Wednesday 7 October 2015

خطاب به آقای یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین

شایان یادآوریست  که این نامه برای آقای مهدی یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین  نوشته شد . متأسفانه بالاترین ایمیل تماس نداردتا که بتوان بطور مستقیم با آقای یحیی نژاد ارتباط برقرار نمود .از طریق ایمیلی که حساب من برای یکماه بسته شده است .در خواست ایمیل تماس باآقای یحیی نژاد کردم .ولی جوابی دریافت نکردم . از طریق دیگری اقدام کردم  تا شاید بتوانم ایمیل تماس به دست آورم اما موفق نشدم . بنابراین راهی باقی نمانده است جزاینکه نامه با کمی دستکاری در وبلاگ بازتاب داده شود.
خطاب به آقای یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین 
آقای یحیی نژاد سلام  و خسته نباشید
خوشحالم که در بین نظرتان زیر لینکی ایمیل تماس برای شکایات کاربران ورسیدگی به شکایات کاربران را اعلام نمودید:info@balatarin. 
امیداست همانگونه که گفته اید باور به دمکراسی دارید پای بند باشید  وهمچون بالایارهای سایت بالاترین جانبدارانه برخورد نکنید.
چون در غیراینصورت ادعای دمکراسی داشتن شعاری بیش نیست . به ویژه اینکه رژیم جمهوری اسلامی هم مدعیست که آزاد و امن ترین کشور جهان است . درحالیکه در عمل وارونه ی این ادعا واقعیت دارد.
آقای یحیی نژاد لینک هایی که من تاکنون زده ام درسایت بالاترین موجود است که مشخص است منبع و عنوان ومحتوای شان چیست ومخاطبانش کیستند؟
هرگز لینکی از جریانات سیاسی به خصوص مجاهدین نزده ام . چون مطالب لینک های من برگرفته از موضوعات جاری روز رسانه های رژیم است که نظر انتقادی  را ضمیمه شان می کنم.
پس ازبازتاب دادن لینک ها در سایت بالاترین  یکی دو کامنت هم زیر لینک زده می شود که معمولاً برگرفته از متن لینک است که بخشی از نظرم هست .
به هیچ کاربری هم کار ندارم  و به برخی از لینک های گوناگون هم رأی می دهم و تا مدتی پیش اصلاً رأی منفی به لینک ها نمی دادم .چون تلاش کرده ام بدون ایجاد تنش از طریق ظرفیت سایت پیامم را  به مخاطبانم منتقل کنم. به خصوص هدف اصلی ارسال پیام به هموطنان داخل کشور است که دسترسی به اینترنت وبالاترین دارند.
 
کم وبیش اشراف دارم که کاربران بالاترین یک دست نیستند و  دارای نظرات موافق ومخالف گوناگون می باشند. همانگونه که عوامل رژیم هم در این شبکه ی مجازی حضور دارند . به خصوص در این فضای مجازی باانتخاب کردن نام  مستعار غیر واقعی  از سوی کاربران که برای پوشش امنیتی و.... است. موجب شده  تاکاربران سایت باچهره های شناخته شده و نظرات وباورهای خاص مواجه نباشند.
چون من مخالف رژیم هستم .بنابراین طبیعی است که مدافعان رژیم از مطالب من خوش شان نیاید وبا نظراتم مخالف باشند که حق شان است وایراد نداردبه شرطی که وقتی می خواهند واکنش انتقادی نشان  دهند منطقی ووارد باشد ومربوط به موضوع لینک ومحتوایش باشد . نه اینکه بهانه ای برای تحقیر وتمسخر وتهدید واتهام زدن وتوهین کردنم و ربط دادن لینک به مجاهدین باشد که همراه با فحاشی وهذیان گویی  می باشد. چون این شیوه رفتار تحریک آمیز و همراه با واکنش است.
شک ندارم که ظرفیت تحمل پذیری هرفرد نه نامحدود که محدود است . از طرفی سکوت مقابل کامنت های انتقادی بحث برانگیز، بمنزله تأیید منتقد مخالف است. به ویژه اگر طلبکار باشد کهن ور علی النور است .
از طرف دیگر مشکل اساسی شیوه رسیدگی و پاسخ گویی به ردگزارشات  از سوی بالایار هم  مطرح هست .چون آشکارا سیاست تبعیض و سانسور  از سوی اینان اعمال می شود  .
لذا جواب منطقی دادن  به بهانه گیران فعال زیر لینک هایم که برای شان  نه قابل قبول نیست  که بیشتر واکنش های تحقیر وتمسخرآمیز..... نشان می دهند .
لذا گاهی وقت  نمی شود تحمل و سکوت کرد . چون با جوسازی و تهاجم باندی که جنبه ی اتهام و....  دارد  شرایط تحمیلی به وجود می آید که باید واکنش نشان داد و  کوتاه  نیامد .درحالیکه همین واکنش تبدیل به تیغ نهادن برکف زنگیان مست می شود که باندی عمل می کنند تا باجوسازی ولمپن بازی هایی که هرگز هیچ ربطی به موضوع لینک و محتوایش ندارد.شروع به تهدید .... ردگزارش برای بستن حساب می کنند.
متأسفانه با این ترفند لورفته وتکراری مدام نه حساب من بسته شده است که وبلاگ های "نقدوبررسی مطبوعات "  و " نگاه نقادانه " و.... مسدود شده اند. 
مسخره اینکه روشنگری مستند محور این موضوع موجب بهانه مداخله در بالاترین ومسدود شدن وبلاگ می شود .اتفاقی که در مورد وبلاگ " نگاه نقادانه " به وقوع پیوست.
بلی آقای یحیی نژاد اذعان می کنم  تنها کاربر بالاترین ام که فقط لینک های مسایل روز ایران را همراه با نظراتم ازطریق وبلاگ در بالاترین بازتاب می دهم .
تنها کاربری هستم که به دلایل اشاره شده حسابم بیش از هرکاربر دیگری از 1 روز تا یک ماه بطور سیکلی بسته شده است.
طوریکه در مدت 2 ماه گذشته یکبار دوهفته و بار دوم  برای مدت یک هفته حسابم بسته شد. اکنون هم برای یک ماه بسته شده است .چون در پیشگفتار مطلب آخرین لینکم  شمارا مخاطب قرار دادم .
جالب است که مشتریان ردکنندگان گزارش علیه ی من، همیشه  ثابت هستند وتعدادشان از انگشتان یک دست کم تراست.
 بهرحال نه عجیب، که معجزه است . چون کاربران پیگیر لینک های من  ضمن منفی دادن و کامنت های آنچنانی زدن بطور مستمر گزارش رد می کنند تا حسابم بسته شود. همراه بااین اقدام شان ، درخواست اخراج کامل من از بالاترین می کنند.
بلی  همانگونه که اشاره شد تعداد شان کمتر از انگشتان یک دست است.  ولی  معلوم نیست چه رمز یا سِری هست  که همیشه در پیگیرشان موفق بوده اند چون به هدف شان رسیده اند.
معجزه عجیب تر این است که نمی دانم چرا رد گزارشات توهین شخصی و دشنام و بی ربط  کامنت اینان  که به موضوع لینک هایم می شود وتکراری است. وقتی ا از سوی من گزارش رد می گردد. هیچ کاربرد ندارد. چون ترتیب اثرداده نمی شود! طوریکه تبدیل به معمای غیرقابل حل برای من شده است!
تاکنون نتوانستم بدانم دلیل اقدام یک جانبه نگری بالایارها علیه ی من و جانبداری  عمل کردن شان در مورد چندکاربرمخالف من چیست؟
در صورتیکه این کاربران ضمن اینکه وکیل مدافع سر سخت بالاترین  هستند؛ هرگز مشارکتی در لینک زدن ندارند .چون برسر شاخ نشسته وبن می برند .یعنی دارند زیرلوای دوستی و مدافع صوری بالاترین ریشه بالاترین را می زنند.
برای اینکه اگر تصور شود که  اینات دوستدار بالاترین اند .اما با تبلیغ منفی که  اینان می کنند .خیلی بیش ازاینکه بطور مستقیم به بالاترین حمله شود ضربه براعتبار بالاترین وارد می کنند.
بهرحال  گفتنی ها زیاد است و سرشما حسابی شلوغ است وگرفتن وقت تان روانیست .
اماجهت اطلاع آقای یحیی نژاد  اگر فرصت شد یک سری به لینک های من بزنید تا بدانید محتوای لینک ها وکاربران فعال منفی دهنده  به لینک های من کیستند؟ چرا ثابت قدم اند؟ چگونه خارج از موضوع متن لینک ها کامنت ها می زنند ومحتوای کامنت ها وهدف ودرخواست شان چیست؟
چرا به جای بسته شدن حساب اینان،  همیشه حساب من بسته می شود ؟
آیا موافقید منم مثل اینان دارای چند حساب شوم و به جای لینک زدن رفتاری مشابه اینان داشته باشم تا کاربران بیشتری را از دست بدهید ؟
 گذشته از اینکه آخرین لینک داغ شده ی من پس از اینکه دوسه ساعت که در صفحه داغ بود برداشته شد . بعدآمار کلیک لینک هم فیلترگردید . سئوال است که این چگونه مدافع دمکراسی بودن است؟
بهررو تأکید می شود اگر چنانچه فرصت چک کردن سایر لینک های مرا ندارید . لااقل 2 لینک آخر مرا به بینید که آدرس شان ضمیمه شده است . حتماً کامنت های زده شده این دو لینک  را چک کنید تا بدانید محتوا وپیام شان چیست و رد کنندگان گزارش و سینه چاکان مدافع بالاترین کیستند؟


چرا درکامنت های شان که  همراه با تحقیر و تمسخر ....  می باشد از من با عنوان " مرحوم" یاد شده و مراسم برگزاری حلوا خوری شب هفتم  هم چاشنی شده است؟!
اگر  این شیوه گفتار توهین علنی شخصی وهتک حرمت کردن  نیست؛ پس چیست؟
مقابل این توهین بالایارهای شما چه اقدام یا واکنشی انجام داده اند؟ نظر شما دراین مورد چیست؟
نکند مثل دفعه قبل و جوسازی ورد گزارشات کاربران شناخته شده این لینک بهانه ای خواهد شد تا باا تهام مداخله دربالاترین وبلاگ مسدود گردد!
آقای یحیی نژاد امیدوارم پس ازبازبینی و بررسی وریشه یابی  هم حسابم باز شود. هم وبلاگ های اشاره شده  باز شوند .
چون برخلاف خواست مخالفانم ، به نظرم حضور امثال کاربرانی مثل من درسایت بالاترین خیلی بیشتر به نفع بالاترین و کاربران است تا نبودن شان . برای اینکه لینک های من آمار کلیک های قابل توجهی دارند و دارای منابع ومستند هستند .  زیرا که لینک هااز  کاربران فیس بوک هم رجوع کننده دارند.
منتظر پاسخ منطقی واقدام مقتضی شما هستم
کاربر متهم یا بقول مخالفانم  "مرحوم" سه پیچ
sepich

14 مهر -94

No comments:

Post a Comment