Saturday 23 January 2016

ده ها تصویر دیدار روحانی وخامنه ای با رئیس جمهور چین وهیأت همراهش

تصاویر دیدار روحانی وخامنه ای با رئیس جمهور چین وهیأت همراهش 4 بهمن -94
دعوت از رؤسای جمهور و مقامات کشورها را دیپلماسی دولت روحانی پیگیری می کنند تا ضمن تلاش خارج شدن ازا نزوای منطقه ای و بین ا لمللی، اهداف اقتصادی و سیاسی و حتی نظامی و جنگ افروزانه دنبال شود . در صورتیکه در نمایشات دیداری که با خامنه ای ترتیب داده می شود خامنه ای فرصت طلبانه  تلاش می کند  از موضع ضد آمریکایی ودوپهلوگویی  شرایط را به نفع خود و باندهای نگران دلواپس حامی اش  کند ونشان دهد که همکاره وی می باشد ونقش رئیس  جمهورتشریفاتی یا به قول خاتمی تدارکاتچی نظام بیش نیست. 
.از جمله ورود رئیس جمهور چین به تهران است که با روحانی وخامنه ای دیدار داشته  است  .البته رئیس جمهور چین  دردیدارش با خامنه ای  روحانی وظریف و ولایتی  مشاور اموربین المللی خامنه ای و هیأت همراه چینی حضور داشتند . ناگفته نماند رئیس جمهور چین پس از سفر به مصر وعربستان وارد تهران شد.
 گذشته ازاهداف سیاسی که چین درمنطقه  دنبال می کند .مهمتر ازآن هدف اقتصادی را پیگیری می کند .چون ضریب رشد اقتصادی چین کمی کاهش یافته و مواجه با نوسانات بحران اقتصتدی و بورس و کاهش ارزش واجدپولی ا ش است .طوریکه گفته می شود یکی از دلایل کاهش قیمت نفت جهانی همین کاهش ضریب رشد اقتصاد چین است .
برای همین چین تلاش می کند برای رونق اقتصادی اش نفوذش در منطقه راا فزایش دهد.
  ناگفته نماند که سیاست خارجی چین خیلی حساب شده تر از سیاست روس ها بوده است . زیرا موضع گیری اش در منطقه به خصوص در مورد سوریه  ویمن .... طوری بوده است که موجب به خطر افتادن منافع اقتصادی چین نشده است . همچنین در شرایطی که چین  بازار اقتصادی رژیم وارونه ی ولایت فقیه را اشغال کرده است .رابطه دیپلماسی و اقتصادی و نفتی خوبی با عربستان دارد . آنگونه که خرید نفت از عربستان راافزایش داده است . درصورتیکه رژیم وارونه ی ولی فقیه تلاش می کند تاهرچه بیشتر به چینی ها باج دهد . برای همین  گفته می شود محور سفرچین به ایران روحانی تا سقف  ادامه ی قرارداد ها و مبادلات وسرمایه گذاری  تا600 میلیاردی یاد کرده است .
  بهرحال گزارش شده است  شی جین پینگ رییس جمهور چین در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد و در مجموعه کاخ سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی قرار گرفت. یعنی همان کاخی که خاتمی با 3 وزیر امور خارجه انگلیس- فرانسه- آلمان دیدار کرد و محور قرارداد مذاکره هسته ای برای توقف فعالیت هسته ای امضا شد.
 درادامه افزوده شده  گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دو جانبه ای، منطقه ای و بین المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان تهران و پکن، از جمله اهداف دیدار رسمی شی جین پینگ از جمهوری اسلامی ایران است.
برای همین علاوه بر مذاکره روسای جمهور و هیات های دو طرف؛ اسناد متعدد همکاری و موافقتنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، حقوقی و فرهنگی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.
البته  سفر  رئیس جمهور چین در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته روحانی  به چین و پس از گذشت ۱۴ سال از سفر رییس جمهور اسبق چین (آقای جیانگ زمین) به ایران صورت می گیرد. ولی رئیس جمهور چین ترجیح داد تاپس از برجام و سفر به مصر وعربستان به تهران بیاید.
رییس جمهور چین را سه معاون نخست وزیر و ۶ وزیر، هیات بزرگی از بازرگانان و رسانه های چینی همراهی کرده اند چون اشاره شد هدف اصلی چین اقتصادی است .  

(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
(تصاویر) استقبال روحانی از رئیس‌جمهور چین
فراروشی جین پینگ رییس جمهور چین که در در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی شب گذشته وارد تهران شد امروز در مجموعه کاخ سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی قرار گرفت.به گزارش فرارو، گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دو جانبه ای، منطقه ای و بین المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان تهران و پکن، از جمله اهداف دیدار رسمی شی جین پینگ از جمهوری اسلامی ایران است.در این سفر علاوه بر مذاکره روسای جمهور و هیاتهای دو طرف؛ اسناد متعدد همکاری و موافقتنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، حقوقی و فرهنگی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.این سفر در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته رییس جمهوری کشورمان به چین و پس از گذشت ۱۴ سال از سفر رییس جمهور اسبق چین (آقای جیانگ زمین) به ایران صورت می گیرد.رییس جمهور چین را در این سفر علاوه بر سه معاون نخست وزیر و ۶ وزیر، هیات بزرگی از بازرگانان و رسانه های چینی همراهی می کنند. عکس های زیر از سایت ریاست جمهوری و حمید فروتن عکاس ایسنا استقبال رسمی از رئیس جمهور چین و مذاکرات دولت دو کشور را در زیر مشاهده می‌کنید.
خامنه ای  در دیدار رئیس جمهور چین:  4 بهمن - 94
توافق برای «روابط استراتژیک 25 ساله» ایران و چین درست و حکمت آمیز است/ رویکرد آمریکایی ها فریبکارانه و غیرصادقانه است/رئیس جمهور چین:برخی ابرقدرتها به‌دنبال سیاست جنگلی هستند
روحانی  برای اینکه خامنه ای رامهار کند تا روضه دوپهلوی ضد آمریکایی نخواند همراه با رئیس جمهور چین به دیدار خامنه ای رفت. خامنه ای در این دیدار گفت » دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان همچون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک 25 ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است.
 خامنه ای درادامه افزود: رژیم وارونه ی ولایت فقیه: هیچگاه همکاری های چین در دوران تحریم را فراموش نخواهد کرد.
خامنه ای، «انرژی» را یکی از مسائل مهم دنیا خواندو خاطرنشان کرد: ایران تنها کشور مستقل در منطقه است که در زمینه انرژی می تواند مورد اطمینان قرار گیرد زیرا برخلاف برخی کشورهای منطقه، سیاست انرژی ایران تحت تأثیر هیچ عامل غیرایرانی قرار نمی گیرد.البته خامنه ای سخنی درمورد روندکاهش قیمت نفت ونقش عربستان سخنی نگفت که شدت بحران ورکوداقتصادی دولت روحانی را تشدید کرده است.
 بهرحال خامنه ای در ادامه سخنرانی و موضع گیری های دوپهلوی  خود و بدون توجه به روابط دیپلماتیک واقتصادی که چین با کشورهای منطقه  به خصوص عربستان  و حتی آمریکادارد . ولی از موضع تاکتیکی- تبلیغاتی ضد آمریکایی مدعی شد  سیاست های سلطه گرانه برخی کشورها بویژه امریکا و همکاری غیرصادقانه آنها با کشورهای دیگر این وضعیت موجب شده است که کشورهای مستقل، به دنبال همکاری های بیشتر با یکدیگر باشند و توافق ایران و چین برای روابط استراتژیک 25 ساله در همین چارچوب است که باید با پیگیری جدی دو طرف، توافق ها حتماً به مرحله عملیاتی برسند.

 همچنین خامنه ای  بانادهان گاشتن ه فرار مغزها ازکشور به سوی غرب  و  سخنرانی انتقادی  روحانی که خطاب به خامنه ای  وشورای نگهبان آلت دست وی که نامزدان جناحی بطور فله ای ردصلاحیت شدند که زعم وی نزدیک 10 میلیون رأی دارد .اما ازموضع نماینده و سخنگوی ملت ایران  گفت غربی ها هیچگاه نتوانسته اند اعتماد ملت ایران را جلب کنند.
همانگونه که اشاره شد با وجود اینکه روحانی و ظریف همراه با رئیس جمهور چین وهیأت های همراه وی دردیدار با خامنه ای حضور داشتند تا تامانع از شعارهای پوشالی ضد آمریکایی خامنه ای شوند.  چون  هدف  ضد آمریکایی خامنه ای مخالفت با برجام است . ولی خامنه ای هممچنان بر شیپور ضدآمریکایی دمید و  با نمایندگی ملت  وستایش و تمجید از چین  گفت :  
سیاست امریکا نسبت به رژیم وارونه ی ولایت فقیه  را در میان کشورهای غربی، بدتر و خصمانه تر دانستنو افزود: همین سیاست های خصمانه موجب شده است که ملت ایران و مسئولان کشور، گسترش روابط با کشورهای مستقل را پیگیری کنند.
بعلاوه  خامنه ای بافراموش کردن ماهیت ارتجاعی  رژیم وارونه ولایت فقیه  ونقش کلیدی که درناامنی وبی ثباتی منطقه وپیدایش داعش داشته است باوارونه گویی ضد غربی مدعی شد :
 متأسفانه منطقه ما به دلیل سیاست های غلط غربی ها و همچنین برداشتی انحرافی و غلط از اسلام دچار ناامنی شده است که خطر گسترش یابندگی دارد که باید با همکاری های خردمندانه جلوی آن را گرفت.
همینطور خامنه ای با پاک کردن صورت مسأله  و آدرس غلط داد تا که کارنامه ی ننگین وجنگ افروزانه رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ولایت فقیه را  سفید کرده باشد. بنابراین افزود:  
برخی کشورهای منطقه را منشأ اصلی این تفکر انحرافی دانستند و خاطرنشان کرد: غربی ها نیز به جای تقابل با منشأ اصلی این تفکر و گروه های تروریستی، مسلمانان را در اروپا و امریکا مورد تهاجم و فشار قرار داده اند در حالیکه این جریان های تروریستی با تفکر صحیح اسلامی کاملاً متفاوت هستند.
 مسخره اینکه خامنه ای در مورد داعش  از موضع ضد غربی   به ویژه آمریکایی  گفت :
 اصرار امریکایی ها و غربی ها در استفاده از عنوان «دولت اسلامی» برای برخی گروه های تروریستی این رویکرد، اهانت به مسلمانان است و به جای علاج مشکل، بطور غیرمستقیم زمینه تقویت این گروه ها را بوجود می آورد.
رهبر کشوربانکدار تروریست جهانی و پدرخوانده ید اعش ولایت فقیه  از موضع طلبکارانه ی ضدۀمریکایی گفت : ادعای امریکایی ها مبنی بر تشکیل «ائتلاف مبارزه با تروریسم» را یک فریبکاری خواند و تأکید کرد: رویکرد امریکایی ها در همه مسائل اینگونه است و آنها هیچگاه رفتار صادقانه ندارند.
در این دیدار که روحانی رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین با ابراز خرسندی از سفر به ایران و تشکر از احساسات صمیمانه و صادقانه دولت و ملت ایران، این صمیمیت را ناشی از همکاری ها و مبادلات دوستانه و درازمدت دو کشور دانست و گفت: همکاری های دوجانبه ایران و چین بر پایه «منافع متقابل» باید به صورت روزافزون افزایش یابد.
در ادامه رئیس جمهور چین  پس از روضه خوانی  ضد آمریکایی  خامنه ای   که هدف سفرش به ایران  ادامه توسعه اقتصادی و  گسترشسهم بری کلان خود از بازار اقتصادی  ایران  می باشد . طوریکه   برخی کشورهای دیگر منطقه را هم درب ر می گیرد با اشاره به سابقه اتصال ایران و چین از طریق راه قدیمی جاده ابریشم، این جاده را نماد «صلح، پیشرفت و تبادلات دوستانه» خواند و افزود:
کشورهایی که در مسیر این جاده قرار دارند با توسعه همکاری های خود می توانند در مقابل الگوی امریکایی ها برای برهم زدن توازن اقتصاد منطقه از منافع خود دفاع کنند و به اهداف شان دست یابند.
آقای «شی جین پینگ» گفت: برخی ابرقدرت ها به‌دنبال حاکم کردن انحصار و سیاست جنگلیِ «یا با ما یا دشمنِ ما» هستند اما پیشرفت اقتصادهای نوظهور، انحصار قدرت را از دست آنها خارج و فضای مناسبی برای ایده‌ها و سیاس تهای دولت های مستقل فراهم کرده است.
بازهم رئیس‌جمهور چین در دفاع از منافع اقتصادی چین واشغال بیشتر بازاراقتصادی ایران که زیرچتر سیاست حمایت تاکتیکی درمذاکرات هسته ای گروه 5+1 دنبال شد.افزود:
  حمایت کشورش از «موضوع هسته‌ای ایران» و همچنین حمایت رژیم وارونه ی ولایت فقیه  از «چین یکپارچه و واحد» را نمونه‌ای از اعتماد متقابل و سیاست های مستقل دو کشور برشمرد و افزود: ما مسیر توسعه مستقل را دنبال می‌کنیم و آمادگی داریم همانگونه که در زمان تحریم ها در کنار ایران بودیم، پس از برداشته شدن تحریمه ا نیز همکاری های خود را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.
«شی جین پینگ» با اشاره به مزیت های فراوان «جغرافیایی، انسانی و انرژی ایران»، گفت: اقتصاد چین و ایران مکمل یکدیگر هستند و در این سفر در خصوص برنامه‌ریزی برای همکاری استراتژیک 25 ساله به توافق رسیده ایم و آماده گسترش و تعمیق همکاری ها در بخش های فرهنگی، آموزشی، فناوری، نظامی و امنیتی در سطح شرکای راهبردی هستیم.
بالاخره رئیس‌جمهوری چین در ادامه  سیاست جانبدارانه ی رژیم وارونه ی ولایت فقیه در مناقاشات بین چین وهنگ هنگ و تایوان و سرکوب شدید مسلمان چینی گفت :
 ایجاد ساز و کاری برای افزایش همکاری های امنیتی دو کشور در مواجهه با تروریسم و مسائل پیچیده منطقه را ضروری دانست.ناگفته نماند که دردوران احمدی نژاد که درتورسفرهای ماراتونی  استانی اش " شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست" که موجب تحریم ها شد و فرصت برای چینی ها فراهم شد تاحضور بیشتر اقتصادی در ایران داشته باشد وبه مروز سهم کلانی از صدور اقلام و کالاهای بنجول دست چندم به ایران منافع نجومی اقتصادی ببرد .ناگهان تیتر درشت خبری قرارداد 100 میلیارد دلاری منابع گازی- نفتی با چین برپیشانی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری نقش بربست . سپس نشان داده شد زمینه ی عملی نداشت و جنبه ی  شعارتبلیغاتی داشت .



 
 
 
 
 
 
 
 

 
خامنه ای  در دیدار رئیس جمهور چین:  4 بهمن - 94
توافق برای «روابط استراتژیک 25 ساله» ایران و چین درست و حکمت آمیز است/ رویکرد آمریکاییها فریبکارانه و غیرصادقانه است/رئیس جمهور چین:برخی ابرقدرتها به‌دنبال سیاست جنگلی هستند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهوری خلق چین، تأکید کردند: توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک 25 ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) در دیدار آقای شی جین پینگ رئیس جمهوری خلق چین و هیأت همراه، با اشاره به سابقه کهنِ ارتباطات تجاری و فرهنگی دو ملت ایران و چین، تأکید کردند: دولت و ملت ایران همواره به دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان همچون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک 25 ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است.رهبر انقلاب اسلامی، سخنان رئیس جمهور چین مبنی بر لزوم احیای «جاده ابریشم» و گسترش همکاریهای کشورهای واقع در این مسیر را ایده ای کاملاً منطقی و قابل قبول خواندند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه همکاریهای چین در دوران تحریم را فراموش نخواهد کرد.حضرت آیت الله خامنه ای، «انرژی» را یکی از مسائل مهم دنیا خواندند و خاطرنشان کردند: ایران تنها کشور مستقل در منطقه است که در زمینه انرژی می تواند مورد اطمینان قرار گیرد زیرا برخلاف برخی کشورهای منطقه، سیاست انرژی ایران تحت تأثیر هیچ عامل غیرایرانی قرار نمی گیرد.ایشان با اشاره به سیاستهای سلطه گرانه برخی کشورها بویژه امریکا و همکاری غیرصادقانه آنها با کشورهای دیگر افزودند: این وضعیت موجب شده است که کشورهای مستقل، به دنبال همکاریهای بیشتر با یکدیگر باشند و توافق ایران و چین برای روابط استراتژیک 25 ساله در همین چارچوب است که باید با پیگیری جدی دو طرف، توافق ها حتماً به مرحله عملیاتی برسند.
رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به تمایل و نگاه به شرق در فرهنگ ایرانی گفتند: غربی ها هیچگاه نتوانسته اند اعتماد ملت ایران را جلب کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای، سیاست امریکا نسبت به ایران را در میان کشورهای غربی، بدتر و خصمانه تر دانستند و افزودند: همین سیاستهای خصمانه موجب شده است که ملت ایران و مسئولان کشور، گسترش روابط با کشورهای مستقل را پیگیری کنند.
ایشان با تأکید بر اینکه موضوع «چین واحد» از سیاستهای اصولی و قطعی جمهوری اسلامی ایران است، به سخنان رئیس جمهور چین درخصوص گسترش همکاریهای امنیتی میان دو کشور اشاره کردند و افزودند: متأسفانه منطقه ما به دلیل سیاستهای غلط غربی ها و همچنین برداشتی انحرافی و غلط از اسلام دچار ناامنی شده است که خطر گسترش یابندگی دارد که باید با همکاریهای خردمندانه جلوی آن را گرفت.
رهبر انقلاب برخی کشورهای منطقه را منشأ اصلی این تفکر انحرافی دانستند و خاطرنشان کردند: غربیها نیز به جای تقابل با منشأ اصلی این تفکر و گروههای تروریستی، مسلمانان را در اروپا و امریکا مورد تهاجم و فشار قرار داده اند در حالیکه این جریانهای تروریستی با تفکر صحیح اسلامی کاملاً متفاوت هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اصرار امریکاییها و غربیها در استفاده از عنوان «دولت اسلامی» برای برخی گروههای تروریستی گفتند: این رویکرد، اهانت به مسلمانان است و به جای علاج مشکل، بطور غیرمستقیم زمینه تقویت این گروهها را بوجود می آورد.
ایشان، ادعای امریکاییها مبنی بر تشکیل «ائتلاف مبارزه با تروریسم» را یک فریبکاری خواندند و تأکید کردند: رویکرد امریکاییها در همه مسائل اینگونه است و آنها هیچگاه رفتار صادقانه ندارند.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان اظهار امیدواری کردند: نتایج گفتگوها و توافق های تهران به معنی واقعی کلمه برای هر دو طرف سودمند باشد.
در این دیدار که آقای روحانی رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، آقای «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق چین با ابراز خرسندی از سفر به ایران و تشکر از احساسات صمیمانه و صادقانه دولت و ملت ایران، این صمیمیت را ناشی از همکاریها و مبادلات دوستانه و درازمدت دو کشور دانست و گفت: همکاریهای دوجانبه ایران و چین بر پایه «منافع متقابل» باید به صورت روزافزون افزایش یابد.
رئیس جمهوری چین با اشاره به سابقه اتصال ایران و چین از طریق راه قدیمی جاده ابریشم، این جاده را نماد «صلح، پیشرفت و تبادلات دوستانه» خواند و افزود: کشورهایی که در مسیر این جاده قرار دارند با توسعه همکاریهای خود می توانند در مقابل الگوی امریکاییها برای برهم زدن توازن اقتصاد منطقه از منافع خود دفاع کنند و به اهدافشان دست یابند.
آقای «شی جین پینگ» گفت: برخی ابرقدرتها به‌دنبال حاکم کردن انحصار و سیاست جنگلیِ «یا با ما یا دشمنِ ما» هستند اما پیشرفت اقتصادهای نوظهور، انحصار قدرت را از دست آنها خارج و فضای مناسبی برای ایده‌ها و سیاستهای دولتهای مستقل فراهم کرده است.
رئیس‌جمهوری چین حمایت کشورش از «موضوع هسته‌ای ایران» و همچنین حمایت ایران از «چین یکپارچه و واحد» را نمونه‌ای از اعتماد متقابل و سیاستهای مستقل دو کشور برشمرد و افزود: ما مسیر توسعه مستقل را دنبال می‌کنیم و آمادگی داریم همانگونه که در زمان تحریمها در کنار ایران بودیم، پس از برداشته شدن تحریمها نیز همکاریهای خود را در همه زمینه‌ها گسترش دهیم.
آقای «شی جین پینگ» با اشاره به مزیتهای فراوان «جغرافیایی، انسانی و انرژی ایران»، گفت: اقتصاد چین و ایران مکمل یکدیگر هستند و در این سفر در خصوص برنامه‌ریزی برای همکاری استراتژیک 25 ساله به توافق رسیده ایم و آماده گسترش و تعمیق همکاریها در بخشهای فرهنگی، آموزشی، فناوری، نظامی و امنیتی در سطح شرکای راهبردی هستیم.
رئیس‌جمهوری چین، ایجاد ساز و کاری برای افزایش همکاریهای امنیتی دو کشور در مواجهه با تروریسم و مسائل پیچیده منطقه را ضروری دانست.
آقای «شی جین پینگ» سخنان رهبر انقلاب را نیز حکیمانه و دوراندیشانه خواند و افزود: دولت و ملت چین نسبت به جنابعالی نگاه دوستانه و صمیمانه‌ای دارند و امیدواریم همچون گذشته به پیشرفت روابط دو کشور کمک کنید.

No comments:

Post a Comment