Tuesday 12 January 2016

تصاویر روحانی در عسلویه و سخنرانی وی،بازداشت 10 نظامی آمریکا ازسوی پاسداران

  تصاویر روحانی در عسلویه و سخنرانی وی،بازداشت 10 نظامی آمریکا ازسوی پاسداران  23 دی – 94
اکبر اعلمی نماینده  مردم تبریزدرمجلس ارتجاع دوره ی هفتم که مدعی  اصولگرایی و مقابل دولت مدعی اصلاح طلبی خاتمی بود. وی درنطق پیش ازدستورخود اعتراف کرد که جریان رقیب مدعی اصولگرا  که مخالفت با مذاکره با آمریکای رقیب مدعی اصلاح طلب می کند، نه اینکه مخالف مذاکره با آمریکا هست که نمی خواهد این مذاکره از سوی رقیب انجام گیرد. چون می خواهد خودش بطور انحصاری این مذاکره را انجام دهد .
برای همین است که شاهدیم چگونه دلواپسان نگران وابسته به خامنه ای و پاسداران هرروز برشدت مخالفت خود با برجام می افزایند . طوریکه برای برهم زدن برجام حمله ناگهانی وبرق آسای سازماندهی شده از سوی پاسداران و بسیج با برپایی تجمعات غیرقانونی وبدون مجوزبه سفارت وکنسولگری عربستان شد که موجب ایجاد تنش روابط بین رژیم وارونه ی ولایت فقیه باعربستان شده است .
همچنین تبدیل به بحران جدید منطقه ای و بین المللی برای رژیم بربرمنش و تاریک اندیش ولایت فقیه شده است .
مهمتر اینکه اکنون هم گزارش شده است نیروی دریایی پاسداران باتوقیف دو قایق آمریکایی 10 نفرملوان آمریکایی را به گروگان گرفته است که 9 نفر مرد و یک نفر زن است. درحالیکه یک هفته مهلت به  لغو  تحریم ها باقی مانده است .
این اقدام پاسداران که ادامه ی سیاست مخالفت شان بابرجام  است . تبدیل به معضل بزرگ دیگری برای روحانی و ظریف  و برجام ودولت یازدهم شده است . به خصوص که روحانی تازه از سفر عسلویه دراستان بوشهر برگشته است . لذا این اقدام پاسداران نوعی واکنش یا دهان کجی به سخنرانی روحانی وبیژن زنگنه وزیر دولت  نفت روحانی  در عسلویه می باشد.
چون  روحانی   برای افتتاح فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی که از آنها به عنوان ایرانی ترین پروژه این میدان گازی  یاد می شود، وارد بندر عسلویه در استان بوشهر شد. درادامه گزارش افزوده شده هم‌اکنون روزانه ٤٣٠ میلیون مترمکعب گاز معادل ٥٥ درصد گاز مصرفی کشور، از میدان گازی پارس جنوبی تامین می‌شود. بدون آنکه اشاره شود این پروژه با چندسال تأخیر از سوی قرارگاه خاتم پاسداران بوده است .
(البته معلوم نیست  چه میزان ادعاهای مطرح شده می تواند باواقعیت تطبیق داشته باشد) ولی ادعا شده افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، با تکمیل و در مدار تولید قرار گرفتن همه واحدهای فرآورشی در پالایشگاه امکان پذیر شد که  به این ترتیب به  درآمد ارزی کشور نیز روزانه 20 میلیون دلار افزوده می شود.تولید روزانه‌ ٥٦,٦ میلیون‌ مترمکعب‌ گاز طبیعی‌، ٧٥ هزار بشکه‌ میعانات‌ گازی‌،٤٠٠ تن‌ گوگرد و تولید سالانه‌ ١,٠٥ میلیون‌ تن‌ گاز مایع‌"LPG"   (پروپان و بوتان) و یک میلیون‌ تن‌ اتان‌ برای تامین‌ خوراک‌ واحدهای‌ پتروشیمی ، از جمله اهداف تکمیل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی است.
ناگفته نماند که منطقه گازی بین ایران وقطر مشترک است و قطر 4 سال است که به دلیل تأسیسات مدرن بهره برداری گازی روزانه دارد از سهم مشترک گازی به نفع خودبهره برداری می کند.
 اما سفر  روحانی به عسلویه شامل  اهداف سیاسی و انتخاباتی هم می شد.  برای همین  روحانی درسخنرانی خود  انتقاد از  منتقدان دولت  ودولت های احمدی نژاد به خصوص پاسدار رستم قاسمی وزیرنفت دولت دهم  احمدی نژاد کرد که  فرمانده ی سابق قرارگاه پاسداران بوده است . همچنین روحانی نیش وکنایه به خامنه ا ی   هم زد چون وی  حامی احمدی نژاد ودولت وی بود . همچنین  انتقاد روحانی شامل حال پاسداران وقرارگاه خاتم پاسداران هم می شد .چون این ارگان فاشیستی  پاسداران دردوران احمدی نژاد تسلط برفازهای 15و 16 پارس جنوبی در عسلویه داشت  .
برای همین روحانی گفت طرح یکبار ونه چندبار افتتاح می شود وافزود برخی ازرکود اقتصادی صحبت می کنند . در صورتیکه قیمت کنونی نفت 30 دلار و نه 147 دلار در دولت قبلی است. درادامه روحانی گفت بهم زدن کاری ندارد که موجب  تحریم ها می شود چون با یک بی عقلی  تحریم ها درست می شود .ولی برداشتن تحریم ها وتعامل سخت است.
روحانی خطاب به منتقدان دولت گفت چرا واقعیات را به مردم نمی گویید؟ چرا دولت راتخریب می کنید؟ روحانی بدون توجه به 37 سال سیاست عوامفریبی و دروغگو ووارونه گویی گفت: دروغ را نمی شود برای بلندمدت به مردم گفت. اختلافات کوچک را تبدیل به شکاف بزرگ نکنید .
همینطور روحانی برای اینکه پیام به شورای نگهبان آلت دست خامنه ای داده باشد تا نامزدان رقیب را رد صلاحیت نکند وبا حمایت پاسداران و بسیج  زمینه ی آرای تقلبات را فراهم ننماید گفت همانگونه که قول اجرای سالم انتخابات داده بودم امیدوارم که شورای نگهبان آلت دست خامنه ای هم همین مسیر را برود.
   البته  طبق معمول  که رقبا ازطریق تریبون و دیدارها وسفرها و سخنرانی هایی که دارند بهم دیگر پیام می دهند یا انتقاد می کنند . بنابراین  خامنه ای  هم  مقابل سخنرانی های روحانی واکنش انتقادی نشان داد  . زیرا وی پیوسته تلاش کرده است  برای اینکه خودی نشان دهد و  به همگان تفهیم کند که  رهبر مادام العمری  اش بلامنازع است  و  این جایگاه خود را به رخ رقباو منتقدانش بکشاند که بلی وی همکاره است وحرف اول وآخر رادررژیم به عنوان فصل الخطاب می زند.
 بنابراین پیوسته   از سوی دفترش و پاسداران و بسیج که بطور سیستماتیک مسئول گردآوری سیاهی لشکر وتدارک   دیدارهای  های  تشریفاتی وی می باشند تا چنانچه رفسنجانی دیدار وروحانی سفر استانی  و سخنرانی داشته باشند . همان موقع  وی نیز دیدارهای تشریفاتی- تبلیغاتی داشته باشد .
لذا هم زمان با دیدار رفسنجانی با صدراعظم پیشین آلمان و سفر وسخنرانی روحانی به عسلویه که  رفسنجانی گریزی به سوریه  وتنش باعربستان زد  و روحانی هم  درمورد افتتاح فازهای گازی 15 و16  کنایه  به بی عقلی  احمدی  نژاد زد که مورد حمایت  خامنه ای بود.نتیجه  بحران و رکودکنونی اقتصادی  را محصول دولت های نهم و دهم احمدی نژاد  و تأکیدات ضدآمریکایی  و فتنه ونفوذ واقتصاد جهادی- مقاومتی خامنه ای دانست که باعث تحریم ها شد.
پس خامنه ای هم دیدار با چندورزشکار قهرمان داشت تا خبرش آنتنی شود  و خبرسفر روحانی به عسلویه به حاشیه برود . البته باید پرسید   رژیمی که کاپیتان تیم ملی فوتبالش  رااعدام کرده یا قهرمان کشتی را درزندان کرمانشاه  مجبور به خودکشی  کرد  و قهرمانان دیگرراوادار به سمبوست ودستفروشی کرده است چگونه رهبرهمکاره وغیر پاسخگویش  می تواند طرفدار ورزشکار ان قهرمان کشورباشد؟
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه
(تصاویر) روحانی در عسلویه

فرارورئیس‌جمهور صبح امروز برای افتتاح فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی که از آنها به عنوان ایرانی ترین پروژه این میدان گازی نام برده می شود، وارد بندر عسلویه در استان بوشهر شد.به گزارش فرارو، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه برای افتتاح فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی که از آنها به عنوان ایرانی ترین پروژه این میدان گازی نام برده می شود، وارد بندر عسلویه در استان بوشهر شد.هم‌اکنون روزانه ٤٣٠ میلیون مترمکعب گاز معادل ٥٥ درصد گاز مصرفی کشور، از میدان گازی پارس جنوبی تامین می‌شود.افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، با تکمیل و در مدار تولید قرار گرفتن همه واحدهای فرآورشی در پالایشگاه امکان پذیر شد که  به این ترتیب به  درآمد ارزی کشور نیز روزانه 20 میلیون دلار افزوده می شود.تولید روزانه‌ ٥٦,٦ میلیون‌ مترمکعب‌ گاز طبیعی‌، ٧٥ هزار بشکه‌ میعانات‌ گازی‌،٤٠٠ تن‌ گوگرد و تولید سالانه‌ ١,٠٥ میلیون‌ تن‌ گاز مایع‌"LPG"   (پروپان و بوتان) و یک میلیون‌ تن‌ اتان‌ برای تامین‌ خوراک‌ واحدهای‌ پتروشیمی ، از جمله اهداف تکمیل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی است.تاسیسات‌ دریایی‌ و ساحلی‌ این‌ فازها نیز شامل دو سکوی‌ حفاری‌ (هرکدام شامل‌ ١١ حلقه‌ چاه‌)، دو رشته‌ خط‌ لوله‌ ٣٢ اینچ‌ دریایی‌ انتقال‌ گاز به‌ طول‌ تقریبی ١١٥ ‌کیلومتر، دو خط‌ لوله‌ ٤,٥ اینچی‌ انتقال‌ محلول‌ گلایکول‌ به‌ طول‌ تقریبی‌ ١١٥ کیلومتر، واحدهای‌ شیرین‌سازی‌ گاز و خدمات وابسته‌ است.رییس‌ جمهوری را در این سفر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری همراهی می‌کنند. عکس های منتشر شده در سایت ریاست جمهوری در این رابطه را می بینید.


پنتاگون بازداشت 10 نظامی آمریکا در خلیج فارس را تأیید کرد/ورود به آبهای ایران سهوی بود 23 دی -94


خبرگزاری فارس: پنتاگون بازداشت 10 نظامی آمریکا در خلیج فارس را تأیید کرد/ورود به آبهای ایران سهوی بود
گفته می شود آزموده را آزمودن خطاست . این اقدام جسورانه ی پاسداران نتیجه سیاست 37 ساله مماشات دولتمردان جمهوریخواهن و دمکرات آمریکا با رژیمو ارونه ی ولایتف قیه می باشد .
سخنگوی پنتاگون بامداد سه‌شنبه گفت ایران دو قایق نیروی دریایی آمریکا را توقیف کرده اما تهران گفته خدمه آنها را آزاد خواهد کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پنتاگون می‌گوید ایران دو قایق نیروی دریایی آمریکا را توقیف کرده است.«پیتر کوک»، سخنگوی پنتاگون بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس، خبر پیشین خبرگزاری فارس در این باره را تأیید کرد و گفت این قایق‌ها در مسیر بین کویت و بحرین در حال حرکت بوده‌اند که تماس با آنها قطع شده است. سخنگوی پنتاگون با بیان اینکه مقامات آمریکایی با طرف ایرانی برای حل و فصل این موضوع در تلاش هستند تصریح کرد ایران گفته به زودی نظامیان بازداشت‌شده را آزاد خواهد کرد.«کوک»  اضافه کرد این اتفاق در نزدیکی «جزیره فارسی» در خلیج فارس رخ داده است و گفت که قایق‌های آمریکایی سهواً وارد آبهای ایران شده‌اند.یک مقام امریکایی در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز گفته که ده ملوان نیروی دریایی آمریکا در یکی از پایگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس، بازداشت شده‌اند.در همین حال، گزارش شده جان کری، وزیر خارجه آمریکا با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، تماس گرفته و خواستار آزادی سرنشین‌های این دو قایق شده است.پیش از این خبرگزاری فارس، گزارش داده بود سپاه پاسداران ١٠ نفر نظامی آمریکایی را که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند بازداشت کرد.بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس، هرکدام از قایق های امریکایی مجهز به 3 مسلسل کالیبر 50 (یکی در جلوی شناور و دو تا در طرفین) است.این دو شناور که به صورت غیرقانونی وارد ابهای ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، حدود ٢ کیلومتر در آبهای کشورمان گشت زنی کردند که این اطلاعات برروی دستگاه جی پی اس آنها نیز ثبت بوده و هم اکنون در اختیار سپاه پاسداران است.از ۱۰ نظامی دستگیرشده، ۹ نفر مرد و یک نفر زن بوده‌اند. آن‌ها در شناورهای خود سلاح‌های نیمه سنگین همراه داشتند.تماس‌های مکرر مقامات آمریکایی با تهران برای آزادی زندانیان ادامه دارد.

سپاه پاسداران ١٠ نظامی آمریکایی را در خلیج فارس بازداشت کرد / سپاه:دستگیرشدگان در محل امنی نگهداری می‌شوند  23 دی -94

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران ١٠ نظامی آمریکایی را در خلیج فارس بازداشت کرد / سپاه:دستگیرشدگان در محل امنی نگهداری می‌شوند

نیروی دریایی سپاه سرنشینان دو قایق نظامی آمریکایی را در آب‌های ایران بازداشت کرد.

این اقدام  آدمر بایی دریایی پاسداران  همچون حمله و آتش زدن سفارت و کنسول عربستان برنامه ریزی شده  است .چون درادامه ی سیاست مخالفت شدید پاسداران با برجام از موضع ضدآمریکایی است. همچنین فشاربرروی دولت روحانی برای عقب نشینی ازبرجام است . صدالبته اینجاد تنش جدیددرمنطقه برای به حاشیه بردن حمله به سفارت وکنسولگری عربستان است .
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران ١٠ نظامی متجاوز آمریکایی را که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند بازداشت کرد.بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس، هرکدام از قایق‌های آمریکایی مجهز به 3 مسلسل کالیبر 50 (یکی در جلوی شناور و دو تا در طرفین) است.این دو شناور که به صورت غیرقانونی وارد آب‌های ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، حدود ٢ کیلومتر در آب‌های کشورمان گشت زنی کردند که این اطلاعات برروی دستگاه جی پی اس آنها نیز ثبت بوده و هم اکنون در اختیار سپاه پاسداران است.از 10 نظامی دستگیرشده، 9 نفر مرد و یک نفر زن بوده‌اند. آن‌ها در شناورهای خود سلاح‌های نیمه سنگین همراه داشتند.
تماس‌های مکرر مقامات آمریکایی با تهران برای آزادی زندانیان ادامه دارد.
در پی انتشار این خبر، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در بیانیه‌ای، از توقیف دو فروند شناوری رزمی آمریکایی و دستگیری سرنشینان آن توسط واحدهای شناوری رزمی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در ساعت 16:30 دو شنبه مورخ 22/7/94 دو فروند شناور رزمی امریکایی حامل ده تفنگدار مسلح که وارد آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند .بنابراعلام روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در هنگام توقیف این شناورها ، ناوگروه هواپیما بر "ترومن" امریکا در جنوب شرقی جزیره فارسی و در آب های بین المللی نزدیک محل توقیف شناور حضور داشته است .
همچنین نیروی دریایی سپاه اعلام کرده است در زمان توقیف شناورهای رزمی امریکایی ، ناوگروه هواپیمابر "شارل دوگل "فرانسه نیز در شمال شرقی جزیره فارسی در آب های بین المللی در حال گشت زنی بوده است .روابط عمومی نیروی دریایی سپاه یادآور شده است : سرنشینان شناورهای امریکایی شامل 9 مرد و یک زن با برخورد اسلامی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه در سلامت کامل در محل مناسبی مستقر شده‌اند.
تصویرگفت‌وگوی چندتن از قهرمانان ورزش کشور با خامنه ای  23 دی -94
خبرگزاری فارس: گفت‌وگوی چندتن از قهرمانان ورزش کشور با رهبر انقلاب+ عکس
خامنه ای برای اینکه خودی نشان دهد و رهبری مادام العمری  اش را جا بی اندازد وبه رخ رقباو منتقدانش بکشاند که همکاره است. بنابراین  از سوی دفترش بطور سیستماتیک دیدارهای تشریفاتی برایش تدارک دیده می شود .به خصوص اگرچنانچه رفسنجانی دیدار داشته وروحانی سفر استانی  و سخنرانی داشته باشد .آن موقع فاصله زمانی دیدارهای تشریفاتی- تبلیغاتی خامنه ای کمتر می شود. لذا این دیدار همزمانی با دیدار رفسنجانی با صدراعظم پیشین آلمان و سفر وسخنرانی روحانی به عسلویه دارد که  روحانی درمورد افتتاح گازی باک نایه  خطاب به دولت احمدی نژاد وحامی اش خامنه ای گفت یکبار افتتاح می شود و درمورد تحریم ها گفت که ساده است باندانم کاری که منظور تأکیدات ضدآمریکایی  و فتنه ونفوذ واقتصاد جهادی- مقاومتی خامنه ای  می باشد موجب تحریم شد ولی رفع تحریم سخت است .آخر رژیمی که کاپیتان تیم ملی فوتبال رااعدام کرده یا قهرمان کشتی را درزندان کرمانشاه مجبور به خودکشی می کند و قهرمان دیگرراو ادار به سمبوست ود ستفروشی کرده می تواند طرفدار ورزشکار باشد؟
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصویری از گفت‌وگوی چند تن از قهرمانان ورزش کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای را منتشر کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصویری از گفت‌وگوی چند تن از قهرمانان ورزش کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای را منتشر کرد. این تصویر در حاشیه‌ی دیدار امروز (1394/10/21) دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای ورزش کشور با رهبر انقلاب اسلامی ثبت شده است.

در این تصویر آقایان کیانوش رستمی (قهرمان وزنه‌برداری جهان)، مهدی خدابخشی (قهرمان تکواندی جهان) و سعید معروف (کاپیتان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران) دیده می‌شوند.

No comments:

Post a Comment