Tuesday 16 February 2016

سید حسن خمینی: یاران ایام غربت، یاران حقیقی‌اند

جالب و عجیب اینکه حسن خمینی که نوه خمینی است ودر دیدارهایی که با خامنه ای داشته است بغل دست وی می نشیند وباه م خوش وبش می کنند . ولی به دلیل جنگ قدرت وثروت جناح و باندها و سرمایه گذاری جانشینی که  رهبر ولی فقیه روی  آقا  زاده اش مجتبی خامنه ای  کرده است . بنابراین نامزدی حسن خمینی برای خبرگان رهبری تأیید صلاخیت  نشد . اکنون  حسن خمینی پس از رد صلاحیت شدن نامزدی اش برای خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان آلت دست خامنه ای  واکنش نشان داده است .چون که هرگز  فکر نمی کرد چنین برخوردی  باوی شود و صلاحیت وی تأیید نگردد تا تبدیل به رقیب جدی  آقازاده مجتبی نشود  ند  .
لذا حسن خمینی  شرایط تنهایی خودش را با گذاشتن تصویر زندانی بودن پدرش در صفحه اینستاگرامش این چنین ترسیم کرده که یاران ا یام غربت، یاران حقیقی اند .
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در آخرین پست اینستاگرامی خود، تصویری را از دوران حبس مرحوم حاج سید احمد خمینی در زندان قزل قلعه منتشر کرد و نوشت: همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم.سید حسن خمینی زیر این عکس نوشته است:روزها به سرعت برق و باد می گذرند. اتفاق های خوب و بد، هر چیز و هر جا، همه و همه می‌آیند و می‌گذرند و باز می‌آیند. آنچه می‌ماند یادها و خاطره هاست؛ و عکس‌ها که این روزها کمک کننده به حافظه هاست.یادگار امام در زندان قزل قلعه. زمان طاغوت. قبل از ازدواج. روزهای غربت امام. آن روزها که نام خمینی جرم بود و مانع هر پیشرفتی می‌شد.همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم. یاران ایام غربت، یاران حقیقی‌اند.
سید حسن خمینی: همراهان روزهای سختی امام و بیت امام را فراموش نکنیم

No comments:

Post a Comment