Sunday 6 December 2015

تصاویرکمیک مهدی کوچک‌زاده در مجلس ارتجاع و پیگیری استعفا ودلایل آن

برخلاف ادعای خمینی ورژیم غیر دمکراتیکی که وی پایگذاری کرد و درراستای اهداف خاص پسوند "اسلامی" را ضمیمه مجلس کرد چون مشکل با عنوان "ملی " داشت. درحالیکه باعوامفریبی مدعی شد که مجلس عصاره ی ملت ودررأس همه امور است. اما پس از تجربه ی 37 ساله بعینه ثابت شده است که  در عمل   نه چنین نبود که وارونه ی آن صخت دارد .
زیرا که مجلس ارتجاع یک نهاد تشریفاتی دست نشانده ی رهبر است  وتابع اوامرو دستوراتی است که ازبالاو پشت پرده صادر می شود . برای همین  اعضایش نه نماینده ی ملت نیستند که وکلای حکومتی اند .برای اینکه هرگزتوجهی به پیگیری مطالبات  موکلان یا مردم ندارند واز منافع ملی دفاع نمی کنند .
چون اولاً  اعضایش بطور باندی و گروه ودسته عمل  می کنند .
دوماً  اینکه اعضایش  استقلال و اراده عمل در تصمیم گیری ها ندارند. چون اشاره شد تابع اوامر ودستوراتی اند که ازپشت پرده دیکته می شود .
بطور مثال چند سال است که موضوعات هسته ای وعراق وسوریه و لبنان ویمن و بحرین ..... عربستان وفلسطین در مجلس ارتجاع مطرح است . یا اینکه موازی آن شعار مرگ برآمریکا واسراییل نابود باید گردد  سرداده می شود و مبارزه با فتنه ی آمریکایی می شود که تازگی مبارزه با دشمن نفوذی هم اضافه شده است ؟
 یا اینکه قوانینی در مجلس ارتجاع تصویب شده است که درراستای مبارزه با بی حجابی و چند همسری  وامر به معروف و نهی ازمنکر و سرکوب وسانسور و طرح  جنسیتی جدایی دانشجویان دخترو پسر دردانشگاه ها و.... بوده است  .
درصورتیکه هرروز اوضاع اقتصادی کشور بحرانی تر می شود و وضعیت امور معیشتی مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه تحمل ناپذیر ترشده است .
از سوی دیگر روندرشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی وفقر وبیکاری موجب شده است تا فرارمغزها شتاب بگیرد .پدیده های ناهنجار اجتماعی از قبیل اعتیاد ، تن فروشی زنان، کلیه فروشی، کودکان کارخیابانی،تکدی گری و کارتون خوابی و بدترنوزاد فروشی هم افزایش می  یابد.
درحالیکه به جای تصویب قوانین و تصمیم گیری برای حل این معضلات اجتماعی باند بازی وتیغ وعربده  کشی در مجلس ارتجاع رایج شده است وهمدیگررا خائن و جاسوس بیگانه خطاب و متهم می کنند.
ازطرف دیگرا رگان های سرکوبگر اطلاعاتی- امنیتی و نظامی وشبه نظامی هم بطور سیستماتیک وزنجیر وار طرح های سرکوبگرانه زیر پوشش های گوناگون اجرا می کنند. یا رزمایش وهمایش  نظامی همراه با آزمایش موشکی یا رونمایی ازپدافند برگزارمی شود. تا فضای جنگ موهبت الهی و اختناق درجامعه حفظ شود.
اکنون که دامنه ی اختلافات ونزاع  باندها پیرامون موضوعاتی همچون برجام و گزارش آژانس و برگزاری انتخابات مجلس دوره ی دهم وخبرگان دراسفند بسیار تند وتیز شده است . پس هرروز یک الم شنگه ای در مجلس ارتجاع برپا می شود. چون یک بسیچی سابق به نام علیرضا زاکانی برای اینکه میز برجام را برهم بزند خواهان پیگیری مجدد این موضوع در  کمیسیون مربوطه در مجلس ارتجاع شده است که به وی پاسخ داده شده پیشنهادت تو غیر قانونی است .
همچنین   مهدی کوچک  زاده همقطار زاکانی برای اینکه حال رئیس  تشریفاتی مجلس ارتجاع پاسدار علی لاری جانی را بگیرد تهدید به استعفا کرد ومجلس ارتجاع را ترک نمود .اما چون توجهی به تهدید وی نشد .اکنون این ازدر بیرون رفته از پنجره وارد شده و از طریق واسطه خواهان پیگیری استعفایش شده است .
زیراکه سالگرد 16 آذر روز دانشجوست وقراراست روحانی دردانشگاه صنعتی  حضورداشته باشد .گذشته از اینکه حضورروحانی و سخنرانی اش بدون شک همراه باحاشیه خواهد بود .زیرا که لباس شخصی های فعال شده درپوشش دانشجویان بسیجی  سازماندهی شده از سوی پاسداران وبسیج درخدمت خامنه ای آرام نمی نشیند ودست به جوسازی شعاری تبلیغاتی  علیه فتنه ونفوذی دشمن می زنند چون کدهای ساختگی خامنه ای وپاسداران برایدلواپسانن گران هسته ای علیه ی رقیب می باشد . پس بایدب حران آفرینی های تازه شود تا حضور روحانی وسخنرانی اش دردانشگاه صنعتی به حاشیه رود.
 بهرحال گزارش شده  مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس ارتجاع  که چندی پیش در اعتراض به نحوه مدیریت مجلس استعفا کرده بود امروز در صحن علنی پیگیر طرح استعفای خود بود که به گفته یکی از اعضای هیات رئیسه به دلیل نداشتن دلایل واثق و کافی قابل طرح در مجلس نیست.
ناگفته نماند که چندی پیش مهدی کوچک‌زاده در حاشیه‌ یکی از نشست‌های علنی مجلس در اعتراض به امحای هزار و ۷۰۰ تن سیب‌زمینی و همچنین در انتقاد به نحوه مدیریت جلسات علنی مجلس ارتجاع  توسط هیات رئیسه استعفا کرد و صحن علنی را ترک نمود.
 لذا غلامرضا نوری قزلجه یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع که باید جزو اعضای باند جبهه متحد اصولگرای مصباح یزدی باشد در تذکر آیین‌نامه‌ای و با استناد به ماده ۹۵ آیین‌نامه داخلی مجلس ارتجاع با اشاره به استعفای مهدی‌ کوچک‌زاده خواهان تعین تکلیف آن شد.

ولی عضو هیأت محمدحسین فرهنگی رئیسه مجلس ارتجاع  استعفانامه کوچک‌زاده را فاقد دلایل واثق و کافی قانونی دانست.  لذا شده قابل طرح در جلسه علنی مجلس ارتجاع نبود و رئیس مجلس تشخیص داد که در مجلس ارتجاع اعلام وصول نشود.  درصورتیکه  مهدی کوچک زاده  سرمایه دار رو  در صحن علنی مجلس ارتجاع  به جایگاه هیات رئیسه رفت تا موضوع رسیدگی به استعفای خود را پیگیری کند. سپس بساط معرکه گیری ومشورت با همقطارانش  راه انداخت .ولی مگر از رو می رود و موضوع را رها می کند و آن را پیش مقدمه ی طرح موضوعات دیگر در روزهای آینده نمی کند .
زیراکه هرروزی که سپری می شود وبه اسفند نزدیک می شود نه کش وقوس وتنش وچالش های میان حامیان دولت ومنتقدان و  موافقان و مخالفان برجام و گزارش آژانس  بیشتر می شود، مهمتر اینکه تضاد واختلاف ورقابت های مرتبط با انتخابات اسفندماه بسیار جدیوتهدیدآمیزخواهدشد .
به خصوص اینکه ازچند منظر انتخابات اسفندبرای طرفین دعوا بسیار مهم وسرنوشت ساز است . برای اینکه درنمایش انتخابات قبلی برنامه ی هسته ای نه مطرح می شد  و نه سرنوشت آن تعیین تکلیف می شد .چون پاسداران بطور چراغ خاموش اهداف نظامی دستیابی سلاح هسته ای را دنبال می کردند وهرگز فکر نمی کردند که عاقبت آن منتهی به برجام خواهد شد .لذا پاسداران با تمام قوا وارد صحنه شده است وازهمه ابزار فشارو تهدید ونفوذ درنهادها به خصوص درمجلس ارتجاع وبیت خامنه ای ورسانه های خبری وصدا وسیما ..... برای شکست و به بن بست کشانیدن برجام استفاده می کنند .برای همین ازطریق شورای نگهبان آلت دست خامنه ای تلاش خواهند نمود تانامزدان رقیب درانتخابات مجلس ارتجاع وخبرگان رد صلاحیت  شوند .اگر چنانچه تیغش نبرد بعید نیست از طریق کودتا اقدام کند . صد البته هم پیمانی با روس ها برای حمایت از بشاراسدجنایتکار وتنش با ترکیه هم در همین راستاست.
.
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
(تصاویر) کوچک‌زاده پیگیر طرح استعفا
 فرارومهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران که چندی پیش در اعتراض به نحوه مدیریت مجلس استعفا کرده بود امروز در صحن علنی پیگیر طرح استعفای خود بود که به گفته یکی از اعضای هیات رئیسه به دلیل نداشتن دلایل واثق و کافی قابل طرح در مجلس نیست.به گزارش فرارو، چندی پیش مهدی کوچک‌زاده در حاشیه‌ یکی از نشست‌های علنی مجلس در اعتراض به امحای هزار و ۷۰۰ تن سیب‌زمینی و همچنین در انتقاد به نحوه مدیریت جلسات علنی مجلس توسط هیات رئیسه استعفا کرد و صحن علنی را ترک نمود.در همین حال صبح امروز غلامرضا نوری قزلجه یکی از نمایندگان مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای و با استناد به ماده ۹۵ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای مهدی‌ کوچک‌زاده خواهان تعین تکلیف آن شد.این در حالی بود که عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی استعفانامه کوچک‌زاده را فاقد دلایل واثق و کافی قانونی دانست. محمدحسین فرهنگی اعلام کرد نامه استعفای آقای کوچک‌زاده که به هیأت رئیسه تقدیم شده قابل طرح در جلسه علنی مجلس نبود و رئیس مجلس تشخیص داد که در مجلس اعلام وصول نشود. از سوی دیگر مهدی کوچک زاده نیز در صحن علنی مجلس به جایگاه هیات رئیسه رفت تا موضوع رسیدگی به استعفای خود را پیگیری کند. عکس های زیر از حسین اسماعیلی پیگیری کوچک زاده در جایگاه هیات رئیسه مجلس را نشان می‌دهد.

No comments:

Post a Comment