Thursday 28 January 2016

تصاویر دیدار روحانی از موزه جنگ و کاخ الیزه همراه باقراردادهای چندین میلیارددلاری

تصاویر دیدار روحانی از موزه جنگ  و کاخ الیزه همراه باقراردادهای چندین میلیارددلاری 9 بهمن -94
پس از اینکه اجرای برجام نهایی شد . قرار بود که روحانی به ایتالیا و فرانسه سفر کند .  ولی به دلیل اقدامات تروریستی که داعش درپاریس انجام داد که منجر به فاجعه و فضای امنیتی درفرانسه شد . سفر روحانی با تأخیر سفردو ماهه مواجه شد .
 روحانی که بود. بالاخره  سفر روحانی به ایتالیا و فرانسه  همراه با اعضای کابینه  اش  و سایر همراهانش  انجام شد. ابتدا روحانی و همراهانش عازم ایتالیا شدند. روحانی  با نخست وزیر و رئیس جمهور ایتالیا وپاپ  دیدار کرد . درادامه قراردادهای چندین میلیارددلاری امضا کرد.
سپس به فرانسه سفر کرد   وامروزجمعه سفر روحانی پایان می پذیرد و به ایران بازمی گردد تا شاهد رشد فعالیت و اقدامات  مخالفان دلواپس نگران برجام ومنتقدان دولت وی باشد .به خصوص خطبه های زنجیره ای انتقادی نمازجمعه ها دیکته وتنظیم شده خوانده خواهد شد .
همچنین انتقاداتی که در نطق های پیش ازدستور مجلس ارتجاع محور این سفر انجام می گیرد .چون سرگنده زیر لحاف است .برای اینکه نمایش انتخابات مجلس دهم ارتجاع ودوره ی پنجم خبرگان رهبری درپیش است .
بنابراین دلواپسان نگران با حمایت خامنه ای و پاسداران و شورای نگهبان و قوه ی فاسد قضاییه  همانگونه که درکار سازماندهی جمعی موفق شدند نامزدان  حامی دولت روحانی و رفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب را  بطور فله ای قلع  وقمع کنند .اکنون ادامه ی همین سیاست راتابرگزاری نمایش انتخابات باجدیت دنبال می کنند تا به قول خودشان اتفاق مجلس ششم در انتخابات مجلس ارتجاع دهم تکرار نشود .
 لذا براساس تجربیات انتخابات گذشته  باتقلبات رأی سازی ها ازسوی پاسداران وبسیج وچراغ سبزخامنه ای اجازه داده نمی شود تا نامزدان باقی مانده ی رد صلاحیت نشده  با آرأی بالا به آسانی وارد مجلس ارتجاع دهم شوند و موجب تقویت دولت روحانی شوند.
بنابراین قراردادهای منعقد شده ی دولت روحانی با ایتالیا وفرانسه چون با سد وموانع مجلس ارتجاع کنونی و مجلس ارتجاع آینده مواجه است .نمی توان اعتماد به تضمین نهایی واجرایی شدن این قراردادها داشت . به خصوص که پاسداران با شیوه های گوناگون مخالفت شدید خود با برجام را دنبال خواهند کرد.
ازسوی دیگر دیدارهای  روحانی بانخست وزیر و رئیس جمهور فرانسه عاری ازتنش نبود . زیرا که دیدار ضیافت مهمانی با نخست وزیر فرانسه برگزارنشد . چون فرانسه بر خلاف ایتالیا حاضر نشد از سنت خود که موقع ضیافت شراب سِرو می شود کوتاه بیاید ودست بکشد.
دراین مورد باید گفت واقعاً دیپلماسی شترگاو پلنگی رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ولایت فقیه بیش از حدکمدی و متناقض است .
زیرا ازبدو شکل گیری رژیم وارونه ی ولایت فقیه درجا دستور تعطیلی مشروب فروشی ها داده شد و مبارزه با مشروبخواری شروع شد و تاحال این مبارزه ادامه داشته است.
درصورتیکه تولید مشروب خانگی جایگزین تعطیلی مشروب فروشی ها شد .  به دلیل خفقان شدید اجتماعی  باعث شده تا آمار معتادان الکی همچون معتادان مصرف کنندگان موادمخدر رو به افزایش باشد. طوریکه چندروز پیش خبرهای فضای مجازی حاکی از مرگ چندشهروند اراکی به خاطر مصرف الکی دست سازخانگی وایست قلبی بازتاب داده شد که دربین شان یک کشتی گیرخوش نام سابق وجودداشت.
ازطرف دیگر مشروبات خارجی ازطریق اسکله های غیرمجاز پاسداران دربنادر جنوب کشور همراه با موادمخدر وکالاهای قاچاق وارد کشور می شود.سپس درسراسر ایران توزیع می گردد.
دراین رابطه به جاست  به خاطره ای اشاره شود که مربوط به یکی ازفرزندان یک دوست است  که مدتی پیش به ایران رفته بود و همراه دوستان خوان وفامیلش به شمال می روند . تلاش می کنند مشروب تهیه کنند تااینکه با یک جوان ریشوی صاحب هتل محل اقامت روبرو می شوند و محور چگونگی تهیه مشروب سئوال می کنند که از طرف جواب می شوند چه نوع مشروب خارجی می خواهید ؟
 وی ادامه داد ابتدا خیلی ترسیده بودیم .ولی ریسک کردیم و گفتیم چه نوع مشروبی می خواهیم.
آنگاه جوان ریشو به سوی خودرویش رفت و درب صندوق عقب خودرویش را بالازد. باتعجب  انواع واقسام مشروبات خارجی را مشاهده  کردیم  و چندبطر خریدیم در اتاق هتل باباترس ولرز از دستگیری نوشیویم . بالاخره وی  گفت که جوان ریشوی صاحب هتل گفت خیالتان راحت باشد .چون پدرمن آخوند است.
بهرحال  روحانی درادامه ی سفراروپایی خود به ایتالیا وفرانسه که هدف  پیگیری سیاست باج دهی های کلان میلیارددلاری  بوده است که ابتدا در ایتالیا قراردادهای چندین میلیارددلاری منعقد شد . سپس روحانی  20 سند محور قرار دادهای گوناگون با فرانسه امضا کرد که شامل قراردادهای کلان خرید تعداد 118 فروندایرباس به ارزش 10 میلیارددلار و قرارداد 400 میلیون دلاری با پژو بوده است .
 به امیدآنکه دولت  روحانی به تواند بااین سیاست باج دادن های کلان به ایتالیا و فرانسه راه عبوری برای عبور از بحران ورکود اقتصادی رژیم و ارونه ی و لایت فقیه گشوده شود .
البته به شرط آنکه باندهای دلواپس نگران حامی خامنه ای وپاسداران اجازه سرمایه گذاری خارجی در ایران را به دهند و با مخالفت کردن  با برجام و سرمایه گذاری خارجی فضای  سرمایه گذاری در ایران راناامن نکنند. که بعید است مخالفان برجام ومنتقدان دولت مقابل دولت روحانی کوتاه بیایند .چون جنگ قدرت و ثروت با شدت ادامه دارد .
به ویژه اینکه رقابت و اختلافات شدید پیرامون برگزاری نمایش انتخابات مجلس ارتجاع دهم و دوره ی پنجم خبرگان ادامه دارد و نزاع جناح وباندها تاتا اسفند زمان برگزاری انتخابات شدت بیشتری  می گیرد.
بهرحال روحانی درموزه جنگ مورد استقبال فایبوس وزیر امور خارج واقع شد.سپس با اولاند رئیس جمهور فرانسه دیدار کرد . همینطور روحانی با مدیرکل یونسکو دیدارکرد واز سوریه دفاع نمود و به دون اشاره به حضور پاسداران و اعضای حزب الشیطان وروسیه درسوریه وایفای نقش تخریبی شان در سوریه انتقاد به تخریب آثارباستانی این کشور کرد .
مهمتراینکه همزمان باورود روحانی به فرانسه اجتماعات و راهپیمایی های اعتراضی گسترده از سوی مخالفان رژیم وارونه ی ولایت فقیه ورکوردارجهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر واعدام جوانان برپا شد .جالب اینکه یک  بانوی نیمه برهنه اکرایینی با پوشش پرچم رژیم و حلق آویز کردن خود باطناب ازپل نزدیک برج ا یفل که حالت معلق  و سمبلیک داشت به اعدام های ایران اعتراض کرد.
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه
(تصاویر) استقبال اولاند از روحانی در الیزه 
مراسم استقبال رییس جمهوری فرانسه از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ الیزه در پاریس برگزار شد.به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،در آیین استقبال که بعد از عصر امروز در مجموعه کاخ الیزه برگزار شد، فرانسوا اولاند و دکتر روحانی هیأت های عالی رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.رییس جمهوری اسلامی ایران و رییس جمهوری فرانسه بلافاصله پس از مراسم استقبال وارد محل مذاکرات دوجانبه شدند.روحانی روز گذشته برای یک دیدار دو روزه وارد فرانسه شد.نخستین سفر اروپایی رئیس دولت تدبیر و امید دوشنبه صبح انجام گرفت و حسن روحانی تهران را به مقصد رم ترک کرد؛ بعد از اقامت دو روزه رییس جمهوری و هیات همراه در ایتالیا ، حضور در واتیکان ، روحانی به دعوت رییس جمهوری فرانسه وارد پاریس شد.رییس جمهوری روز گذشته بعد از ورود به فرانسه با مسوولان شرکت های مهم فرانسوی و رییس مجلس سنا این کشور و مدیر کل و دیگر مقامهای ارشد یونسکو (سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (UNESCO) دیدار و گفت و گو کرد.رییس جمهوری کشورمان در این سفر رسمی 2 روز در کشور فرانسه اقامت خواهد بود.مراسم استقبال رسمی از رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه به وقت محلی در مجموعه تاریخی اینولید پاریس با حضور گارد احترام و رژه یگان نمونه آغاز شد.

سفر روحانی به فرانسه فردا (جمعه) پایان می یابد.
ضیافت مهمانی در کارنبود .چون شرب مشکل ساز شد.
حسن روحانی رییس جمهور کشورمان که به فرانسه سفر کرده است امروز با حضور در موزه جنگ مورد استقبال لوران فابیوس وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت..

تصاویر ایسنا را در ادامه می بینید
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ
(تصاویر) استقبال فابیوس از روحانی در موزه جنگ


No comments:

Post a Comment