Monday 28 December 2015

تصاویر اعتراض روح‌الله حسینیان باپوزبنددرمجلس ارتجاع

آنقدر فضای مجلس ارتجاع همچون هوای تهران آلوده شده است که آخوند روح الله حسینیان یارغار سعید امامی معروف مجبور شده است به عنوان فضای آلوده مجلس ارتجاع از ماسک استفاده کند! البته وی نگفت که دلیل آلودگی هوای تهران چیست و نقش تخریب وآسیب رسانی مستمر 37 ساله به محیط زیست واستفاده از خودروهای فرسوده پرمصرف بنزین دودزا ووجودکارخانه ها درمحدوده های مسکونی تهران درافزایش آلودگی هوای تهران چیست؟ همانگونه که نگفت مقصران کیستند؟
(تصاویر) اعتراض نمادین روح‌الله حسینیان
(تصاویر) اعتراض نمادین روح‌الله حسینیان
(تصاویر) اعتراض نمادین روح‌الله حسینیان
آنقدر فضای مجلس ارتجاع همچون هوای تهران آلوده شده است که آخوند روح اللهح سینیان یارغار سعید امامی معروف مجبور شده است به عنوان فضای آلوده مجلس ارتجاع از ماسک استفاده کند! البته وی نگفت که دلیل آلودگی هوای تهران چیست و نقش تخریب وآسیب رسانی مستمر 37 ساله به محیط زیست واستفاده از خودروهای فرسوده پرمصرف بنزین دودزا ووجودکارخانه ها درمحدوده های مسکونی تهران درافزایش آلودگی هوای تهران چیست؟ همانگونه که نگفت مقصران کیستند؟
فراروروح الله حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در اعتراضی نمادین به آلودگی هوا با ماسک به مجلس آمد.به گزارش فرارو، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه به ریاست حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. روح الله حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در اعتراض به آلودگی هوا با ماسک به مجلس آمد.این در حالی است که دیروز نیز توزیع ماسک از سوی حمید رسایی در صحن علنی به درگیری لفظی نمایندگان انجامید.بر این اساس حمید رسایی نماینده مردم تهران در اواسط جلسه علنی دیروز تذکری مبنی بر عدم مدیریت سازمان محیط زیست در رأس آلودگی هوای تهران داشت که برای تأثیرگذاری تذکر خود ماسکی را به شکل نمادین بر صورت خود زده بود. اما اظهارات رسایی در حالی به سمع مجلس رسید که در ادامه با انتقاد کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل همراه شد. وی معتقد بود ماسک زدن رسایی در مجلس تنها برای مظلوم نمایی است. عکس‌های محمدرضا عباسی عکاس مهر، موسی کوره‌ای عکاس ایرنا و سمیرا شریعتمداری عکاس باشگاه خبرنگاران از جلسه امروز را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment