Monday 19 October 2015

تصاویر اعتراض آمر به معروف به لاریجانی

پاسدار علی لاری جانی از یک سواذعان کرده  است که تصویب طرح برجام  به خاطر  تصمیم گیری کلان کشور بوده است . یعنی اعتراف به افشاگری آخوند جنتی کرده است که درنماز جمعه تهران گفت برجام نه از سوی مجلس ارتجاع که از سوی شورای عالی امنیت ملی تصویب شد که با چراغ سبز خامنه ای بود . درحالی که پاسدار علی لاری جانی  پس از حضور در همایش نکوداشت فعالان امر به معروف ونهی از منکر که پس از اتمام سخنرانی از سوی یکی از فعلان امر به معروف و نهی از منکر  مورد  سئوال انتقادی قرار می گیرد که گفته است  درمورد تصویب برجام  مجلس ارتجاع در این زمینه فرمایشی عمل کرده است.
پاسدار علی لاریجانی  برای ماستمالی کردن  روشنگری منتقددر پاسخ به وی  می گوید :‌  اگر این واژه فرمایشی را آن هم در همایش امر به معروف و نهی از منکر نمی‌گفتید بهتر بود؛ زیرا در امر به معروف و نهی از منکر اگر تیز حرف نزنیم اثرش بیشتر است. یعنی پاسدار علی لاری جانی گفته  گفته است اگر سئوال نمی کردی بهتر بود .چون برجام به دستور خامنه ا ی زهر هسته ای نوش جان کرده تصویب شد .
(تصاویر) اعتراض آمر به معروف به لاریجانی
(تصاویر) اعتراض آمر به معروف به لاریجانی
(تصاویر) اعتراض آمر به معروف به لاریجانی
(تصاویر) اعتراض آمر به معروف به لاریجانی
(تصاویر) اعتراض آمر به معروف به لاریجانی
فرارورییس مجلس شورای اسلامی که امروز برای شرکت در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر به مرکز همایش های بین المللی برج میلاد رفته بود در پاسخ به اعتراض یکی از بانوان حاضر در همایش به نحوه تصویب طرح برجام گفت این موضوع در سطح کلان کشور هماهنگ شده بود.به گزارش فرارو، پس از اتمام سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش نکوداشت فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر یکی از بانوان حاضر در این همایش سوالی انتقادی را از وی درباره‌ی نحوه تصویب طرح برجام در مجلس مطرح کرد و گفت که مجلس در این زمینه فرمایشی عمل کرده است.علی لاریجانی در پاسخ به وی گفت:‌ البته اگر این واژه فرمایشی را آن هم در همایش امر به معروف و نهی از منکر نمی‌گفتید بهتر بود؛ زیرا در امر به معروف و نهی از منکر اگر تیز حرف نزنیم اثرش بیشتر است.وی سپس به تشریح نحوه ‌بررسی، تدوین و تصویب طرح برجام در مجلس پرداخت و گفت، طرح برجام در کلان کشور هماهنگ شده بود. عکس‌های مهسا احرابی فرد عکاس مهر از مرکز همایش‌های برج میلاد را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment