Saturday 12 September 2015

تصویر بنر روزشمار نابودی اسرائیل در تهران

سیاست انحراف اذهان عمومی 37 ساله   وبحران سازی برای عبور از بحران ها همچنان ادامه دارد . برای اینکه پس از گفته اخیر خامنه ای که ادعا کرده  اسراییل تا 25 سال دیگر نابود خواهد شد. البته این ادعا،  ادامه ی ادعای 37 سال پیش رهبرش خمینی است  که شیادانه زیر چتر حمایت تاکتیکی- تبلیغاتی از فلسطین دستورداد تاروز جمعه یس آخرماه رمضان هرسال روزه قدس نامیده شود و دست به  راهپیمایی و تظاهرات ضد اسراییلی زده شود و افزود اگر چنانچه هر مسلمان یک سلطل آب بریزد اسراییل را آب می برد .
سپس خمینی جنگ افروز برای  اینکه  جنگ را توجیه وبرایش  تبلیغ کند  مدعی این شعار شد " ر اه قدس از طریق  کربلا می گذرد " . ناگفته نماند که در بحبوحه جنگ ایران و عراق  از طریق برادران سلاح های آمریکایی- اسراییلی خریداری وتحویل گرفته  شد  که معروف به ایران کنترا گردید.
اما اکنون برای اینکه از سوی خامنه ای وپاسدارات سیاست مخالفت با توافق هسته ای دولت روحانی به پیش برده شود. شعار فراموش شده ی "اسراییل نابود باید گردد" احمدی نژاد تبدیل به ادعای نابودی اسراییل تا 25 سال دیگر شده است .
برای همین    سازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به نصب بیلبوردهای «روزشمار نابودی اسرائیل» در سطح شهر تهران کرده است. سردار قالیباف شهردار تهران که همشهری خامنه ای است . برای  اینکه سر سپردگی اش به رهبرش خامنه ای را اثبات کند . بنابراین لبیک گویان اقدام گرده است .چون   بر روی این بیلبورد‌ها بخشی از سخنان اخیر خامنه ای  نوشته شده   و طرحی از روزشمار نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده ترسیم شده است.چون خامنه ای در سخنرانی دوپهلوگویی  خود  درپاسخ  به سخنان برخی مقامات اسرائیل  که اظهار داشته‌اند با وجود مذاکرات هسته‌ای، ۲۵ سال از دغدغه  ی رژیم وارونه ی ولایت فقیه  آسوده شده‌اند، مدعی شده " ما به آن‌ها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت" زیرا که  "در همین مدت روحیه اسلامی مبارز، حماسی و جهادی، صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت "
 البته خامنه ای نگفته است که چه تضمینی وجوددارد که رژیم وارونه ی ولایت فقیه تا 25 سال دیگر دوام می آورد وزودتر اززمان تعیین وترسیم شده ینابودی اسراییل ، سقوط و یا تغییر نمی کند؟
فراروسازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به نصب بیلبوردهای «روزشمار نابودی اسرائیل» در سطح شهر تهران کرده است.
بر روی این بیلبورد‌ها بخشی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری، نوشته شده و طرحی از روزشمار نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده ترسیم شده است.
رهبر معظم انقلاب در این سخنان با اشاره به اینکه برخی مقامات اسرائیل اظهار داشته‌اند که با وجود مذاکرات هسته‌ای، ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده شده‌اند، تصریح کردند: «اما ما به آن‌ها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. در همین مدت روحیه اسلامی مبارز، حماسی و جهادی، صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت


سازمان بسیج شهرداری تهران پیش‌تر نیز تابلوهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» و «عنایت آمریکایی» در سطح خیابان‌های پایتخت نصب کرده بود.

No comments:

Post a Comment