Friday 12 February 2016

حداد عادل: ماشین تخریب علیه اصولگرایان به راه افتاده است

خبرگزاری فارس: ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است
در کشور مدعی امن و آزادترین کشور جهان و دمکراتیک ترین کشور منطقه است. از سوی دیگرر هبر انتصابی اش ادعای رهبریت جهان اسلام دارد . همچنین ازمخالفان خودش ورژیم وارونه ی ولایت فقیه درخواست کرده است تا برای عزت وامنیت رژیم وارونه ی ولایت فقیه رأی بدهند . ماشین تبلیغات نامزدان  خبرگان  و مجلس ارتجاع  دهم  در انتخابات هفتم اسفند به حرکت در آمده است .
در صورتیکه جدا ازتجربه ی 37 ساله عملکرد رژیم وارونه ی ولایت فقیه که در دسترس است و باتوجه به شرایط کنونی که محصول کارنامه 37 ساله دولتمردان و سایر نهادهای حکومتی رژیم وارونه ی ولایت فقیه است، هیچگونه جای دفاعی باقی نمی گذارد . زیرا فضای جامعه ملتهب و ناامن وانقضباظی، اوضاع اقصادی رکود وبحرانی ، امورمعیشتی مردم طوریست که 80% جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند،  گرانی وفقر و بیکاری بیداد می کند .مهمتر اینکه دامنه ی جنگ وقدرت و ثروت به جایی رسیده است که باندهای رقیب آشکارا مقابل هم صف آرایی کرده و ازهر ابزار تبلیغات برای حمله وتخریب هم دیگر استفاده می کنند .
بنابراین براساس تجربه ی کارنامه ی 37 ساله که اشاره شد به خصوص نقش نمایشی که نمایندگان  مجلس ارتجاع داشته اند وقتی اکنون غلامعلی حداد عادل فامیل خامنه ای که سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان را یدک می کشد ، در نشست هم‌اندیشی ائتلاف در دانشگاه  پیرامون گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد برای اینکه توصیه ضرورت حفظ وحدت اصوگرایان کرده باشد اظهار داشت: ما کاری مهم و دشوار پیش روی خودمان داریم و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.لذادر این دو هفته همه ما باید برنامه‌های مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌های دیگر ترجیح بدهیم.ما در این شهر پهناور که در حکم یک مملکت است احتیاج به حضور در جای جای شهر داریم تا مردم حس و حال انتخاباتی پیدا کنند و باید مراقب باشیم دشمن ما که در کمین نشسته از کوچکترین اشتباه ما استفاده نکند.زیرا  کاملاً محسوس است که یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است. پس  باید با حضوری که در عرصه انتخابات داریم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌ای به طرف مقابل داده نشود.
حال سئوال است وقتی رقبا چنین مقابل حذف همدیگر از صحنه تلاش می کنند چگونه قرار است درمجلس ارتجاع پیگیر مطالبات انباشت وپرداختن اشده ی مردم ومدافع منافع ملی کشور باشند؟

 سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.به گزارش تسنیم، غلامعلی حداد عادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، در نشست هم‌اندیشی ائتلاف که امروز (جمعه) در دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به ضرورت حفظ وحدت اصوگرایان اظهار داشت: ما کاری مهم و دشوار پیش روی خودمان داریم و باید از خدا بخواهیم به ما عنایت کند تا از این گردنه حساس عبور کنیم.حداد عادل با بیان "احساس ما در راهپیمایی 22 بهمن این بود که مردم امیدوار هستند" خاطرنشان کرد: این وحدت شرط لازم بود و راه سختی در پیش داریم، در این دو هفته همه ما باید برنامه‌های مربوط به انتخابات را به همه برنامه‌های دیگر ترجیح بدهیم.سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: ما در این شهر پهناور که در حکم یک مملکت است احتیاج به حضور در جای جای شهر داریم تا مردم حس و حال انتخاباتی پیدا کنند و باید مراقب باشیم دشمن ما که در کمین نشسته از کوچکترین اشتباه ما استفاده نکند.حداد عادل با ابراز اینکه کاملاً محسوس است که یک ماشین تخریب برای مقابله با اصولگرایان به راه افتاده است، تصریح کرد: باید با حضوری که در عرصه انتخابات داریم و اتخاذ مواضع هماهنگ بهانه‌ای به طرف مقابل داده نشود.وی در پایان تصریح کرد: قوت مواضع ما و هوشیاری ما در حفظ وحدت بسیار اهمیت دارد. منبع فارس و فرارو

No comments:

Post a Comment