Monday 14 December 2015

هر هفته 2 كارگر مازندراني در حوادث كار فوت مي كنند

هر هفته 2 كارگر مازندراني در حوادث كار فوت مي كنند 23 آذر- 94
چقدر وعده ی حکومت از آن مستضعفان و پابرهنگان  خمینی شیاد وارونه عمل کرده است .چون سهم  کارگران  محروم از حکومت  دراستان مازندران دو مرگ کارگر در هفته در این استان شده است!
مرگ و مير ناشي از حوادث کار در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزايش يافت و از 49 نفر در هفت ماهه سال گذشته به 58 نفر مرد در سال جاري رسيده است.
    ساري- خبرنگار کيهان: به گزارش روابط عمومي اداره کل پزشکي قانوني مازندران 79 درصد افراد آسيب ديده ناشي از حوادث کار متاهل و مابقي مجرد هستند و براساس آمارهاي موجود سقوط از بلندي با 50 درصد فوتي رتبه اول مرگ هاي ناشي از حوادث کار را به خود اختصاص داد.

    برق گرفتگي با 45 درصد فوتي در رتبه بعدي مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارد که 66 درصد فوت ناشي از کار، در تابستان اتفاق افتاد.

    براساس اين گزارش، در هفت ماهه امسال بيشترين مرگ هاي ناشي از حوادث کار با 14 مورد در شهريورماه و کمترين آن با 3 مورد در ارديبهشت ماه به ثبت رسيده است.

    55 نفر از کشته شدگان ايراني و مابقي افغاني هستند و 59 درصد از سن فوت شدگان داراي 21 الي 40 سال سن هستند.

    اين گزارش حاکي است طي اين مدت شهرستان هاي ساري، آمل و بابل هر کدام با 9 فوتي بيشترين و شهرستان هاي چالوس، رامسر و بهشهر هر کدام با يک فوتي کمترين موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

    بيشترين حوادث ناشي از کار در بخش ساختمان است

No comments:

Post a Comment