Thursday 24 December 2015

تصاویر ثبت نام علی مطهری در انتخابات

برخلاف دوره های قبل نامنویسی نامزدان  این دوره ازانتخابات مجلس ارتجاع  که باانتخابات خبر گان است  از  هنگام نامنویسی همراه با تبلیغات است . زیرا که نامزدان  بطور فردی یا جمعی و حتی  باندی وارد حوزه های نامنویسی ثبت نام می شوند .سپس تصاویرشان درفضای مجازی بازتاب داده می شود تاموجب  تبلیغات شود. برای اینکه رقابت و اختلافات و باندبازی ولشکرکشی های رقبا خیلی جدی شده است.

(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
(تصاویر) ثبت نام علی مطهری در انتخابات
فراروعلی مطهری از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.به گزارش فرارو، علی مطهری، در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بوده است. وی از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام  کرد.  علی مطهری پس از ثبت نام با حضور در محل استقرار خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور عنوان کرد: هر کسی قاعدتا بعد از رد صلاحیت اعتراض می‌کند تا بررسی شود من هم اعتراض خواهم کرد اما التماس نمی‌کنم اگر هم این اتفاق بیفتد حجت بر من تمام می‌شود و پاسخی برای مردمی خواهم داشت که اصرار دارند من شرکت کنم. عکس های حامد ملک پور عکاس تسنیم از ثبت نام علی مطهری در انتخابات را در زیر می‌بینید.

No comments:

Post a Comment