Wednesday 9 December 2015

پاسدار جعفری: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران جنگ می کنیم، چون سرنوشت رژیم باسرنوشت بشار اسد گره خورده

پاسدار جعفری: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران جنگ می کنیم، چون سرنوشت رژیم باسرنوشت بشار اسد گره خورده  19 آذر -94
خبرگزاری فارس: سرلشکر جعفری: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران در حال دفاع هستیم
پاسدار محمدعلی جعفری رئیس گزمکان جنگ افروز پاسداران که  به خوزستان سفر کرد تادر جمع خانواده های کشته شدگان در سوریه  حضور  یابد  تا ضمن  دلداری دادن به اعضای  خانواده های کشته شدگان در سوریه  که  دردفاع از بشار اسد جنایتکار است کشته شدن فرزندان شان را توجیه کرده باشد. زیرا که به دلیل افزایش آمار کشته شدگان پاسداران  و بسیجیان در سوزیه، ارگان جنگ افروز وفاشیستی پاسداران  از یک طرف با ریزش نیرو و کاهش روحیه پاسداران و بسیجیان مواجه شده اند واز طرف دیگر با افزایش نارضایتی اعضای خانواده های کشته شدگان  در سوریه روبرو هستند.
 بنابراین رئیس گزمکان پاسدارمحمدعلی جعفری از موضع ضعف التماس کنان گفته است  اگر ما یگانی ازبسیجیان خودکه آماده جنگ هستند را به جبهه ی مقاومت  اعزام کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟البته  نگفته که جبهه مقاومت یعنی اعزامی های سپاه قدس و اعضای حزب الشبطان لبنان ونیروهای سرکوبگر سوری درخدمت بشار اسد جنایتکار می باشد  .  همچنیت  تازگی پوتین تجاوز گر هم به این جبهه پیوسته است .چون روس ها نیاز به حفظ تأسیسات نظامی دریایی خود در سواحل سوریه  دارند.
 اما جالب اینکه پاسدارجعفری  پاسداران  آنچنان بی شعوری وناآگاهی  خود را به نمایش گذاشته است که ناخواسته اعتراف کرده است هزاران کیلومتر دورتر از مرز درحال دفاع هستیم!
آخر این چگونه دفاعی است که هزاران کیلومتر بامرز های کشور فاصله دارد؟ مگر دفاع درون خاک کشور ویا نوار مرز کشور نیست؟ هزاران کیلومتر فاصله بامرزچه معنی دارد . زیرا که نمی داند این اقرار نه دفاع که تهاجم جنگی است؟
.درست شبیه  همان سیاست موهبت الهی جنگ افروزانه ی خمینی شیاد با عراق که زیر چتر دفاع مقدس 8 سال ادامه یافت تا منجر به شکست شد .
ولی بااشغال نظامی عراق از سوی آمریکا  که سپس  این کشور از سوی پاسداران اشغال شد وتبدیل به کانون صدور تروریسم وارتجاع وبحران به برون مرز شده است که  همراه با سیاست جنگ افروزی ومداخله کردن در امور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه وبی ثبات وناامن کردن شان است.
بهرحال این  اعتراف رئیس گزمکان پاسداران برگردان تز معروف پاسداران است که دردفاع ازاهداف نظامی هسته ای گفته شده بود به  جای  اینکه درون خانه با دشمن جنگیم بایددربرون خانه با دشمن جنگید .
برای همین رئیس گزمکان بدون آنکه بگوید قبل ازجنگ اوضاع استان نفت خیز  خوزستان چگونه بود ؟ یک سال پس ازجنگ چگونه شد؟ در صورتیکه صدام حسین پس از عقب نشینی نیروهایش ازخاک ایرات پیشنهاد صلح  دادوتقبل غرامات 100 میلیارددلار جنگی با حمایت برخی از کشورهای عربی نمود .ولی خمینی نپذیرفت واصرار کرد صدام باید برود. سپس  بااصرار خمینی  جنگ موهبت الهی برای 7 سال اضافه ادامه  یافت تامنجر به شکست وبه کام کشی جام زهر شد .
خلاصه اوضاع  کنونی  استان جنگ زده  خوزستان بسیار نابسامان  است.امور معیشتی مردم استان  آشفته و  بحرانی وآب آشامیدنی  شهرهای  استان غیربهداشتی  است . به خصوص که جنگی درکارنیست .
ازسوی دیگر مگر فراموش شده است که اخوند مهدی طائب  مسئول  بنیاد رهپویان رهبری اذعان کرد اگر ما خوزستان راازدست بدهیم نباید سوریه راازدست بدهیم. چگونه است که اکنون پاسدار جعفری با کتمان واقعیات ملموس مدعی شده ایستادگی یک روز در خوزستان تعریف می‌شد، اما  امروز هزاران کیلومتر آن طرف تر در حال دفاع هستیم چون  ماهیت جنگ یکی است و باید ابعاد این جنگ و توطئه را بشناسیم. مسخره اینکه بدون آنکه به گوید چگونه دفاع مقدس  تبدیل به جنگ تهاجمی برون از خانه شده است . اما افزود کشته شدگان سوریه  این راه را با بصیرت انتخاب کردند و توانستند به افتخار شهادت برسند!
پس  یکی از وظایف ما  نه برآورده کردن نیازهای مادی اعضای خانواده  کشته شدگان جنگ باعراق ودر سوریه  که تکریم و حمایت از خانواده  کشته شدگان  است. برای همین  خامنه ای جنگ  افروز این تکریم و حمایت را وظیفه ما می‌داند .زیرا کشته شدگان  از اسلام و حریم ولایت دفاع می‌کنند و پرچم‌دار این دفاع خامنه ای است . چون که  این نوع دفاع و راهبردها، حد و حدود را برای ما مشخص می کند، خدا می‌داند اگر ما یگانی از بسیجیان خود که اماده جنگ هستند را اعزام کنیم چه اتفاقی می افتد.
به نظرمی رسدکه ناخواسته پاسدارجعفری اعتراف کرده است سرنوشت رژیم وارونه وجنگ افروزولایت فقیه به بقای بشاراسدجنایتکارپیوند زده شده است پرای  همین تلاش می کندتاهرچه بسیجی به مسلخ یاقتلگاه سوریه اعزام شوند تا جسدشان تحویل گرفته شود.
پس پاسدارجعفری برای اینکه تبلیغ وسیاهکاری کرده باشد عوامفریبانه گفته است هر وقت افتخار حضور در جمع خانواده ی کشته شدگان  نصیب مان شده روحیه آنها به ما منتقل شده چون انقلاب اسلامی خمینی وخامنه ای بر این روحیه استوار است. امیدواریم همه در گسترش این روحیه یعنی آمادگی برای کشته شدن تلاش کنیم. زیرا که نباید  گفته ی خمینی  شیاد جنگ افروز را فراموش کرد  که گفت وقتی امام حسین  همه اعضای خود را فدا می‌کند ما در چه جایگاهی هستیم. البته پاسدار جعفری نگفت که خمینی بااین دجال گری توانست انقلاب راازمسیر خود منحرف وتهی کند و آمال وآرزوهای مردم ایران  را بربادد هد وکشوررا ویران کند
بالاخره پاسدار جعفری برای اینکه شفاف تر ماهیت جنگ افروز وکشورگشایی وجهانی کردن حکومت وارونه ی ولایت فقیره را به نمایش بگذاردبا اشاره به اهمیت منطقه غرب آسیا گفت: سرنوشت جهان در این منطقه رقم می‌خورد و برداشته شدن مرزهای کشورهای محور مقاومت برای رسیدن به وحدت اسلامی به همراه اتصال قلبی با دیگر کشورها یکی از موضوعات قابل توجه است.
همینطور این پاسدار با اشاره به ناکارآیی ارتش رژیم بعث و بیان اینکه آمریکا دیگر توان جنگ رو در رو با کشورهای مسلمان را ندارد، اظهار داشت: مردم عراق باید جنگ با افرادی را یاد می‌گرفتند که جنس شان از جنس قاتلان امام حسین است.

درنهایت  پاسدار جعفری برای باردیگر اعتراف کرد سرنوشت آینده اسلام و جهان (به خوان سرنوشت رژیم غرق دربحران وفساد وتضاد واختلاف ورقابت باندی و جناحی رژیم وارونه ی ولایت فقیه )در جنگ‌های غرب آسیا رقم می‌خورد و خوشا به حال کسانی که با بصیرت می‌بینند و اثرش را در مقاومت و ظهور می‌بینند. یعنی به سوریه و عراق ویمن و لبنان .... می روند وکشته می شوند.تاپاسداران و دلواپسان نگران هسته ای و باحمایت خامنه ای به توانند سیاست جنگ افروزانه شان را در سوریه و در منطقه  به پیش ببرندو درداخل هم مخالفت بابرجام ودولت روحانی ورفسنجانی وحامیان شان کنند.
همایش خانواده‌های شهدای مدافع حرم در خوزستان
سرلشکر جعفری: هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران در حال دفاع یا جنگ هستیم
فرمانده کل سپاه گفت: خدا می‌داند اگر ما یگانی از بسیجیان خود که آماده جنگ هستند را به جبهه مقاومت اعزام کنیم چه اتفاقی می‌افتد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع خانواده‌های شهدای خوزستانی مدافع حرم در اهواز اظهار داشت: امروز خانواده شهدای مدافع حرم باید برایمان سخنرانی کنند و بگویند چگونه دل از این دنیا کندند و از نحوه تربیت و جایگاه شهدای خود بگویند.وی افزود: باید بگوئید که چگونه این شهیدان مشتاقانه خواهان شهادت در این راه شده و ما را راهنمایی کنید که چگونه فرزندانمان را در این راه تربیت کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.فرمانده کل سپاه با مطرح کردن این پرسش که چگونه باید این راه میانبر برای رسیدن به سعادت را انتخاب کنیم، گفت: راهی که بسیاری از بزرگان ما با سال‌ها عبادت نتوانستند به آن برسند چگونه یک جوان توانست به آن برسد و سؤالی است که باید جوابش را خانواده شهدا بگویند.وی با بیان اینکه چگونه هدف شهدا را محقق کنیم و در مسیرشان باشیم، عنوان کرد: این یک راه الهی است که باید شکر خدا را برای باز شدن این مسیر به جای بیاوریم چرا که این راه همیشه باز نمی‌شود.جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بستر جمهوری اسلامی در حال توسعه است، افزود: عزت و اقتدار و عظمت امروز انقلاب و اسلام مرهون شهادت و جانبازی شهدا است و روز به روز بیشتر در دل جهانیان جای باز می‌کند.وی اظهار داشت: ما یا باید منتظر باشیم و یا باید به وعده خودمان عمل کنیم؛ آنهایی که به شهادت می‌رسند این افتخار را دارند که به سرانجام خوب انتظار رسیده باشند و پاداششان را خداوند می‌دهد.فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران محصول 1400 سال خون دل خوردن مسلمانان است، گفت: جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که پرچم امام حسین (ع) را بلند کرده است.وی تصریح کرد: انتظار خداوند از انسان مؤمن این است که برای گسترش اسلام و نور الهی که دشمنان برای خاموش کردنش بسیج شدند، رفتن به دنبال این مسیر است و باید بدانیم که چرا این پرچم به زمین نمی‌افتد.وی با اشاره به درگیری جمهوری اسلامی با جبهه دشمن عنوان کرد: ما از نظر دفاعی در حال جنگیم اما در اقتصاد، فرهنگ و علم در حال جنگ هستیم اما شیرین‌ترین آن جنگ دفاعی است.
جعفری با بیان اینکه این ایستادگی یک روز در خوزستان تعریف می‌شد، گفت: امروز هزاران کیلومتر آن طرف تر در حال دفاع هستیم اما ماهیت جنگ یکی است و ما باید ابعاد این جنگ و توطئه را بشناسیم.وی بیان کرد: شهدای ما این راه را با بصیرت انتخاب کردند و توانستند به افتخار شهادت برسند.فرمانده کل سپاه تاکید کرد: یکی از وظایف ما تکریم و حمایت از خانواده شهدا است و مقام معظم رهبری این تکریم و حمایت را وظیفه ما می‌داند.وی با بیان اینکه علی رغم همه شبهات علیه انقلاب اسلامی مردم به پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: مردم به این شبهات بی توجه‌اند و از حریم ولایت دفاع می‌کنند.جعفری عنوان کرد: شهدای ما از اسلام و یا در واقع حریم ولایت دفاع می‌کنند و پرچم‌دار این دفاع مقام معظم رهبری است.وی تصریح کرد: این نوع دفاع و راهبردها، حد و حدود را برای ما مشخص می کند، خدا می‌داند اگر ما یگانی از بسیجیان خود که اماده جنگ هستند را اعزام کنیم چه اتفاقی می افتد.
وی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌خواهند در این جبهه حاضر شوند، اظهار داشت: قدر این نعمت الهی را باید دانست و آن را تقویت کرد.

جعفری گفت: خدا می‌داند که هر وقت افتخار حضور در جمع خانواده شهدا نصیبمان شده روحیه آنها به ما منتقل شده و انقلاب اسلامی بر این روحیه استوار است.وی با بیان اینکه امیدواریم همه در گسترش این روحیه تلاش کنیم، عنوان کرد: فرمایشات امام خمینی (ره) در این باره را نباید فراموش کنیم و بدانیم وقتی امام حسین (ع) همه اعضای خود را فدا می‌کند ما در چه جایگاهی هستیم.جعفری با بیان اینکه یکی از راه‌های قدردانی از خانواده شهدا برگزاری این یادواره‌ها است، تاکید کرد: خانواده شهدا باید همیشه باید این موضوع را به ما یادآوری کنند که چگونه این شیرپاک خورده‌ها را پرورش داده‌اند.فرمانده کل سپاه عنوان کرد: همراهی کردن همسر، فرزندان و والدین شهدا نقش اساسی در تکریم خون شهدا است و باید همه در این راه گام برداریم.وی با اشاره به اهمیت منطقه غرب آسیا گفت: سرنوشت جهان در این منطقه رقم می‌خورد و برداشته شدن مرزهای کشورهای محور مقاومت برای رسیدن به وحدت اسلامی به همراه اتصال قلبی با دیگر کشورها یکی از موضوعات قابل توجه است.وی با اشاره به ناکارآیی ارتش رژیم بعث و بیان اینکه آمریکا دیگر توان جنگ رو در رو با کشورهای مسلمان را ندارد، اظهار داشت: مردم عراق باید جنگ با افرادی را یاد می‌گرفتند که جنسشان از جنس قاتلان امام حسین (ع) است.فرمانده کل سپاه افزود: سرنوشت آینده اسلام و جهان در جنگ‌های غرب آسیا رقم می‌خورد و خوشا به حال کسانی که با بصیرت می‌بینند و اثرش را در مقاومت و ظهور می‌بینند.

No comments:

Post a Comment