ خمینی وی خامنه ای را یکشبه ولی فقیه وجانشین خمینی کرد. بدون شک رفسنجانی  در ریز اطلاعات کامل فعالیت هاو عملکردهای پشت پرده ی آقازاده های خامنه ای می باشد. چون حد اقل یک قلم حساب بانکی بیش از 2 میلیارددلار آقازاده مجتبی خامنه ای در لندن مسدودشده است . یاشوهر خواهرش شیخ علی تهرانی از بغدادبازگشت و زندانی نشد.
درصورتیکه خامنه ای قبلاً فائزه را زندانی کرد و محسن را از مدیریت متروی تهران برکنار نمود وحالا هم مهدی را روانه اوین کرده است .  همچنین برای اینکه  خودش اعلام آمادگی شرکت درا نتخابات خبرگان کرده است . لذا خامنه ای  هم شیخ محمد صادق لاری جانی  آلت دستش درد ستگاه فاسد قضایی را میخ کرده و به جان رفسنجانی انداخته است . هم اینکه چپ و راست نوچه هایش در مجلس ارتجاع را به سوی رفسنجانی کیش می د هد .
برای همین رفسنجانی هم تصویر جوانی مهدی در کنار خودش و پاسداران شمخانی و رفیقدوست دردوران جنگ خانمانسوز 8 ساله ی موهبت الهی را بازتاب داده است تا به رخ خامنه ای بکشد که ببین وقتی آقازاده های تو توی حوزه می لولیدند مهدی با من در خط مقدم جبهه جنگ بود .ولی اکنون مهدی اوین است. اما آقازاده های تو باچراغ خاموش مشغول غارتگری و توطئه اند.
بهرحال تا رسیدن زمان برگزاری انتخابات مجلس ارتجاع دهم وخبرگان در اسفندماه بدون شک شاهد خواهیم بود که چگونه هرروزدامنه ای جنگ قدرت و ثروت باندها حادترمی شود . چون روحانی مقابل تهاجمات رقیب واکنش نشان می دهد. برای اینکه  بیش از 2 سال سرمایه گذاری روی مذاکره هسته ای کرده است .از طرف دیگربرنامه مشترک با رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب دارد که چگونه  بتوانند در  رقابت انتخابات مجلس دهم ارتجاع وخبرگان حضور پررنگ داشته باشند.
عکسی متفاوت از جوانی مهدی هاشمی

2 comments:

  1. به باورمن بعنوان یکی ازمیلیونها انسان درد کشیده ملت ایران پس ازسی وهفت سال نباید فریب سگ دعواهای باند لمپن اخوند وجریه خواران دزد وقاتل ومتجاوز ودروغگوی دربارشان را بخورند زیرا سگ زرد برادرشغال است واین دعواهای زرگری درراستای رازبقا حکومت داعشیان حاکم است ملت ایران یک کلمه خواهان سرنگونی رژیم قرون وسطایی اخوندی میباشد زیرا ادامه عمراین حکومت جزفقروفلاکت وفساد وویرانی چیزی برای اقشارفرودست دربرنخواهد داشت.متحد وپیروزباشید.

    ReplyDelete
  2. چه قیافه کیری داره

    ReplyDelete