Thursday 18 February 2016

پیرامون اتتشار توهین آمیز استفتائات انتخاباتي خامنه ای ازسوی پايگاه اطلاع رساني وی

پیرامون  اتتشار توهین آمیز استفتائات انتخاباتي خامنه ای    ازسوی پايگاه اطلاع رساني وی 29 بهمن – 94

گفته می شود اگرمی خواهید به اندیشه .... حمله کنید، بطور مستقیم به آن حمله نکنید، بلکه بدازآن دفاع یا تبلیغ کنید . یا  اگر چنانچه دریک جکومت  آدم های کوچک به پست های مهم گمارده شوند وآدم های بزرگ به کارهای کوچک حکومت آلوده به فساد و جامعه تخریب ونابود می گردد .   درست شرایطی که 37 سال است برایران حاکم شده است .
در استفائات  انتخاباتی  پایگاه اطلاع رسانی بیت خامنه ای گذشته از اینکه نقش ابزاری بودن  دین به وضوح نمایش داده شده است و آشکارا نه حق وحقوق زنان پایمال شده که  به فهم وشعورشان  اهانت شده  که چگونه  نقش ابزار سیاهی لشکر نمایش –تبلیغاتی- انتخاباتی دارند . همچنین  به مردم ایران به خصوص قشر فرهیخته و آگاه و تحصیل کرده ایران هم توهین شده است .
 مهمتر اینکه بطور  علنی  به آلت دست بودن  زنان کشور اشاره شده است که باید نقش هیزم شعله ور شدن تنور انتخابات را داشته باشند .چون باوجود این که حداقل نیمی از جمعیت کشوررا تشکیل می دهند ولی  مجاز نیستند نامزد انتخابات خبرگان شوند که باید نظارت بر اعمال رهبرولی فقیه همکاره قانون شکن بدون پاسخگوی داشته باشد . سهم شان هم در مجلس ارتجاع کمتراز5% است.
 بهرحال جالب ومسخره  اینکه خامنه ای درمقابل سئوالات مضحک و تناقض آمیز که از وی شده است و پاسخ یا فتواهایی هایی که داده   است.گرچه  از یک طرف  مایه مزاح وخنده است . اما از طرف دیگر  جای  تأسف وافسوس فراوان دارد که شرایط کشور چگونه شده است که مردم ایران  37 سال اسیر خرافات و تحجرگرایی رژیم قرون وسطایی زن ستیز شده  اند .
اما ابتدا9 سئوال وجواب یا استفنائات از دفتر اطلاع رسانی خامنه ای ضمیمه شده ودر ادامه پیرامونش نقدوبررسی شده است :
در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب به برخي استفتائات درباره انتخابات مطابق با فتاواي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي پاسخ داده است.
    
به گزارش پايگاه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري دفتر استفتائات رهبر انقلاب به برخي استفتائات درباره انتخابات، مطابق با فتاواي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي پاسخ داده است.
        
متن سوال ها و پاسخ آنها چنين است:
        
آيا شرکت در انتخابات جمهوري اسلامي ايران شرعاً واجب است و عدم شرکت حرام است؟
    
ج) شرکت در انتخابات نظام جمهوري اسلامي براي افراد واجد شرايط، يک وظيفه شرعي، اسلامي و الهي است.
        2- 
آيا شرکت در انتخابات جمهوري اسلامي ايران واجب عيني است يا کفايي؟
    
ج) واجب عيني است.
        3- 
با توجه به اينکه زن جهت شرکت در انتخابات مي بايست از منزل خارج شود آيا واجب است از شوهر اجازه بگيرد؟ و اگر شوهر به همسرش اجازه شرکت در انتخابات را ندهد يا رضايت نداشته باشد تکليف زن چيست؟
    
ج) شرکت در انتخابات منوط به اذن شوهر نيست.
        4- 
حکم راي دادن سفيد و بي نام چيست؟ در صورت عدم شناخت و تحقيق، يا تحقيق کافي و عدم وصول به نتيجه و تحيّر در انتخاب اصلح چطور؟
    
ج) در هر صورت اگر راي سفيد دادن موجب تضعيف نظام اسلامي باشد، حرام است.
        5- 
در صورتي که به شخصي راي داده شود و بعداً ايشان آن طور که بايد به احکام اسلامي عمل نکند و موجب نارضايتي گردد، آيا فرد راي دهنده، در محضر خداوند متعال مسئول خواهد بود يا خير؟
    
ج) اگر بر طبق موازين شرعي عمل کرده است، مسئول نخواهد بود.
        6- 
در ايام انتخابات جهت شناخت کانديداي مناسب، مي بايست نواقص و عيوب و امتيازات آنها را در گذشته و حال تفحص کرد تا فرد لايق را پيدا نمود، آيا صحبت کردن پشت سر کانديداها براي انتخاب فرد اصلح، جايز است؟ ملاک چيست؟
    
ج) در امور مربوط به انتخابات در حد مشاوره، اشکال ندارد.
        7- 
با توجه به نزديکي زمان انتخابات آيا دعوت بسيج از کانديداها براي تبيين مواضع خود در مسجد اشکال دارد؟
    
ج) بايد بر طبق قوانين و مقررات نظام اسلامي عمل شود.
        8 - 
حکم شرکت يا عدم شرکت در انتخابات ساير کشورها چيست؟
    
آيا در اين حکم فرقي بين کشور اسلامي و غيراسلامي و انتخابات رسمي کشوري و انتخابات غيررسمي کوچک وجود دارد يا خير؟
        9- 
اگر فرق دارد، حکم هر کدام چيست؟
    
ج) به طور کلي شرکت در انتخاباتي که موجب جلوگيري از فساد و يا فساد بيشتر شده و يا شرکت نکردن موجب تضعيف اسلام و مسلمين شود، واجب است.
گفته می شود  یارو ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه ی کدخدای ده را می گرفت . مردم ایران  ولی فقیه  انتصابی را نمی خواهند ولی وی  ازموضع رهبر ام القرای جهان اسلام  هرروز بیشتر امرو نهی می کند وفتواهای فراقانونی صادر می کند .
دراین حکومت  دینی وارونه و قرون وسطایی که روابط ملوک الطوایفی وکدخدامنشی وجوددارد و رابطه جای ضابطه و قانون را گرفته  است . چون دین تبدیل به ابزار شده ودر همه امور مداخله می کند.  
برای همین یک رهبر دارد که نه  انتخابی که انتصابی است و قدرت واختیار نامحدود دارد  و  مقابل قدرت واختیار تامی که دارد  مدام در همه امور مداخله  وآشکارا قانون شکنی می کند  و گفته ونظراتش برای همه فصل الخطاب است . در حالیکه وی مقابل عملکردهایش هرگز پاسخگوی نیست .
از سوی دیگر در این حکومت دینی ادعا می شود قانون اساسی دارد و قوای حکومتی از همدیگر تفکیک شده ومستقل اند. درصورتیکه با این ادعا درعمل مغایرت کامل وجوددارد.برای اینکه رئیس قوه ی قضاییه انتصابی از سوی رهبر ولی فقیه است و تابع اعمال نظرات رهبرولی فقیه  می باشد .
پس از نمایش انتخابات ریاست جمهوری  باید رهبر آن را توشیح کند تا به حساب رئیس جمهور مشروعیت داشته باشد. اگر چنانچه این رئیس جمهور براساس قانون اساسی عمل کندو انتقاد به اعمال غیر قانونی شورای نگهبان داشته باشد که آلت دست رهبرولی فقیه می باشد چون 6 عضو این شوراازسوی خامنه ای رهبرولی فقیه برگزیده می شوند .بنابراین این شورا تابع دستورات رهبر ولی فقیه است .
 یااگرچنانچه رئیس جمهور انتقاد به رانت خواری وفساد یک ارگان نظامی کند که مورد حمایت رهبرولی فقیه می باشد .درجا مواجه با موج تهاجمات وتهدید واتهامات سازماندهی شده از سوی این ارگان نظامی رانت خوار ومفسد اقتصادی می شود ومورد حمایت رهبرولی فقیه واقع می شود.
از سوی دیگر قانون شرایط واجدین شرایط  رأی دهندگان را تعیین کرده است. ولی معلوم نیست  رهبرولی فقیه نه اینکه از طریق شورای نگهبان اعمال نفوذ می کند که از طرف دیگر  ماورای قانون اقدام  می کند . برای اینکه زیرچتراستفنائات انتخاباتی خط وخطوط رأی دادن ترسیم کرده وآشکارازیرآب قانون دکوری انتخاباتی رازده است؟
غافل ازآنکه این استفنائات تناقض آشکاردرمورد  حق  وحقوق زنان کشور و قانون دارد . زیرا اینگونه استفنائات سازماندهی شده از سوی بیت خامنه ای پیرامون مواردی مطرح شده که اهداف خاص انتخاباتی   را دنبال می کند .چون  فتوا داده شده  که نه باید همگان درنمایش خیمه شب بازی انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند که به نامزدان خاص مورد نظر وی رأی دهند. دلیل هدفمند بودنش این است که اینگونه استفنائات در موارد دیگر دنبال نمی شود.  ازجمله :
چرا زنان حق و حقوق مساوی با مردان ندارند؟
چرا زنان حق ندارند عضویت مجمع خبرگان رهبری، مجمع مصلحت نظام، شورای نگهبان را داشته باشند؟
یا اینکه چرازنان مجاز به حضور درورزشگاه ها در کنار مردان نیستند؟
یاچرا زنان به ویژه زنان شوهر دار باید وادار به تن فروشی شوند؟
 فاجعه اینکه چرازنان باردار کارتون خواب به دلیل فقر ونیاز باید  مجبور به نوزادفروشی درون رحم شوند؟
یا چرا سن اعتیادد ختران به 13 سال رسیده است؟  
مهمتر اینکه چرا براساس گزارشات خبری رسانه ای رژیم وارونه ی ولایت فقیه 80% زنان خانه دارند؟
چرا سهم نمایندگان زن درمجلس ارتجاع باید کمتر از5% باشد؟
ازسوی دیگر چرا این رهبر ولی فقیه کلامی در مورد میلیون ها کودکان ترک تحصیل کرده وتبدیل به کودکان کار خیابانی نمی  گوید ونظر نمی دهد؟
یااینکه چرا به ریشه ی پدیده شوم اعتیاد وکارتون خوابی اشاره نمی کند در حالیکه از طرح های سرکوبگرانه نیروی انتظامی علیه ی زنان  ونگون بختان معتادو کارتون خواب و جوانان ناراضی .... به شدت حمایت می کندو چرا.....


No comments:

Post a Comment