Thursday 10 December 2015

تصاویر پخت 80تن آش نذری در شیراز همراه با چند خبر دیگر

تصاویر پخت 80تن آش نذری در شیراز همراه با چند خبر دیگر  20 آذر -94
باید گفت واقعاً عجب کشور گل و بلبل وآزادو دمکرات و آباد وپیشرفته ای آخوندها وپاسداران وشرکای شان ساخته اند!چون اوضاع خیلی رو به راه است و اقتصاد خری خمینی و اقتصاد  جهادی ومقاومتی  رهبر ولی فقیه موجب شده است تا  همه چیزبه خیر وخوشی بگذرد ومردم دررفاه و آسایش و آرامش باشن   .
به ویژه درزمینه امنیت  اجتماعی خبری از اذیت وآزارو مزاحمت زنان ودختران وجوانان نباشد و وضعیت بهداشت و درمان طوریکه باشد که  آنفلوآنزا خوکی با جاده های کشور وتصادفات مسابقه ی مرگ با هم نگذاشته باشند .
 البته به جز اینکه  قهرمان جودوی ایران در  سوریه کشته  شد و 3 کشته شده اخیردرسوریه در مازندران دفن شدند . بعلاوه
۲ورزشکار سمنانی براثر گازگرفتگی
 دچار مرگ خاموش  شدند و    در بندرعباس  سربریده یک زن کشف شده است . همچنین خبر از 
 دستگیری عامل تیراندازی در گچساران داده شده است .
از سوی دیگر شاهد بودیم که در 16 آذر دردانشگاه  صنعتی شریف موقع سخنرانی روحانی چگونه با وی رفتار شد ؟
حال این چند مورد خبر های اخبر اگر چنانچه  کنار برگزاری همایش ورزمایش های نظامی و شبه نظامی و آزمایش های موشکی پاسداران و رونمایی پدافند ها و رشد اعدام ها گذاشته شود چگونگی  فضای امنیت اجتماعی در کشور گل وبلبل آخوندی- پاسداری بهتر برجسته می شود .
به خصوص اینکه پس از اعزام  نزدیک 2 میلیون زائر به کربلا تاروز راهپیمایی اربعین در کربلا حضور داشته باشند .چون نیاز به سیاهی لشکر  برای لشکر کشی مقابل آمریکا وترکیه در دفاع از بشار اسد جنایتکار ضرورت داشت .
حال مهم نیست که موقع بازگشت چه تعداد از این زائران براثر تصادفات جاده ای کشته ومجروح   شدند یا باخودشان بیماری آنفلوآنزای خوکی به شهرهای ایران سوغاتی آورند تاموجب فراگیر شدن این بیماری و مرگ ومیر شهروندان ایرانی شود .
یااینکه در ادامه زنان ومردان وجوانان  محروم از شهرهای اطراف مشهد در شرایط بارش برف وسرما پای پیاده به مشهد برده می شوند تادر سالگرد شهادت امام رضا حضور داشته باشند .
 جالب اینکه اکنون  گزارش تصویری از پخن 80 تن آش نذری در شیراز بازتاب دده شده است . آنهمآش نذری 80 تنی که به مناسبت 28صفر سالروز رحلت حضرت محمد است که از هفته ها قبل مقدمات  پختن این آش نذری تدارک دیده شده است .
 بهرحال تهیه و پخت آن در بوستان خلد برین شیراز آغاز شده بود که از سحرگاه روز پنجشنبه تا حوالی ساعت 9بین مردم توزیع شد.
مسئول اجرایی گروه فرهنگی امام هادی  شیراز در این خصوص به خبرنگار ایرنا  گفته است : در پخت این آش نذری چهار هزار و 200 کیلوگرم برنج، عدس و نخود هرکدام یک هزار و 200 کیلوگرم، 2 هزار و 500 کیلوگرم لوبیاچیتی، چهار هزار کیلوگرم تره، 150 کیلو ترخون خشک، یک صد کیلو ادویه جات، 20 حلب روغن 17کیلویی و چهار تن گوشت استفاده شده است.
اگر چنانچه که این ارقام  جمع زده شود  رقم 15018 کیلو یا بیش از 15 تن می شود که  65 هزار کیلو یا65 تن با 80 تن ادعایی آش نذری فرق دارد .
از طرف دیگر نمی شود که 65 تن یا 65 هزار لیتر آب مخلوط این مواد کرد . تازه دیگ های  تصاویر ضمیمه شده که مورد استفاده ی پخت آش واقع شده اند . بعید است  که گنجایش  و ظرفیت 80 تن آش داشته باشد .
برای اینکه 80 تن  آش یعنی تعداد400 بشکه 200 لیتری . مشروط براینکه  جمعیتی که درتصویر نشان داده شده هم چشم گیر نیست. چون اگر بهر نفر یک کیلو آش نذری داده شود می بایست بین 80 هزار نفر ازمردم شبراز این آش نذری توزیع شده باشد .
 بهر حال  گفته شده است هزینه این آش صلواتی از محل هدایای مردم علاقمند به رسول الله  و اهل بیت  تهیه شده است برای اینکه  ادعا شده  هدف امامزاده کردن این کار نیست ، بلکه هدف  این کار مانوس تر مردم را با اهلبیت است.
 همچنین وی اظهار کرد: 14 سال پیش در شب 28 صفر دربوستان خلدبرین پخت این آش صلواتی به حجم سه تن آغاز شد و هرساله بر میزان این طبخ افزوده شده و همچنان ادامه دارد. معلوم نیست بااین سیر صعودی  سال های آینده چندتن افزوده خواهد شد؟
 باید گفت یک جورایی این ادعا با ضرب المثل   گنجشک ومنار همخوانی دارد . چون هر موضوع وخبری که به جنگ  و دین ابزاری ربط پیدا می کند همراه با تبلیغات  غلو وبزرگ نمایی ووارونه گویی می باشد .
از طرف دیگر عجیب نیست که چرا  گفته نمی شود که این چگونه تلاش نزدیکی وعلاقمند کردن مردم با  رسول الله و اهل بیت است که باید از طریق توزیع آش نذری باشد؟
چرا کوشش نمی شود در کشور ثروتمند ایران به جای ابزاری کردن درراستای اهداف خاص،  ریشه فقر وتبعیض ومحرومیت وبیکاری درجامعه کنده شود تا هرروز مردم فقیرو محروم شده نیازمندآش نذری نباشند؟
تصاویر ایسنا را در ادامه می بینید. 
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
توزیع آش نذری 80 تنی در شیراز
آش نذری 80 تنی که به مناسبت 28صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص) از هفته ها قبل مقدمات تهیه و پخت آن در بوستان خلد برین شیراز آغاز شده بود از سحرگاه روز پنجشنبه تا حوالی ساعت 9بین مردم توزیع شد.مسئول اجرایی گروه فرهنگی امام هادی (ع) شیراز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پخت این آش نذری چهار هزار و 200 کیلوگرم برنج، عدس و نخود هرکدام یک هزار و 200 کیلوگرم، 2 هزار و 500 کیلوگرم لوبیاچیتی، چهار هزار کیلوگرم تره، 150 کیلو ترخون خشک، یک صد کیلو ادویه جات، 20 حلب روغن 17کیلویی و چهار تن گوشت استفاده شده است.محمد اسدی افزود: به رسم سالهای پیشین امسال هم در 28 صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) آش نذری و صلواتی 80 تنی در بوستان خلدبرین شیراز تهیه و در همین محل بین مردم توزیع شد.وی اظهار کرد: 14 سال پیش در شب 28 صفر دربوستان خلدبرین پخت این آش صلواتی به حجم سه تن آغاز شد و هرساله بر میزان این طبخ افزوده شده و همچنان ادامه دارد.اسدی گفت: تمام هزینه های این پخت از جانب مردم تامین می شود البته با توجه به گستردگی کار مردم دیگر استان های کشور نیز مشارکت دارند.وی با تاکید بر اینکه هزینه این آش صلواتی از محل هدایای مردم علاقمند به رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) تهیه شده، گفت: ما به دنبال امامزاده کردن این کار نیستیم بلکه می خواهیم با این کار مردم را با اهلبیت(ع) مانوس تر کنیم.به گفته متولیان امر سال گذشته 12 هزار خانواده از این آش استفاده کردند.
در سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و در میان خیل عظیم مردم ولایت مدار مردم چالوس، آمل و نکا و شهرهای اطراف، پیکرهای شهید مصطفی شیخ الاسلامی از چالوس، عبدالرحیم فیروزآبادی در نکا و شهید صحرایی در آمل تشییع شد.پیکر شهید شیخ‌الاسلامی از مقابل سپاه ناحیه چالوس به سمت مزار یوسف رضای این شهرستان تشییع شد.پیکر شهید صحرایی نیز از مقابل سپاه ناحیه آمل تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.پیکر مطهر فیروزآبادی شهید با حضور گسترده مردم شهید پرور نکا تشییع و در روستای آبلو نکا به خاک سپرده شد.مراسم شب وداع با این شهدا نیز شب گذشته در مراسم آه و سوز مردم و خانواده‌های این شهدا برگزار شد.
دو ورزشکار سمنانی بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.به گزارش تسنیم، شب گذشته (چهارشنبه شب)  دو تن از ورزشکاران استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.حیدر نورانی پیشکسوت فوتبال که همراه با تیم ملی فوتسال سابقه گلزنی در یک بازی تدارکاتی در کارنامه ورزشی خود داشت به همراه پسر عمویش حجت نورانی کشتی‌گیر 26 ساله استان سمنان شب گذشته به اتفاق یک کارگر با گاز گرفتگی مواجه شده و دار فانی را وداع گفتند.
 
در پی درگذشت این دو ورزشکار اهالی ورزش استان سمنان و شهرستان مهدی شهر عزادار شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت 16 آذر به عنوان روز دانشجو گفت: جنبش دانشجویی در کشور همواره یک نیاز بوده و هست، زیرا حکومت احتیاج به نقد منصفانه بویژه از سوی این قشر را دارد.علی مطهری در جمع دانشجویان دانشگاه گلستان در گرگان به مناسبت روز دانشجو افزود: متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند جنبش دانشجویی به دنبال سرنگونی رژیم شاه بوده و در آن زمان فعالیتش توجیه داشت ولی بعد از انقلاب اسلامی فعالیت این جنبش دیگر معنا و مفهومی ندارد.وی به تعبیر شهید مرتضی مطهری در خصوص اهمیت نقد در حکومت اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند 'اگر حکومت در حکومت قرار بگیرد به طور قطع فاسد می شود' یا 'هر مقام غیرمعصوم در جایگاه غیرنقد قرار بگیرد هم خودش و هم جامعه را فاسد می کند'.وی با بیان این که قدرت همیشه محتاج نقد است و یکی از نقدکننده های موثر در جامعه نیز می تواند قشر دانشجو باشد، افزود: بیان خوب، نداشتن بار زندگی بر دوش و زنده بودن فطرت عدالت خواهی از جمله شرایط ویژه ای است که قشر دانشجو نسبت به سایر اقشار جامعه دارد لذا می تواند به خوبی تحولات و حوادث جامعه را رصد کند.مطهری اضافه کرد: البته در نقد قدرت بهتر است دانشجو ضمن رعایت انصاف و تسلط بر موضوع همراه با خیرخواهی اجازه ندهد احساسات بر او غلبه کند و ابزار گروه های سیاسی نیز نشود.وی گفت: این که پیشنهاد می شود همه احزاب در کشور یکصدا شوند خوب نیست و داشتن یک اقلیت منتقد برای جامعه مفید است زیرا فساد در جامعه بیشتر نمی شود.نماینده مردم تهران در مجلس از 16 آذر سال 32 به عنوان فریاد دانشجویان در برابر سکوت مطلق و بر هم زننده خواب رژیم شاه یاد کرد و گفت: این روز تاریخی بود که نماد جنبش دانشجویی در کشور شد و با پیروزی انقلاب اسلامی نیز رشد این جنبش ادامه دارد.مطهری در خصوص سناریوی نفوذ در کشور و اعتراض برخی به آن گفت: طرح این موضوع به مناسبت برجام بود و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند مراقب باشیم در توافق برجام نقاطی وجود دارد که امکان نفوذ دشمن می رود ولی این مسئله جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب وجود داشته است.وی افزود: غربی ها همواره تلاش دارند از راه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نفوذ کنند که امروز نفوذ فرهنگی آن ها را در سبک زندگی خودمان می بینیم اما ما هم وظیفه داریم به مقابله بپردازیم و با نفوذ خویش اسلام را میان آن ها گسترش دهیم.مطهری همچنین در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که چرا دو رقیب انتخاباتی پس از چند سال هنوز محاکمه نشده اند، افزود: این سئوال را باید از دستگاه قضایی پرسید نه از ما که نماینده ناظر محسوب می شویم.وی افزود: با طرح نفوذ در رسانه ها، 20- 10 نفر خبرنگار بازداشت می شوند، وقتی علت بازداشت آن ها سئوال می شود توضیح کافی داده نمی شود.مطهری همچنین اظهار کرد: قبل از سال 92 نیز 40 – 30 نفر از خبرنگارها بازداشت شدند و درخصوص بازداشت آن ها اگر چه توضیح داده شد ولی قانع نشدیم.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: متهم فراری و عامل اصلی تیراندازی به ماموران پلیس کهگیلویه در یک عملیات شبانه در مرکز این شهرستان در بلوار ولیعصر محدوده فرودگاه گچساران دستگیر شد.به گزارش ایسنا، سرهنگ علی کرم بازیان در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی گچساران در بلوار ولیعصر محدوده فرودگاه این شهرستان متهم را هنگام سرقت از یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.وی بیان کرد: متهم فراری و عامل اصلی تیراندازی به ماموران پلیس کهگیلویه در یک عملیات شبانه در مرکز این شهرستان در فرودگاه گچساران دستگیر شد.فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران انتظامی اقدام به فرار کرد که ماموران پلیس با تلاش حاضران در صحنه وی را دستگیر کردند.بازیان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم 100دستگاه انواع گوشی همراه، مقادیری طلا، مدارک هویتی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.وی اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

 قهرمان جودوی ایران در  سوریه کشته شد   19 آذر -94
جوان رعنای جودوی ایران که سابقه قهرمانی در مسابقات مختلف را دارد، در مقام مدافع حرم به شهادت نائل آمد.
خبرگزاری فارس: قهرمان جودوی ایران در دفاع از حرم به شهادت رسید
فراموش نشده که خمینی شیاد جنگ خانمانسوز 8 ساله ی ایران وعراق را موهبت الهی نامید و افزود هرزمان که احساس خطر کنم که اسلام که نام مستعارش بوددرخطر است دستور می دهم تا نماز وحج وروزه تعطیل گردد . برای همین بااصرار جنگ را 8 سال ادامه داد تا درنهایت منتهی به شکست و سرکشی جام زهر شد . اکنون  خامنه ایجانشین جنگ افروز  خمینی دردفاع از بشار اسد جنایتکار گله گله اجساد  پاسداران وبسیجی های ا عزام وکشته شده در سوریه راتحویل می گیرد که جزوشان قهرمان جودهم وجودداشته است .
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مصطفی شیخ‌الاسلامی جوان رعنای جودو ایران که سابقه قهرمانی در مسابقات مختلف را دارد و همچنین برادر محمد حسین شیخ الاسلامی عضو سابق تیم ملی است، در مقام مدافع حرم حضرت زینب (سلام‌ الله علیها) به مقام شهادت نائل آمد.
سرپرست ، نایب رئیس ، دبیر ، اعضای هیات رئیسه ، مسئولین کمیته‌های مختلف و اهالی جودو کشور این مصیبت را به خانواده شیخ الاسلامی تسلیت عرض نموده برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند یکتا مسئلت دارند.قابل ذکر است مراسم تشیع پیکر پاک آن شهید بزرگوار فردا پنجشنبه از ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی واقع در چالوس ، خیابان آیت‌الله غفاری ، کوچه شهید اهل بوب برگزار می شود.مراسم یادبود آن شهید نیز شنبه 21 آذرماه از ساعت 14 الی 16 برگزار م

No comments:

Post a Comment