Wednesday 9 December 2015

تصاویر بابک زنجانی همراه با متهم جانباز ردیف سوم مفسد فی الارض به گریه افتاد

آن موقع که جیک جیک مستان بود فکر زمستانت بود .
 وقتی تأکید می شود قوه ی فاسد قضاییه نه قضاوت  درراستای اجرای عدالت نمی کند که کار سیاسی می کند .برای اینکه این قوه نه مستقل نیست که در خدمت اهداف رهبر ولی فقیه ونهادهای اطلاعاتی- امنیتی به خصوص پاسداران است .
برای همین درمدت 37 ساله احکام صادرشده اش تبعیض آمیز بوده است  . طوریکه دررژیم از صدرتا ذیل آلوده به فساد حتی یک مورد وجود ندارد که یکی از مهره های وابسته به جناح و باندهای وابسته  رهبرولی فقیه محاکمه و مجازات شده باشد . درصورتیکه  تا دلت بخواهد احکام زندان وشکنجه و شلاق ومرگ علیه ی فعالان سیاسی وحقوق بشری و دانشجویان ومعلمان و دانش آموزان و زنان وکارگران  و اهل قلم وهنر ومطبوعات  ومحرومان وتهی دستان صادر شده است .
بطور نمونه فراموش نشده است که چگونه در زمان احمدی نژاد وقتی دوجوان 21 ساله ملایری توی یکی از خیابان های تهران کیف قاپی می کردند و مبلغ 150 هزار تومان زورگیری کردند چون تصاویرشان از طریق فضای مجازی بازتاب داده شد شناسایی ودستگیر شدند سپس به اتهام زورگیران کیف قاپ محاکمه و در فاصله یک هفته ای محکوم به اعدام شدند و در اطراف تهران درملأ عام  دار زده شدند تاهمسو بااجرای طرح های سرکوبگرانه نیروی انتظامی اهداف جهت دار سیاسی  دنبال شده باشد.
 در حالی که اکنون گزارش شده  است دادگاه بیست و یکم بابک زنجانی چهارشنبه برگزار شد،طوری که ظفلکی بابک زنجانی احساساتی شد چون در جریان دفاع متهم ردیف سوم پرونده متاثر شد و به گریه افتاد.
 چون پس از محاکمه وپایان دفاعیات متهم ردیف دوم ،  متهم ردیف سوم  ح-ف- ه پشت تریبون قرار گرفت و دژخیم قاضی صلواتی از وی خواست طبق ماده 193 قانون آیین دادرسی کیفری خود را معرفی کند.
 متهم ردیف سوم پرونده نفتی اعلام کرد که دکترای صنایع دارد و متولد سال 1340 است. وی همچنین عنوان کرد که متاهل و 3 فرزند دارد و بدون داشتن سابقه کیفری و ساکن تهران است.
 پس از معرفی متهم قاضی صلواتی اتهامات او را براساس کیفرخواست صادره، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اخلال نظام اقتصادی کشور با علم به موثر بودن اقدامات در ضربه زدن به نظام و مشارکت عالمانه و عامدانه در تشکیل و اداره شبکه سازمان‌یافته، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت HK به مبلغ 1.2 میلیارد یورو، مشارکت در کلاهبرداری از سازمان تامین اجتماعی، موضوع 5 فقره چک به مبلغ 444 میلیارد و 525 میلیون و 456 هزار و 500 ین ژاپن، مشارکت در پولشویی به مبلغ 148 میلیارد و 138 میلیون و 748 هزار و 569 ریال از طریق تملک عواید حاصل از جرم عنوان کرد.
ح- ف- ه در دفاعیات خود گفت: قریب به 30 سال در یکی از استراتژیک‌ترین سازمان‌های نظام کار کردم و حدود 4 سال فرمانده عملیاتی گردان‌ها در جبهه بودم. بارها در جبهه مجروح شدم و جانباز هستم و همسرم نیز خواهر شهید است
 آنگاه متهم ردیف سوم پرونده نفتی در این لحظه به گریه افتاد و بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده را نیز متاثر کرد و به گریه انداخت..
اکنون سئوال است اگر چنانچه در مملکت قانون حاکم بود و حساب وکتابی در کار بود و به جای رابطه ضابطه حکمفرما بود . آیا امکان داشت که بابک زنجانی و دومتهم شریک وی بتوانند کلاهبرداری و اخلال گری اقتصادی کنند . همینطور  وارد دلالی وفروش نفت بشنوند و صاحب ثروت های نجومی بادآورده شوند ؟
اگر چنانچه متهم ردیف سوم بنابر اقرارخودش برای 4 سال  فرمانده گردان جنگ خانمانسوز  و  مجروح جانباز جنگی و خواهر همسرش کشته شده جنگی نبود . آیا وی می توانست بطور سهمیه ای بدون کنکور وارد دانشگاه شود ودکترای صنایع دریافت کند تاسپس با وصل شدن به بابک زنجانی وهمکاری نفتی بتواند میلیارد ها میلیارد خلاف و پولشویی  کند؟ پولشویی برای چه می کرده است؟
مگر جزاین است که آنقدر شرایط اقتصادی  آشفته بازار  وبی حساب وکتاب است که یک پاسدار مجروح جبهه جنگ موهبت الهی موفق می شود  چنین موهبت الهی وصد البته موهبت ولایت فقیه و پاسداران نصیبش شود ؟
زیرا که این ترقی وپیشرفت ها جزو مشتقات اقتصادخری خمینی شیاد واقتصاد جهادی ومقاومتی خامنه ای است که  این متهم و شرکایش توانسته اند  از طریق همکاری نزدیک با قرارگاه خاتم پاسداران به چنین موقعیتی برسند .
بلی اگرچنانچه مبنای فعالیت اقتصادی  تز ِ معروف اقتصاد خری خمینی شیاد وعدم باور به تئوری های اقتصادی احمدی نژاد نبود . البته پیام های اقتصاد جهادی و مقاومتی خامنه ای  هم جای خوددارد. چنین شرایط  غارتگری اقتصادی ودلالی نفتی  به و جودنمی آمد . چون هدف بستر سازی ورود عوامل آلوده ورانت خوار حکومتی وپاسداران وبسیج واطلاعاتی وامنیتی ها و شرکای شان همراه باآقازاده ها در حیطه ی اقتصادی بوده است .تا به توان سیاست پولشویی برای دور زدن تحریم هارا دنبال کرد که مرتبط به برنامه هسته ای بوده است.از سوی دیگر  به سادگی اینان صاحب ثروت های نجومی شده اند . آنگونه که  برخی از ارگان ها  وشرکای شان ازپول های بادآورده کثیف فعالیت سیاسی- انتخاباتی می کنند  .همچنین هزینه ی اقدامات تروریستی برون مرزی از طریق درآمد چنین اقتصادی تأمین می گردد.
بهرحال همانگونه که اشاره شد قوه ی فاسد قضاییه کار سیاسی می کند وتشکیل این دادگاه نمایشی بابک زنجانی همچون دادگاه های مشابه قبلی هدفمند وسیاسی است . زیرا ضمن اینکه دامنه ی اتهامات  متهمان که برخی از متهمان قربانی می شوند تاقرارگاه خاتم پاسداران تبرئه گردد .از سوی دیگر یقه ی برخی مهره های رقیب هم  گرفته و متهم می شوند .از طرف  دیگر هدف سیاست سرکوب و کنترل فضای انفجاری جامعه وانحراف اذهان عمومی دنبال شود .به خصوص درشرایط کنونی  که موضوع کلیدی برجام و  گزارش آژانس مطرح است وانتخابات مجلس دهم ارتجاع وخبرگان در اسفنددرپیش است که برای رقبای درگیر مهم و سرنوشت ساز است. بیچاره متهمان این دادگاه که آن موقع که جیک جیک مستان شان بود فکرز مستان شان نبودند.
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
(تصاویر) بابک زنجانی به گریه افتاد
فرارودادگاه بیست و یکم بابک زنجانی درحالی امروز چهارشنبه ۱۸ آذر برگزار شد، که بابک زنجانی در جریان دفاع متهم ردیف سوم پرونده متاثر شد و به گریه افتاد.به گزارش فرارو، در بیست و یکمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی و پس از پایان دفاعیات متهم ردیف دوم پرونده، ح-ف- ه پشت تریبون قرار گرفت و قاضی صلواتی از وی خواست طبق ماده 193 قانون آیین دادرسی کیفری خود را معرفی کند.متهم ردیف سوم پرونده نفتی اعلام کرد که دکترای صنایع دارد و متولد سال 1340 است. وی همچنین است عنوان کرد که متاهل و 3 فرزند دارد و بدون داشتن سابقه کیفری و ساکن تهران است.پس از معرفی متهم قاضی صلواتی اتهامات او را براساس کیفرخواست صادره، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اخلال نظام اقتصادی کشور با علم به موثر بودن اقدامات در ضربه زدن به نظام و مشارکت عالمانه و عامدانه در تشکیل و اداره شبکه سازمان‌یافته، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت HK به مبلغ 1.2 میلیارد یورو، مشارکت در کلاهبرداری از سازمان تامین اجتماعی، موضوع 5 فقره چک به مبلغ 444 میلیارد و 525 میلیون و 456 هزار و 500 ین ژاپن، مشارکت در پولشویی به مبلغ 148 میلیارد و 138 میلیون و 748 هزار و 569 ریال از طریق تملک عواید حاصل از جرم عنوان کرد.ح- ف- ه در دفاعیات خود گفت: قریب به 30 سال در یکی از استراتژیک‌ترین سازمان‌های نظام کار کردم و حدود 4 سال فرمانده عملیاتی گردان‌ها در جبهه بودم. بارها در جبهه مجروح شدم و جانباز هستم و همسرم نیز خواهر شهید استمتهم ردیف سوم پرونده نفتی در این لحظه به گریه افتاد و بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده را نیز متاثر کرد و به گریه انداخت. خبرگزاری میزان عکس های دادگاه امروز زنجانی را منتشر کرده است.

No comments:

Post a Comment