Thursday 15 October 2015

مرعشي: من ليبرالم نماد مسلماني محمد هاشمي بود كه رفت!

    خبر ويژه 
مرعشي: من ليبرالم نماد مسلماني محمد هاشمي بود كه رفت! 23 مهر -94
برحسب حرفه و اعتیاد بازجویی و پیگیری و پرونده سازی کردن که سربازجو شریعت نداری دارد . اکنون سراغ حزب کارگزاران رفسنجانی رفته و گفته است   کارگزاران با ادعای یک حزب لیبرال  ودمکرات و سکولار با چاشنی مسلمانی است. البته افزوده محمد رفسنجانی گفته چون خط امامی است از این حزب ا ستعفا داد.البته وی زرنگی کرده تا کاری باو ی نداشته باشند.
سخنگوي کارگزاران مي گويد نماد مسلماني، از اين حزب استعفا داده و رفته است.
    
به گزارش مشرق حسين مرعشي ضمن سخناني در کرمانشاه و در پاسخ اين سوال که «اظهارات شما با واکنش افرادي مثل همين آقاي نوروزي دبير کارگزاران کرمانشاه مواجه شده. شما مي گوييد ما ليبرال هستيم و ايشان هفته گذشته در پاسخ به مرصاد گفت که اگر کارگزاران ليبرال باشد من استعفا مي کنم. شما بالاخره ليبرال هستيد يا نه؟» گفت: حزب کارگزاران حزبي کاملاآزادي خواه است و مردم سالار اساسنامه اين حزب بر روي سايت آن منتشر شده و به زودي مشروح آن نيز انتشار مي يابد و درصدد هستيم اين آزادي خواهي به همه ابعاد زندگي تعميم يابد.
    
وي با ليبرال خواندن حزب کارگزاران اظهار داشت: حزب کارگزاران ليبرال دموکرات مسلمان است که در اين ميان محمد هاشمي به عنوان مسلمان، عطريان فر دموکرات و بنده نماد ليبرال آن هستم. که البته مسلماني آن رفت. (کنايه به استعفاي هاشمي از حزب)محمد هاشمي چند سال پيش با بيان اينکه من خط امامي و مقلد امام هستم و نمي توانم بپذيرم کارگزاران ليبرال باشد، و نيز در اعتراض به عضويت برخي عناصر سکولار، از عضويت حزب استعفا داد.

No comments:

Post a Comment