Saturday 6 February 2016

خامنه ای دردیدار به کشته شدگان درسوریه اکر اینان درسوریه مبارزه نمي كردند بايد در كرمانشاه و همدان مي جنگيديم

خامنه ای دردیدار به کشته شدگان  درسوریه  اکر اینان  درسوریه مبارزه نمي كردند بايد در كرمانشاه و همدان مي جنگيديم 17 بهمن -94
خامنه ای مفلوک و بلندگوی پاسداران جنگ افروز اکنون  بطور شفاف وامدار و  بلندگوی  پاسداران رابودنش را به نمایش گذاشته است .چون بیش از یک سال بیش بود که آخوند مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار اعتراف کرد که گفته بود اگر ماازاستان خوزستان بگذریم ولی از سوریه نمی توانیم بگذریم .چون اگر سوریه از دست برود باید آن موقع  باید درتهران و اصفهان وجاهای دیگر با دشمن به جنگیم . یااینکه تز ِ پاسداران دربرون خانه به جای درون خانه با دشمن جنگیدن است .اکنون خامنه ای برای توجیه اعزام پاسدارانی که به سوریه می ر وند وکشته  می شوند اعتراف کرده است اگر پاسداران   همچون پاسدار حسین همدانی معاون فرمانده سپاه قدس در سوریه نجگند وکشته نشوند بایددرکرمانشاه و همدان با دشمن به جنگیم !

به گزارش سايت اطلاع رساني رهبر معظم انقلاب، اخيرا در ديدار با جمعي از خانواده هاي شهداي مدافع حرم فرمودند:
    حقيقتا هم شهداي شما، هم خانواده ها، پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگي بر گردن همه ملت ايران دارند. اين شهدا امتيازاتي دارند: يکي اين است که اينها از حريم اهل بيت در عراق و سوريه دفاع کردند و در اين راه به شهادت رسيدند... امتياز دوم اين شهداي شما اين است که اينها رفتند با دشمني مبارزه کردند که اگر اينها مبارزه نمي کردند اين دشمن مي آمد داخل کشور... اگر جلويش گرفته نمي شد ما بايد اينجا در کرمانشاه و همدان و بقيه استانها با اينها مي جنگيديم و جلوي اينها را مي گرفتيم. در واقع اين شهداي عزيز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دين، انقلاب اسلامي فدا کردند. امتياز سوم هم اين است که اينها در غربت به شهادت رسيدند. اين هم يک امتياز بزرگي است. اين هم پيش خداي متعال فراموش نمي شود.

No comments:

Post a Comment