Friday 2 October 2015

تصاویر جالب و سخنرانی جالب تر احمدی‌نژاد در بیرجند!

 
حامیان احمدی نژاد که جزو جبهه متحد اصولگرای مصباح یزدی در مجلس ارتجاع می باشند و به شدت فعال هستند .طوریکه در صف مقدم منتقدان دولت روحانی و مخالفان توافق هسته ای اند . برای همین چپ و راست پشت تریبون درحال تطق کردن های آتشین ضد آمریکایی و اسراییلی و رفسنجانی ودولت روحانی اند ومخالفت شدید با توافق هسته ای می کنند و ظریف و اعضای تیم هسته ای را به کمیسیون برجام مجلس ارتجاع فرا می خوانند ومورد بازجویی قرار می دهند ومتهم شان می کنند که از برنامه هسته ای خوب دفاع نکرده اند.
به خصوص که برگزاری انتخابات مجلس دهم ارتجاع هم در اسفندماه درپیش است . بنابراین تلاش می کنند از طریق جوسازی فضایی حاکم کنند تا دست شورای نگهبان آلت دست خامنه ای کاملاً بازباشد تانامزدان رقیب حامی روحانی ورفسنجانی ودولت یازدهم وبه خصوص مدعیان اصلاح طلب رد صلاحیت شوند.
در این رابطه احمدی نژاد هم فعال شده است . چون تصمیم دارد با کمک حامیانش  در مجلس ارتجاع دوباره به صحنه ی قدرت بازگردد.
برای همین به بیرجند استان خراسانی جنوبی سفر کرد .به نظر می رسد که معجزه رخ داده است .برای اینکه ترکش شعاع احاطه شدن  درنور آن موقع که احمدی نژاد  سخنرانی در سازمان ملل داشت به وی اصابت  کرده چون چشمان احمدی نژاد موقع سخنرانی اش دریک مسجد در بیرجند اززیادی نور بسته شده است.
 البته فراموش نشده آن زمان که آق ممود  رئیس جمهور بود  به بحنورد سفرکرد تا ازانرژی هسته ای حق مسلم ماست دفاع کند. وی در جمع دانشجویان بسیجی اصول گرا حاضر شد و گفت که مغز روشنفکر های ماازمغز بزغاله هم کمتر است. البته اعتراض روشنفکران رقیب هم به جایی نرسید. چون دستگاه فاسد قضاییه علیه شان بوده و هست.
جالب اینکه احمدی نژاد پس ازترک بجنورد هلیکوپتری که حامل  وی بود در مسرپروازهوایی در  کنار  رودخانه ی روستایی فرودآمد. ناگهان اهالی روستا با دیدن احمدی نژاد فریاد زدند "انرژی هسته ای حق مسلم ماست "
بگذریم باشگاه خبرنگاران پاسداران گزارش کرده است   که  به مناسبت عید غدیرخم احمدی نژاد پس از دیدار با جمعی از دوستداران و به حرم امام رضارفت . پس از آن  به بیرجند در استان خراسان جنوبی سفر نمود و در مسجد حضرت صدیقه طاهره جنوبی حضور یافت  و به ایراد سخنرانی پرداخت.   همزمان با حضور احمدی نژاد در مسجد حضرت صدیقه طاهره بیرجند حاضران شعارهایی چون"ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار"، "دستگل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "به جون هرچی مرده احمدی بر می گرده"، "احمدی دلاور حمایتت میکنیم" سر دادند.
احمدی نژاد در سخنان خود گفت همه وجودم وقف همه مردم ایران و خراسان جنوبی که این عبارت با تشویق انبوه جمعیت حاضر در مسجد و خیابان و کوچه های اطراف مسجد همراه شد. از حواشی این سخنرانی گزارش شده است که پس از پایان سخنران احمدی نژاد در حالیکه وی در میان حاضرین جلوی مراسم دیده می شد یکی از حاضرین به او گفت: "به شما تهمت می زنند چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟" که احمدی نژاد با لبخندهمیشگی اش گفت یک دقیقه از وقت مردم را صرف دفاع از خود نمی کنم، همه وجودم صرف مردم خراسان جنوبی.

  همچنین سایت دولت بهار وابسته به احمدی نژاد نوشت: محمود احمدی نژاد در سخنرانی خود گفت : 
حکومت صالح مهمترین رکن جامعه است. اگر بهترین اندیشه و باورها در جامعه جاری و بهترین امکانات مادی نیز در دسترس باشد، لیکن حاکمیت از صلاحیت های لازم برخوردار نباشد جامعه روی آرامش و صلاح نخواهد دید و پیشرفت حقیقی و پایدار اتفاق نمی افتد. حکومت صالحان لازمه و ضامن دوام و رشد و کمال جامعه و شکوفایی استعدادها و پیشرفت ماندگار ملت هاست.
البته احمدی نژاد بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به عملکرد 8 ساله ی دولت عدالت محور وپاک ترین در تاریخ کند و بگوید چرا دردوران وی اختلاس 3 هزارمیلیارد تومان بانکی به وقوع پیوست؟ یااینکه چرام حمدرضا رحیمی معاون اول سابق وی  همراه با حمید بقایی مشاور وی ورئیس سازمان صنعتگران در زندان وبازداشت هستند . یااینکه برای چه بابک زنجانی توانست ده ها میلیارددلار اختلاس کند . یااینکه چرا 800 میلیارد دلار درد وران 8 ساله وی به خارج از کشور منتقل شد. اما مدعی شده است:

**از ابتدای خلق بشر همواره مهمترین چالش و درگیری اصلی، بر سر شکل و نوع حکومت و حاکمان بوده است.
**ارزش های الهی و انسانی به میزان پایبندی حاکمان به آن درجامعه منتشر و پایدار می شود. و به میزان تقصیر یا قصور حاکمان از جهت این ارزش ها و اشتباهات آنان، نابسامانی، بدی و بی اخلاقی و ظلم و تبعیض و تحقیر و فساد در جامعه گسترش می یابد. یک اشتباه جزیی از حاکم در مسیر اجرا چه بسا، خسارات جبران ناپذیری وارد می کند.
**عدالت کامل برپا نخواهد شد جز با حاکمیت انسان کامل و معصوم و بدون اشتباه که مظهر توحید اکمل و ایمان اتم و عدالت محض است. این فلسفه امامت و ولایت است که پیگیری و ابلاغ آن ماموریت همه پیامبران الهی بوده است.
**بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند

امروز شیطان با تمام قوا و با همه ایادی و پیروانش به میدان آمده است تا مانع از اتفاق بزرگ پیوستن عمومی مردم به انسان کامل شود. اتفاقی که در راه است و به فضل الهی بسیار، بسیار زودتر از آنچه بدخواهان تصور می کنند خواهد رسید.
بالاخره اینکه احمدی نژاد در پایان سخنرانی خود مدعی شد : امام زمان در صحنه جهان اگرچه غیر ظاهر ولکن حاضر و منتظر رسیدن جامعه جهانی شایسته و تراز حکومت سراسری توحید و عدالت است. ما انسان ها عقب افتاده ایم یا بهتر بگویم بر اثر اغوای شیطان پابه­پای پیامبر و امام حرکت نکرده ایم. رمز دشمنی و کینه توزی تمام نشدنی شیطانیان و مستکبران با ملت ایران را باید در این جست که ملت بزرگ و مومن و عدالت جوی ایران با حقیقت امام آشنا شده و بدنبال اتصال به او و برقراری حاکمیت او در جهان است و  خلافت اسلامی ولایت فقیه ، یادگار خمینی ، این مسئولیت عظیم را در حساس ترین دوران برعهده دارد.

(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند

(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند
(تصاویر) سخنرانی احمدی‌نژاد در بیرجند 
فرارومحمود احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنج شنبه در مسجد صدیقه طاهره بیرجند استان خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی پرداخت.  به گزارش فرارو، روز گذشته محمود احمدی نژاد پس از دیدار با جمعی از دوستداران و تشرف به حرم حضرت ثامن الحجج امام علی ابن موسی الرضا(ع) عازم بیرجند، مرکز استان خراسان جنوبی شد تا در جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید غدیرخم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) حضور یابد. همزمان با حضور احمدی نژاد در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند حاضران شعارهایی چون"ابالفضل علمدار احمدی رو نگه دار"، "دستگل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا"، "به جون هرچی مرده احمدی بر می گرده"، "احمدی دلاور حمایتت میکنیم" سر دادند.احمدی نژاد در سخنان خود گفت همه وجودم وقف همه مردم ایران و خراسان جنوبی که این عبارت با تشویق انبوه جمعیت حاضر در مسجد و خیابان و کوچه های اطراف مسجد همراه شد.باشگاه خبرنگاران از حواشی این سخنرانی گزارش داده است که پس از پایان سخنران احمدی نژاد در حالیکه وی در میان حاضرین جلوی مراسم دیده می شد یکی از حاضرین به او گفت: "به شما تهمت می زنند چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟" که رئیس جمهور سابق با لبخند گفت یک دقیقه از وقت مردم را صرف دفاع از خود نمی کنم، همه وجودم صرف مردم خراسان جنوبی. عکس های محسن نوفرستی عکاس مهر از استقبال بیرجندی ها از احمدی نژاد را در زیر می بینید.
سایت دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد.اهم سخنان وي از اين قرار است:**حکومت صالح مهمترین رکن جامعه است. اگر بهترین اندیشه و باورها در جامعه جاری و بهترین امکانات مادی نیز در دسترس باشد، لیکن حاکمیت از صلاحیت های لازم برخوردار نباشد جامعه روی آرامش و صلاح نخواهد دید و پیشرفت حقیقی و پایدار اتفاق نمی افتد. حکومت صالحان لازمه و ضامن دوام و رشد و کمال جامعه و شکوفایی استعدادها و پیشرفت ماندگار ملت هاست.
**
از ابتدای خلق بشر همواره مهمترین چالش و درگیری اصلی، بر سر شکل و نوع حکومت و حاکمان بوده است.
**
ارزش های الهی و انسانی به میزان پایبندی حاکمان به آن درجامعه منتشر و پایدار می شود. و به میزان تقصیر یا قصور حاکمان از جهت این ارزش ها و اشتباهات آنان، نابسامانی، بدی و بی اخلاقی و ظلم و تبعیض و تحقیر و فساد در جامعه گسترش می یابد. یک اشتباه جزیی از حاکم در مسیر اجرا چه بسا، خسارات جبران ناپذیری وارد می کند.
**
عدالت کامل برپا نخواهد شد جز با حاکمیت انسان کامل و معصوم و بدون اشتباه که مظهر توحید اکمل و ایمان اتم و عدالت محض است. این فلسفه امامت و ولایت است که پیگیری و ابلاغ آن ماموریت همه پیامبران الهی بوده است.
**
بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند.
**
امروز جریان تکفیری و وهابی و صهیونیسم جهانی، نماد کامل خط شیطان هستند. اینان از جنس و نسل همان مدعیان پیروی از پیامبر(ص) و جریان مقابل جانشینان بر حق پیامبر در صدر اسلام، هستند که، در جریان تاریخ، امروز به اینجا رسیده اند.
** 
حفظ ایران و ایرانی در سایه باورمندی و پیروی از غدیر و فرهنگ غدیر است. غدیر جاری در تاریخ و هستی و رمز خلق عالم و جامعه انسانی است.
**
امروز که جامعه بشری پس از تجربه راههای گوناگون و کسب معرفت بالاتر و با هدایت الهی به سرعت متوجه اصل امامت و حقیقت انسان کامل و ضرورت رسیدن به او و برپا کردن جامعۀ در تراز او می شود، مکر و حیله شیطان و مستکبران پیچیده تر و گسترده تر از گذشته می شود. به نسبت رشد و نزدیک شدن انسانها به معیارهای امام، شیطان گرچه عقب نشینی می کند لیکن پشت نقاب و شعار خواسته های اصلی و آرزوهای فطری و تاریخی انسانها سنگر می گیرد.
**
امروز جامعه بشری خواستار آزادی، حق انتخاب، حقوق برابر و حاکمیت صالح و عادل است و شیطان در قالب حکومت های شیطانی و استکباری همین شعارها را سردست می گیرد و مدعی آنها می شود، در حالیکه در واقع ضد اینها عمل می کند. نگاهی به منطقه داشته باشید. مستکبران گروههای تروریستی را خلق می کنند. یعنی کسانی را که زن و کودک را سرمی برند و همزمان به دروغ مدعی اسلام حقیقی و پیروی از پیامبرند.
**
شیطان توانسته است یازده امام را توسط طاغوتها و شیطان صفت ها از عرصه حاکمیت دور و یا زندانی کند و نهایتا به شهادت برساند. امروز شیطان با تمام قوا و با همه ایادی و پیروانش به میدان آمده است تا مانع از اتفاق بزرگ پیوستن عمومی مردم به انسان کامل شود. اتفاقی که در راه است و به فضل الهی بسیار، بسیار زودتر از آنچه بدخواهان تصور می کنند خواهد رسید.
**
امام زمان در صحنه جهان اگرچه غیر ظاهر ولکن حاضر و منتظر رسیدن جامعه جهانی شایسته و تراز حکومت سراسری توحید و عدالت است. ما انسانها عقب افتاده ایم یا بهتر بگویم بر اثر اغوای شیطان پابه­پای پیامبر و امام حرکت نکرده ایم. رمز دشمنی و کینه توزی تمام نشدنی شیطانیان و مستکبران با ملت ایران را باید در این جست که ملت بزرگ و مومن و عدالت جوی ایران با حقیقت امام آشنا شده و بدنبال اتصال به او و برقراری حاکمیت او در جهان است و جمهوری اسلامی، یادگار امام عزیز راحل، این مسئولیت عظیم را در حساس ترین دوران برعهده دارد.

No comments:

Post a Comment