Wednesday 9 December 2015

تصاویر: پس از اربعین کربلا، شوی زائران پیاده امام رضا در برف و سرما اجرا شده!

ازاین شفاف تر نمی توان  چگونه ابزاری  بودن 37 ساله دین دررژیم وارونه ی ولایت فقیه به نمایش گذاشته شود که این تصاویر بیانگر ضمیمه  نشان داده است . چون همزمان با بارش برف  و سرماو ترافیک جاده های بس خطرناک ومرگ آفرین یک شوی دینی شروع شده است که ادامه ی  شوی پرهزینه ی مالی است که همراه با کشته شدن تعدادی در تصادفات وبیماری آنفلوآنزای خوکی زائران اعزامی به کربلاست  که برای حضور در راهپیمایی  روز اربعین درکربلا اعزام شده بودند  .
پس از اجرای شوی خامنه ای- پاسداری ر اهپیمایی اربعین کربلا اکنون گزارش شده است  ده‌ها هزار عاشق امام رضا  که همه از اقشارمحروم وتهی دست جامعه اند .چون اگر چنانچه محروم نبودند  دربرف وسرما پای پیاده به مشهد نمی رفتند. اما هرگز آمارشان  آنگونه که در تصاویر برجسته شده است  نه ده هاهزار زائر ادعاشده نیست که به  ده ها نفر هم  بالغ نمی شوند که  از جاده برفی ملک آباد منتهی به مشهد در حرکت هستند و تلاش می‌کنند خود را تا روز شنبه بیست یکم آذر ماه مصادف با روز شهادت امام رضا  به حرم  ایشان برسانند.
 درا دامه  ی گزارش  بزرگ نمایی تبلیغاتی   ادعا شده  در روزهای اخیر حدود 19 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شدند که از این تعداد 4 هزار نفر از محور نیشابور و 3 هزار نفر از محور قوچان وارد مشهد شده‌اند.  البته معلوم نیست چرابرای اثبات ادعای ارقام  مورد نظر تصاویرشان ضمیمه نشده است؟!
 همچنین  اذعان شده  برای اسکان زائران در 6 محور منتهی به مشهد ظرفیت اسکان 35 هزار نفر زائر پیش‌بینی شده است. البته در روزهای اخیر زائران پیاده در جاده منتهی به مشهد با برودت و سرمای هوا مواجه شده‌اند که گفته شده  از سوی اتحادیه خشک شویان مشهد در محور تردد زائران پیاده لباس‌های زائران در این محور شست‌وشو و خشک تحویل زائران شد. حال مگر مشهد چه تعداد خشک شویی دارد که قادراست جوابگوی لباس های خیس شده زائران پیاده را خشک کند ؟
البته جای سئوال نیست تا پرسش شود هدف از اینگونه اقدامات به شدت تبلیغاتی چیست؟ چون جواب ساده است .زیرا ادامه ی سیاست 37 ساله ابزاری شدن دین درراستای اهداف مشخص از جمله اهداف سیاسی وقبضه کردن  قدرت وحفظ آن می باشد .
از طرف دیگر توجیه عدم پاسخ گویی به مطالبات 37 ساله انباشت وپرداخت ناشده ی ملت است . همچنین پشتوانه ی تبلیغاتی جنگ افروزی و صدور تروریسم و بحران وارتجاع به برون مرز است  .چون مکمل سیاست مداخله گری درامور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه از جمله عراق  و سوریه ولبنان ویمن و بحرین .... می باشد.
اگر نه چه دلیل دارد به جای اینکه کوشش وبرنامه ریزی شود تا راه حل برای بحران اقتصادی ورکود وجودداشته باشد وموانع برطرف گردد تا اشتغال در کشور  به وجود آید .درادامه فرار مغزها کاهش یابد و رتبه جهانی نداشته باشد .
یا سر وسامانی به امور معیشتی تهی دستان ازجمله همین زائران پیاده به سوی مشهددربرف وسرما داده شود .
یا رسیدگی به اوضاع اسفبار کارتون خوابان وکودکان خیابانی وزنان تن وکلیه وتن فروشی داده شود. ولی ارجحیت با بسیج نیرو به سوریه واجساد تحویل گرفتن و مخالفت کردن با برجام وانتقاد به دولت روحانی ورفسنجانی می باشد که چراتلاش می کنند برجام در 24 آذر اجرایی شود ؟
آخر این چگونه رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و چه دین ابزاری شده ای است که پس از 37 سال تا روزنه ای گشوده می شود. همچون  ایام تعطیلات مراسم و روزهای سوگواری مذهبی که فرا میر سد خیلی  ب از شهروندان در عازم ویلاهای شمال کشور یا جزیره کیش وشیخ نشینان وترکیه و سایر کشورهای دیگر می شوند . متقابلاً  بخشی  دیگر از شهروندان  که اکثراً محروم وتهی دست هستند با بهانه های واهی تبلیغاتی با پای پیاده یا به کربلا  اعزام می شوند .یاراهی  مشهد می گردند تااهداف ترسیم شده ی سیاسی- هسته ای – نظامی برنامه ریزان پشت صحنه در بیت خامنه ای با همکاری پاسداران  دنبال شود . ناگفته نماند  که بدون شک هدف مهم دیگر اینگونه اقدامات نمایشی- تبلیغاتی جوسازی علیه ی رقیب وحذفش از صحنه ی رقابت است .
فراروده‌ها هزار عاشق امام رضا (ع) از جاده برفی ملک آباد منتهی به مشهد مقدس در حرکتند و تلاش می‌کنند خود را تا روز شنبه بیست یکم آذر ماه مصادف با روز شهادت این امام بزرگوار به حرم مطهر ایشان برسانند.به گزارش فرارو، در روزهای اخیر حدود 19 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شدند که از این تعداد 4 هزار نفر از محور نیشابور و 3 هزار نفر از محور قوچان وارد مشهد مقدس شده‌اند.به گزارش فرارو، برای اسکان زائران در 6 محور منتهی به مشهد مقدس ظرفیت اسکان 35 هزار نفر زائر پیش‌بینی شده است. در روزهای اخیر زائران پیاده در جاده منتهی به مشهد با برودت و سرمای هوا مواجه شده‌اند. از سوی اتحادیه خشکشویان مشهد در محور تردد زائران پیاده لباس‌های زائران در این محور شست‌وشو و خشک تحویل زائران شد. عکس های سعید گلی عکاس مهر از پیاده روی زائران امام رضا(ع) در سرما و برف را در زیر می‌بینید.(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما
(تصاویر) زائران امام رضا(ع) در برف و سرما

فراروده‌ها هزار عاشق امام رضا (ع) از جاده برفی ملک آباد منتهی به مشهد مقدس در حرکتند و تلاش می‌کنند خود را تا روز شنبه بیست یکم آذر ماه مصادف با روز شهادت این امام بزرگوار به حرم مطهر ایشان برسانند.به گزارش فرارو، در روزهای اخیر حدود 19 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شدند که از این تعداد 4 هزار نفر از محور نیشابور و 3 هزار نفر از محور قوچان وارد مشهد مقدس شده‌اند.به گزارش فرارو، برای اسکان زائران در 6 محور منتهی به مشهد مقدس ظرفیت اسکان 35 هزار نفر زائر پیش‌بینی شده است. در روزهای اخیر زائران پیاده در جاده منتهی به مشهد با برودت و سرمای هوا مواجه شده‌اند. از سوی اتحادیه خشکشویان مشهد در محور تردد زائران پیاده لباس‌های زائران در این محور شست‌وشو و خشک تحویل زائران شد. عکس های سعید گلی عکاس مهر از پیاده روی زائران امام رضا(ع) در سرما و برف را در زیر می‌بینید.
به دنبال تردد حجم انبوه زائران به مشهد و شرایط جوی نامساعد رخ داد
ترافیک سنگین در محور سبزوار- مشهد/ بارش پراکنده برف در مشهد  19 آذر- 94
خبرگزاری فارس: ترافیک سنگین در محور سبزوار- مشهد/ بارش پراکنده برف در مشهد
وقتی دین برای مدت 37 سال  ابزار قدرت و ثروت وجنگ خانمانسور موهبت الهی شده باشد باید که از سوی قدرت ومال پرستان دین فروش وعوامفریب  اقشار محروم وتهی دست جامعه هم این چنین به گروگان گرفته شوند وهمچون موش آزمایشگاه درراستای اهداف مشخص مورداستفاده واقع شوند .
هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور سبزوار- مشهد حاکم است و به دنبال شرایط جوی نامساعد،‌ بارش پراکنده برف در مشهد برخی نقاط را مجدد سپیدپوش کرد.
فرمانده پلیس‌ راه سبزوار لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با توجه به افزایش حجم تردد در روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور سبزوار – مشهد سنگین گزارش شده اما در محورهای سبزوار به سمت شاهرود شاهد ترافیک روان هستیم.سرهنگ علی فتحی از آماده‌باش یگان‌های این سازمان در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.فرمانده پلیس راه سبزوار با اشاره به خدمات صورت توسط پلیس راه سبزوار و نیروهای خدمات‌رسان در این ایام افزود:  با شروع بکار طرح ترافیک ویژه در محورهای مواصلاتی این شهرستان هماهنگی‌های بسیار خوبی صورت گرفته و با استقرار اکیپ‌های سیار، کنترل نامحسوس، استقرار ایستگاه‌های پلیس‌راه در محورهایی مانند محور سبزوار بردسکن که دارای ایستگاه نبودند و نیز کنترل ترافیک و افزایش گشت‌های شبانه‌روزی همه تلاش خود را در کاهش تلفات جاده‌ای در طول این ایام انجام می‌دهیم.وی با بیان اینکه استقرار پایگاه‌های امداد و نجات و پلیس در محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات اتفاقات تأثیرات بسیاری داشته است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلایلی که سبب وقوع حوادث در محورها که منجر به واژگونی‌ خودروهای سواری می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه، فقدان توانایی در کنترل وسایل نقلیه در محورهای دو طرفه انحراف و تجاوز به چپ است.فتحی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث در محور مشهد - تهران بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان خودروهای سبک و سنگین است، اضافه کرد: تمامی رانندگان خودروها باید با سرعت مطمئنه حرکت و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حساسیت بیشتری داشته باشند تا شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جانی در این ایام باشیم.فرمانده پلیس راه سبزوار یادآور شد: هیئت‌های عزاداری و عاشقان حضرت ثامن‌الحجج (ع) این شهرستان انتظار می‌رود که در طول مسیر تردد نکات ایمنی را رعایت کنند و با نیروهای امداد و نجات و پلیس راه همکاری های مناسب را داشته باشند.گفتنی است، به دنبال شرایط نامساعد جوی، برف و کولاک که چند روزی است در کشور و به‌ویژه از روز گذشته بر خراسان رضوی حاکم است، امشب نیز بارش پراکنده برف برخی نقاط شهر مشهد را سپیدپوش کرد.

No comments:

Post a Comment