Friday 8 January 2016

تصویر تیشرتی خامنه ای بر تن یک بسیجی وتصاویر تظاهرات حاشیه ی نمازجمعه ها علیه ی عربستان باشعارمرگ برآل سعود


 گفته می شود:
 تغاری بشکند ماستی بریزد ، جهان گردد به کام کاسه لیسان .
حامیان خامنه ای در راستای پیگیری سیاست صدورترور وبحران وبنیادآفرینی حوزه علمیه که مدت 10 سال روی طلبه نمر کارکردتاتبدیل به یک مهره جنجالی تبلیغاتی مدافع ولایت فقیه درعربستان شود . سپس وی دست به تحریک وترغیب وآشوب وناآرامی درعربستان وبحرین رد ودرنهایت اعدام شد .تاکه زمینه برای فرصت طلبان منفعت جو فراهم گردد زیرپوشش لبیک گویی به خامنه ای تی شرت خامنه ای تولید کنند ودرحاشیه ی معرکه گیری های  نمازجمعه های شهرها مورد تبلیغات بسیجیان قرار گیرد . بهرحال فقط همین این مورد  پیشنهادهای اقتصاد  جهادی- مقاومتی – خودکفانی خامنه ای کم بود که اضافه شده است تانشان داده شود پشت همه بحران آفرینی های داخلی وخارجی شخص خامنه ای است .
از طرف دیگر مکمل  حمله به سفارت وکنسولگری عربستان که دارای پیامدهایی بس منفی  داخلی وبرون مرزی بوده است .آنگونه که روحانی درنشست دولت از دستگاه فاسد قضاییه خواست که خارج ازنوبت پرونده ی مجرمان حمله کنندگان سفارت عربستان را پیگیری کند .
اما برنامه ریزان پاسداران وبسیج حمله کنندگان به سفارت و کنسولگری عربستان برای خنثی  کردن درخواست پیگیری مجرمان از سوی روحانی و فشاربرروی دستگاه فاسد قضاییه با بسیج کردن نیروهای شان  که همراه باساندیس خوران بوده است درحاشیه نمازجمعه ها تظاهرات ازجمله درتهران علیه ی عربستان برپا کردند.
بنابراین باگنده کردن ودفاع از شیخ نمر دست به مرده خواری ودهان کجی کردن به  درخواست روحانی از دستگاه فاسد  قضاییه زدند . زیرا که خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با برچسب آیت الله عالم مظلوم و تکرار بیش از حد  چندین بار نام شیخ نمر مانور تبلیغاتی علیه عربستان گزارش کرده است
دراین گزارش اشاره شده نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه به تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان شیخ نمر به دستان ناپاک رژیم منفور آل سعود پرداختند.
درادامه گزارش افزوده شده :به دنبال جنایت بزرگ آل سعود، در اعدام شیخ نمر باقر النمر  و در ادامۀ اعتراضات گستردۀ اقشار مردم و اصناف و گروه‌های مختلف مردمی در هفته گذشته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه محکومیتی؛ ضمن محکومیت مجدد اعدام شیخ نمر   برای برگزاری تظاهرات از مردم دعوت کرده بود که امروز مردم نمازگزار در تهران این تظاهرات را برگزار کردند.
ساندیس خوران که مردم پایتخت نامیده شدند با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری جمعه، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا بحق شیخ نمر اعلام کرده و  «مرگ آل سعود» را فریاد زنند.
بالاخره درپایان گزارش گفته شده است، تظاهرات سراسری مردمی امروز جمعه 18 دی‌ماه پس از اقامه نماز جمعه در بیش از 840  میعادگاه‌های نماز جمعه  در سراسر کشور برگزار شد.یعنی اعتراف آشکار به برنامه ریزی سراسری برای تظاهرات نمایشی علیه عربستان درحاشیه های نمازجمعه ازسوی بیت خامنه ای شده است.
 اما گذشته از اینکه نقش اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی ویار گیری دربرون مرز  وهمکاری نزدیک با سپاس قدس وکاردارهای فرهنگی- اسلامی سفارتخانه های  رژیم وارونه ی ولایت فقیه است که درراستای  اهداف  اقدامات تروریستی و آشوب وناآرامی وجنگ افروزی است . که مستقیم زیرنظر خامنه ای انجام وظیفه می کنند .
ازسوی دیگر قیافه های ساندیس خوران شرکت کننده دراین تظاهرات که نسل جوان دربین شان  نیست هوار می زند که اینان ازحاشیه نشینان ومحرومان اقشارجامعه اند . البته باید که برخی شان از اعضای خانواده های بسیجیان وپاسداران وخلاصه جیره خواران پاسداران وبسیجیان باشند .
همچنین بعید نیست که ادامه ی برخی تصاویر مونتاژ شده از صحنه های تظاهرات یا راهپیمایی های دیگر باشد .چون فقط تصاویرردیف جلو برجسته شده است .
بهرحال چون موضوع برجام و لغوتحریم ها تاآخر دیماه و انتخابات خبرگان ومجلس دهم ارتجاع  اسفند مطرح است . لذا بهانه ی اعدام شیخ نمر و مانورتبلیغاتی علیه ی عربستان و مخالفت بابرجام و دولت روحانی تاپایان دیماه ا دامه می یابد .همینطور دلواپسان نگران تا زمان برگزاری انتخابات اسفند از این بهانه  استفاده شایان توجهی علیه ی دولت و نامزدان رقیب خواهند نمود.
 
 امروز تظاهراتی در اعتراض به اعدام شیخ نمر ازسوی دولت عربستان پس از نمازجمعه در شهرهای مختلف برگزار شد. یکی از تظاهرات کنندگان در تهران، تیشرتی با تصویر مقام معظم رهبری بر تن دارد.


پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت
تظاهرات سراسری نمازگزاران پایتخت در محکومیت جنایات آل‌سعود و اعدام شیخ نمر
تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت‌الله نمر به دست ناپاک رژیم منفور آل‌سعود، پس از اقامه نماز جمعه این هفته با حضور ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در تهران برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه به تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر به دستان ناپاک رژیم منفور آل سعود پرداختند.به دنبال جنایت بزرگ آل سعود، در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر  و در ادامۀ اعتراضات گستردۀ اقشار مردم و اصناف و گروه‌های مختلف مردمی در هفته گذشته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه محکومیتی؛ ضمن محکومیت مجدد اعدام ددمنشانه شیخ شهید عربستان  برای برگزاری تظاهرات امروز از مردم دعوت کرده بود که امروز مردم نمازگزار در تهران این تظاهرات را برگزار کردند.مردم پایتخت با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری جمعه، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا بحق شیخ نمر اعلام کرده و  «مرگ آل سعود» را فریاد زنند.شایان ذکر است، تظاهرات سراسری مردمی امروز جمعه 18 دی‌ماه پس از اقامه نماز جمعه در بیش از 840  میعادگاه‌های نماز جمعه  در سراسر کشور برگزار شد.

No comments:

Post a Comment