Thursday 24 September 2015

تصویر بازی جدید احمدی نژادی ها

هنوز نرفته از یاد
چگونه با فریاد
آق ممودصیاد
 باجیغ و داد
....
.....
آق ممود می خواهد با شعار حامیانش  "دکتر آقا تنهاست " این از در بیرون رفته از پنجره وارد گردد .  چون مدعی شده دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.
باید گفت واقعاً این محمود احمدی  عجب بچه پررویی می باشد! چون در شرایطی که پرونده ی اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی دوره ی این چهره به قول فاطمه رحبی فراموش شده  "هزاره ی سوم"    در  اذهان عمومی مردم ایران محو نشده است .
همچنین پرونده ی اختلاس خیلی بزرگ تر از 3هزار میلیاردتومان بانکی یکی از حامیان اقتصادی اش در جریان پیگیری است . زیرا که بابک زنجانی در بازداشت به سر می برد . مهمتراینکه معاون اولش محمد رضا رحیمی به اتهام اختلاس زندانی شده است  و حمید بقایی مشاور و معاون دیگرش که رئیس سازمان گردشگری بود هم در بازداشت است و پرونده اش در حال پیگیری می باشد
ولی آق ممود مدعی اصولگرای رئیس دولت  عدالت محور و پاک ترین دولت تاریخ و مدعی مدیریت حکومت جهانی مهدودیت باز فیلش یاد هندوستان کرده زیرا  ادعا کرده است دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.
وی که قبل از سفر روحانی به نیویورک  تا  دراجلاس عمومی  سالانه سازمان ملل حضور داشته باشد  در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سر منبر رفت و ‌گفت فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد .
برای اینکه  ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند. 
مثل  پیام صدور انقلاب خمینی به برون مرز و جنگ موهبت الهی8 ساله که منطقه راناامن وبی ثبات کرده است. یا فرمان قتل سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که داده شد و موجب اعتراض جهانی گردید . یا دستور قتل عام زندانیان سیاسی  که خمینی درسال 67 داد . یاادعای رهبریت ام القرای جهان اسلام  که خامنه ای دارد . یا تهدید بانابودی اسراییل که آق محمود داد وعریضه نویسی کیلومتری که بابوش داشت . بالاخره اسرار پاسداران در حمایت برنامه ی هسته ای ومخالفت با توافق هسته ای می کند . همه  جزو موضوعاتی بودند که موجب موج اعتراضات جهانی شده است.
برای همین آق ممود  مدعی شده تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد. 
هنوز نرفته از یاد
چگونه با فریاد
آق ممود صیاد
 باجیغ  و داد

مثل  رهبر شیاد
ازخر کرد یاد
بهش داره اعتماد
داد به آن  اقتصاد

آق ممود مسئول
شوخ طبغ شنگول
برایش نبود  مقبول
اقتصاد  کنه  قبول

بلی نشده فراموش
آق ممودبازیگوش
این زیادی باهوش
می شد هی چموش

تابا  جنب و جوش
خیلی ام پر خروش
متاع پر فروش
عرضه کنه به بوش

پس از عرض سلام
گفت  از اسلام
چون داره پیام
پس کرده قیام

بامصباح و کیهان
با اسرار ِ پنهان
بطور   ِ نا گهان
تغییر میده جهان

متکی  به سندیت
باچاشنی  مدنیت
می گفت  با جدیت
ازنظام ِ  مهدویت

می کردمدام تفسیر
حاکم می کشه برزیر
می کنه جهان تغییر
تا رها بشه اسیر

این مدعی میخ
ایستاده و سیخ
می خواست از بن وبیخ
عوض کنه تاریخ

سینه می دادچاک
می کرد گرد وخاک
تادر سراسر افلاک
ملی کنه  املاک

اماخالی کرد باک
 جای حکومت پاک
این چموش نا پاک
 جیب خالی کردباساک

چون خالی بند میزبان
داده بود  قول ِ  نان
تو سفره  محرومان
نان  می کنه  مهمان

اما  با جوک ونزاکت
کشورکشاند به فلاکت
باپررویی و سماجت
با دورویی و لجاجت
با دریدگی و وقاهت
ملت کشاند به هلاکت

جای ارزانی و نعمت
محروم کشاند به زحمت
چون درد و رنج ومحنت
گرفت جای رحمت

این بد قول ناقلا
این زیادی بلا
مثل رهبر و ملا
گفت پرت و پلا

به اتکای رهبر والا
خم می شد و دلا
تا تورم بَرد بالا
بشه تف سربالا

قبل از روحانی کنه سفر
درمسجد رفت سر ِ منبر
تا بااجازه ی رهبر
مژده بده ، هم خبر

چون آق ممود خُل و مَچَل
مثل تریبون  ِسازمان ملل
برای  مشتی کور و کچل
گفت قصه ی  اتًل و مَتَل

همراه با تهدید
با عزمی  شدید
به پامنبری داد نوید
داره طرح جدید

در گفتار وبیان
آشکار  وعیان
واضح و عریان
به ظلم میده پایان

پس ازموضع پررویی و رذالت
بدون روی دروایسی و خجالت
گفت داره وی  رسالت
بیاره  در جهان عدالت

می خواد ناگهان
باکمک کیهان
با راز  پنهان
تغییر بده جهان
محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است،آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.احمدی نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد. 
خبر آنلاین نوشت: در حالی که محمود احمدی نژاد به اعتقاد قاطبه شخصیتهای سیاسی اصولگرا و اقشار مختلف مردم، رفتارهای بارز خلاف مشی و دیدگاه رهبرمعظم انقلاب انجام داده است، عده ای سعی می کنند با مطرح کردن شعارهای جدید، بازی سیاسی تازه ای را طراحی کنند.تصویر زیر که شعاری را بر یک پوستر نشان می دهد(دکتر...آقا...تنهاست)، نشان از بازی جدیدی است که جریان احمدی نژاد آن را به راه انداخته است. این پوستر در مراسم روزعرفه در یک مسجد در منطقه14تهران با حضور احمدی نژاد رونمایی شده است.
  
(تصویر) بازی جدید احمدی نژادی ها 
محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.رییس دولت سابق که در مسجد محمدیه منطقه 14 تهران سخن می‌گفت با بیان اینکه فطرت و ذات ملت ایران توانایی اداره و مدیریت جهانی را دارد گفت: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم‌ها هستند و ذات آن‌ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیر گذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده‌اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می‌کند.وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت‌طلبی و خروج از زیر سایه شرق و غرب قیام کرده است،آن دیوانه قدرت‌طلب را برای حمله به ایران تحریک کردند.احمدی نژاد تصریح کرد: جنگ ایران تنها جنگی بود که شرق و غرب به نفع یک دیکتاتور قدرت‌طلب علیه یک کشور همراه بودند و همه سلاح‌ها و توان خود را صرف این موضوع کردند.وی گفت: تلاش همه و غایت آمال همه آزادگان دنیا استقرار نظام مهدوی است و باید همه برای آن تلاش کنیم و بی شک این موضوع محقق می شود و خیلی زودتر از آنچه ستمکاران فکر می‌کنند پایه‌های ظلم سقوط خواهد کرد

No comments:

Post a Comment