Sunday 13 September 2015

تصاویر ضدا نسانی و تحقیرآمیز پناهجویان سوری در قفس با اشاره به ریشه ی آن

تصاویر ضدا نسانی و تحقیرآمیز پناهجویان سوری در قفس با اشاره به ریشه ی آن . 23 شهریور -94
پیرامون مهاجران سوری که در حالت غیر انسانی و بسیار وخیم در مرز مجارستان وصربستات در قفس آهنین  نگهداشته و از سوی پلیس کنترل می شوند. اگر چنانچه به درستی دلیل این شرایط نابهنجار ریشه  وعلت یابی شود که چرا شرایط سوریه به حالت کنونی درآمده است؟ چرا شبانه روز مردم سوریه کشته و بی خانمان و آواره و فراری ومهاجر می شوند و سوریه بیشتر تخریب می گردد .آنگاه صورت مسآله تغییر می کند . زیرا نقش عاملان ومجرمان دیگری فاش می شود و اسامی شان در کنار بشار اسد جنایتکار قرار می گیرد.
بطور نمونه خمینی شیاد برای اینکه اختلاف میان جبهه آزادیبخش ملی فلسطین ملی فلسطین ایجاد کند تا بتواند عضوویارگیری کند. شیادانه شعار تاکتیکی و تبلیغاتی علیه ی اسراییل داد تا موجب توجه فلسطینیان قرار گیرد . طوریکه زنده یاد یاسر عرفات  رهبر جنبش آزادیخواهی ملت فلسطین به تهران سفر کردو دیدار با خمینی نمود . مهمتر اینکه با مسعود رجوی هم دیدار کرد که تبدیل به کینه ی عمیق خمینی نسبت به زنده یاد یاسر عرفات شد.
آنگاه خمینی فرصت طلبانه شماره 1100 کمک به ملت فلسطین دائر کرد  تا مک های نقدی وزیورآلات زنان و سایر اقشار مردم که دوستدار ملت فلسطین بودند راپس انداز و اندوخته کند .چون هدفش تقویت قدرت اقتصادی برای قبضه ی کامل قدرت سیاسی  مقابل دولت موقت بازرگان  و ساقط کردنش بود.
درادامه  با شعار صدور انقلاب به برون مرز موجب بروز جنک موهبت الهی 8  ساله ی ایران وعراق  شد و با سیاهکاری و عوامفریبی  شعار راه قدس از کربلا می گذرد را چاشنی تبلیغاتی جنگی اش  کرد.
از سوی دیگر چون اختلاف میان اسد وصدام ورقابت بین دو حزب بعث حاکم درعراق و سوریه بود . ازطرف دیگر چون جولان در اشغال اسراییل بود. پس شعار تبلیغاتی – تاکتیکی ضد اسراییلی خمینی موجب شد تا حافظ اسد درجنگ ایران وعراق جانبداری از رژیم جنگ افروز خمینی کند.
مهمتراینکه خمینی اعوان و انصارش لحظه ای از توطئه وخیانت وخنجر ازپشت زدن  به زنده یاد یاسر عرفات کوتاهی نکردند . به خصوص اینکه خمینی برای پیشبرداهداف جنگ ا فروزانه در منطقه و صدور انقلابش به برون مرز حزب  الشیطان لبنان را تأسیس کرد تا  دست به اقدامات انفجاری در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت بزنند که صدها تفنگداردریایی آمریکایی کشته و مجروح شدند . سپس محسن رفیقدوست که فرمانده سپاه پاسداران وقت بود باافتخار اعلام کرد که هم چاشنی و هم ایدئولوژی ای این انفجار از ایران به بیروت رفته بود .
دردنباله حزب الشیطان لبنان دست به ربودن وگروگان گیری اتباع خارجی از جمله آمریکاییان زد تادر مذاکرات پشت پرده برای آزادی گروگان های اتباع خارجی خواست های سران رژیم وارونه ولایت فقیه مطرح و اعمال  شود.
از طرف دیگر به دلیل مداخله گری های پیگیرانه که خمینی درجبهه ی آزادیبخش ملی فلسطین می کرد و پس ازآن جانشین وی خامنه ای همین سیاست را دنبال نموده است . ضمن اینکه  اختلاف بین جبهه ی آزادیبخش  ملی فلسطین به وجود آمد ومنجر به شکاف شد . طوریکه حماس ظهور کرد و  فعال شد. سپس سازمان جهاد اسلامی فلسطین هم از سوی رژیم وارونه ی ولایت فقیه راه اندازی شد.
تاکه هم جنگ داخلی بین ساف و حماس در گرفت و موجب جدایی نوار غزه ازرام الله گردید .
بعلاوه برای عبور ازبحران هسته ای سپاه قدس از طریق حزب الشیطان لبنان وحماس و جهاد اسلامی فلسطین 3 جنگ 33 روزه و22 روزه و 8 روزه با اسراییل  راه اندازی کرد .
اماسیاست غرب به ویژه آمریکا مقابل رژیم آخوندی سیاست مماشات  برای حفظ رژیم آخوندی  بوده است. برای همین آمریکا افغانستان وعراق را اشغال نظامی نمود و قرارگاه های سازمان مجاهدین در عراق را بمباران هوایی کرد .سپس خلع سلاح شان کرد .درست خواست حاکمان تهران اجرا شد .
در حالیکه  سیاست امریکا بااسراییل مقابل سوریه نه  سیاست تغییر که تضعیف و تخریب این کشور بوذه است تا هیچگونه تهدیدی ازجانب سوریه برای اسراییل وجود نداشته باشد. مشروط براینکه با بحرانی شدن منطقه حق وحقوق فلسطین بیشتر پایمال شده  و اسراییل با اخلال گری درروند مذاکره ی صلح بیشتر علیه ی فلسطین  یکه تازی کرده است .
بنابراین اگر آمریکا پس از بهار عربی بطور جدی از مخالفان سوری حمایت می کرد .نه جنگ داخلی به وجود می آمد و نه جنگ 4 سال طول می کشید. نه سر و کله ی  داعش پیدا می شد .نه امکان فرصت طلبی ومانور حضور اعضای سپاه قدس و حزب الشیطان در سوریه هموار می شد . نه روس های فرصت طلب برای حفظ پایگاه دریایی شان در سوریه شانس بهره برداری فرصت طلبانه از موقعیت کنونی این کشور  را می داشتند.
مهمتراینکه احمدی نژاد هم قادر نبود برای اهداف حکومت جهانی مهدویت مورد نظرش، برای گول زدن حماس شعار نابودی اسراییل سردهد. همینطور آخوند مهدی طائب هم نمی توانست در دفاع از بشار اسد جنایتکار مدعی شود اگر چنانچه ما استان خوزستان راازدست بدهیم  مهم نیست ، ولی نباید سوریه راازدست بدهیم. البته اعتراف این آخوند ترجمان تِز ِ سپاه پاسداران است که می گوید باید با در بروز مرز همچون عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن ، نوازه غزه و بحرین بادشمن  جنگید به جای اینکه درخانه با دشمن جنگید.
بهرحال نقش رژیم آخوندی به خصوص خامنه ای وپاسداران سپاه قدس وحزب الشیطان در شروع و ادامه جنگ افروزی و کشتار وتخریب کامل سوریه که همراه با بی خانمانی و آوارگی وفرار ومهاجرت مردم سوریه است انکارشدنی نیست و همچون بشار اسد جنایتکار و سایر شرکا جزو متهمان جنایت جنگی علیه ی بشریت در سوریه اند و عامل ومقصر آوارگی وفرار وپناهجو شدن زن و مرد وکودک سوری اند که  از موضع تحقیر و شکسته شدن حرمت انسانی در قفس آهنین در نوار مرزی صربستان و مجارستان زندانی شده اند .
است.
(تصاویر) پناهجویان سوری در قفس
(تصاویر) پناهجویان سوری در قفس
(تصاویر) پناهجویان سوری در قفس
(تصاویر) پناهجویان سوری در قفس
(تصاویر) پناهجویان سوری در قفس
 براساس تازه‌ترین گزارش‌های دیده‌بان حقوق بشر، وضعیت پناهجویان سرگردان در مرزهای مجارستان، «وخیم» توصیف شده است. دیده‌بان حقوق بشر همچنین گزارش کرده که شماری از پناهجویان در مرز بین صربستان و مجارستان، چندین روز در بازداشت به سر برده یا می‌برند.
تیر پرسبراساس تازه‌ترین گزارش‌های دیده‌بان حقوق بشر، وضعیت پناهجویان سرگردان در مرزهای مجارستان، «وخیم» توصیف شده است. دیده‌بان حقوق بشر همچنین گزارش کرده که شماری از پناهجویان در مرز بین صربستان و مجارستان، چندین روز در بازداشت به سر برده یا می‌برند.گزارش روز جمعه ۲۰ شهریور دیده‌بان حقوق بشر حاکی است که پلیس مجارستان، مهاجران و پناهجویان را در شرایطی وخیم در دو مرکز بازداشت مهاجران در شهر روسکه در نزدیکی مرز صربستان نگهداری می‌کند.دیده‌بان حقوق بشر همچنین خواستار اقدام فوری مسئولان مجارستان برای بهبود شرایط در مراکز نگهداری پناهجویان در حوالی روسکه، و اطمینان از «دسترسی کافی به آب، غذا، سرپناه و مراقبت‌های پزشکی» شده است.

وضعیت برخی پناه‌جویان در مجارستان و نگه‌داری برخی از آنها در داخل قفس‌های آهنی، بازتاب‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و توئیتر داشته است.

No comments:

Post a Comment