Thursday 18 February 2016

مجلس مرعوب آمريكا اشراف را حاكم و مملكت را بدبخت مي كند

 اوین نامه ی کیهان 29 بهمن - 94
خامنه ای در جمع پرشور مردم آذربايجان:مجلس مرعوب آمريكا اشراف را حاكم و مملكت را بدبخت مي كند
گویا مدت 37 سال نیست که مستضعفان و پابرهنگان مورد نظر خمینی شیاد  مجلس دررإس همه اموررا قبضه نکرده و در اختیار خودندارند  وقول حکومت خمینی که  به اینان داده بود حاکم نیستند وبا آقازاده های شان  کاخ نشینی نمی کنند ومشغول غارتگری نیستندو زندگی فوق  تجملاتی و اشرافیت ندارند که خامنه ای همیشه نشئه ودرحال هذیان ووارونه گویی در دفاع و حمایت از شورای نگهبان آلت دست خودش وپاسداران که  لازم وملزوم هم دیگر ندبرای اینکه رقیب را ازصحنه حذف یا سهمش را کم کند اخطار کرده است مجلس آمریکا اشراف را حاکم و مملکت را بدبخت می کند؟ مثل اینکه اکنون کشور خیلی آباد است واقتصاد رونق  دارد وفقر وبیکاری درکار نیست وملت دررفاه وآرامش کامل به سر می برند.

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در ديدار پرشور هزاران نفر از قشرهاي مختلف مردم آذربايجان شرقي، ضمن تشکر صميمانه از ملت بزرگ ايران به دليل خلق حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، آن را نشانه عزم راسخ و ايستادگي و بيداري مردم دانستند و با تاکيد بر اينکه انتخابات ۷ اسفند نيز مظهر بيداري ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملي است، گفتند: مردم با حضور همه جانبه و آگاهانه و همراه با بصيرت و دانايي در انتخابات، درست عکس خواست دشمن عمل کنند.
    رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار که در آستانه سالروز قيام مردم تبريز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ برگزار شد، ضمن تجليل از ايمان عميق، بيداري، نشاط و ايستادگي مردم آذربايجان در مقاطع مهم و سرنوشت ساز تاريخ کشور به ويژه در دوران انقلاب اسلامي، بر لزوم زنده نگه داشتن روزهاي تاريخي انقلاب تاکيد کردند و با اشاره به ۲۲ بهمن به عنوان يکي از اين روزهاي بسيار مهم افزودند: براساس گزارش هاي مستند از مراکز معتبر، حضور مردم در حماسه راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، نسبت به سال گذشته، به ميزان قابل توجهي افزايش داشته است.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، با تشکر صميمانه از حضور پرشکوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن تاکيد کردند: اين افزايش حضور نشان دهنده آن است که به رغم تلاش گسترده و پرحجم جبهه استکبار براي به فراموشي سپرده شدن و يا کم رنگ شدن انقلاب در ذهن مردم، اما اندک خللي در عزم راسخ ملت به وجود نيامده است.

    ايشان سپس به موضوع انتخابات ۷ اسفند اشاره و تاکيد کردند: دشمن با يک برنامه ريزي خاص براي انتخابات، به دنبال تحقق توطئه طراحي شده خود است، بنابراين بايد ملت ايران به عنوان صاحبان اصلي کشور از برخي حقايق مطلع شوند تا اين نيات پليد محقق نشود.

    رهبر انقلاب اسلامي با بيان اين مقدمه که پيروزي انقلاب و کوتاه شدن دست آمريکا و رژيم صهيونيستي از ايران، بزرگ ترين تحقير براي آنها بود و در طول ۳۷ سال گذشته از هيچ تلاشي براي متوقف کردن حرکت پرشتاب ملت ايران دريغ نکرده اند، گفتند: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي طراحي بيگانگان، جلوگيري از برگزاري انتخابات در ايران بود که تلاش هايي را هم انجام دادند اما چون مايوس شدند، در سال هاي اخير، تمرکز خود را بر زير سوال بردن انتخابات قرار داده و مي خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي افزودند: طراحي آنها براي انتخابات ۷ اسفند، از تخريب شوراي نگهبان و زير سوال بردن تصميم هاي آن آغاز شده است و اين شورا يکي از چند مرکز اساسي در نظام اسلامي است که آمريکايي ها از ابتداي پيروزي انقلاب، به شدت با آن مخالف بودند.

    ايشان با تاکيد بر اينکه نتيجه زير سوال بردن تصميم هاي شوراي نگهبان، القاي غيرقانوني بودن انتخابات است، خاطرنشان کردند: هنگامي که غيرقانوني بودن انتخابات القا شود، بنابراين مجلس شوراي اسلامي برآمده از اين انتخابات و مصوبات آن غيرقانوني خواهد بود.

    رهبر انقلاب اسلامي افزودند: هدف اين طراحي زيرکانه، قرار دادن کشور در خلاقانون و مجلس، در چهار سال آينده است که افکار عمومي بايد متوجه اين موضوع باشند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به افرادي که در داخل، با تخريب شوراي نگهبان، با دشمن همصدايي مي کنند گفتند: بيشتر اين افراد متوجه صحبت هاي خود نيستند و نمي توان آنها را متهم به خيانت کرد، اما آنها بايد متوجه شوند که نتيجه اين هم صدايي، تکميل کردن نقشه خطرناک دشمن است.

    ايشان با تاکيد بر اينکه يکي از اهداف جبهه استکبار، از زير سوال بردن انتخابات، محروم کردن ملت هاي مسلمان دنيا از پديده بي نظير، بديع و جذاب مردم سالاري ديني است، به جايگاه بسيار مهم مجلس شوراي اسلامي اشاره کردند و افزودند: مجلس با تصويب قوانين، ريل گذار حرکت دولت و دستگاه اجرايي است، بنابراين انتخاب نمايندگان براساس بصيرت و آگاهي، در نحوه ريل گذاري حرکت کشور و جهت گيري آن بسيار تاثيرگذار است.

    رهبر انقلاب اسلامي تاکيد کردند: اگر مجلس به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعي، گشايش اقتصادي، پيشرفت علم و فناوري و استقلال و عزت ملي باشد، ريل گذاري آن در جهت اين هدف ها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و آمريکا و به دنبال حاکميت جريان اشرافي گري باشد، ريل گذاري او در اين جهت خواهد بود و کشور را به مسير بدبختي هدايت خواهد کرد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به کلام امام (ره) که مجلس را در راس امور مي دانستند، گفتند: اين در راس امور بودن به معناي سلسله مراتب اجرايي نيست بلکه تاکيد بر اهميت جايگاه مجلس از لحاظ تعيين مسير و جهت گيري حرکت کشور است.

    ايشان در ادامه به اهميت اساسي و بنيادين مجلس خبرگان در نظام اسلامي نيز اشاره و خاطرنشان کردند: اهميت جايگاه مجلس خبرگان از اين جهت است که در تعيين رهبري به عنوان تصميم گير و سياست گذار اصلي کشور، نقش دارد، بنابراين انتخاب نمايندگان اين مجلس، موضوع بسيار مهمي است.

    رهبر انقلاب اسلامي افزودند: اگر نمايندگان مجلس خبرگان دلبسته به انقلاب، دلباخته به ملت، آگاه از توطئه هاي دشمن و مقاوم در مقابل اين توطئه ها باشند، در زمان مقتضي، تصميم گيري آنان به يک گونه خواهد بود ولي اگر نمايندگان خبرگان غير از اين باشند، به گونه ديگري عمل خواهند کرد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به تمرکز دستگاه هاي تبليغاتي جبهه استکبار بر مجلس خبرگان، گفتند: دشمن الان بر روي مجلس خبرگان حساس است؛ راديوي انگليسي دارد به مردم ايران، مردم تهران دستورالعمل مي دهد که به فلاني راي بدهيد، به فلاني راي ندهيد؛ معنايش چيست؟ انگليسي ها دلشان براي دخالت کردن در ايران تنگ شده است. اينکه تاکيد داريم مردم، با بصيرت، باآگاهي، با دانايي وارد بشوند به خاطر اين است که بدانند دشمن چه مي خواهد. وقتي شما دانستيد دشمن چه مي خواهد عکس آن عمل خواهيد کرد.

    رهبر انقلاب بار ديگر ملت ايران را به حضور همه جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامي و استقلال و عزت ملي فراخواندند و با تاکيد بر لزوم هوشياري در برابر جبهه بي پروا و خطرناکِ مقابل ملت ايران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهيونيستي قرار دارد، افزودند: سياست هاي آمريکا و بسياري از دولت هاي اروپايي، تحت سلطه اين شبکه است و عملکرد آمريکايي ها در قضيه هسته اي نيز بايد در اين چارچوب ارزيابي شود.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي گفتند: بعد از جريان طولاني مذاکرات و سپس توافق هسته اي بار ديگر، يک مسئول آمريکايي، در روزهاي اخير گفته است، کاري مي کنيم که سرمايه داران دنيا جرات حضور در ايران را نداشته باشند!

    ايشان با تاکيد بر اينکه اينگونه اظهارات نشان دهنده عمق دشمني آمريکا با ملت ايران است، افزودند: يکي از اهداف کساني که در دو سال اخير به دنبال مذاکرات هسته اي بودند و انصافاً نيز زحمت کشيدند، گشايش اقتصادي از طريق سرمايه گذاري خارجي بود اما آمريکايي ها اکنون جلوي همين موضوع را هم مي خواهند بگيرند.

    رهبر انقلاب اسلامي گفتند: اينکه بارها گفته شد که آمريکايي ها غيرقابل اعتمادند، معنايش همين است.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به اعتراض سياستمداران آمريکايي به شعار «مرگ بر آمريکا» در راهپيمايي ها، خاطرنشان کردند: وقتي شما اينگونه عمل مي کنيد و گذشته و امروز شما حاکي از دشمني بدون پرده پوشي است، انتظار داريد ملت ايران چه پاسخي به شما بدهند؟

    ايشان افزودند: البته آنها در ديدارهاي خصوصي لبخند مي زنند، دست مي دهند و سخنان خوش مي گويند که اينگونه رفتارها مربوط به ديدارهاي ديپلماسي و خصوصي است و تاثيري در واقعيت ندارد.

    رهبر انقلاب اسلامي تاکيد کردند: واقعيت آن است که بعد از مذاکرات طولاني و بستن قرارداد و تمام شدن قضايا، حالامي گويند نمي گذاريم و صراحتاً تهديد به تحريم جديد مي کنند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي گفتند: اين، واقعيتِ آمريکا است و در مقابل اين دشمن، نمي توان چشم خود را بست و حمل بر صحت کرد.

    ايشان خطاب به مردم گفتند: ملت عزيز ايران، طرف مقابل شما يک چنين عنصري است، بنابراين بايد بيدار و هوشيار باشيد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي تاکيد کردند: راه حل مشکلات کشور عبارت است از بيداري مردم، حفظ انگيزه هاي ايماني در جامعه، به کارگرفتن جوانان پرانگيزه و مومن و تقويت دروني کشور در ايمان، اقتصاد، علم و دستگاه هاي مديريتي.

    رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر لزوم حفظ اتحاد و يکپارچگي و يک صدايي مردم در دفاع از انقلاب و اصول و آرمان هاي آن، گفتند: مسئولان که علاقه مند به سرنوشت کشور هستند نيز بايد کارها را براي رضايت خدا و براي مردم انجام دهند و به نيروها و توان داخلي اعتماد کنند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاکيد بر اينکه اقتصاد مقاومتي به معناي حصار کشيدن به دور کشور نيست، افزودند: اقتصاد مقاومتي، درون زا و برون گرا است يعني اگر اقتصاد ملي از درون نجوشد، به جايي نخواهد رسيد.

    ايشان تعامل اقتصادي با کشورهاي دنيا را خوب خواندند و خاطرنشان کردند: البته اين تعامل بايد هوشمندانه و نتيجه آن درون زايي اقتصاد باشد و رسيدن به اين هدف هم جز با ايستادگي مردم و حرکت آگاهانه مسئولان ميسر نيست.

    رهبر انقلاب اسلامي در پايان گفتند: به فضل الهي جوانان کشور، روزي را خواهند ديد که آمريکا و حتي بزرگ تر از آمريکا نيز توانايي انجام هيچ غلطي را در مقابل ملت ايران نخواهند داشت.

    پيش از سخنان رهبر معظم انقلاب، آيت الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز، با تاکيد بر غيرت ديني آذربايجاني ها در مقاطع حساس، گفت: قيام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبريز نقطه عطفي در تاريخ انقلاب عظيم اسلامي و نشانگر بصيرت مردم ولايتمدار آذربايجان است.

    امام جمعه تبريز مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشانه قدرت معنوي جمهوري اسلامي خواند و افزود: مردم آگاه آذربايجان همگام با ساير مردم ايران در هفتم اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه در پاي صندوق هاي راي، بار ديگر حماسه اي باشکوه و ماندگار مي آفرينند.

No comments:

Post a Comment