Friday 18 December 2015

تصاویر ورود یک مادر به سالن کشتی با وجود ممنوعیت ورود زنان،ریاست یک زن در شکار توریست‌های خارجی

تصاویر ورود یک مادر به سالن کشتی با وجود ممنوعیت ورود زنان،ریاست یک زن در شکار توریست‌های خارجی  28 آذر-94
قیمت نفت همچنان درحال کاهش است . طوریکه  اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی گفته است این کاهش یک توطئه است .البته وی بطور شفاف نگفته است که دلیل این توطئه چیست؟ زیرا وحشت ازبیان واقعیت دارد .
چونکه روندکاهش قیمت نفت بی ربط به ایجاد تنش شدید باعربستان وشعارهای مرگ برآل سعود و آل سعود نابود بایدگردد درحاشیه های نمازجمعه ها و مطبوعات ورسانه های خبری حامی خامنه ای دارد که مرتبط به حضور پاسداران در سوریه وعراق ولبنان و یمن وبحرین می باشد .همچنین هم پیمان شدن با پوتین برای کشتار مخالفان سوری وحمایت از بشار اسد جنایتکار وعلیه ی مخالفان سوری این تنش را نه باعربستان که باترکیه هم حاد کرده است.
بنابراین عربستان و آمریکا برمیزان تولید نفت خود افزوده اند تا قیمت جهانی نفت کاهش یابد .این کاهش قیمت نفت موجب کاهش درآمددولت روحانی  وافزایش کسری بودجه شده است .
درنتیجه دولت روحانی برای کسری بودجه  مجبور است  مدام قیمت انرژی های سوختی و.... ارز را افزایش دهد که موجب رشد نارضایتی عمومی شده است .از سوی دیگر فشار روز افزون براقشارآسیب پذیر وارد می شود .
مهمتر اینکه نباید نقش  رقیب دلواپسان هسته ای نادیده گرفته شود که ضمن مخالفت کردن با برجام ودولت روحانی با تأکیدی که دردفاع از بشار اسد جنایتکار و حمایت ازحزب الشیطان می کنند . هم سبب بهره برداری تبلیغاتی ازاوضاع بحران اقتصادی به نفع خودو علیه ی دولت روحانی شده است  . هم سنگ اندازی دربستر سرمایه گذاری های خارجی در ایران می کنند .
به خصوص اینکه ادامه جنگ قدرت و ثروت جناح ها وباندها محور برجام پیوند به رقابت انتخابات اسفند زده شده است.
چون بحران اقتصادی و رکود عامل رشد نارضایتی محرومان و رشد تورم و گرانی و فقر وبیکاری وناهنجاری های اجتماعی همچون اعتیاد ودزدی وسرقت و اعتیاد..... شده است .
بنابراین  برای کنترل فضای انفجاری جامعه از طرح های موازی سرکوبگرانه همراه با سانسور استفاده می شود تاباتحمیل فضای امنیتی- پلیسی مانع ازحضور ناراضیان توی خیابان ها شود. به خصوص که زنان جزو قربانیان دایمی 37 ساله هستند.
بهر حال دو گزارش ضمیمه شده ناشی از ترسیم اوضاع بحران اقتصادی وسیاست سرکوب و سانسور وتبعیض است .
بالاخره تجمعات اعتراضی  مادران شهدا وزندانیان سیاسی مفقود شده درجلوی زندان اوین که خواهان پیگیری وپاسخگویی جنایت و سرنوشت عزیزان شان هستند  که از سوی دکترملکی حمایت می شوند موجب شده است تا سایر زنان  دیگر ایرانی درشرف دفاع از حق قانونی و انسانی شان برآیند و اقدام کنند .در ایران رابطه باوجوداینکه ورود زنان به میادین وسالن های ورزشی مجاز نیست . ولی مادر امیر قاسمی منجزی مادر  فرزند ورزشکار کشتی فرنگی است که در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سالن خلیج فارس خرمشهر در جریان است. در روز پایانی این رقابت ها کشتی گیر سینا صنعت ایذه برای دیدن مبارزه پسرش در سالن مسابقات حاضر شد تا همراه تماشاگران ناظر رقابت این کشتی گیر باشد باید گفت درود براین مادر دلاور .
 همچنین  تیتر خبری دیگر " ریاست یک زن در شکار توریست‌های خارجی " می باشد.
 جالب است درکشوری که از صدر تاذیل آن آلوده به فساد است وارقام اختلاس چند هزار میلیارد تومانی نه این مورد که  زنجیروارمدام اتفاق می افتد . ولی عجیب است  بدون آنکه هرگز گفته شود برای چه  رژیم  ارتجاعی ماهیت به غایت زن ستیزانه  دارد و پیوسته قوانین دست و پاگیر شدید تبعیض جنیستی وبی عدالتی علیه ی زنان  تصویب و اعمال می کند .طوریکه اجخاف علیه ی زنان بیداد می کند.
بلی این احجاف وبی عدالتی نسبت به زنان آنچنان است که مهدی کوچک زاده عضو مجلس ارتجاع وابسته به جبهه متحد اصولگرای مصباح یزدی خطاب به رئیس مجلس ارتجاع علی لاری جانی فریاد می زند   که  چرا وضع اقتصادی آنقدر خراب است که پدر مردم درآمده وزنان محروم وادار به تن فروشی شده اند ؟
 همچنین بدون آنکه اشاره شود که چرا دامنه ی فقر وتبعیض وبیکاری واختلاف طبقاتی واعتیاد به مرحله ای رسیده است که سن دختران معتاد به 13 سال کاهش داده شده است .
مهمتراینکه بدون آنکه گفته شود دلیل اینکه زنان وادار به بزهکاری و کیف قاپی .... می شوند چیست؟ تاچه رسد به اینکه در شهر مذهبی مشهد که زادگاه خامنه ای رهبر ولی فقیه  که مدعی رهبرمستضعفان جهان است یک زن رهبر باندی شود که  گفته شده درشکار توریست های خارجی است؟
چون گزارش شده است گردانندگان شبکه دزدان کف‌زن که در مشهد به کمین توریست‌های خارجی می‌‌نشستند با اقدامات ویژه پلیسی ردیابی شدند.

رئیس باند، یک زن بود که در صحنه‌های سرقت وقتی می‌دید در خطر محاصره هستند با دروغ‌پردازی سعی در گمراهی دیگران می‌کرد. به گزارش شوک، زن 48 ساله‌ای به نام مریم با همدستی پسر 22 ساله‌ای به نام مهدی و مردی 60 ساله با نام مراد به اجرای دسیسه مکارانه در خیابان‌ها و مناطق تفریحی شهر مشهد اقدام می‌کردند.

از چندی پیش پلیس مشهد در جریان کف‌زنی‌های دزدان تردست قرار گرفت که به کمین توریست‌های خارجی نشسته و با طرح دوستی و ادعاهای عجیبی در برابر دیدگان وی پول‌هایش را به سرقت می‌بردند.
حال داشته باشید جایی که شتر بابارش می رود. معلوم نیست چرا لنگه پشه کوره گرفته می شود وگزارش آن با آب و تاب بازتاب داده می شود تاتبلیغ برای نیروی انتظامی شود که چقدر مسئولانه با سرقت وکف زنی ..... مبارزه می کندوازحق وحقوق  توریست های خارجی حفاظت می کند؟ از طرف دیگر اعمال طرح های زنجیره ای  سرکوبگرانه ی نیروی انتظامی توجیه شود .
بالاخره اعتراضات مادران شهدا وزندانیان سیاسی مفقود شده درجلوی اوین که خواهان پیگیری وپاسخگویی جنایت و سرنوشت عزیزان شان بوده اند موجب شده است تا سایر زنان  دیگر درشرف دفاع از حق قانونی و انسانی شان اقدام کنند .در ایران رابطه باوجوداینکه ورود زنان به میادین وسالن های ورزشی مجاز نیست .ولی مادر امیر قاسمی منجزی مادر  فرزند ورزشکار کشتی فرنگی است که در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سالن خلیج فارس خرمشهر در جریان است. در روز پایانی این رقابت ها کشتی گیر سینا صنعت ایذه برای دیدن مبارزه پسرش در سالن مسابقات حاضر شد تا همراه تماشاگران ناظر رقابت این کشتی گیر باشد باید گفت درود براین مادر دلاور .
 (تصویر) ورود یک مادر به سالن کشتی با وجود ممنوعیت ورود زنان
 مادر یکی از کشتی گیران حاضر در رقابت های جام باشگاه های جهان برای دیدن مبارزه فرزندش در سالن مسابقات حاضر شد.
 به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سالن خلیج فارس خرمشهر در جریان است. در روز پایانی این رقابت ها مادر امیر قاسمی منجزی کشتی گیر سینا صنعت ایذه برای دیدن مبارزه پسرش در سالن مسابقات حاضر شد تا همراه تماشاگران ناظر رقابت این کشتی گیر باشد.
این در حالیست که حضور زنان در سالن برای دیدن مسابقات مردان ممنوع است اما ماموران در تصمیمی درست، با حضور این مادر سالخورده در سالن موافقت کردند که این‌امر با تشویق حضار همراه بود.
درکشوری که از صدر تاذیل آن آلوده به فساد است وارقام اختلاس چند هزار میلیارد تومانی نه این مورد که  زنجیروارمدام اتفاق می افتد . ولی جالب وعجیب است  بدون آنکه گفته شود برای چه  رژیم  ارتجاعی ماهیت به غایت زن ستیزانه  دارد و قوانین دست و پاگیر شدید تبعیض جنیستی وبی عدالتی علیه ی زنان  اعمال می کند .طوریکه اجخاف علیه ی زنان بیداد می کند.
بلی این احجاف وبی عدالتی نسبت به زنان آنچنان است که مهدی کوچک زاده عضو مجلس ارتجاع وابسته به جبهه متحد اصولگرای مصباح یزدی خطاب به رئیس مجلس ارتجاع علی لاری جانی فریاد می زند  ومی گوید که  چرا وضع اقتصادی آنقدر خراب است که پدر مردم درآمده وزنان محروم وادار به تن فروشی شده اند ؟
 همچنین بدون آنکه اشاره شود که چرا دامنه ی فقر وتبعیض وبیکاری واختلاف طبقاتی واعتیاد به مرحله ای رسیده است که سن دختران معتاد به 13 سال کاهش داده شده است .
مهمتراینکه بدون آنکه گفته شود دلیل اینکه زنان وادار به بزهکاری و کیف قاپی .... می شوند چیست؟ تاچه رسد به اینکه در شهر مذهبی مشهد که زادگاه خامنه ای رهبر ولی فقیه  که مدعی رهبرمستضعفان جهان است یک زن رهبر باندی می شود که درشکار توریست های خارجی است؟
چون گزارش شده است گردانندگان شبکه دزدان کف‌زن که در مشهد به کمین توریست‌های خارجی می‌‌نشستند با اقدامات ویژه پلیسی ردیابی شدند.
رئیس باند، یک زن بود که در صحنه‌های سرقت وقتی می‌دید در خطر محاصره هستند با دروغ‌پردازی سعی در گمراهی دیگران می‌کرد. به گزارش شوک، زن 48 ساله‌ای به نام مریم با همدستی پسر 22 ساله‌ای به نام مهدی و مردی 60 ساله با نام مراد به اجرای دسیسه مکارانه در خیابان‌ها و مناطق تفریحی شهر مشهد اقدام می‌کردند.
از چندی پیش پلیس مشهد در جریان کف‌زنی‌های دزدان تردست قرار گرفت که به کمین توریست‌های خارجی نشسته و با طرح دوستی و ادعاهای عجیبی در برابر دیدگان وی پول‌هایش را به سرقت می‌بردند.
حال داشته باشید جایی که شتر بابارش می رود. معلوم نیست چرا لنگه پشه کوره گرفته می شود وگزارش آن با آب و تاب بازتاب داده می شود تاتبلیغ برای نیروی انتظامی شود که چقدر مسئولانه با سرقت وکف زنی ..... مبارزه می کندوازحق وحقوق  توریست های خارجی حفاظت می کند؟
گردانندگان شبکه دزدان کف‌زن که در مشهد به کمین توریست‌های خارجی می‌‌نشستند با اقدامات ویژه پلیسی ردیابی شدند. گردانندگان شبکه دزدان کف‌زن که در مشهد به کمین توریست‌های خارجی می‌‌نشستند با اقدامات ویژه پلیسی ردیابی شدند.
به گزارش ایران، رئیس باند، یک زن بود که در صحنه‌های سرقت وقتی می‌دید در خطر محاصره هستند با دروغ‌پردازی سعی در گمراهی دیگران می‌کرد. به گزارش شوک، زن 48 ساله‌ای به نام مریم با همدستی پسر 22 ساله‌ای به نام مهدی و مردی 60 ساله با نام مراد به اجرای دسیسه مکارانه در خیابان‌ها و مناطق تفریحی شهر مشهد اقدام می‌کردند.
از چندی پیش پلیس مشهد در جریان کف‌زنی‌های دزدان تردست قرار گرفت که به کمین توریست‌های خارجی نشسته و با طرح دوستی و ادعاهای عجیبی در برابر دیدگان وی پول‌هایش را به سرقت می‌بردند.
ریاست این باند برعهده مریم بود و این زن و نوچه‌هایش آخرین بار با شناسایی یک تبعه خارجی نزد وی رفته و با ابراز صمیمیت ادعا کردند قصد سفر به کشور او را دارند و می‌خواهند با اسکناس‌های آنجا آشنا شوند.
مسافر 65 ساله که با چهره مهربان این 3 عضو باند روبه‌رو بود و تصور می‌کرد با یک خانواده خونگرم مواجه است در خودروی سواری آنها، بسته اسکناس خارجی کشورش را به مرد داد و مرد کف زن که وسوسه شده بود همه پول‌هایش را به سرقت برد و پا روی پدال گاز گذاشت تا فرار کند.  مرد توریست که می‌دید 450 هزار دینار وی مورد دستبرد قرار گرفته است با داد و فریاد کمک خواست و همزمان پسرجوانی خواست دزد را فراری دهد. رهگذران که می‌دیدند توریست خارجی در دام باند تبهکاری افتاده است دست به کار شدند و اجازه ندادند دزدان فرار کنند.
 فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: با درخواست کمک مرد خارجی شاهدان صحنه سرقت بلافاصله وارد عمل شدند و همین کافی بود تا دزدان ناکام بمانند.
 سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم افزود: مریم با دیدن این صحنه و برای فراری دادن دو همدستش با سر و صدا ادعا کرده بود شوهرش بیماری قلبی دارد و باید هر چه سریع‌تر او را به بیمارستان برسانند اما مردم گمراه نشده و سد راه فرار دزدان شدند و موضوع را سریع به پلیس 110 اعلام کردند.
 وی گفت:‌ مأموران کلانتری طرق مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و اعضای باند حرفه‌ای را دستگیر کردند.
سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم تصریح کرد: تحقیقات گسترده‌ از این کش‌روزنان حرفه‌ای با توجه به گزارش چند سرقت مشابه برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.
 اعتـراف
مریم به همراه مراد و مهدی با دستور بازپرس دادسرای مشهد پیش روی تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند تا پرده از جزئیات اقدامات آنان برداشته شود.
 کارآگاهان نیز در نخستین اقدام سراغ تحقیق از توریست خارجی رفتند. وی گفت: از کشورم به اینجا برای زیارت مرقد امام رضا(ع) آمده‌ام که روز سرقت در حال گذر از خیابان با این زن و مردان روبه‌رو شدم.
  وی افزود: آنها بسیار مهربانانه با من برخورد داشتند و پس از پرس و جو و پی بردن به اینکه از چه کشوری به ایران آمده‌ام زن جوان ادعا کرد می‌خواهد به همراه شوهر و پسرش به کشور ما سفر کند بعد با بیان اینکه پول کشورم را نمی‌شناسد خواستند نمونه‌هایی را به آنها نشان دهم. این مرد خارجی گفت: اصلاً تصور نمی‌کردم این یک ترفند است. 450 هزار دینار اسکناس داشتم که همه را به مرد موسفید دادم او ابتدا به پول‌ها نگاه کرد ناگهان خواست با سرعت فرار کند و وقتی فهمیدم در دام دزدان افتاده‌ام داد و بیداد کردم همزمان پسرجوان که همراه آنان بود تقلا کرد تا زن و مرد را نجات دهد اما مردم کمکم کردند و آنها به دام افتادند.
 در برابر این ادعاها، مریم که می‌دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد، گفت: من به همراه مهدی و مراد و در حالی که سعی می‌کردیم همه تصور کنند اعضای یک خانواده هستیم در خیابان‌های مشهد بویژه برابر هتل‌هایی که محل توریست‌های خارجی است پرسه می‌زدیم و با دیدن مسافران خارجی سراغشان رفته و ابتدا با چرب‌زبانی با همه آنها طرح دوستی می‌ریختیم و بعد به بهانه دیدن اسکناس‌های کشورشان و آشنایی با آن یا کف‌زنی می‌کردیم یا همه پول‌ها را گرفته و پا به فرار می‌گذاشتیم.
مراد و مهدی نیز در بازجویی‌ها پذیرفتند که در این سرقت‌ها همراه مریم بوده‌اند و بعد از هر توطئه‌ای هر کدام سهم خود را می‌گرفتند.


No comments:

Post a Comment