Friday 2 October 2015

تصاویر مراسم وداع با هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در آزادی

بدون آنکه گفته شود چرا برخلاف ادعای مبنی براینکه ایران امن وآزادترین کشور جهان است ؟ اما دلیل چیست که  جوان سالم 30 ساله فوتبالیست دچار سکته معزی می شود وجان می سپارد؟ آخر این چگونه رژیم مرگ آفرینی است که مدام خبرهای مرگ  تولید و مخابره می  کند؟
بهرحال گزارش شده است  که  مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، بازیکن فقید تیم فوتبال پرسولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. حدود 20 هزار نفر از هواداران پرسپولیس و سایر اهالی ورزش کشور در مراسم تشییع  شرکت کردند. این مراسم که از ساعت 8:30 دقیقه صبح در ورزشگاه آزادی آغاز شد، علاوه بر هواداران، بازیکنان و مدیران فعلی و سابق پرسولیس، شمار زیادی از مسئولان سایر تیم ها و رشته های ورزشی نیز حضور داشتند
اما  شعارهایی همچون هادی کجایی، ورزشگاه بیقراره» و «خداحافظ کاپیتان باتعصب» از جمله شعارهایی بود که هواداران پرسپولیس سر می دادند.
 همچنین همسر و دو فرزند هادی نوروزی نیز در مراسم حضور داشتند. برای لحظاتی دختر کوچک هادی نوروزی را پیش برانکو آوردند و سرمربی پرسپولیس او را در آغوش کشید که این صحنه باعث شد بسیاری از حضار کنترل خود را از دست بدهند و گریه کنند.  همینطور وقتی فرزند دیگر هادی نوروزی با عکس پدرش روی دوش هواداران قرار گرفت، جمعیت متاثر شدند.
البته جای تعجب و سئوال نیست که چرا 37 سال است شبانه روز بازار مرگ حسابی داغ بوده است. چون پس از اینکه اقتصاد به نجیب حیوان حواله شد . بنابراین به جای رونق بازاراقتصادی و کاریابی و اشتغال، می بایست بازارجانشین داغ می شد وگسترش و توسعه می یافت. برای همین بازارتولید مرگ  خوب داغ شد تا  دامنه ی گورستان های کشور هرچه بیشتر آباد گردند.
 ولی سئوال است که باید ازخمینی وعوامفریب و دین فروش و جنگ افروز و جانشین وی خامنه ای چگونه  یاد نمود؟ چون  پس از  اینکه رژیم قرون وسطایی جنگ افروز وگورستان آباد کن شکل گرفت ، از آن زمان تا حال بطور سیستماتیک  پیام مرگ داده شده است .
زیراکه ابتدا اعدام ها آغازشد . در ادامه  جنگ افروزی و ماشین کشتارش برای 8 سال ادامه یافت و شبانه روز مرگ تولید کرد.  موازی آن  اعدام های درون سیاه چال ها  همگام  با کشته شدگان جبهه های جنگ و دارزدن های  سرچهارراه ها و معابر عمومی و حاشیه های نمازجمعع ها شد  تاناقوس مرگ  در سراسر خاک میهن طنین انداز شود و بوی خون آسمان تیره و سیاه همه شهرها وروستاهای  ایران  را فرا گیرد .
زیرا که این شرایط طاقت فرسای تحمیلی  مکمل  سیاست  سرکوب و  ترور وسانسور وضرب و شتم شدیدشد.  مکمل آن موج بازداشت ها با شکنجه وصدور احکام شلاق و سنگسار وقطع اندام و دار زدن ها هم اعمال شد و تاحال  هم ادامه داشته است .
بهرحال آنگونه فضای مرگ بار و تحمل ناپذیری در ایران  تحمیل و حاکم شده است که موجب سکته ی مغزی کاپیتان 30 ساله ی باشگاه تیم فوتبال پرسپولیس  شده است  و وی به حبیب خبیری  پیوست که کاپیتان تیم ملی فوتبال بود که  تیرباران گردید.
دراین رابطه پس از پخش خبر سکته و بستری شدن هادی نوروزی ابتدا هواداران بهت زده  و غمگین این بازیکن جوان جلوی بیمارستان آتیه  تهران تجمع برپا کردند. درادامه در ورزشگاه آزادی برای وداع با وی حضور داشته اند
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی 
(تصاویر) مراسم وداع با هادی نوروزی در آزادی 
فرارومراسم تشییع پیکر هادی نوروزی، بازیکن فقید تیم فوتبال پرسولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.به گزارش فرارو، حدود 20 هزار نفر از هواداران پرسپولیس و سایر اهالی ورزش کشور صبح جمعه در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شرکت کردند.در این مراسم که از ساعت 8:30 دقیقه صبح در ورزشگاه آزادی آغاز شد، علاوه بر هواداران، بازیکنان و مدیران فعلی و سابق پرسولیس، شمار زیادی از مسئولان سایر تیم ها و رشته های ورزشی نیز حضور داشتندهادی کجایی، ورزشگاه بیقراره» و «خداحافظ کاپیتان باتعصب» از جمله شعارهایی بود که هواداران پرسپولیس آن را سر می دادند.همسر و دو فرزند هادی نوروزی نیز در مراسم حضور داشتند. برای لحظاتی دختر کوچک هادی نوروزی را پیش برانکو آوردند و سرمربی پرسپولیس او را در آغوش کشید که این صحنه باعث شد بسیاری از حضار کنترل خود را از دست بدهند و گریه کنند. همچنین وقتی فرزند دیگر هادی نوروزی با عکس پدرش روی دوش هواداران قرار گرفت، جمعیت متاثر شدند.بهرام افشارزاده، علی فتح الله زاده، پرویز مظلومی، جواد نکونام، عبدالحمید احمدی، مناف هاشمی، بهداد سلیمی، امیر عابدینی، غلامرضا عنایتی، وحید طالب‌لو، میلاد میداوودی، عادل کلاه‌کج، آرش برهانی، عادل فردوسی پور، حسین عبدی، بهروز رهبری فرد، حسین بادامکی، فرزاد آشوبی و... از دیگر چهره‌های مطرح حاضر در مراسم بودند. عکس های حسین حیدرپور عکاس تسنیم و عکس های منتشر شده در ورزش سه از این مراسم را در زیر می بینید.

2 comments:

  1. شعر نگو. چیو به چی ربط دادی. ادم مخالف باشه اما عاقل باشه

    ReplyDelete
  2. روانش همواره شاد باد که دراخلاق ورفتاردرمسیرراه پهلوانان بزرگ ایرانزمین قدم برداشت وبه همین لحاظ مرگش دل میلیونها انسان را اندوهبار کرد وغیرقابل باوربود من بعنوان یک ورزشکاروورزش دوست قدیمی با دلی اندوهگین این ضایعه بزرگ وجبران ناپذیر را به همسروفرزندان وپدرومادروبرادران وخواهران داغدارش وملت ایران وخانواده بزرگ ورزش کشوروبه تیم محبوب پرسپولیس وهوادارانش ازصمیم قلب تسلیت میگویم برای روان پاکش ارزوی ارامش ابدی وبرای اعضا خانواده اش صبروسلامتی خواهانم.یاد وخاطره هادی عزیزکاپیتان محبوب سرخپوشان همواره گرامی باد.اما همانگونه که به درستی درمطلب اشاره کرده اید درحکومت ولایت مطلقه فقیه که جزمرگ وسیاهی وزاری وماتم وسرکوب ونقض اشکارحقوق بشر ودستگیری واعدام وفقروفلاکت وبیکاری وفساد واعتیاد وعقب ماندگی ونابسامانی محیط زیست والودگی مواد غذایی وفضای شهری دستاورد دیگری برای ملت تحت ستم وتبعیض ایران نداشته است انسانهایی چون هادی نوروزی با منش پهلوانی واحساس انسانی به چنین وضعیتی گرفتارمیشوند وجامعه وخانواده ازوجود ارزشمندشان محروم میشوند.

    ReplyDelete