Thursday 14 January 2016

تصاویر وزیرکشور سفر عبدالرضا رحمانی فضلی و دیدار با بشار اسد و نخست وزیر و وزیر کشور سوریه

تصاویر وزیرکشور سفر عبدالرضا رحمانی فضلی و دیدار  با بشار اسد و نخست وزیر و وزیر کشور سوریه و اهداف سفر 25 دی – 94

تصورنمی رود که چهره تابلوی شده جهانی بشاراسدجنایتکار ناشناس باشد و برای مردم جهان فاش وترسیم نشده باشد که این جنایتکارکیست و درسوریه چه خبر است؟
همانگونه  که جای ابهامی وجود ندارد که هم پیمانان نزدیک  بشاراسدجانی کدام کشورها هستند؟ ازجمله نقش رژیم وارونه ی ولایت فقیه و سپاه پاسداران و حزب ا لشیطان در سوریه چیست؟
البته  جای خوددارد که دیگر هم پیمان  بشار اسد پوتین رئیس جمهور دیکتاتور و متجاوز روسیه است .  بهمین دلیل  بنابر گزارش ریانووستی، مسکو و دمشق توافق کردند تا جنگندههای روسیه برای مدت زمان نامشخص در سوریه مستقر شوند. برای اینکه روس ها گذشته از اینکه تأسیست هسته ای خود در سواحل سوریه و حفظ آن دفاع می کند تلاش برای خروج از بحران تحریم غرب می کنند که بخاطر اشغال جزیره کریمه ومداخله گری در امور داخلی اکرایین و نوعی رودرویی باغرب است که پوتین نیاز به قدرت نمایی ونمایش اقتدار مقابل غرب به خصوص آمریکا دارد.
اما برای اینکه نشان داده شود  رژیم وارونه ی ولایت و پاسداران  همچنان از رژیم بشار اسد جنایتکار حمایت می کند وشریک جرم جنایات روزانه ی بشار اسد جنایتکار  می باشد  .
بنابراین  برای  اینکه عادی جلوه داده شود که سوریه امن  است وثبات دارد وخطری متوجه  بشار اسد جنایتکارنیست یاخطری وی را تهدید نمی کند .
همچنین برای جاانداختن این  موضوع که  پاسداران و بسیحانی که روزانه در سوریه کشته می شوند و کشته های شان رو به افزایش است، یک امر  عادی است تا موجب تضعیف روحیه و ریزش پاسداران و بسیج نشود تادرنهایت موجب کاهش  انگیزه ی اعزام به مسلخگاه سوریه شود .
چونکه  در بین  کشته شدشان پاسداران و بسیجیان ومهاجران  فاطمیون افغانی و زینبیون  پاکستانی  ها در سوریه پاسدار حسین همدانی  چانشین فرمانده  سپاه قدس وچند پاسدار رده های بالای دیگر وجودداشته است .مهمتر اینکه هنوز خبری از زنده بودن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ناپدید یا غیب شده نیست .
ازطرف دیگر برای اینکه جلوی دهان منتقدان دولت روحانی و وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی بسته  شود . بنابراین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی   بابهانه دعوت از سوی همتای وزیر کشور سوریه ای  وی  به دمشق سفر کرد تا  در جریان سفر خود به سوریه با بشار اسد جنایتکار دیدار داشته باشد. 
همچنین با نخست وزیر، رئیس دفتر امنیت ملی سوریه و رئیس مجلس این کشور هم دیدار و گفتگو داشت.  سپس  به زیارت حرم حضرت زینب رفت تا نشان داده شود این مکان امن است .
بهرحال گفته شده هدف  وزیر کشور دولت روحانی که بنا به دعوت "محمد الشعار" وزیر کشور سوریه بوده است توسعه و تعمیق روابط دو جانبه و اجرایی کردن یادداشت تفاهم همکاری‌های وزارت کشور رژیم وارونه ی ولایت فقیه  و وزارت کشور سوریه، مدنظر بوده است. تا واکنشی مقابل قطع رابطه دیپلماتیک عربستان با رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ولایت فقیه و اقدام عربستان علیه بشاراسد جنایتکار  باشد .
چون هردو کشور جنگ نیابتی در سوریه دارند. برای اینکه عربستان ازمخالفان سوری حمایت وپیوسته تأکید بر برکناری بشار اسد جنایتکار کرده است .درحالیکه رژیم جنگ افروز ووارونه ی ولایت فقیه حمایت آشکار کمک های کلان مادی و تسلیحات نظامی و نیرویی تمام عیار ازبشار اسد جنایتکار می کند.
جالب است وزیر کشور دولت روحانی به جای اینکه پاسخگوی باشد برای چه توان برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کلانشهر 15 میلیونی تهران بزرگ را ندارد. زیرا مدام شاهدیم که چگونه  نیروهای فشار سازمان یافته سپاه و بسیج که برای عادی سازی معروف به گروه خودسر شده اند هرزمان به اینان فرمان داده شود بطور سازمان یافته سریع در جلوی مکان  تعیین شده  تجمعات اعتراضی برپا می کنند واز موضع تهاجمی پلاکارد بردست شعار مرگ بر ... اهداف ترسیم شده درپشت پرده  را فریاد می زنند .
نمونه بارز حمله سازمان یافته به سفارت وکنسولگری عربستان  همراه با آتش زدنش بوده است که ترکش پرهزینه ی عواقب این اقدام تروریستی ناقص قوانین ومقررات و تعهدنامه های روابط بین المللی همچنان ادامه دارد.

حال چنین وزیر کشورناتوان از برقراری نظم وامنیت اجتماعی درکشور مدعی امن ترین کشور جهان  چگونه قادر است کمک به برقراری نظم و امنیت در کشور بحران زده ودرگیر جنگ داخلی سوریه کند .به ویژه اینکه رژیم بربرمنش وجنگ افروز ولایت فقیه نقش کلیدی درشرایط ناامنی وبی ثباتی و بحرانی کنونی سوریه داشته است؟ 
؟ 
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد
(تصاویر) دیدار وزیرکشور با بشار اسد 
فرارووزیر کشور در جریان سفر خود به سوریه امروز با بشار اسد دیدار کرد.به گزارش فرارو، عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه سفر خود به سوریه، با بشار اسد رییس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.رحمانی‌فضلی در سفر دو روزه خود به دمشق با همتای سوری خود، نخست وزیر، رئیس دفتر امنیت ملی سوریه و رئیس مجلس این کشور هم دیدار و گفتگو داشت. وی همچنین به زیارت حرم حضرت زینب(س) مشرف شده است.وزیر کشور بنا به دعوت "محمد الشعار" وزیر کشور سوریه و با هدف توسعه و تعمیق روابط دو جانبه و اجرایی کردن یادداشت تفاهم همکاری‌های وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور جمهوری عربی سوریه، به این کشور سفر کرده است. عکس های خبرگزاری میزان از این دیدار را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment