Sunday 21 February 2016

هرکه را اسرار حق آموختند، مُهر کردند، دهانش دوختند.

هرکه را اسرار حق آموختند،  مُهر کردند، دهانش دوختند. 3 اسفند - 94

گفته می شود هیچ گربه ای به خاطر رضایت خدا موش نمی گیرد.
تجربه ی حضور من از سال 89  در بالاترین  تا زمان بسته شدن  حسابم در چندروز پیش به وضوح نشان می دهد که عوامل رژیم وارونه ی و لایت فقیه در این سایت حضور داشته و فعال بوده اند و مشابه سیاست   تهدید و اتهام زدن وتوهین و... سرکوب و سانسور داخل کشور را نسبت به مخالفان با جدیت تمام دنبال کرده اند .
برای همین مطالب من  که همگی مربوط به مسایل روز ایران وهمراه با نقدو بررسی بوده است، پیوسته با مشکل جدی دراین سایته مواجه بوده است .
برای همین  همیشه  حساب هایم  بسته شدند. همچنین چندین وبلاگ هایم هم مسدودشدند .
تااینکه آخرین حسابم که بابسته شدن های سیستماتیک بطور موقت برای چندسال تحمل شد، اکنون بطوردایم  بسته شد.
ناگفته نماند درگذشته  بسته شدن حسابم بطور موقت بود و درست درمواقع حساس همچون برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری ومجلس و یا مذاکرات هسته ای و یا حادشدن اختلافات جناح وباندهای رژیم وارونه ی ولایت فقیه  بطور موقت  از 1 روز تا  یک ماه بسته می شدتا درآن مقطع من امکان پست کردن مطالب به بالاترین نداشته باشم .
جالب اینکه این باردرآستانه ی برگزاری انتخابات خبرگان ومجلس ارتجاع حسابم با بهانه چندشناسه برای همیشه بسته شد.
زیرا که در مطالب پست شده ی من  در بالاچه تحلیل سیاسی روز نقش کلیدی پاسداران را برجسته کرده بودم .
مشخص و قابل فهم است که سایبری های سپاه و بسیج فعال در سایت بالاترین  ساکت نمی نشینند وواکنش نشان می دهند.
برای همین حسابم با بهانه چند شناسه بسته شد . البته بدون آنکه به شناسه های دیگر من اشاره شود. یااینکه چرا به جای بستن شناسه های دیگر، حساب اصلی  بسته شد؟!
 ناگفته نماند تا آنجا که من می دانم  با این بهانه حساب چندکاربردیگر بسته شد که دیگرعلاقه ای برای عضویت مجدد و حضور دربالاترین نشان ندادند.
مهمتراینکه از طریق این ایمیل آدرس info@balatarin.com پیگیری کردم چون آدرس ارتباطی دیگری نداشتم .ولی متأسفانه جوابی دریافتم نکردم . لذا  پس از چند روز  انتظار واکنش از سوی بالاترین از این طریق اقدام کردم .
 بهرحال  اقدام بستن حساب بدون دلیل وخاموش کردن صدای مخالف آشکارا دفاع از سانسور عریان ومخالف آزادی بیان است و خواسته وناخواسته همسویی با سانسورچیان حاکم برایران دارد.
مشروط براینکه اینگونه اقدام بستن حساب کاربرمخالف هرگز نمی تواند کمک به اطلاع رسانی کند .
مهمتر اینکه نمی تواند امتیاز مثبت وسازنده برای سایت بالاترین باشد.
 بنابراین ضمن سپاس و قدردانی از کاربرانی که با کامنت های شان از طریق سئوال پیگیر بسته شدن حساب من شدند .البته به شرطی  که متهم به شناسه های دیگر من نشوند.
 پیشنهاد می شود اگر چنانچه سایت بالاترین خواهان خبررسانی بیطرفانه است و اشراف به اطلاع رسانی در این برهه حساس انتخابات داخل کشور دارد. پس ضرورت دارد در مورد بستن دایمی حساب من تجدید نظرشود .
کاربر مخالف رژیم  و اخراج شده در بالاترین

sepich
 
 
 

2 comments:

  1. وبلاگ فعالی داری مرسی وبلاگ منم دیدن کن
    http://newsfasport.ir

    ReplyDelete
  2. وبلاگ فعالی داری مرسی وبلاگ منم دیدن کن
    http://newsfasport.ir

    ReplyDelete