Monday 15 February 2016

پاسدار جعفری :تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی کار جدی ندیده ایم

فرمانده سپاه در بازدید از غرفه خبرگزاری پاسداران فارس:
تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی کار جدی ندیده ایم/انتظارات از دولت برای سال آینده بیشتر است27 بهمن - 94خبرگزاری فارس: تاکنون در حوزه اقتصاد مقاومتی کار جدی ندیده ایم/انتظارات از دولت برای سال آینده بیشتر است
جالب است بخاطر شرایط تبلیغات انتخاباتی کنونی که نباید فضا مغشوش وملتهب شود . زیرا بنابرگفته ی خامنه ای باید شرایط برای رأی دادن مخالفانی فراهم گردد که وی ورژیم وارونه ی ولایت فقیه را   قبول ندارند .تا باافزایش آمار سیاهی لشکر موجب مشروعیت بخشیدن کاذب و تقویت وامنیت رژیم  نامشروع ووارونه ی ولایت فقیه  شود .
همچنین  برای اینکه پاسخ روحانی داده شود که اذعان کرد یک نهاد فاسد رانت خوار اقتصادی که با وارد کردن کالاهای قاچاق موجب بحران و رکودا قتصادی شده است .
بنابراین رئیس گزمکان پاسدار محمدعلی جعفری نه بالباس فرم پاسداری که بالباس  شخصی از نمایشگاه دیجیتالی خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران دیدار  نمود وبا خبرنگار اقتصادی این خبرگزاری گفتگو کرد.
وی درباره نقش تعیین کننده سپاه پاسداران  در عرصه‌های سازندگی گفت : 18 سال است که سپاه پاسداران وارد عرصه سازندگی شده است و با توجه به استعداد مهندسی و ماشین‌آلات و توانمندی‌هایی که از دوران جنگ خانمانسوز 8 ساله ی موهبت الهی به دست آورده است وارد این عرصه شد.
رئیس گزمکان  پاسداران  درعرصه اقتصادی و عرصه سازندگی مدعی شد دو مقوله متفاوت هستند. البته  بدون اشاره به نقش قرارگاه خاتم پاسداران  همچنین بدون توجه به دراختیار داشتن 34% اقتصاد کشور از سوی پاسداران کند، اما بطور وارونه ادعا کرد ما در عرصه اقتصادی خیلی ورود نکرده‌ایم و نقشی هم نداریم اما در حوزه سازندگی از جمله سد‌سازی، راه‌سازی، پل و تونل کار سپاه تعیین کننده بوده است.
رئیس گزمکان پاسداران بازهم بدون آنکه به عملکرد غیر کارشناسانه ی سدسازی های  پیمانکاران پاسدارو بسیج  اشاره ای کند که چگونه موجب خشک شدن رودخانه ها وتالاب ها و دریاچه ها کشوره شده است .   بعلاوه  سبب  آلودگی محیط زیست  ونابودی زمین های کشاورزی و بیکاری کشاورزان وافزایش واردات محصولات کشاورزی از جمله میوه شده است .
همینطور درمورد راه سازی گذشته از نابودی بخش هایی از جنگل های کشور و قطع درختان جنگلی راه ها وجاده های غیر استاندارد مرگ آفرین احداث شده است .
در صورتیکه  رئیس گزمکان پاسدار  جعفری مدعی شد : دولت‌ها ابتدا با ذهنیت‌هایی در زمینه سازندگی ورود پیدا کرده‌اند اما بعدها متوجه کار صادقانه و توانمندی سپاه در عرصه‌های مهندسی شدند.
 مسخره  اینکه   رئیس گزمکان  پاسدار جعفری بدون آنکه بگوید عملکرد چندین ساله اقتصاد جهادی- مقاومتی خامنه ای چه بوده جز اینکه موجب نابودی اقتصاد کشور ووارداتی ومصرفی وغیرتولیدی کرده است .چون هدف دفاع از برنامه ی هسته ای پاسداران ودور زدن تحریم ها بود .
 ولی وی   در پاسخ سوال  خبرنگار  درباره اقتصاد مقاومتی و اقدامات دولت در این زمینه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کم‌کم مانند واجب فراموش شده است در حالی که  سال 94 هم در حال اتمام است.
رئیس گزمکان جعفری  ابراز امیدواری  کرد  محور  فعالیت‌های سال آینده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی  انشاالله سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌های جدی و کار اساسی انجام شود چرا که مشکلات دولت در حوزه مذاکرات و تحریم‌ها برطرف شده و انتظارات از سال آینده بیشتر می‌شود.
یعنی اینکه رئیس گزمکان پاسدار پیام به روحانی وتیم اقتصادی داده است که باید سهم ویژه پاسداران و بسیج در زمینه ی اقتصاد مقاومتی در سال آینده  نظر گرفته شود.
 برای همین از موضع طلبکاری و انتقادی  گفته است  تاکنون کار جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم و تأکید نمود امیدواریم براساس تعریف واقعی اقتصاد مقاومتی، کارهای اساسی و جدی صورت پذیرد.
 بالاخره رئیس گزمان پاسدار چون می داند نقش خبررسانی فضای مجازی در 88  و اعتراضات مخالفین و معترضان چگونه بود . لذا  درراستای سانسورو فیلتر ومحدود کردن فضای مجازی توصیه نمود کار و تلاش در عرصه فضای مجازی باید بیشتر شود چون  دشمنان به طور گسترده و وسیع هجمه‌هایی را در فضای مجازی وارد کرده‌اند که در این زمینه باید تلاش بیشتری در رشد و شتاب این عرصه توسط نیروهای سایبری برای مقابله جدی با این هجمه‌ها صورت پذیرد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در غرفه فارس در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت:انشاالله سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌های جدی و کار اساسی انجام شود چرا که مشکلات دولت در حوزه مذاکرات و تحریم‌ها برطرف شده و انتظارات از سال آینده بیشتر می‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سردار سرلشگر پاسدار محمد‌علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید کرد و با حضور در غرفه خبرگزاری فارس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی درباره نقش تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های سازندگی اظهارداشت: 18 سال است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است و با توجه به استعداد مهندسی و ماشین‌آلات و توانمندی‌هایی که از دوران جنگ به دست آورده است وارد این عرصه شد.فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عرصه اقتصادی و عرصه سازندگی دو مقوله متفاوت هستند، افزود: ما در عرصه اقتصادی خیلی ورود نکرده‌ایم و نقشی هم نداریم اما در حوزه سازندگی از جمله سد‌سازی، راه‌سازی، پل و تونل کار سپاه تعیین کننده بوده است.سردار سرلشگر جعفری افزود: دولت‌ها ابتدا با ذهنیت‌هایی در زمینه سازندگی ورود پیدا کرده‌اند اما بعدها متوجه کار صادقانه و توانمندی سپاه در عرصه‌های مهندسی شدند.سوال دیگر خبرنگار فارس درباره اقتصاد مقاومتی و اقدامات دولت در این زمینه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کم‌کم مانند واجب فراموش شده است در حالی که  سال 94 هم در حال اتمام است.
وی با ابراز امیدواری از فعالیت‌های سال آینده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: انشاالله سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری‌های جدی و کار اساسی انجام شود چرا که مشکلات دولت در حوزه مذاکرات و تحریم‌ها برطرف شده و انتظارات از سال آینده بیشتر می‌شود.فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون کار جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی ندیده‌ایم، گفت: امیدواریم براساس تعریف واقعی اقتصاد مقاومتی، کارهای اساسی و جدی صورت پذیرد.وی همچنین درباره سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی هم گفت: از نیروهای جوانی که در جبهه فرهنگی و فضای مجازی کار میکنند تشکر می‌کنم چرا که هر سال رسانه‌های دیجیتال نسبت به گذشته فعالیت‌های جدی‌تری را به طور مشهود آغاز کرده‌اند.سردار سرلشگر جعفری با اشاره به اینکه کار و تلاش در عرصه فضای مجازی باید بیشتر باشد، بیان داشت: دشمنان به طور گسترده و وسیع هجمه‌هایی را در فضای مجازی وارد کرده‌اند که در این زمینه باید تلاش بیشتری در رشد و شتاب این عرصه توسط نیروهای انقلاب اسلامی ایران برای مقابله جدی با این هجمه‌ها صورت پذیرد

No comments:

Post a Comment