Tuesday 2 February 2016

"نكته" شما بدهكاريد يا شوراي نگهبان؟!

"نكته"  اوین نامه ی کیهان 13 بهمن -94
شما بدهكاريد يا شوراي نگهبان؟!
  سربازجو شریعت نداری ازتاکتیک لو رفته ونخ نما شده ی سی وچند ساله ی بازجویی وتحریف گری وپرونده سازی و کیفر خواست تهیه وتنظیم کردن علیه ی رفسنجانی استفاده کرده و وارد گود شده است  تا بامتهم کردن  رفسنجانی ومترسک قلمداد کردن حسن خمینی که انگاری بچه عقب مانده است واراده ی تصمیم گیری ازخودش ندارد .تلاش کرده است طبق حرفه همیشگی اش یک تیرو چند نشان بزند . یعنی هم رفسنجانی را متهم ومحکوم کند .هم حسن خمینی را آلت دست رفسنجانی قلمداد کرده باشد .مهمتر از رد صلاحیت های فله ای شورای نگهبان به خصوص ازرد صلاحیت حسن خمینی حمایت کرده باشد . بنابراین مترادف تیتر صفحه اول اوین نامه اش از طریق ستون  "نکته " بادوباره خوری کردن  قلمفرسایی کرده است  تا توانسته باشد  بطور مضاعف رفسنجانی را محکوم کند که  :شما بدهکارید نه  شورای نگهبان آلت دست؟!"
چون در تشریح سناریوی تدارک دیده اش باشیوه بازجویی واعتراف گیری وتواب سازی زندان بدون اشاره به منبع خبر مدعی شده    اخبار موثقي در دست است و برخي از مدعيان اصلاحات نزديک به  رفسنجانی نيز بر آن مهر تائيد زده اند که فرزند يادگار امام قصد نامزدي براي مجلس خبرگان را نداشته است  و ثبت نام ايشان با اصرار فراوان رفسنجاني صورت پذيرفته بود. همچنین بدون توجه که به اعتراف حسن  خمینی وبرادرش که برای وی دعوت نامه ی آزمون ارسال نشد . اما سربازجو شریعت نداری به عنوان وکیل تسخیری حسن خميني ادعا کرده وی  براي شرکت در آزمون خبرگان نيز آماده بود ولي برخي از خبرهای بدون منبع ومأخذ ساختگی همچون پیام های قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهان  حاکي از آن است که رفسنجاني مانع حضور ايشان در آزمون شده بود که خبر دوم يعني ممانعت رفسنجانی  از شرکت حسن خميني در آزمون اگر هم صحت نداشته باشد - که دارد - تغييري در صورت مسئله نمي دهد و مي توان حدس زد - و طبيعي نيز هست - که نوه امام رفسنجاني را در ماجراي ترغيب ايشان به ثبت نام براي خبرگان و در نتيجه عدم احراز صلاحيت به دليل عدم حضور در آزمون، مقصر تلقي کرده و از  رفسنجانی تکدر خاطر داشته باشد.

از اين روي مي توان نتيجه گرفت که رفسنجاني به خاطر پروژه اي که در اين ماجرا طراحي کرده بود، خود را به بيت امام بدهکار! بداند که صد البته بدهکار نيز هست. با اين حساب، اظهارات ديروز رفسنجاني، تغيير جايگاه طلبکار و بدهکار است و ايشان به جاي آن که خود را بدهکار بيت شريف امام راحل(ره) بداند و از بيت معظم له پوزش بخواهد، شوراي نگهبان  آلت دست خامنه ای را بدهکار بيت حضرت امام معرفي کرده است و حال آن که شوراي  نگهبان آلت دست ویک خال به فرمان خامنه ای وپاسداران  دقيقا مطابق قانون که اصلاً معنی ومفهوم ندارد .چون خامنه ای انتصابی با صدور نامه های حکومتی بی اعتبارش کرده است  طبق نظر بارها اعلام شده  خمینی  عمل کرده و از اين جهت نه فقط بدهکار بيت  خمینی  نيست بلکه چون تابع دستورات واوامر سفارشی خامنه ای اقدام می کند . بنابراین  به دليل اجراي مي تواند و بايد مورد تقدير بيت  خمینی نيز باشد چرا که اتهام ناخشنودي بيت خمینی  از حرکت شوراي نگهبان الت دست در مسير تعريف شده ی خمینی ، اهانت به بيت خمینی  است و اکنون بايد از رفسنجاني پرسيد، شما به بيت خمینی  بدهکاريد يا شوراي نگهبان؟!
معلوم نیست چرا سربازجو شریعت نداری که پیوسته از موضع بازجویی وپرونده وسناریو سازی با رفسنجانی واعضای خانواده اش برخورد کرده است . هرگز کلام و سخنی از مسدودشدن بیش از دو میلیارددلاری حساب بانکی آقازاده مجتبی در یکی از بانک های لندن نگفته است . یاازرانت خواری زضاآقازاده اش که مدتی برای تحصیل به کانادا رفته بود وزمین خواری ده هاهکتاری زمین های مرغوب ورامین به نام مؤسسه فرهنگی کیهان دردوران مدعیان اصلاح طلب که فاش شد چیزی نمی گوید؟ چون نماینده ویژه خامنه ای دراوین نامه ی کیهان است و با سازمان اطلاعات وامنیت ارگان فاشیستی پاسداران همکاری نزدیک دارد .بنابراین از دیوار امنیتی آهنین برخوردار است .
نويسنده: حسين شريعتمداري
اظهارات ديروز آقاي هاشمي رفسنجاني اگرچه در اعتراض به عدم احراز صلاحيت آقاي سيدحسن خميني براي مجلس خبرگان ايراد شده بود ولي شواهد موجود که به آن اشاره خواهيم کرد، عدم احراز صلاحيت فرزند يادگار امام، موضوع اصلي سخنان ديروز ايشان نبود چرا که آقاي رفسنجاني پيش از اين هم به موضوع ياد شده پرداخته و با اين پاسخ منطقي و قانوني روبرو شده بود که نوه محترم حضرت امام(ره) تنها به علت خودداري از حضور در آزمون خبرگان موفق به کسب احراز صلاحيت نشده است. بنابراين اظهارات ديروز ايشان را بايد در نقطه اي ديگر و بيرون از ماجراي عدم احراز صلاحيت آقاي سيدحسن خميني، ريشه يابي کرد. اما در کدام نقطه؟!
    
اخبار موثقي در دست است و برخي از مدعيان اصلاحات نزديک به جناب هاشمي نيز بر آن مهر تائيد زده اند که فرزند محترم يادگار امام(ره) قصد نامزدي براي مجلس خبرگان را نداشته اند و ثبت نام ايشان با اصرار فراوان جناب رفسنجاني صورت پذيرفته بود. آقاي سيدحسن خميني براي شرکت در آزمون خبرگان نيز آماده بود ولي برخي از خبرها حاکي از آن است که جناب هاشمي رفسنجاني مانع حضور ايشان در آزمون شده بود که خبر دوم يعني ممانعت آقاي هاشمي از شرکت آقاي سيدحسن خميني در آزمون اگر هم صحت نداشته باشد - که دارد - تغييري در صورت مسئله نمي دهد و مي توان حدس زد - و طبيعي نيز هست - که نوه محترم حضرت امام(ره) آقاي رفسنجاني را در ماجراي ترغيب ايشان به ثبت نام براي خبرگان و در نتيجه عدم احراز صلاحيت به دليل عدم حضور در آزمون، مقصر تلقي کرده و از جناب هاشمي تکدر خاطر داشته باشد. از اين روي مي توان نتيجه گرفت که آقاي هاشمي رفسنجاني به خاطر پروژه اي که در اين ماجرا طراحي کرده بود، خود را به بيت شريف حضرت امام(ره) بدهکار! بداند که صد البته بدهکار نيز هست. با اين حساب، اظهارات ديروز آقاي هاشمي رفسنجاني، تغيير جايگاه طلبکار و بدهکار است و ايشان به جاي آن که خود را بدهکار بيت شريف امام راحل(ره) بداند و از بيت معظم له پوزش بخواهد، شوراي نگهبان را بدهکار بيت حضرت امام معرفي کرده است و حال آن که شوراي محترم نگهبان دقيقا مطابق قانون و نظر مبارک و بارها اعلام شده حضرت امام(ره) عمل کرده و از اين جهت نه فقط بدهکار بيت معظم له نيست بلکه به دليل اجراي قانون و پيروي از رهنمودهاي صريح حضرت امام(ره) مي تواند و بايد مورد تقدير بيت شريف امام راحل(ره) نيز باشد چرا که اتهام ناخشنودي بيت حضرت امام(ره) از حرکت شوراي نگهبان در مسير تعريف شده آن حضرت، اهانت به بيت محترم حضرت امام(ره) است و اکنون بايد از جناب هاشمي رفسنجاني پرسيد، شما به بيت امام(ره) بدهکاريد يا شوراي نگهبان؟! و صدالبته پرسش هاي ديگري نيز از جناب ايشان در ميان است، از جمله آن که؛ چرا در فتنه 88 هنگامي که فتنه گران تصوير مبارک حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کردند، شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! سر دادند، کلمه اسلامي را از نام جمهوري اسلامي ايران حذف کرده و خط زدند و دهها جنايت مشمئزکننده ديگري که مرتکب شدند، جناب هاشمي رفسنجاني نسبت به حفظ حرمت امام راحل(ره) احساس مسئوليت نکرده و لام تا کام در محکوميت آن اقدامات نفرت انگيز سخن نگفتند؟! و...
    
درباره بخشهاي ديگر اظهارات ديروز آقاي هاشمي رفسنجاني نيز گفتني هاي ديگري هست که در گزارش امروز کيهان به مواردي از آن اشاره شده است.

No comments:

Post a Comment