Friday 15 January 2016

قتل پیرمرد ۹۰ ساله در بیمارستان بهشهر در زمان ساعت ملاقات

آزادی، عدم تبعیض، تفکیک قوا ، اجرای قانون، رفاه، اشتغال و صددر صد امنیت اجتماعی جزو معیارهای حکومت های دمکراتیک است . اماآنچه در رژیم وارونه ی ولایت فقیه حاکم است . استبدادعریان درپوشش رهبر مادام العمر ولی فقیه است که انتصابی ونه انتخابی می باشد .
این رهبرمادام العمر که خودرا رهبر ام ا لقرای جهان اسلام می  نامد . پیوسته تأکید براجرای قانون می کند درصورتیکه خودش نه  پای بند قانون نیست که با فرمان های حکومتی ماورای قانون عمل می کند. مهمتر اینکه از ابتدای شکل گیری این رژیم نامتعارف قرون وسطایی بنیانگذارش اعضای خانواده ها رادعوت به تفتیش عقیده وجاسوسی علیه ی همدیگرکرد . یعنی آشکارا ازبدو قدرت گیری اش نهال تخم نفاق واختلاف را درون خانه ها کاشت. چون ازمتحد بودن مردم وحشت داشت.
موازی  این سیاست مخرب ضد آزادی و بنیان خانواده برافکن و جامعه ویران کن  ،ارگان های گوناگون سرکوبگر راتشکیل داد تا فشار گازانبری خانوادگی واجتماعی بسط و تعمیم داده شود.
در ادامه ی این سیاست به مرور جامعه ای با روابط ناسالم وغیر مسالمت آمیز شکل گرفت . برای همین شاهدیم که چگونه روزانه صفحات روزنامه ها مملو از گزارشات و خبرهای گوناگون حوادث و وقایع ناگوار اجتماعی همراه با قتل است.
مهمتراینکه برای 37 سال هرروز درون زندان های سراسرکشور اعدام ودارزدن انجام شده است . همچنین در ملأ عام هم شلاق ودارزدن هم برپا بوده است .
حال زنان و مردان وکودکان وجوانانی که تفریح وسرگرمی شان  نگاه صحنه های رقص مرگ بالای دار خیابانی بوده است . یا ناظر مبارزه سرکوبگرانه ی نیروی انتظامی بوده اند که رفتار بس زننده با زنان و دختران با بهانه مبارزه با بی حجابی داشته اند، یامبارزه با جوانان ناراضی با عنوان اراذل و اوباش ، مبارزه با شبیخون فرهنگی که ازدیوارخانه هابالا رفته  و بشقاب های ماهواره ای جمع  شده است، حمله به محرومان کارتن خوابان  ومعتادان و جمع آوری بسیار تحقیر آمیزشان ، چرخاندن تحقیرآمیز جوانان توی خیابان ها و..... در صورتیکه ادعا می شود ایران امن و آزادترین کشور جهان است. 
بنابراین توقع دارید مردم  چنین جامعه ای دارای چگونه روحیه و رفتاری باشند و روابط شان  درون خانواده و برون از آن نسبت بهمدیگر چگونه باشد؟
بطور نمونه چندسال پیش یکی از  روزنامه های رژیم گزارش داده بود که  در بیمارستان دو خواهر که به ملاقات مادرشان رفته بودند که مبتلا به بیماری سرطان بود محور ارثیه حرف شان می شود و برای هم دیگر دربیمارستان چاقو کشی می کنند.  
 اکنون هم گزارش شده است مرد 90 ساله بهشهری قربانی نزاع پسرش با یکی از بستگان او در بیمارستان شد.
 
این نزاع  در ساعت ملاقات روز گذشته  پنجشنبه 24 دی  در یکی از بیمارستان های بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد.
 
حاج سعید  که به همراه پسرش برای عیادت از یکی از بستگان شان که در بیمارستان بستری بوده رفتند. در بیمارستان علاوه بر خانواده حاج سعید اعضای خانواده عروس حاج سعید نیز حضور داشتند. در این میان گویا مجید پسر حاج سعید با برادر همسر خود روبه رو می شود و اختلافی از گذشته آنها را به درگیری کشاند تا آنجا که در حیاط بیمارستان درگیری آنها به زد و خورد فیزیکی کشید.
 
حاج سعید که سعی داشت درگیری پسرش را با برادر عروسش خاتمه دهد برای میانجیگری وارد عمل شد که در این بین چاقوی برادر عروسش به سینه او نشست.
 
گرچه این حادثه در بیمارستان روی داد و بلافاصله اقدامات پزشکی انجام گرفت اما تا نیمه شب پنجشنبه 24 دیماه سطح هوشیاری حاج سعید پایین و پایین تر آمد و در پیش از نیمه شب نیز جان باخت.
 
داشته باشید حراست که در مدارس به خصوص دردانشگاه پیوسته حضور فعالانه داشته اند تامانع از هرگونه تجمع هرگونه اعتراضی شوند. ولی معلوم نیست چرا دربیمارستان بهشهر حراست بیمارستان حضور نداشته است  تامانع از درگیری خانوادگی در محیط بیمارستان شود تا منجر به قتل نشود.
البته رژیمی که از صدرتا ذیلش آلوده به فساد است و  جناح وباندهایش باشدت سخت مشغول جنگ قدرت و ثروت هستند و تلاش می کنند با حذف همدیگر سهمی بیشتر ازقدرت و ثروت داشته باشند. بنابرتجربه ی 37 ساله  رعایت حق وحقوق  و تضمین امنیت برای مردم ایران معنی ومفهومی نداشته است .
برای همین آمار تلفات مرگ ومیر جاده های  غیراستاندارد کشور بیش از چند برابر کشته های جنگ 8 ساله خانمانسوز شده است .
همینطور سایر مرگبار سوانح و وقایع اجتماعی هم رو به افزایش است. برای  اینکه الویت های رژیم جنگ افروز ووارونه ی ولایت فقیه ادامه ی سیاست سرکوب و سانسور شدید داخلی  همراه با  صدورتروریسم و بنیادگرایی و بحران به برون مرز ومداخله گری درامور داخلی کشورها بوده است . ازجمله مداخله گری درامور داخلی عراق وسوریه و  لبنان و یمن و بحرین .... وعربستان می باشد.
کلید ملی نوشت:مرد 90 ساله بهشهری قربانی نزاع پسرش با یکی از بستگان او شد.
 
این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات پنجشنبه 24 دیماه 1394 در یکی از بیمارستان های بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد.
 
حاکی از آن است که حاج سعید به همراه پسرش برای عیادت از یکی از بستگانشان که در بیمارستان بستری بوده رفتند. در بیمارستان علاوه بر خانواده حاج سعید اعضای خانواده عروس حاج سعید نیز حضور داشتند. در این میان گویا مجید پسر حاج سعید با برادر همسر خود روبه رو می شود و اختلافی از گذشته آنها را به درگیری کشاند تا آنجا که در حیاط بیمارستان درگیری آنها به زد و خورد فیزیکی کشید.
 
حاج سعید که سعی داشت درگیری پسرش را با برادر عروسش خاتمه دهد برای میانجیگری وارد عمل شد که در این بین چاقوی برادر عروسش به سینه او نشست.
 
گرچه این حادثه در بیمارستان روی داد و بلافاصله اقدامات پزشکی انجام گرفت اما تا نیمه شب پنجشنبه 24 دیماه سطح هوشیاری حاج سعید پایین و پایین تر آمد و در پیش از نیمه شب نیز جان باخت.
 
این مرد 90 ساله و خانواده اش ساکن خلیلشهر از توابع بهشهر هستند. پلیس در حال حاضر در حال بررسی های تکمیلی این پرونده است و گفته می شود ضارب که اینک به عنوان عامل جنایت تحت بازداشت است فردی 30 ساله است.

No comments:

Post a Comment