Sunday 24 January 2016

تصاویر کوه نشینی وتصویردختربیمار 25 ساله وتقاضای کمک درمان بیماری

تصاویر کوه نشینی  وتصویردختربیمار 25 ساله وتقاضای کمک درمان بیماری 5 بهمن - 94
با کمال تأسف گزارش شده  در 130 کیلومتری بجنورد کوه نشینان (صومعه نشینان)  یا طایفه شعبانی(کال فتو) مردمانی هستند که در دل کوه، خانه هایی از جنس سنگ می سازند و در آنجا زندگی می کنند. این طایفه دارای 10 خانوار هستند و از راه دامپروری امرار معاش می کنند. صومعه نشینان از نعمت آب، برق و گاز محروم هستند؛ بچه های آنها نیز برای تحصیل فاصله 50 کیلومتری را تا اولین روستا طی می‌کنند..
«همچنین  در گزارش دیگر گفته می شود «حکیمه » دختر ۲۵ ساله‌ ساکن شهر سردشت زیدون است که ۱۴ سال است با بیماری ناشناخته خود که از ناحیه شکم برایش پیش آمده زندگی می کند و هر روز وضعیت جسمی، روحی و روانی وی بدتر می شود.
حکیمه به دلیل عفونت و خونریزی دکترها و متخصصین شیراز طی کمیسیون‌های متعدد و جلسات و بررسی‌های گوناگون و گرفتن آزمایش‌های مختلف بیماری را تشخیص نداده و حکیمه را هر ماه زیر تیغ جراحی قرار می‌دهند.
این دختر جوان از سال۸۰ تاکنون که به علت آپاندیس راهی درمانگاه سردشت شده تا به امروز به بیش از ده‌ها پزشک، متخصص و بیمارستان در شهرهایی مانند: سردشت، بهبهان، اهواز، شیراز و تهران مراجعه کرده است.
نتیجه همه این مراجعات به جز جلوگیری از خونریزی و عمل همان محل جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری ناشناخته وی بوده است.
وی به دلیل استفاده بیش از حد آنتی‌بیوتیک‌ها و داروها هم اکنون دچار نارسایی فوق غدد کلیوی، قند خون، ضعف در بینایی چشم شده است.خانواده وی به دلیل نداشتن هزینه‌های سنگین درمان، هزینه های ایاب و ذهاب، خرید تجهیزات و خرید دارو و لوازم مورد نیاز عاجز مانده است.
پدر حکیمه کارگری ساده است خانواده وی به دلیل نداشتن هزینه‌های سنگین درمان به بهبهان که نزدیک‌ترین مرکز درمان بود به پزشک دیگری مراجعه کردند که به دلیل نداشتن هزینه عمل که ۱۰۰ هزار تومان بیشتر نمی‌شد این پزشک از انجام عمل جراحی سر باز زد!
بالاخره در پایان گزارش  افزوده شده :امروز دستان مادر حکیمه رو به سوی آسمان و چشمانش با ریختن اشک‌‌هایی آرام آرام و با قطراتی زلال‌تر از باران به زمینیان است.
امید این دختر جوان ۲۵ ساله و خانواده‌اش را ناامید نکنیم و با حمایت‌های مالی هرچند اندک، یاری خدا و همراهی‌اش به سوی عمل جراحی، گامی در بخشیدن امید و زندگی به هم نوع نیازمند خود برداریم.
البته دو مورد گزارش تإسفبار مشتی از خروارها گزارشات مشابهی است که روزانه در رسانه های رژیم وارونه ی و لایت فقیه بازتاب داده می شوند و بخش ناچیزی از دستآورد عملکرد 37 ساله ی رژیمی است که بنیانگذارش  زیر پرده ی دبن شبادانه وعده حکومت مستضعفان وپابرهنگان را داده بود .
جانشین وی  خامنه ای که خودرا رهبر مستضعفان جهان و مسلمین جهان می داند. سیاست عوامفریبی ودین فروشانه وجنگ افروزی موهبت الهی رهبرش خمینی شیاد را باچاشنی تبلیغاتی ضد آمریکایی ادامه داده است .
ناگفته نماند که وی  برای حفه کردن صدای مخالفان وخاموش کردن صدای منتقدان ورقیب ، متخصص یا کارشناس فتنه و نفوذی ودشمن شناسی هم شده است .
چون مثل خمینی شیاد که ادعا کرد بوسه بردستان کوخ نشینان می زنند واز کاخ نشینان مرفه اسلام آمریکایی بی زاری می جوید . خامنه ای هم  منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر وبیکاری وفساد ورانت .... زندگی اشرافیت وتجمل گرایی داد .درصورتیکه وی وبیت و آقازاده واطرافیانش درست  وارونه ی این منشور 8 ماده ای عمل می کنند.
زیراکه رشد روزافزون  کاخ وکوخ نشینی  و کارتن خوابی، کودکان کارخیانی، کلیه و خون وچشم وتن فروشی و فقر وبیکاری و شکاف عمیق طبقاتی باشتاب ادامه دارد.
مهمتراینکه در رأس رژیم آلوده به فسادولایت فقیه عجیب دامنه ی جنگ قدرت وثروت  جناح وباندها گسترش یافته وحاد ومهارناپذیرشده است!
از سوی دیگر پاسداران  جنگ افروز وقدرت طلب وغارتگر  مدام در حال نفوذ دامنه ی قدرت و تسلط خود درهمه زمینه ها هستند ودرهمه موارد اجرای، قضایی، حقوقی و قانونی، سیاسی ،  اقتصادی ، اجتماعی و صدالبته نظامی مداخله گری آشکار می کنند که همراه باتهدید.... است .
البته قدرت مانورشان نه منحصر به داخل کشور نمی شود .چون برون مرزی هم هست . زیراکه مدافع سیاست صدورتروریسم وبنیادگرایی و بحران وجنگ افروزی خمینی و خامنع ای به برون مرز ومداخله گری درامور داخلی کشورهای منطقه وهمسایه هستند.
بلی به دلیل اینکه  خامنه ای رهبرولی فقیه انتصابی بلندگوی تبلیغاتی پاسداران شده است. لذا موجب شده تا دامنه قدرت ونفوذپاسداران مدام افزایش یابد و هیچ مرجعی هم شهامت برخورد یا سئوال وپرسش کردن از این ارگان فاشیستی  را نداشته باشد.
تاجاییکه پاسداران 25 سال بطور پنهانی و دورازچشم مردم ایران که نامحرم اند ودانستن حق شان نیست برنامه ی هسته ای بسیار پرهزینه ای را شروع کردند وپس از فاش شدن اسرارش از سوی مخالفان تبدیل به شعار انرژی هسته ای حق مسلم ما شد.
درحالیکه این پروژه هسته ای که قرار بود منتهی به سلاح هسته ای شود .ولی تحریم های گسترده راد رپی داشت که موجب عوارض گسترش تورم وگرانی وفقر وبیکاری و رانت خواری وورشکستگی وبحران ورکود اقتصادی شد.
طوریکه خامنه ای رهبر ولی فقیه به دلیل وحشت  از جامعه درحال انفجارناچارشدتن به مذاکره هسته ای باآمریکا دهد که درنهایت منجر به برجام شد .
ازسوی دیگرموجب تشدید اختلافات وموافقت ومخالفت های برجام باندهاشده است.
آنگونه که حامیان دلواپسان نگران برجام دست به قلع وقمع نامزدان انتخاباتی موافق برجام زده اند که تبدیل به نزاع باندها یا بحران جدید شده است .چون خامنه ای وروحانی دراین مورد نوعی رودرویی گفتاری باهم دارند.
بهرحال گذشته از اینکه بودجه سالانه ی ارگان های سرکوبگر ازجمله پاسداران افزایش می یابد وهزینه های تسلیحاتی – کمک های بلاعوض کلان مالی و تسلیحات نظامی همراه با خدمات پزشکی و دارویی وپوشاکی وموادغذایی ادامه دارد وزیرچتر مستشاری  درعراق وسوریه و یمن و بحرین ..... دنبال می شود.
ازطرف دیگر پاسداران هزینه ی بسیار گزاف صرف تولید وآزمایشات موشک های دوربرد خود می کنند وباافتخار از موضع قلدری وتهدید ادعای انبار حفاظتی موشک ها دردل کوه هاو عمق 500 متری زمین می کنند.
یعنی پس از 37 سال وعده ی حکومت مستضعفان وپابرهنگان خمینی شیاد تبدیل به کوخ وکوه نشینی محرومان و تقاضای کمک بیماران نیازمند محروم از مردم شده است و مقابلش  عامل کاخ نشینی رانت خواران وغارتگران و انبارموشکی وتأسیات هسته ای فردو کوهستانی پاسداران شده است.
بهرحال نیازنیست ئوال شود ریشه ی دوگزارش خبری بازتاب داده چیست؟ چون جوابگویی درکارنیست .برای اینکه رهبر رژیم در صدرتا ذیل آلوده به فسادو درگیرجنگ قدرت وثروت که انتصابی ونه انتخابی است  که به هیچ مرجع و نهاد وفردی پاسخگوی نیست و بطور افسارگسیخته در حالیکه روضه قانونگرایی می خواند آشکارا قانون شکنی می کند .
بدتر اینکه بطور مداوم جناح وباندگرایی می کند. برای همین در کشور ثروتمند وبزرگ ایران هرروز برتعداد محرومان وتهی دستان جامعه افزوده می شود و  شرایط ادامه بقای  شان طاقت فرسا ومرگبارترمی   گردد .
چون رژیم وارونه ی ولایت فقیه ، بربرمنش، نامتعارف وقرون  وسطایی  با ماهیت بغایت ارتجاعی  وعوامفریب وجنگ افروز .... است و تا زمانیکه ولی فقیه درقدرت باشد. همچنان جنگ افروزی ودشمن شناسی و  یکه تازی می کند ونه مخالفان راحذف فیزیکی می کند که رقبارا هم تحمل نمی کند وازصحنه حذف می کند .

بنابراین  مشخص است که درب برهمان پاشنه ی سابق می چرخد و اوضاع بدتر می شود وچشم انداز بهبود شرایط وجودندارد جز اینکه حکومت دمکراتیک جایگزین شود.
فرارودر 130 کیلومتری بجنورد مردمان طایفه شعبانی با حداقل امکانات در خانه‌هایی که خود با سنگ می سازند روز را به شب می‌رسانند.به گزارش فرارو، کوه نشینان (صومعه نشینان) مردمانی هستند که در دل کوه، خانه هایی از جنس سنگ می سازند و در آنجا زندگی می کنند. مردم طایفه شعبانی(کال فتو) در 130 کیلومتری بجنورد در دل کوه‌ها، خانه هایی از جنس سنگ ساخته اند. این طایفه دارای 10 خانوار هستند و از راه دامپروری امرار معاش می کنند. صومعه نشینان از نعمت آب، برق و گاز محروم هستند؛ بچه های آنها نیز برای تحصیل فاصله 50 کیلومتری را تا اولین روستا طی می‌کنند. عکس های پیمان حیدری پور عکاس آنا و وحید خادمی عکاس ایرنا از زندگی این طایفه را در زیر می‌بینید.
کمک برای درمان بیماری دختر ۲۵ساله
«حکیمه » دختر ۲۵ ساله‌ ساکن شهر سردشت زیدون که ۱۴ سال است با بیماری ناشناخته خود که از ناحیه شکم برایش پیش آمده زندگی می کند و هر روز وضعیتش جسمی، روحی و روانی وی بدتر می شود.
«حکیمه پساینده» دختر ۲۵ ساله‌ ساکن شهر سردشت زیدون که ۱۴ سال است با بیماری ناشناخته خود که از ناحیه شکم برایش پیش آمده زندگی می کند و هر روز وضعیتش جسمی، روحی و روانی وی بدتر می شود.
به دلیل عفونت و خونریزی دکترها و متخصصین شیراز طی کمیسیون‌های متعدد و جلسات و بررسی‌های گوناگون و گرفتن آزمایش‌های مختلف بیماری را تشخیص نداده و حکیمه را هر ماه زیر تیغ جراحی قرار می‌دهند.
این دختر جوان از سال۸۰ تاکنون که به علت آپاندیس راهی درمانگاه سردشت شده تا به امروز به بیش از ده‌ها پزشک، متخصص و بیمارستان در شهرهایی مانند: سردشت، بهبهان، اهواز، شیراز و تهران مراجعه کرده است.
نتیجه همه این مراجعات به جز جلوگیری از خونریزی و عمل همان محل جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری ناشناخته وی بوده است.
وی به دلیل استفاده بیش از حد آنتی‌بیوتیک‌ها و داروها هم اکنون دچار نارسایی فوق غدد کلیوی، قند خون، ضعف در بینایی چشم شده است.
عوارض داروهای مصرفی وی را زمین‌گیر کرده است و به دلیل انجام بیش از حد عمل جراحی بافت‌های پوستی وی از بین رفت و دو بار با انجام CPR  از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌ام.
خانواده وی به دلیل نداشتن هزینه‌های سنگین درمان، هزینه های ایاب و ذهاب، خرید تجهیزات و خرید دارو و لوازم مورد نیاز عاجز مانده است.
پدر حکیمه کارگری ساده است و به دنبال رزق و روزی حلالی جهت به دست آوردن خرج زندگی، خانواده و بیماری دخترش است.
مداوا در خانه به دلیل وضعیت ضعیف بنیه مالی
بعد از مدتی توسط پزشک دیگری محل عفونت شکم این بیمار برداشته می‌شود و تحت مراقبت قرار می‌گیرد، اما به دلیل عدم توانایی مالی خانواده حکیمه، او را به منزل راهی کرده و وی را در خانه مداوا می‌کنند.
روزی یکی از پزشکان بهبهان وی را به رئیس بیمارستان شریعتی تهران معرفی می‌کند، ولی به دلیل نداشتن هزینه‌های جاری و درمان از ادامه فعالیت درمان باز می‌ماند.
هر روز حکیمه پانسمان خود را در مرکز بهداشت و درمان سردشت زیدون عوض می‌کرد و هر هفته یکبار تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت، بعد از شش ماه که تحت مراقبت پزشکان شیراز قرار گرفت اوضاع این بیمار روز به روز بدتر شد و به طوری که شکم حکیمه داغ، سفت و خونریزی بیشتر می‌شود.
پزشک برای ۱۰۰ هزار تومان حکیمه را عمل نکرد!
خانواده وی به دلیل نداشتن هزینه‌های سنگین درمان به بهبهان که نزدیک‌ترین مرکز درمان بود به پزشک دیگری مراجعه کردند که به دلیل نداشتن هزینه عمل که ۱۰۰ هزار تومان بیشتر نمی‌شد این پزشک از انجام عمل جراحی سر باز زد!
خانواده حکیمه که به سختی و با کمک‌های مردمی توانسته این راه را ادامه دهد با تمام توان خود این مبلغ را تهیه و دوباره حکیمه را زیر تیغ جراحی قرار دادند که پس از بررسی، پزشک مربوطه تشخیص سرطان داد!
خانواده این بیمار با درخواست اسنادی مبنی بر تایید سرطان وی، تنها با جواب تشخیص بر اساس تجربه مواجه می‌شوند و سناریوی بی‌پایان اشتباهات و تشخیص‌های متعدد ادامه‌دارتر می‌شود
این دخترخانم با بیان اینکه تاکنون میلیونها  تومان که با کمک‌های مردمی فراهم شد صرف درمانم شده است، گفت: پدرم تنها یک کارگر کم درآمد و شاغل در انبار است و توان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان من را ندارد.
وی با اشاره به اینکه عوارض داروهای مصرفی من را زمین‌گیر کرده است، افزود: به دلیل انجام بیش از حد عمل جراحی بافت‌های پوستم از بین رفت و یک بار نیز مجبور به انجام عمل جراحی پلاستیک شده‌ام و در زمان انجام عمل‌های جراحی نیز دو بار با انجامCPR  از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌ام.
امروز دستان مادر حکیمه رو به سوی آسمان و چشمانش با ریختن اشک‌‌هایی آرام آرام و با قطراتی زلال‌تر از باران به زمینیان است.
امید این دختر جوان ۲۵ ساله و خانواده‌اش را ناامید نکنیم و با حمایت‌های مالی هرچند اندک، یاری خدا و همراهی‌اش به سوی عمل جراحی، گامی در بخشیدن امید و زندگی به هم نوع نیازمند خود برداریم.
کمک برای درمان بیماری دختر ۲۵ساله 
 لازم به توضیح است این گزارش چندی پیش نیز دررسانه ها منتشر وامروز به درخواست خانواده این دخترجوان جهت مساعدت در خیریه نسیم وصال منتشرشدو تصاویر با اجازه خانواده منتشرشده است.

No comments:

Post a Comment